Idd Tyrellquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat Tyrrell de eerste was met een hoge neus.. 1992?
Zou wel interessant zijn om eens uit te zoeken waarom Japanners maar niet willen slagen in de Formule 1.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
maar voor een Jap was Nakajima zeer goed.
'97 hierquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer volgen jullie de F1 eigenlijk fanatiek?
quote:Guys, I'm coming in, I'm having too much grip!"
Was dat niet die 40 jarige Israelier, testcoureur van Minardi die veel te veel neerlapte voor dat stoeltje?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:29 schreef M.Melandri het volgende:
Grootste giller was wat mij betreft Chanoch Nissany. Ook de eerste coureur in de geschiedenis die klaagde over teveel grip
[..]
Ik denk 1975 of zo, toen Zandvoort nog mee deed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer volgen jullie de F1 eigenlijk fanatiek?
Sinds 1989 heb ik 1 race gemist, Duitsland '94 toen Jos in de fik vloog.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer volgen jullie de F1 eigenlijk fanatiek?
Toen was ik nét 2quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Sinds 1989 heb ik 1 race gemist, Duitsland '94 toen Jos in de fik vloog.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Toen was ik nét 2(In 1989 dus)
Ik ben eind 76 pas geborenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk 1975 of zo, toen Zandvoort nog mee deed.
Die hoek was idd vreemd, 110 graden als ik me niet vergis. Maar zo heel slecht was de opvolger niet nadat ze de motor verbeterd hadden (voor zover ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar in aanloop naar 2001 was in ieder geval al duidelijk dat Benetton een fabrieksteam zou worden van Renault. Maar de naam Renault zou pas vanaf 2002 gevoerd gaan worden.
Wel probeerde Renault in het 2001 seizoen al iets revolutionairs met de motoren (blok met een hele rare hoek ofzoiets?), wat in theorie zou moeten werken, maar hopeloos bleek in de praktijk; te weinig PK's en een belabberde betrouwbaarheid.
Dat heb je opgezochtquote:
nee, ik weet t nog. Stond toen een heel verhaal over in zo'n klein F1-boekje van Autoweek, die je vóór het seizoen kreegquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat heb je opgezochtIk deed het wel uit het blote hoofd ja
![]()
Dat is helaas een trend die je overal ziet en blijft dus niet alleen beperkt tot de Formule 1.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een Irvine, Villeneuve.. Mensen die wel hun bek open durven te trekken. Tegenwoordig is het veel te veel PR-geblaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |