Laatste quotes:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Egberts het volgende:
Geen wonder dat ze hier allemaal kinderen hebben
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Merlijn het volgende:
Waar is MaffeMuts eigenlijk? Moeten we die niet ergens aan koppelen ? En Jaleesa moet natuurlijk ook aan een leuke date ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef Egberts het volgende:
Ben je bezig met een open sollicitatie?
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb bina niks geen facebook geen msn geen whatsapp. Ik kan odertussen nergens meer over meepraten.
SEPOquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:53 schreef Egberts het volgende:
FIPO
TVP
Wat een educatie op de vroege middag
Je voorspelling is nog uitgekomen ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! wie weet leer je morgen wel je eigen topic openen![]()
Enough for today .... morgen is weer een dagquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
SEPO
LAPO
Soberso
Chanant...
Leef je uit
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed plan..![]()
* JK1982 vindt douchen echt een van de lekkerste die er bestaan..
Nou ja, gezien een aanvraag altijd een spelletje is tussen de klant (ik wil een onmogelijke combinatie van ervaring) en diegene op intake (ik snap geen snars van wat je wilt, maar ik kan het) moet je dat spelletje gewoon uitbluffen. Die collega van mij was te eerlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef JK1982 het volgende:
Merlijn, hou ons niet langer in spanning!
Deels, ik word regelmatig ingezet om een ontwerp voor klanten te maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef JK1982 het volgende:
Zit je in een soort van detachering dan ofzo?
Aha, ok.. Vandaar de vele km's zekerquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Deels, ik word regelmatig ingezet om een ontwerp voor klanten te maken.
Lijsten! Automatiserenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aha, ok.. Vandaar de vele km's zeker
Pfff.. ik verveel me hier. Maarja, moet nog even met een vervelende lijst aan de gang
Ja, ze worden automatisch uitgedraaid ja, en nu mag ik e.e.a. handmatig gaan controlerenquote:
Als je uitkomsten van queries moet gaan controleren, faalt er iets in het procesquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ze worden automatisch uitgedraaid ja, en nu mag ik e.e.a. handmatig gaan controleren![]()
Ok, misschien had ik het een query moeten noemen, of had je dan hetzelfde gereageerd?
@maffemuts: hallo!
Nouja, het gaat om een lijst van gesloten dossiers, waarin ik per dossier moet gaan bekijken of er nog provisie aan de klant doorberekend kan worden. Gaat wel om duizenden euro's, dus op zich het het wel de moeite waard. Alleen zó saai..quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je uitkomsten van queries moet gaan controleren, faalt er iets in het proces
* Merlijn gaat even douchen....
Spit it out!quote:
Nèh.. was een beetje een foute opmerking, haha!quote:
Dude, we leven hier op foute opmerkingenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh.. was een beetje een foute opmerking, haha!
Ik heb hem al ingeslikt
Niks raars over jou ofzo hoor..
Kom op, wie A zegt moet B zeggen ook... chupchup!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh.. was een beetje een foute opmerking, haha!
Ik heb hem al ingeslikt
Niks raars over jou ofzo hoor..
Nooi wat van gemerktquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dude, we leven hier op foute opmerkingen
*sugt*quote:
Waar het hart van vol is..quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*sugt*
Ik hoop voor jou dat je niet het verkeerde hebt weggeknipt... (EHBOkist ligt in de badkamer, telefoon op het badkamerkastje mocht je 112 nodig hebben)
M'n vinger inderdaad..quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:07 schreef maffemuts het volgende:
Je kan toch in je vinger geknipt hebben ? of in je oor?... k weet niet waar jij zit met je gedachten natuurlijk
Verveel jij je ook soms?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:09 schreef maffemuts het volgende:
welke vinger?
wijsvinger, ringvinger, middelvinger ?
je ontwijkt de vraag...quote:
Het antwoord is irrelevantquote:
Same here.. Zit hier op kantoor en heb echt even geen zin meer. Moet officieel nog tot half vijf.. Blèèèhh..quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:13 schreef maffemuts het volgende:
Heb eigenlijk nog genoeg te doen, maar simpelweg geen zin, en dus doe ik ook niets
Behalve n beetje hier rondhangen, kiddo2 in de gaten houden, die lekker aan t rommelen is, en wachten tot kiddo1 wakker is om heel misschien nog even naar buiten te gaan...
Maar nog steeds niet fit en wel werken enzo... slechte combi, geen andere oplossing :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:15 schreef Ganzz het volgende:
Hehe, ik was aan het sleutelen, vraagt mijn zus, je had toch een nieuwe laptop?
Ja dit is mijn nieuwe laptop
Wist niet dat ze bij de IKEA nu ook al laptops verkochtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Is dat er een van de Ikea soms..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wist niet dat ze bij de IKEA nu ook al laptops verkochten
Ga eens uit m'n hoofd!quote:
zo lopen we een potentiele tt mis :-(quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dude, we leven hier op foute opmerkingen
Herkenbaar.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
* moest hardop lachen om de mental picture.....quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo jongens ik zit in de trein runderlappen te masseren. Ja ieder zn hobby natuurlijk.
Voordat iedereen denkt: baaah ieuwwhh bacillen! Ze zitten in een hersluitbare zak met een zooi kruiden.
En maar schudden en masseren etc :p
Ik hoop dat de jongens het lekker vinden. Zelf zal ik het nooit weten :p
Jalees je moet er geen extra drukte om maken hoor. Als je toevallig er zelf heen moet dan kan je even kijken maar je hoeft er geen extra drukte om te maken. Ze lopen niet weg, in ieder geval normaal gezien kunnen portemonnees niet lopen. Mochten deze dat wel kunnen dan hoef ik m ook niet. Ben van mezelf al chaotisch genoeg. Als die dingen dan ook nog een eigen willetje hebben en aan de wandel gaan komt t nooit goed natuurlijk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Yska ik ga t vandaag niet meer reddensorryyyy.. Morgen 100%!
Als ze je achterna lopen op het moment dat je ze vergeet zou misschien wel handig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jalees je moet er geen extra drukte om maken hoor. Als je toevallig er zelf heen moet dan kan je even kijken maar je hoeft er geen extra drukte om te maken. Ze lopen niet weg, in ieder geval normaal gezien kunnen portemonnees niet lopen. Mochten deze dat wel kunnen dan hoef ik m ook niet. Ben van mezelf al chaotisch genoeg. Als die dingen dan ook nog een eigen willetje hebben en aan de wandel gaan komt t nooit goed natuurlijk!
Ja als je ze kan africhten zou dan wel weer handig zijn. Test je het even voor me Jaleesa, ik zoek dus een gehoorzame portemonnee geen rebel!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ze je achterna lopen op het moment dat je ze vergeet zou misschien wel handig.
Het liefste ook zelfvullend toch ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja als je ze kan africhten zou dan wel weer handig zijn. Test je het even voor me Jaleesa, ik zoek dus een gehoorzame portemonnee geen rebel!
Ik zoek ook nog steeds een geldboompje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Het liefste ook zelfvullend toch ?
Ja! de open haard aansteken en erbij gaan liggen....quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:39 schreef JK1982 het volgende:
Hé jongens.. wat een schitterend weertje is het toch!
* JK1982 heeft echt zin om wat leuks te gaan doen..
Helaas heb ik A) geen open haard en B) niemand die er gezellig en lekker warm bij komt liggen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja! de open haard aansteken en erbij gaan liggen....
Same here, maar het idee is ook al iets waard...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Helaas heb ik A) geen open haard en B) niemand die er gezellig en lekker warm bij komt liggen..
Thumbs up voor het idee an sich, dat dan weer wel..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:47 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts heeft een bui... en het is geen eens een hormonale!
altijd leuk als je je gemaakte afspraken weer kan afzeggen omdat er achter je rug om andere zaken ingepland zijnen niet eenmalig ofzo... nee terugkomend.
Tsja.. maar lekker tegen elkaar aankruipen heeft toch écht wel mijn voorkeur hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Same here, maar het idee is ook al iets waard...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef DJMO het volgende:
open haard? mag ik er voor gaan liggen? *boeit niet zo waar .. als hij maar aanstaat. stomme rugklachten
quote zonder antwoord?quote:
Shht. Ik ben de haard aan het opstoken...quote:
Ik heb wel zo'n ouderwets model kachel op gas als je daar voor zit wil je ook niet meer weg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef DJMO het volgende:
open haard? mag ik er voor gaan liggen? *boeit niet zo waar .. als hij maar aanstaat. stomme rugklachten
* Merlijn springt opquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:06 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts gooit wat olie kooltjes op het vuur
Ze waren voor de haard... niet voor onder je gatquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn springt op
MM: ik zit niet goed op die hete kolen van je....
Dat nr klinkt hier zo geweldig.quote:
quote:
quote:
Liefhebbers voor iets moderners kunnen hier terecht:quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef Egberts het volgende:
[..]muziek uit de 80ies
Zo voel ik me weer stukken jonger
Hé DJMO hoeveel goeie wil je terug hebben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Alsof ik m'n zus hoor pratenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef Ireth het volgende:
Zeg vergeten we deze niet... oe wat heb ik met dat nummer mee zitten brullen, de tranen over mijn wangen stromend en vanuit mijn tenen meegillend, volume zo open dat het behang van de muur kwam... luduvudu....
Bij mij wast de kok ook nooit af hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haa weten jullie wat het voordeel is van koken op een kazerne...
Je hebt snijhulpjes en ze wassen ook alles voor je af
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:38 schreef Ireth het volgende:
Ruck!![]()
Waars deze?? Die hoort er absoluut ook tussen!!
Wie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:45 schreef Egberts het volgende:
Ik mis de Nederlandse muziek in je lijstje Rucky![]()
Waar heb je Nick en Simon gelaten!?
quote:
Met jou kan ik tenminste praten.quote:
Het concert in Central Park vind ik nog steeds een van de beste.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
En die twee ouwe mannetjes kunnen het nog steeds(2011)
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het concert in Central Park vind ik nog steeds een van de beste.
Samen met The African Concertquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het concert in Central Park vind ik nog steeds een van de beste.
Iemand is blij met haar geluid terugquote:
Je hebt Jan ontzettend gelukkig gemaakt .. die kan weer meezingen op dit nummer en 't volgende:quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iemand is blij met haar geluid terug
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt Jan ontzettend gelukkig gemaakt .. die kan weer meezingen op dit nummer en 't volgende:
en mij dus nietquote:
quote:
ik dacht dat die bij Merlijn zou zijn ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
Effe een vraagje nu de bowlingmeet rond is. Moet ik ook nog een film avond regelen?
Alsof ik het over de locatie heb gehad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik dacht dat die bij Merlijn zou zijn ?
stond me vaag iets bij van afgelopen nacht dat Merlijn ook aanbood om z'n huiskamer open te stellenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alsof ik het over de locatie heb gehad.
Maar hier heb ik een beamer 3 meter breed beeld.
Tegen die beamer kan ik dan weer niet op....quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alsof ik het over de locatie heb gehad.
Maar hier heb ik een beamer 3 meter breed beeld.
dan neemt Rucky de beamer mee naar jou .. jij hebt meer ruimte denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tegen die beamer kan ik dan weer niet op....
Ik kan geen beamerbeeld kwijt. Hangt een TV in de wegquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan neemt Rucky de beamer mee naar jou .. jij hebt meer ruimte denk ik
Ligt eraan hoeveel mensen er komen de beamer kan ik zo meenemen (liever niet) maar het scherm is drie meter lang.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan neemt Rucky de beamer mee naar jou .. jij hebt meer ruimte denk ik
Dat is helemaal niet beter met zijn allen voor een film zitten met een bak chips die door gegeven wordt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:48 schreef DJMO het volgende:
'k weet nog wat beters dan 'n filmavond ..
een FHF-LAN-Party!
Doen we. Dat kunnen we gewoon vanuit huis doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:48 schreef DJMO het volgende:
'k weet nog wat beters dan 'n filmavond ..
een FHF-LAN-Party!
Ik dacht dat die bij JK1982 zou zijn, dat was de originele planning, alleen merlijn bood ook aan dat het eventueel bij hem konquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik dacht dat die bij Merlijn zou zijn ?
Nope. Rucky was al in eerdere topics bezig n.a.v. de bowlingmeet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bij JK1982 zou zijn, dat was de originele planning, alleen merlijn bood ook aan dat het eventueel bij hem kon
Het maakt mij niet uit waar maar bij mij heb ik wel de mogelijkheid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nope. Rucky was al in eerdere topics bezig n.a.v. de bowlingmeet.
Die is iig helemaal geregeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Papabear het volgende:
Ik hou het alleen bij de bowlingavond trouwens
oh dat was toch een bbq?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nope. Rucky was al in eerdere topics bezig n.a.v. de bowlingmeet.
Dat was het idd en toen heb ik aangegeven dat er na afloop film gekeken kan worden.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat was het idd en toen heb ik aangegeven dat er na afloop film gekeken kan worden.
Welke film wil jij zien?
Iddquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
Nieuwe TT: waar we teveel afspraken hebben !
Die moet ik dan even regelen maar anders heb ik nog genoeg alternatieven.quote:
Heb ik voor je (BluRay rip incl. NL subs)quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die moet ik dan even regelen maar anders heb ik nog genoeg alternatieven.
Nouja, helemaal.. ik moet voor mezelf de logistiek nog even regelen.quote:
Ja, maar gisteren hadden we het niet persé over 'een film' maar over een soort van nostalgisch filmavondje, met leuke oude films/series enzo..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat was het idd en toen heb ik aangegeven dat er na afloop film gekeken kan worden.
Welke film wil jij zien?
De bowling meet heb ik idd een beetje vroeg op de avond gezet zodat iedereen de gelegenheid heeft om op tijd weer thuis te zijn. Vorig jaar zijn we na afloop een kroeg ingedoken maar dat was niet met alle bowlers. Een uur bowlen was mijn inziens te kort dus ik heb de banen nu voor twee uur gereserveerd. Dat er nu ook over een filmavond wordt gesproken staat los vd bowling meeting.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, helemaal.. ik moet voor mezelf de logistiek nog even regelen.
Iemand enig idee of het in april al een beetje knap weer is? Twijfelachtig toch?
Ik kan evt. ook gewoon komen bowlen en bijtijds weer verder gaan ofzo.. Ik zie ergens toch een beetje tegen het reizen op (althans, als het té laat wordt..)
Mja, effe de kroeg in is wel erg leuk natuurlijk, dat hoort er een beetje bij. Vandaar even het dilemma. Misschien wordt het toch wel een hotelletje inderdaad, zal eens kijken of ik wat goedkoops kan vinden in de buurt..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
De bowling meet heb ik idd een beetje vroeg op de avond gezet zodat iedereen de gelegenheid heeft om op tijd weer thuis te zijn. Vorig jaar zijn we na afloop een kroeg ingedoken maar dat was niet met alle bowlers. Een uur bowlen was mijn inziens te kort dus ik heb de banen nu voor twee uur gereserveerd. Dat er nu ook over een filmavond wordt gesproken staat los vd bowling meeting.
De vorige meeting was in Juni vorig jaar.quote:
Volgens mij is dat de jeugdherberg tussen Utrecht en Bunnik. En daar kan je prima overnachten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
Mja, effe de kroeg in is wel erg leuk natuurlijk, dat hoort er een beetje bij. Vandaar even het dilemma. Misschien wordt het toch wel een hotelletje inderdaad, zal eens kijken of ik wat goedkoops kan vinden in de buurt..
ah k, valt dus heel erg mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
De vorige meeting was in Juni vorig jaar.
[..]
Volgens mij is dat de jeugdherberg tussen Utrecht en Bunnik. En daar kan je prima overnachten.![]()
Jammer dat ik niet meer in Utrecht woon want dan was een slaapplek geen probleem geweest.
Dat kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, valt dus heel erg mee.
had door de laatste posts t idee dat t echt om de zoveel weken was
vrijdagen zijn voor mij moeilijk omdat ik dan train.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen.
Maar als je ook op de bowlingmeet wil komen dan kan dat nog.
Dat is geen probleem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
vrijdagen zijn voor mij moeilijk omdat ik dan train.
zou dus lastig worden, maar als dat tzt verandert laat ik t bijtijds weten
2 OVB'tjes maar dat is ook opgelost.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef JK1982 het volgende:
Heb je verder nog aanmeldingen gehad, van de OVB'tjes?
Ik ook. Maar om mijn fout te herstellen:quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:36 schreef JK1982 het volgende:
Leuk..
Ik heb er best wel zin in eerlijk gezegd, lijkt me gezellig..
Edit: toch maar geen Alegria?
Nou, dit is totaal niet mijn ding, moet ik toegevenquote:
Iedereen? Zoveel volk is er niet..quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:54 schreef Rucky het volgende:
Zo, en NU iedereen naar bed want het is morgen weer vroeg dag.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Iedereen? Zoveel volk is er niet..![]()
En ik ben nog wel even wakker. Morgen krijgen we onze grootste klant op bezoek, dus dat wordt een gezellig dagje.. Incl. presentatie, rondleiding en lunch buiten de deur
*toch weer even Pink Floyd op zet i.p.v. Mecano..
Laat eens zien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb me toch iets moois gemaakt op mn keukenmuur![]()
Ik heb iedereen op tijd naar bed gestuurd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:14 schreef Egberts het volgende:
Woa,
Dat was een rustige nacht, geen pagina's SC om terug te lezen.
Nog een paar uurtjes aan de arbeid en dan weekend
Met het draadloze internet kan je tegenwoordig ook prima vanuit bed FOKken, dus dat is maar een halve oorzaakquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb iedereen op tijd naar bed gestuurd.
Sst breng ze nou niet op ideeën. Met een toetsenbord in bed en de pc aangesloten op de tv wil ook wel aardig lukken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:43 schreef Egberts het volgende:
[..]
Met het draadloze internet kan je tegenwoordig ook prima vanuit bed FOKken, dus dat is maar een halve oorzaak
ik kan me alleen een dm van Merlijn herinneren dat ik naar m'n nest geschopt werd omdat ik op tijd op 't cb moest zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb iedereen op tijd naar bed gestuurd.
Merlijn en ik beginnen ook een echt team te worden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan me alleen een dm van Merlijn herinneren dat ik naar m'n nest geschopt werd omdat ik op tijd op 't cb moest zijn
ik moet er om tien uur zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Merlijn en ik beginnen ook een echt team te worden.
Alles goed bij het cb gegaan?
Om 01.00 's nachts? Hmmz.. is er een frituurpan ontploft ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pas maar op dat de letters snachts niet eraf vallenquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
Pas maar op dat de letters snachts niet eraf vallen
Mogge JK
TT klopt niet helemaal meer ....quote:
Ik wist wel dat dat wel zou gebeuren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
TT klopt niet helemaal meer ....
de grap is veel meer geslaagd als je de foto op facebook wel gezien hebt
Helaas kan ik je niet helpenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dat wel zou gebeuren.Nu wil ik hem ook zien.
Ik zeg: mooie locatie voor de afterbowlingborrelquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:49 schreef Papabear het volgende:
Mooie coffeecorner Jalees (met allemaal lekkers voor IN de koffie erbij)
Niet iedereen heeft geluisterd toen ik zei dat ze moesten slapen. Zal ik ze bij het bowlen met 10 strafpunten laten beginnen of zullen we het eens bij een etentje bespreken bij dat restaurant waar jij het over had?quote:
Ik denk dat we dat laatste maar even moeten doen. Maak jij een lijst met aanwezigen, dan scan ik wie er voor straf zonder bumpers moet spelen....quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft geluisterd toen ik zei dat ze moesten slapen. Zal ik ze bij het bowlen met 10 strafpunten laten beginnen of zullen we het eens bij een etentje bespreken bij dat restaurant waar jij het over had?
Goed idee, dat zal ze leren!quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:48 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga even mijn gezicht beneden laten zien, bij die klant waar ik het gisteren over had..
met de kleintjes is alles prima, maar zoals verwacht weigerde Jan mee te werken aan de ogentest. Dus ik mag over 'n maand terug met hemquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:16 schreef Rucky het volgende:
Fijn voor je nu maar hopen dat alles goed is maar dat zal wel.
Ik ga het er binnenkort met Merlijn over hebben. Al die kindertjes die niet willen luisteren loopt de spuigaten uit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
met de kleintjes is alles prima, maar zoals verwacht weigerde Jan mee te werken aan de ogentest. Dus ik mag over 'n maand terug met hem
Nope. Snel regelen.... Schrijnende situatie dit......quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ga het er binnenkort met Merlijn over hebben. Al die kindertjes die niet willen luisteren loopt de spuigaten uit.
@ Merlijn, ik denk dat we daarmee maar niet te lang moeten wachten.
Dat zou idd wel verklaren dat ik van de week mijn portomonnee was vergeten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nope. Snel regelen.... Schrijnende situatie dit......![]()
Ik ben er overigens achter waarom ik continu dingen vergeet....
'Seks houdt geheugen jong'
Zo erg is het dan nog niet met je ...quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zou idd wel verklaren dat ik van de week mijn portomonnee was vergeten.
En vanmorgen vond ik hem terug in de prullenbak.![]()
En die keer dat ik van Rotterdam naar Delft ging en vervolgens in Dordrecht uitkwam. Ik neem nu geen risico meer en ga een topic daarvoor starten: [gezocht] Fokster voor geheugentraining.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:05 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zo erg is het dan nog niet met je ...
Je wist tenminste nog dat je je portmonee vergeten was
Als het enkel voor je geheugen is mag het ook een FOKker zijn ...quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
En die keer dat ik van Rotterdam naar Delft ging en vervolgens in Dordrecht uitkwam. Ik neem nu geen risico meer en ga een topic daarvoor starten: [gezocht] Fokster voor geheugentraining.
ook nog kunnen maar voor de zekerheid neem ik geen risico.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als het enkel voor je geheugen is mag het ook een FOKker zijn ...
Dat niet, maar ook ik heb mijn grenzen.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat niet, maar ook ik heb mijn grenzen.
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:43 schreef DJMO het volgende:
[..]nee, k denk dat merlijn/rucky wel weten welk nr ik bedoel .. en anders papabear wel
Ik wou het net zeggen.quote:
Overigens Rucky: weet jij hoe ik de filmpjes van de Jupilerleague offline kan opslaan?quote:
*geniet*quote:
even googlen op download youtube?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Overigens Rucky: weet jij hoe ik de filmpjes van de Jupilerleague offline kan opslaan?
Jupiler is silverlight. en de originele streams zijn erg lastig te vinden. Misschien is er een tool waarmee je je volledige scherm kunt capturen (dus fullscreen zetten en dan de output van je graka monitoren)?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
even googlen op download youtube?
-- http://keepvid.com/ --
Daarmee moet je de originele stream kunnen achterhalen. Die vind ik helaas niet.quote:
Ik had laatst wel een goede utube downloader maar die heb ik hier niet bij de hand. Ik zal vanmiddag wel even kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jupiler is silverlight. en de originele streams zijn erg lastig te vinden. Misschien is er een tool waarmee je je volledige scherm kunt capturen (dus fullscreen zetten en dan de output van je graka monitoren)?
Youtube != Silverlight. Maar proberen kunnen we altijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had laatst wel een goede utube downloader maar die heb ik hier niet bij de hand. Ik zal vanmiddag wel even kijken.
Kan je niet de broncode vd pagina opvragen. Vaak vind ik dan wel een verwijzing waar het bestand staat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Youtube != Silverlight. Maar proberen kunnen we altijd
Al geprobeerd...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan je niet de broncode vd pagina opvragen. Vaak vind ik dan wel een verwijzing waar het bestand staat.
Mag 3700 euro aan rekeningen aftikken deze en volgende maand.quote:
Das een hoop. Iets teveel Thaise massages met happy ending besteld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mag 3700 euro aan rekeningen aftikken deze en volgende maand.
Was het maar zo, dan had ik iig nog een happy ending gehad....quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das een hoop. Iets teveel Thaise massages met happy ending besteld?
Maarre balen man. Geen manier die rekeningen te verkleinen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik iig nog een happy ending gehad....
* Merlijn papier op de copier legt en verkleint.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maarre balen man. Geen manier die rekeningen te verkleinen?
Je kunt ook gewoon een schaar pakken en er een stuk af knippen, slimmerik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn papier op de copier legt en verkleint.
Nope, nog steeds zelfde bedrag...
Is je kerel de hort op dan, vanavond? Da's ook niet gezellig..quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef DJMO het volgende:
* DJMO Merlijn reanimeert
@JK in m'n eentje met twee kids thuiszijn, waarvan er een z'n entingen gehad heeft vanmorgen. en nu zit te eten, maar daarvoor al 'n hoopje zielig ellende was .. hoop dat ie van 't eten wat opknapt en na 't douchen lekker gaat slapen. Ik houd 'm iig dicht in de buurt in de buggy naast me als ik zit te FOK!ken
ik stuur je wel even 'n dmquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is je kerel de hort op dan, vanavond? Da's ook niet gezellig..
Ik ben tot 19.45 aan het werk, maar ik heb eigenlijk heel veel zin om wat leuks te gaan doen vanavond.
Weet alleen nog niet wat
Hem wel.quote:
Waarom was jij om 1 uur nog wakker terwijl ik iedereen om 12 uur naar bed stuur?quote:
Omdat er niemand is die naar jou luistert, dûh..quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom was jij om 1 uur nog wakker terwijl ik iedereen om 12 uur naar bed stuur?
Ik heb met Marlijn al afgesproken om maar eens samen wat te gaan eten in een restaurant om het maar eens te hebben over het recalcitrante gedrag van sommige mensen hier. En wat voor sancties we daarvoor gaan uitdelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Omdat er niemand is die naar jou luistert, dûh..
ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb met Marlijn al afgesproken om maar eens samen wat te gaan eten in een restaurant om het maar eens te hebben over het recalcitrante gedrag van sommige mensen hier. En wat voor sancties we daarvoor gaan uitdelen.![]()
@ DJMO leuke foto.
Dan wel even de sanctielijst in de FHF-FAQ posten hè, of van mijn part in de OP. Dan kunnen we tenminste een afweging maken bij de diverse acties..quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb met Marlijn al afgesproken om maar eens samen wat te gaan eten in een restaurant om het maar eens te hebben over het recalcitrante gedrag van sommige mensen hier. En wat voor sancties we daarvoor gaan uitdelen.![]()
@ DJMO leuke foto.
Een idee is om diegene met minpunten op de bowlingmeet laten beginnen maar daar komen Merlijn en ik wel uit. Hier is iig nog niet het laatste woord over gesproken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan wel even de sanctielijst in de FHF-FAQ posten hè, of van mijn part in de OP. Dan kunnen we tenminste een afweging maken bij de diverse acties..
Een FHF-boetepotje is ook geen gek idee
http://www.clipconverter.cc/nl/quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Youtube != Silverlight. Maar proberen kunnen we altijd
Over dat klantbezoek op mijn werk is ook het laatste woord nog niet besproken. Grootste klant die we hebben voor onze afdeling, en dan worden ze ontvangen zonder koffie en werd men geparkeerd in een zaaltje waar niet eens even de verlichting aan werd gedaan. Kom ik daar.. zitten ze een beetje in de schemering, en moesten we van armoe koffie uit een standaard apparaat halen. Terwijl er in die kamer een luxe nespresso-apparaat staat met kopjes en al ernaastquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een idee is om diegene met minpunten op de bowlingmeet laten beginnen maar daar komen Merlijn en ik wel uit. Hier is iig nog niet het laatste woord over gesproken.
hoe ontzettend onbeschoft naar de klant is dit danquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Over dat klantbezoek op mijn werk is ook het laatste woord nog niet besproken. Grootste klant die we hebben voor onze afdeling, en dan worden ze ontvangen zonder koffie en werd men geparkeerd in een zaaltje waar niet eens even de verlichting aan werd gedaan. Kom ik daar.. zitten ze een beetje in de schemering, en moesten we van armoe koffie uit een standaard apparaat halen. Terwijl er in die kamer een luxe nespresso-apparaat staat met kopjes en al ernaast![]()
Bovendien ging de accountmanager niet eens mee met de lunch 's middags, waar overigens ook nog wel het een en ander op aan te merken was. Al met al héél knullig geregeld..
Idd te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe ontzettend onbeschoft naar de klant is dit danik zou me zo kunnen voorstellen dat de klant na vandaag geen klant meer zou willen zijn
Nouja, blijkbaar hebben ze het zelf niet helemaal zo beleefd. Althans, dat bleek uit de gesprekken die we later hadden. Maar toch.. Toen ik die kamer binnenkwam had ik echt zoiets van: Ehm.. licht? Iemand? Nouja, dat zegt eigenlijk al genoeg. Niet dat het pikdonker was, maar in de kamer waar daarna een presentatie werd gehouden (zelfde kant van het pand, 1 kamer verder op dezelfde gang, werd ook het licht aangezet toen we naar binnen gingen. Dus waarom daar wel en bij de ontvangst niet.. FC Knudde..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe ontzettend onbeschoft naar de klant is dit danik zou me zo kunnen voorstellen dat de klant na vandaag geen klant meer zou willen zijn
/me lijstje pakt. Noteert.... 9-2, Brutaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik
ben
niet
reccalcitrant![]()
en ik luister wél naar merlijn, vraag 't hem zelf maar
Ik heb een lijstje gemaakt van degene die gisteren na 12 uur 's nachts hebben gepost. Dus we hebben veel te bespreken als we gaan eten. Zal ik maar gelijk voor een 3 gangen menu reserveren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[me=Merlijn]lijstje pakt. Noteert.... 9-2, Brutaal[/me]
Met amuse en koffie na redden we het net denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje gemaakt van degene die gisteren na 12 uur 's nachts hebben gepost. Dus we hebben veel te bespreken als we gaan eten. Zal ik maar gelijk voor een 3 gangen menu reserveren?
Ik neem wel even met een moderator contact op of die ook aanwezig wil zijn want zo kan het echt niet langer.
Sommige willen niet luisteren dus daar moet wat aan gedaan worden. Daar gaan Merlijn en ik het eens stevig over hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Ganzz het volgende:
Ook weer thuis, na een dag vol praten, meetings en veel koffie. Nu heerlijk uitgezakt op de bank. Ik heb alleen hier iets gemist op FHF, werken we hier met een degradatie punten systeem voor FHF users
Der zijn er een paar bij die niet hebben geluisterd toen ik ze naar bed stuurde dat was het enige eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef Papabear het volgende:
Zo, weer een dag voorbij.
En zo te lezen heb ik hier niks gemist
Dat zeg ik, niks gemistquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der zijn er een paar bij die niet hebben geluisterd toen ik ze naar bed stuurde dat was het enige eigenlijk.
Het was zoiets van: als de kat van huis is dan dansen de muizen op tafel en daar gaan Merlijn en ik het eens over hebben bij een etentje.quote:
zeg, laat mijn verbinding eens met rust wil je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:16 schreef Merlijn het volgende:
Zo. even 80 GB aan data verplaatsen.... over wifi
Daar begon het idee voor een filmavond mee. Maar ik vind het een beetje te koud buiten voor een BBQ.quote:
Jij kunt helegaar niet op mijn netwerkquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
zeg, laat mijn verbinding eens met rust wil je?
Ik ook.... Hmmmzquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar begon het idee voor een filmavond mee. Maar ik vind het een beetje te koud buiten voor een BBQ.
Maar ik heb wel een gourmetstel dat is dan wel weer wel mogelijk.
jij wél op 't mijnequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij kunt helegaar niet op mijn netwerk
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nope. Je weet toch : 'Seks houdt geheugen jong'
Ben het wachtwoord alweer vergeten....
* DJMO veegt drinken van 't beeldscherm afquote:
Die heb ik al een aantal jaren achterin mijn la liggen. De gekste dingen worden je per reklame wijs gemaakt.quote:
Voor in de la helpt ook niet...quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die heb ik al een aantal jaren achterin mijn la liggen. De gekste dingen worden je per reklame wijs gemaakt.
* Merlijn stuitert door de kamer.....quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef DJMO het volgende:
speciaal voor Merlijn: uit onze jeugd
(irritante k*treclames)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |