quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Toen was ik nét 2(In 1989 dus)
Ik ben eind 76 pas geborenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk 1975 of zo, toen Zandvoort nog mee deed.
Die hoek was idd vreemd, 110 graden als ik me niet vergis. Maar zo heel slecht was de opvolger niet nadat ze de motor verbeterd hadden (voor zover ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar in aanloop naar 2001 was in ieder geval al duidelijk dat Benetton een fabrieksteam zou worden van Renault. Maar de naam Renault zou pas vanaf 2002 gevoerd gaan worden.
Wel probeerde Renault in het 2001 seizoen al iets revolutionairs met de motoren (blok met een hele rare hoek ofzoiets?), wat in theorie zou moeten werken, maar hopeloos bleek in de praktijk; te weinig PK's en een belabberde betrouwbaarheid.
Dat heb je opgezochtquote:
nee, ik weet t nog. Stond toen een heel verhaal over in zo'n klein F1-boekje van Autoweek, die je vóór het seizoen kreegquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat heb je opgezochtIk deed het wel uit het blote hoofd ja
![]()
Dat is helaas een trend die je overal ziet en blijft dus niet alleen beperkt tot de Formule 1.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een Irvine, Villeneuve.. Mensen die wel hun bek open durven te trekken. Tegenwoordig is het veel te veel PR-geblaat..
Nee, vroeger wel 1 jaar gehad op FORMULE1. Maar daarna niet doorgegaan.. Vond t niet zo interessant, aangezien RTL destijds nog een volledig programma had, met voorbeschouwing in de pits etc...quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:42 schreef vosss het volgende:
Hebben jullie overigens een abbo op een F1 magazine en zo ja welke?
Ik koop vaak losse nummers van RTL GP en heb afgelopen verjaardag een jaarabbo van formule1.nl magazine gekregen van Brennie
Ik heb van die laatste pas 1 nummer gehad, maar voor mn gevoel vind ik die RTL GP wel beter dus ik denk dat ik die er naast neem voor die 3 rotte knatsers per jaar
Tot 2005 op Formule 1, maar de laatste jaren bladerde ik het eigenlijk alleen maar door, de nieuwtjes had ik al lang en breed op internet gelezen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:42 schreef vosss het volgende:
Ik download soms het Engelse Autosport(.com) magazine. Vroeger kocht ik Race Report, heb nog een paar oude nummers ergens liggen denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:42 schreef vosss het volgende:
Ik koop vaak losse nummers van RTL GP en heb afgelopen verjaardag een jaarabbo van formule1.nl magazine gekregen van Brennie
Ik heb van die laatste pas 1 nummer gehad, maar voor mn gevoel vind ik die RTL GP wel beter dus ik denk dat ik die er naast neem voor die 3 rotte knatsers per jaar
Prima literatuur voor op de pot. Me dunkt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef Fir3fly het volgende:
Als ik het geld had zou ik een abo nemen op RTL GP. Veel historie en ook veel aandacht voor andere raceklasses.
Was idd een zakenman die het blijkbaar wel waard vond om een training in een minardi te gaan rijden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dat niet die 40 jarige Israelier, testcoureur van Minardi die veel te veel neerlapte voor dat stoeltje?
Ow, en intensief sinds '99 volger. Denk dat ik sindsdien maar 4 Gp's live gemist heb, maar wel altijd opgenomen, uitslagen vermijden, en alsnog kijken op VHS![]()
Harry Muermans is volgens mij gepakt voor vastgoedfraude, daarom heeft Doornbos ook moeite om ergens een plekje te vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:00 schreef vosss het volgende:
Ik zie nu net weer eens Muermans op die vleugel staan. Volgens mij zijn die al jaren niet meer als sponsor actief toch?
Zou het zelf ook doen, maar het was wel geniaal dat een coureur ging klagen over teveel grip.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ach, ik weet ook niet of ik het wel beter zou doen..
En als je het geld hebt?
Het meest grappige ooit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou het zelf ook doen, maar het was wel geniaal dat een coureur ging klagen over teveel grip.
De deur van de medicalcar die eruit gerost werd vond ik ook wel komischquote:
Neem dan Heidfeld die knalde zelf tegen de medische auto aanquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Taki Inoue
Wat een baas
Schiattarella
1994 toen Verstappen ging racen voor Benettonquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer volgen jullie de F1 eigenlijk fanatiek?
De schaal van Coronelquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, vroeger wel 1 jaar gehad op FORMULE1. Maar daarna niet doorgegaan.. Vond t niet zo interessant, aangezien RTL destijds nog een volledig programma had, met voorbeschouwing in de pits etc...
//edit
Pff, het lijkt wel of vroeger alles beter was:
RTL met betere uitzendingen
Motoren die wel konden ploffen
Achterhoedeteams die konden verrassen
Het is ook niet zo dat ik graag motoren zie ploffen, maar dan weet je dat de coureur alles gaf, en te ver ging. Dat de motor op het randje afgesteld stond..
Dat is tegenwoordig onmogelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |