Je gaat toch niet op alle slakken zout strooien?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, als je zout op het ijs gaat gooien wordt het natuurlijk nooit wat he!
Da's flauwquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op alle slakken zout strooien?
ligt eraan hoe je het doet, zet een zak zout met sneeuw op het ijs en de temperatuur van het ijs daalt, de smeltende sneeuw trekt de warmte weg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, als je zout op het ijs gaat gooien wordt het natuurlijk nooit wat he!
Duidelijk, zaterdag of zondag en anders wachten tot 2025.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:55 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Het moet of zaterdag of zondag gebeuren.
Nou het eiland kon er anders ook wat van... maar dat was vroegerquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:58 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit écht het meest onbegrijpelijke topic op FOK! Maar mên wat is deze reeks toch tof
Yup om 19:00hquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:14 schreef yvonne het volgende:
Kwamen de rayonhoofden vandaag bijeen?
hé we wonen wel in nederland hè! Nog minstens een maand vernikkellen met regen en 3°Cquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:16 schreef TvhN het volgende:
[..]
In een keer door naar de lente zou ideaal zijn.
In de loop van zondag valt de dooi dus in. In het noorden misschien nog iets eerder vanwege de NW wind.quote:
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:58 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit écht het meest onbegrijpelijke topic op FOK! Maar mên wat is deze reeks toch tof
quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:58 schreef yvonne het volgende:
Of stempelhokjequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Vrijdag op zaterdag nog -10 tot -14 voor regio Noordoost aldus de pluimverwachting.
Van zaterdag op zondag nog -5 tot -8
Het moet gewoon lukken... ze laten toch niet voor niets al die houten bushokjes, stemhokjes, in elkaar zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |