Laatste quotes:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Egberts het volgende:
Geen wonder dat ze hier allemaal kinderen hebben
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Merlijn het volgende:
Waar is MaffeMuts eigenlijk? Moeten we die niet ergens aan koppelen ? En Jaleesa moet natuurlijk ook aan een leuke date ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef Egberts het volgende:
Ben je bezig met een open sollicitatie?
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb bina niks geen facebook geen msn geen whatsapp. Ik kan odertussen nergens meer over meepraten.
SEPOquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:53 schreef Egberts het volgende:
FIPO
TVP
Wat een educatie op de vroege middag
Je voorspelling is nog uitgekomen ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! wie weet leer je morgen wel je eigen topic openen![]()
Enough for today .... morgen is weer een dagquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
SEPO
LAPO
Soberso
Chanant...
Leef je uit
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed plan..![]()
* JK1982 vindt douchen echt een van de lekkerste die er bestaan..
Nou ja, gezien een aanvraag altijd een spelletje is tussen de klant (ik wil een onmogelijke combinatie van ervaring) en diegene op intake (ik snap geen snars van wat je wilt, maar ik kan het) moet je dat spelletje gewoon uitbluffen. Die collega van mij was te eerlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef JK1982 het volgende:
Merlijn, hou ons niet langer in spanning!
Deels, ik word regelmatig ingezet om een ontwerp voor klanten te maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef JK1982 het volgende:
Zit je in een soort van detachering dan ofzo?
Aha, ok.. Vandaar de vele km's zekerquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Deels, ik word regelmatig ingezet om een ontwerp voor klanten te maken.
Lijsten! Automatiserenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aha, ok.. Vandaar de vele km's zeker
Pfff.. ik verveel me hier. Maarja, moet nog even met een vervelende lijst aan de gang
Ja, ze worden automatisch uitgedraaid ja, en nu mag ik e.e.a. handmatig gaan controlerenquote:
Als je uitkomsten van queries moet gaan controleren, faalt er iets in het procesquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ze worden automatisch uitgedraaid ja, en nu mag ik e.e.a. handmatig gaan controleren![]()
Ok, misschien had ik het een query moeten noemen, of had je dan hetzelfde gereageerd?
@maffemuts: hallo!
Nouja, het gaat om een lijst van gesloten dossiers, waarin ik per dossier moet gaan bekijken of er nog provisie aan de klant doorberekend kan worden. Gaat wel om duizenden euro's, dus op zich het het wel de moeite waard. Alleen zó saai..quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je uitkomsten van queries moet gaan controleren, faalt er iets in het proces
* Merlijn gaat even douchen....
Spit it out!quote:
Nèh.. was een beetje een foute opmerking, haha!quote:
Dude, we leven hier op foute opmerkingenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh.. was een beetje een foute opmerking, haha!
Ik heb hem al ingeslikt
Niks raars over jou ofzo hoor..
Kom op, wie A zegt moet B zeggen ook... chupchup!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh.. was een beetje een foute opmerking, haha!
Ik heb hem al ingeslikt
Niks raars over jou ofzo hoor..
Nooi wat van gemerktquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dude, we leven hier op foute opmerkingen
*sugt*quote:
Waar het hart van vol is..quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*sugt*
Ik hoop voor jou dat je niet het verkeerde hebt weggeknipt... (EHBOkist ligt in de badkamer, telefoon op het badkamerkastje mocht je 112 nodig hebben)
M'n vinger inderdaad..quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:07 schreef maffemuts het volgende:
Je kan toch in je vinger geknipt hebben ? of in je oor?... k weet niet waar jij zit met je gedachten natuurlijk
Verveel jij je ook soms?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:09 schreef maffemuts het volgende:
welke vinger?
wijsvinger, ringvinger, middelvinger ?
je ontwijkt de vraag...quote:
Het antwoord is irrelevantquote:
Same here.. Zit hier op kantoor en heb echt even geen zin meer. Moet officieel nog tot half vijf.. Blèèèhh..quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:13 schreef maffemuts het volgende:
Heb eigenlijk nog genoeg te doen, maar simpelweg geen zin, en dus doe ik ook niets
Behalve n beetje hier rondhangen, kiddo2 in de gaten houden, die lekker aan t rommelen is, en wachten tot kiddo1 wakker is om heel misschien nog even naar buiten te gaan...
Maar nog steeds niet fit en wel werken enzo... slechte combi, geen andere oplossing :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:15 schreef Ganzz het volgende:
Hehe, ik was aan het sleutelen, vraagt mijn zus, je had toch een nieuwe laptop?
Ja dit is mijn nieuwe laptop
Wist niet dat ze bij de IKEA nu ook al laptops verkochtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:15 schreef Ganzz het volgende:
Hehe, ik was aan het sleutelen, vraagt mijn zus, je had toch een nieuwe laptop?
Ja dit is mijn nieuwe laptop
Is dat er een van de Ikea soms..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wist niet dat ze bij de IKEA nu ook al laptops verkochten
Ga eens uit m'n hoofd!quote:
zo lopen we een potentiele tt mis :-(quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dude, we leven hier op foute opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |