twitter:Lelystad twitterde op woensdag 08-02-2012 om 11:54:13Oostvaardersplassen gereed voor een unieke toertocht! http://t.co/rsNhFmPt #schaatsen #schaatstocht http://t.co/Gwop5kr3 reageer retweet
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wijs even aan dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zit al een tijdje in de modellen dat het 3 dagen gaat dooien en daarna weer vriezen. In de nieuwe kaarten volgens mij ook hoor.
En dat baseert zich op GFS, EC, UKMO etc.
Bestaat er geen model dat alle modellen samenvat, en obv al die runs een meest waarschijnlijke voorspelling doet?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]jullie luisteren echt niet he.....
Nogmaals: De pluim, is gebaseerd op een run bestaande uit 50 kleine runs gemaakt op 1 tijdstip op 1 instituut!
Ondertussen draaien er ook nog een stuk of 60 andere modellen op de wereld buiten het EC model.![]()
Dat het EC model deze trend in zijn pluim niet oppikt wil natuurlijk niet zeggen dat andere modellen het wel kunnen laten zien.
Daarom zeg ik ook, wijs even aan dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]jullie luisteren echt niet he.....
Nogmaals: De pluim, is gebaseerd op een run bestaande uit 50 kleine runs gemaakt op 1 tijdstip op 1 instituut!
Ondertussen draaien er ook nog een stuk of 60 andere modellen op de wereld buiten het EC model.![]()
Dat het EC model deze trend in zijn pluim niet oppikt wil natuurlijk niet zeggen dat andere modellen het wel kunnen laten zien.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kom in Mei ff terugWas een paar weken geleden zeker net zo een belangrijk onderwerp van discussie als de pluimen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van fok of van de telegraaf?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De weerman van de Telegraaf zat vroeger op de sportredactie
Heb je nog nagevraagd hoe het met de ijsaangroei staat?quote:
Gisteren/eergisteren gingen de modellen nog voor een terugkeer van de vorst. KNMI geeft ook 20% kans daarop, gebaseerd op de huidige pluim. Het verschilt nog teveel per run om er een definitief antwoord op te geven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, wijs even aan dan.
Kom met de kaarten
Over luisteren gesproken![]()
Nee, de koffiepauze was al afgelopen toen ik aankwamquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je nog nagevraagd hoe het met de ijsaangroei staat?
20% kans dus 80% niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gisteren/eergisteren gingen de modellen nog voor een terugkeer van de vorst. KNMI geeft ook 20% kans daarop, gebaseerd op de huidige pluim. Het verschilt nog teveel per run om er een definitief antwoord op te geven.
Alleen gebaseerd op deze run.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
20% kans dus 80% niet.
Dat noem ik anders toch behoorlijk zeker.
Dat lezen gaat je niet zo goed af hè?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
20% kans dus 80% niet.
Dat noem ik anders toch behoorlijk zeker.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat lezen gaat je niet zo goed af hè?
Dit bevestigt de 15-daagse pluim van het Europese model dan ook. Geen goed nieuws voor winterliefhebbers!quote:
AAPJE MOUWquote:12:17 uur:
Rayonhoofd Kelderhuis heeft het trouwens wel gehad met die 'heilige 15 centimeter' ijsdikte, die op de hele route zou moeten liggen. "Daar moet je je niet te veel op vastpinnen. Er ligt hier prachtig zwart ijs. Dat is veel compacter dan 'fondantijs'. Ik zou hier mensen over 8 centimeter zwart ijs laten rijden, terwijl ik mensen niet 20 centimeter fondantijs op zou sturen."
Kelderhuis leest mee?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:39 schreef AchJa het volgende:
Het is opzich ook best vreemd, want sneeuwijs is veel minder sterk dan het ijs wat we nu hebben. En volgens mij hanteren ze dan ook de 15 cm.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt naar kaarten gekeken?
De pluim is gebaseerd op 1 run bestaande uit 50 kleine runnetjes.
Als jij de kaarten wat beter had gevolgd had je de nieuwe vorst trend echt wel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |