abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107807916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Alonso moest Tarso Marques verslaan in zijn Minardi tijd .. :')
En hij versloeg regelmatig Benettons, Prosts en Arrows's...
Al geeft het rijdersduo van Benetton destijds ( Button en Fisichella) wel aan hoe slecht die Benetton was.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107808091
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

En hij versloeg regelmatig Benettons, Prosts en Arrows's...
Al geeft het rijdersduo van Benetton destijds ( Button en Fisichella) wel aan hoe slecht die Benetton was.
Dat was idd een klote wagen :P

En JB zat meer "in" vrouwen, dan in zijn Benetton .. :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_107808690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Dat was idd een klote wagen :P
Zit nu even snel de uitslagen van 2001 door te kijken, maar die Benetton was inderdaad bagger zeg. Regelmatig achter de Minardi van Alonso eindigen, als die bak überhaupt de finish al haalde. Stond me niet eens meer bij dat die Benetton zo bagger was. :@

quote:
En JB zat meer "in" vrouwen, dan in zijn Benetton .. :P
Gezien de snelheid van die wagen had hij er zelfs tijdens het rijden tijd genoeg voor. :P
pi_107809077
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
Toch mooi dat Giedo een plekje heeft gevonden, en Caterham is het enige 'nieuwe' team dat het nog enigszins serieus lijkt te nemen.
Sowieso al knap dat hij zo'n lang verhaal kan afsteken zonder het woord 'obviously' te gebruiken. :P
Het F1-jargon bij uitstek.
Wie dit leest is gek
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:06:15 #205
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107809148
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Alonso moest Tarso Marques verslaan in zijn Minardi tijd .. :')
Mijn interesse voor ongetalenteerde pay-drivers werd gewekt bij het zien van die illustere naam. :D
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:06:42 #206
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_107809177
Nou is 2001 enzo een beetje van voor mijn fanatieke F1 tijd maar is het heden ten dage niet zo dat het bijna onmogelijk is om een beetje indruk te maken met de slechtste auto van het veld de HRT. Bedoel, sloom, traag en langzaam dekten de lading vorig seizoen onvoldoende. Geen KERS, nu gelijk al belangrijke testdagen missen. Gewoon een heel matig team dat vast genoeg ambitie heeft maar het gewoon niet kan. Hoe kan je daar nou indruk mee maken? Voor de Virgins of Caterham eindigen kan allen als die uitvallen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_107809315
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Sowieso al knap dat hij zo'n lang verhaal kan afsteken zonder het woord 'obviously' te gebruiken. :P
Het F1-jargon bij uitstek.
Vergeet 'for sure' niet. Als je voor elke keer dat die woordcombinatie werd gebruikt een euro kreeg was iedere user in dit topic al miljonair. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou is 2001 enzo een beetje van voor mijn fanatieke F1 tijd maar is het heden ten dage niet zo dat het bijna onmogelijk is om een beetje indruk te maken met de slechtste auto van het veld de HRT. Bedoel, sloom, traag en langzaam dekten de lading vorig seizoen onvoldoende. Geen KERS, nu gelijk al belangrijke testdagen missen. Gewoon een heel matig team dat vast genoeg ambitie heeft maar het gewoon niet kan. Hoe kan je daar nou indruk mee maken? Voor de Virgins of Caterham eindigen kan allen als die uitvallen.
HRT gaat aankomend seizoen wel KERS gebruiken. Marussia is het enige team op de grid zonder KERS. Dus die gaan het denk ik echt moeilijk krijgen.

quote:
New HRT car now set for final F1 test after failing two crash tests

The new HRT car is set to make its debut in the third and final test of the pre-season after the Spanish squad's plans were delayed because it didn't pass all the mandatory crash tests this week.

HRT was aiming to get its new car on track for the first time at Barcelona on February 21 if it passed all the FIA crash tests, which are mandatory this year in order to be able to test.

AUTOSPORT has learned that out of the 17 mandatory tests, the new car passed 14, failed two and was unable to do one.

The new chassis passed all the tests, in what team insiders said it was a boost for the squad.

HRT has failed the roll-hoop and a lateral nose test by "very small margins", according to a team source.

A front impact test could not be carried out because of the failure to pass the lateral one.

A team source said having not passed those tests was not a worry, especially because the main concern was the chassis test which was passed successfully.

HRT's plans, however, have been altered as a result because it needs to manufacture new parts to pass the tests again in about a week's time.

That means the team will not be able to have the new car ready in time for the second Barcelona test, but it is still confident of making it to the third test on March 1.

HRT tested with last year's car at Jerez this week.
pi_107809406
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Mijn interesse voor ongetalenteerde pay-drivers werd gewekt bij het zien van die illustere naam. :D
Taki Inoue _O_
Wat een baas

Schiattarella _O_
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107809672
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou is 2001 enzo een beetje van voor mijn fanatieke F1 tijd maar is het heden ten dage niet zo dat het bijna onmogelijk is om een beetje indruk te maken met de slechtste auto van het veld de HRT. Bedoel, sloom, traag en langzaam dekten de lading vorig seizoen onvoldoende. Geen KERS, nu gelijk al belangrijke testdagen missen. Gewoon een heel matig team dat vast genoeg ambitie heeft maar het gewoon niet kan. Hoe kan je daar nou indruk mee maken? Voor de Virgins of Caterham eindigen kan allen als die uitvallen.
Vroeger had je ook heel matige teams als Tyrell en Lotus maar die hadden vaak de eerste 5 races nog kans op een WK punt (6e plaats) totdat de Ferrari's en McLarens gedurende het seizoen steeds sneller en onbereikbaar werden.
Maar de slechte teams van nu worden na 20 rondes in race 1 al gelapt.
Wie dit leest is gek
pi_107809699
Volgens mij zag k nog bijna Roberto Moreno ertegenaan knallen! (die deed t later in andere klasses wel beter, indycar?)
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:16:38 #211
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107809706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zit nu even snel de uitslagen van 2001 door te kijken, maar die Benetton was inderdaad bagger zeg. Regelmatig achter de Minardi van Alonso eindigen, als die bak überhaupt de finish al haalde. Stond me niet eens meer bij dat die Benetton zo bagger was. :@
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar in aanloop naar 2001 was in ieder geval al duidelijk dat Benetton een fabrieksteam zou worden van Renault. Maar de naam Renault zou pas vanaf 2002 gevoerd gaan worden.
Wel probeerde Renault in het 2001 seizoen al iets revolutionairs met de motoren (blok met een hele rare hoek ofzoiets?), wat in theorie zou moeten werken, maar hopeloos bleek in de praktijk; te weinig PK's en een belabberde betrouwbaarheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou is 2001 enzo een beetje van voor mijn fanatieke F1 tijd maar is het heden ten dage niet zo dat het bijna onmogelijk is om een beetje indruk te maken met de slechtste auto van het veld de HRT. Bedoel, sloom, traag en langzaam dekten de lading vorig seizoen onvoldoende. Geen KERS, nu gelijk al belangrijke testdagen missen. Gewoon een heel matig team dat vast genoeg ambitie heeft maar het gewoon niet kan. Hoe kan je daar nou indruk mee maken? Voor de Virgins of Caterham eindigen kan allen als die uitvallen.
Zoals al eerder terecht werd aangehaald: In die jaren waren er veel meer uitvallers tijdens een race.
Het was zelfs niet ongebruikelijk dat er twee bolide's niet eens van grid af wisten te komen.
Dan lagen er zelfs voor Minardi weleens kansen om zich te onderscheiden.


quote:
Baas Rosset doet ze allemaal verbleken. ;)
pi_107809763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij zag k nog bijna Roberto Moreno ertegenaan knallen! (die deed t later in andere klasses wel beter, indycar?)
Zo slecht was Roberto Moreno niet!
Die heeft ZELFS een Andrea Moda op de grid gekregen!
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107809768
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Vroeger had je ook heel matige teams als Tyrell en Lotus maar die hadden vaak de eerste 5 races nog kans op een WK punt (6e plaats) totdat de Ferrari's en McLarens gedurende het seizoen steeds sneller en onbereikbaar werden.
Maar de slechte teams van nu worden na 20 rondes in race 1 al gelapt.
Tyrrell was tot Jos er in ging rijden niet echt n heel beroerd team toch?
pi_107809816
Pffff dat jullie dat soort details allemaal onthouden.

Ik lees dergelijke dingen altijd terug in RTL GP magazine als ik zit te schijten en denk dan ow ja! B-) :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107809864
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Tyrrell was tot Jos er in ging rijden niet echt n heel beroerd team toch?
In de jaren 80 konden ze al niet echt meer meekomen. Zo'n beetje enige team zonder turbomotoren bv.
Wel een mooi opleidingsteam vanaf toen..

Al heeft Satoru nakajima nog wel leuke resultaten behaald.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107809885
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Tyrrell was tot Jos er in ging rijden niet echt n heel beroerd team toch?
Tyrell was op zich een grote naam tot de grote merken zich met F1 gingen bemoeien
Wie dit leest is gek
pi_107809935
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

In de jaren 80 konden ze al niet echt meer meekomen. Zo'n beetje enige team zonder turbomotoren bv.
Wel een mooi opleidingsteam vanaf toen..

Al heeft Satoru nakajima nog wel leuke resultaten behaald.
Katayama toch? Nakajima zat toch bij Prost oa?
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:20:31 #218
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107809943
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Tyrell was op zich een grote naam tot de grote merken zich met F1 gingen bemoeien
Wat Williams anno nu definitief dreigt te gaan worden zeg maar.
pi_107809997
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Katayama toch? Nakajima zat toch bij Prost oa?
katayama was na Nakajima.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810027
Nakajima heeft met Alesi en Modena gereden.. Alesi en Modena waren wel wat beter dan Nakajima.

maar voor een Jap was Nakajima zeer goed.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810030
quote:
12s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Wat Williams anno nu definitief dreigt te gaan worden zeg maar.
Zie ook Jordan. Ook een subtopper geweest en als ik me goed herinner de eerste met een hoge neus.
Wie dit leest is gek
pi_107810074
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Katayama toch? Nakajima zat toch bij Prost oa?
Krijg m niet geedit op mn telefoon...

Aguri suzuki deed t ook altijd goed, vond ik :-)
pi_107810156
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Zie ook Jordan. Ook een subtopper geweest en als ik me goed herinner de eerste met een hoge neus.
Ik dacht Benneton, of toch arrows/tyrell?
pi_107810186
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik dacht Benneton, of toch arrows/tyrell?
Dat zoeken we op :)
Wie dit leest is gek
pi_107810231
Ik denk dat Tyrrell de eerste was met een hoge neus.. 1992?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810255
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat Tyrrell de eerste was met een hoge neus.. 1992?
Idd Tyrell
http://en.wikipedia.org/wiki/Tyrrell_019
Wie dit leest is gek
pi_107810287
Te laat...

Die man had altijd goede ideeën, Harvey

[ Bericht 82% gewijzigd door JohnB52 op 09-02-2012 22:27:43 (Te laat...) ]
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:27:32 #228
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_107810324
Kijk, dank voor de antwoorden. Ben dan wel van '89 maar echt fanatiek F1 volgen doe ik pas sins '05-'06 zoals ik eerder al zei.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_107810332
Is dit het retro-slowchat topic? :P
Feel free to ignore my comments.
pi_107810352
Wat te denken van Stefan Johansson? :P

//edit
ik ben in de war..
Er was een Zweed die in Portugal met versleten banden doorreed...

Dus niet Johansson?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810370
Sinds wanneer volgen jullie de F1 eigenlijk fanatiek?

Ik keek zelf begin jaren 90 zo nu en dan wel eens een race, maar pas vanaf dat ik Senna live zag crashen in een TV winkel waar ik net een tv wilde kopen en op alle TV's de race bezig was ben ik het elke race gaan volgen.

Overigens heb ik die dag geen TV gekocht. Ik zag het gebeuren voor mn ogen en heb even vol verbijstering staan kijken (ik wist natuurlijk wel wie Senna was) en ben toen als een idioot naar huis gefietst en heb de TV aangezet om verder te kijken.

Dus vanaf 94 volg ik alle races en heb tot 2 jaar terug slecht 1 maal een race live gemist (vakantie en een defecte TV in dat huisje }:| :( ). Momenteel mis ik er helaas een stuk meer in verband met werk in 5 ploegendienst. Maar die kijk ik allemaal terug zodra ze op usenet staan :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:28:37 #232
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107810387
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:

maar voor een Jap was Nakajima zeer goed.
Zou wel interessant zijn om eens uit te zoeken waarom Japanners maar niet willen slagen in de Formule 1.
Cultuurverschillen? Mentaliteit verschil? Slecht management? Ongelukkige carriere moves? Of komt er gewoon te weinig kwaliteit uit Japan?

quote:
5s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef vosss het volgende:

Sinds wanneer volgen jullie de F1 eigenlijk fanatiek?
'97 hier :7
Maar het fanatieke is er wel af tegenwoordig, een race missen vind ik geen probleem.
Ik lees echter wel bij om op de hoogte te blijven van de politiek in de sport etc.
pi_107810419
Grootste giller was wat mij betreft Chanoch Nissany. Ook de eerste coureur in de geschiedenis die klaagde over teveel grip :')

quote:
Guys, I'm coming in, I'm having too much grip!"
pi_107810469
Ik volg het fanatiek sinds 1996.. :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:30:34 #235
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107810489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:29 schreef M.Melandri het volgende:
Grootste giller was wat mij betreft Chanoch Nissany. Ook de eerste coureur in de geschiedenis die klaagde over teveel grip :')

[..]

Was dat niet die 40 jarige Israelier, testcoureur van Minardi die veel te veel neerlapte voor dat stoeltje? :D

Ow, en intensief sinds '99 volger. Denk dat ik sindsdien maar 4 Gp's live gemist heb, maar wel altijd opgenomen, uitslagen vermijden, en alsnog kijken op VHS :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_107810497
quote:
5s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer volgen jullie de F1 eigenlijk fanatiek?


Ik denk 1975 of zo, toen Zandvoort nog mee deed.
Wie dit leest is gek
pi_107810529
Ik had wel gelijk met Johansson. Die 3e werd in een Moneytron Onyx in Portugal 1989 door geen banden te verwisselen, en op het canvas de finish te bereiken..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810540
quote:
5s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer volgen jullie de F1 eigenlijk fanatiek?
Sinds 1989 heb ik 1 race gemist, Duitsland '94 toen Jos in de fik vloog. :@
Feel free to ignore my comments.
pi_107810564
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Sinds 1989 heb ik 1 race gemist, Duitsland '94 toen Jos in de fik vloog. :@
Toen was ik nét 2 ;( (In 1989 dus)
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810664
Maargoed, ik mis sowieso iets op de grid met pit..
Een Irvine, Villeneuve.. Mensen die wel hun bek open durven te trekken. Tegenwoordig is het veel te veel PR-geblaat..

verder mis ik kwalificatiemotoren en ploffende Honda's..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810693
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Toen was ik nét 2 ;( (In 1989 dus)
:D

Ik 13.
Feel free to ignore my comments.
pi_107810723
Ik mis Stoddart ook wel met zn gevloek en gescheld en gekanker op alles en iedereen die het niet met hem eens was :@ :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107810750
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik denk 1975 of zo, toen Zandvoort nog mee deed.
Ik ben eind 76 pas geboren :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:36:39 #244
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107810777
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar in aanloop naar 2001 was in ieder geval al duidelijk dat Benetton een fabrieksteam zou worden van Renault. Maar de naam Renault zou pas vanaf 2002 gevoerd gaan worden.
Wel probeerde Renault in het 2001 seizoen al iets revolutionairs met de motoren (blok met een hele rare hoek ofzoiets?), wat in theorie zou moeten werken, maar hopeloos bleek in de praktijk; te weinig PK's en een belabberde betrouwbaarheid.

Die hoek was idd vreemd, 110 graden als ik me niet vergis. Maar zo heel slecht was de opvolger niet nadat ze de motor verbeterd hadden (voor zover ik me kan herinneren :@ ) De motor had wel minder pk's, maar het zwaartepunt van de wagen was een pak lager, en het bodywork ook omdat de motor qua behuizing lager was. Wat automatisch resulteert in betere wegligging en aerodynamica.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_107810808
111 graden ;)

verder Honda _O_

Renault toen ze nog in Benetton zaten
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810880
Die Honda's die gingen altijd wel mooi ja O+!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:39:03 #247
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107810882
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
111 graden ;)

verder Honda _O_

Dat heb je opgezocht :( Ik deed het wel uit het blote hoofd ja :(

:P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_107810911
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat heb je opgezocht :( Ik deed het wel uit het blote hoofd ja :(

:P
nee, ik weet t nog. Stond toen een heel verhaal over in zo'n klein F1-boekje van Autoweek, die je vóór het seizoen kreeg ;).
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:42:02 #249
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107811011
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Glijdt_licht het volgende:

Een Irvine, Villeneuve.. Mensen die wel hun bek open durven te trekken. Tegenwoordig is het veel te veel PR-geblaat..
Dat is helaas een trend die je overal ziet en blijft dus niet alleen beperkt tot de Formule 1.
Kijk naar onze eigen Eredivisie, je hoeft tegenwoordig echt niet meer te wachten op een interview met een speler na afloop van een wedstrijd. Je wordt doodgegooid met clichés en open deuren. :')
pi_107811018
Hebben jullie overigens een abbo op een F1 magazine en zo ja welke?

Ik koop vaak losse nummers van RTL GP en heb afgelopen verjaardag een jaarabbo van formule1.nl magazine gekregen van Brennie O+

Ik heb van die laatste pas 1 nummer gehad, maar voor mn gevoel vind ik die RTL GP wel beter dus ik denk dat ik die er naast neem voor die 3 rotte knatsers per jaar :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')