Ja, nu word ik even pissig.quote:
NEE IK ZEG NIKS IK VIND DIT LEUKE SCquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wat lief zeg van je !!!! volgens mij deed jij net zo hard mee,
rot op jij bent niet gewild hierquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
NEE IK ZEG NIKS IK VIND DIT LEUKE SC
jeeh een lieve appel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
Sorry Cosmo, kusje.
Ik zal weer lief doen.
hmm, die moeten we in grtd ook hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[warning]Als nu iedereen even naar zijn eigen hokje/kliekje/sc gaat en lief gaat doen, dan is iedereen weer blij. Genoeg gezeik over en weer.[/warning]
Ik zoek de helft altijd opquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik leer die woorden allemaal nu jonge ik weet zoveel nieuwe woordjes
appels dark side. i like itquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nu word ik even pissig.
Jezus man, stel kleuters met breininhoud van een halve fucking pinda. Ga over je moeder kwijlen ofzo.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Ohja, vergeet steeds dat ik niet mag reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |