Mortal Kombat, en FMV waren die games die meer een film waren dan een game.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Full Motion Video was de term geloof ik... en MK?
Komt pas weer als er meer interesse komt voor Adventure-games en er meer budget vrij komt. Het is een stuk goedkoper om te tekenen dan (op locatie) te filmen. GK2 was briljant in dat opzicht, maar persoonlijk is 1 nog steeds mijn favoriet van de serie.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch zou ik best wel weer een goede FMV adventure willen zien, liefst met goede acteurs en met een goede kwaliteit filmpjes....
zo'n tex murphy zou dat kunnen worden...
Toch blijf ik dat de minst interesante kickstarter vinden, ik heb al 3 versies van larry 1quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De Kickstarter van de remake van Leisure Suit Larry heeft de doelstelling gehaald en zal dus doorgaan
http://www.kickstarter.co(...)-come-again?ref=live
Ik herinner me daar vooral de zouteloze humor van die ik toen eigenlijk al flauw vond. Dus wmb hoeft het ook niet. Maar misschien herinner ik het me niet meezogen, is al zo lang geleden ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch blijf ik dat de minst interesante kickstarter vinden, ik heb al 3 versies van larry 1
Is dat een adventure? Ik zou meer een actie-game verwachtenquote:Op zondag 29 april 2012 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog meer mensen die Episode 1 van The Walking Dead hebben gekocht? Ben nu halverwege en hij is toch wel erg tof gedaan... vooral de dialogen en keuzes die je daarin maakt. Ben benieuwd hoe dat verder doorwerkt in de volgende episodes.
Zitten een paar actie elementen in, maar het meeste is point-and-click en dialogen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is dat een adventure? Ik zou meer een actie-game verwachten
Vanmorgen uitgespeeld, hij is wel echt spannend en cool. Maar er mochten wel wat meer adventure elementen hebben imho. Want die er inzaten waren wel heel erg makkelijk (in de trend van: "help ik ben <object> nodig", "oh wacht hij ligt hier, een meter van ons vandaan"quote:Op zondag 29 april 2012 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog meer mensen die Episode 1 van The Walking Dead hebben gekocht? Ben nu halverwege en hij is toch wel erg tof gedaan... vooral de dialogen en keuzes die je daarin maakt. Ben benieuwd hoe dat verder doorwerkt in de volgende episodes.
Da's een beetje het probleem wat ik had bij nagenoeg alle moderne Adventures... maar ik vond hem wel erg vermakelijk. Heel benieuwd hoe de verschillende keuzes uit gaan werken voor me.quote:Op zondag 29 april 2012 17:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vanmorgen uitgespeeld, hij is wel echt spannend en cool. Maar er mochten wel wat meer adventure elementen hebben imho. Want die er inzaten waren wel heel erg makkelijk (in de trend van: "help ik ben <object> nodig", "oh wacht hij ligt hier, een meter van ons vandaan")
Ik ben wel weer benieuwd over wat er gebeurd was als ik compleet andere keuzes had gemaakt, ik heb hem wel als redelijke moraal-ridder uitgespeeld namelijk
Zie je helaas bij wel meer genres. Casual gaming is nu helemaal doorgebroken, het moet vooral voor iedereen speelbaar en te begrijpen zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 18:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's een beetje het probleem wat ik had bij nagenoeg alle moderne Adventures... maar ik vond hem wel erg vermakelijk. Heel benieuwd hoe de verschillende keuzes uit gaan werken voor me.
Weet nog dat ik 8 maanden heb gedaan voordat ik GKIII uitgespeeld had... zat soms weken vast op een puzzle. Kan ik me nu echt niet meer voorstellenquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zie je helaas bij wel meer genres. Casual gaming is nu helemaal doorgebroken, het moet vooral voor iedereen speelbaar en te begrijpen zijn.
Zit je toch echt in het verkeerde topic, Breath of Fire-games zijn RPG's en geen adventures.quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef awar het volgende:
Welke adventure games zijn zeker het spelen waard? Ik herinner me Breath of Fire 3 nog, of is dat er te ver naast?
http://www.kickstarter.co(...)ross-of-the-dutchmanquote:legendarische Friese held uit de zestiende eeuw. De studio wil de ontwikkeling van de game financieren met geld dat het via Kickstarter poogt op te halen.
Ontwikkelaar Triangle Studios, gevestigd in Leeuwarden, wil een action-adventuregame maken rond Pier Gerlofs Donia, beter bekend onder zijn bijnaam Grote Pier. Die vocht begin zestiende eeuw tegen de graven van Holland, die Friesland probeerden te veroveren. De Friese studio hoopt via Kickstarter minimaal 50.000 dollar op te halen om de ontwikkeling van de game Cross of the Dutchman te financieren. Het loopt nog niet storm: tot nu toe hebben 24 donateurs geld gegeven, in totaal goed voor 911 dollar. De inzameling loopt echter nog bijna een maand door.
Met de 50.000 dollar wil Triangle een versie maken voor Windows en Mac OS-X. De studio zoekt nog naar een partner die kan zorgen voor een versie voor Xbox Live en PlayStation Network. Mocht het lukken om meer geld binnen te halen, dan willen de makers extra spelvormen toevoegen. Vooral een co-op-modus staat hoog op het verlanglijstje van de makers. Verder willen de ontwikkelaars extra voice-overs en tussenfilmpjes toevoegen, mocht er meer da 50.000 dollar binnenkomen.
Triangle Studios bestaat sinds 2005 en is vooral bekend van games voor de Nintendo DS, zoals Plop en de Pinguïn, en Pluk van de Petteflet. De studio was ook verantwoordelijk voor de iOS-game Graffiti Wars. Triangle is een van de vele studio's die hun toevlucht zochten tot Kickstarter. De toeloop op de crowdfundingsite begon toen Double Fine ruim 3 miljoen dollar ophaalde voor de ontwikkeling van een nieuwe adventuregame. Inmiddels zijn er inzamelingen voor remakes van Wasteland, Space Quest en Titan Quest, en werkt schrijfster Jane Jensen aan adventuregame Moebius na een inzameling via Kickstarter. ~ Bron: Tweakers.net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |