abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107807916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Alonso moest Tarso Marques verslaan in zijn Minardi tijd .. :')
En hij versloeg regelmatig Benettons, Prosts en Arrows's...
Al geeft het rijdersduo van Benetton destijds ( Button en Fisichella) wel aan hoe slecht die Benetton was.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107808091
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

En hij versloeg regelmatig Benettons, Prosts en Arrows's...
Al geeft het rijdersduo van Benetton destijds ( Button en Fisichella) wel aan hoe slecht die Benetton was.
Dat was idd een klote wagen :P

En JB zat meer "in" vrouwen, dan in zijn Benetton .. :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_107808690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Dat was idd een klote wagen :P
Zit nu even snel de uitslagen van 2001 door te kijken, maar die Benetton was inderdaad bagger zeg. Regelmatig achter de Minardi van Alonso eindigen, als die bak überhaupt de finish al haalde. Stond me niet eens meer bij dat die Benetton zo bagger was. :@

quote:
En JB zat meer "in" vrouwen, dan in zijn Benetton .. :P
Gezien de snelheid van die wagen had hij er zelfs tijdens het rijden tijd genoeg voor. :P
pi_107809077
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
Toch mooi dat Giedo een plekje heeft gevonden, en Caterham is het enige 'nieuwe' team dat het nog enigszins serieus lijkt te nemen.
Sowieso al knap dat hij zo'n lang verhaal kan afsteken zonder het woord 'obviously' te gebruiken. :P
Het F1-jargon bij uitstek.
Wie dit leest is gek
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:06:15 #205
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107809148
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Alonso moest Tarso Marques verslaan in zijn Minardi tijd .. :')
Mijn interesse voor ongetalenteerde pay-drivers werd gewekt bij het zien van die illustere naam. :D
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:06:42 #206
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_107809177
Nou is 2001 enzo een beetje van voor mijn fanatieke F1 tijd maar is het heden ten dage niet zo dat het bijna onmogelijk is om een beetje indruk te maken met de slechtste auto van het veld de HRT. Bedoel, sloom, traag en langzaam dekten de lading vorig seizoen onvoldoende. Geen KERS, nu gelijk al belangrijke testdagen missen. Gewoon een heel matig team dat vast genoeg ambitie heeft maar het gewoon niet kan. Hoe kan je daar nou indruk mee maken? Voor de Virgins of Caterham eindigen kan allen als die uitvallen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_107809315
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Sowieso al knap dat hij zo'n lang verhaal kan afsteken zonder het woord 'obviously' te gebruiken. :P
Het F1-jargon bij uitstek.
Vergeet 'for sure' niet. Als je voor elke keer dat die woordcombinatie werd gebruikt een euro kreeg was iedere user in dit topic al miljonair. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou is 2001 enzo een beetje van voor mijn fanatieke F1 tijd maar is het heden ten dage niet zo dat het bijna onmogelijk is om een beetje indruk te maken met de slechtste auto van het veld de HRT. Bedoel, sloom, traag en langzaam dekten de lading vorig seizoen onvoldoende. Geen KERS, nu gelijk al belangrijke testdagen missen. Gewoon een heel matig team dat vast genoeg ambitie heeft maar het gewoon niet kan. Hoe kan je daar nou indruk mee maken? Voor de Virgins of Caterham eindigen kan allen als die uitvallen.
HRT gaat aankomend seizoen wel KERS gebruiken. Marussia is het enige team op de grid zonder KERS. Dus die gaan het denk ik echt moeilijk krijgen.

quote:
New HRT car now set for final F1 test after failing two crash tests

The new HRT car is set to make its debut in the third and final test of the pre-season after the Spanish squad's plans were delayed because it didn't pass all the mandatory crash tests this week.

HRT was aiming to get its new car on track for the first time at Barcelona on February 21 if it passed all the FIA crash tests, which are mandatory this year in order to be able to test.

AUTOSPORT has learned that out of the 17 mandatory tests, the new car passed 14, failed two and was unable to do one.

The new chassis passed all the tests, in what team insiders said it was a boost for the squad.

HRT has failed the roll-hoop and a lateral nose test by "very small margins", according to a team source.

A front impact test could not be carried out because of the failure to pass the lateral one.

A team source said having not passed those tests was not a worry, especially because the main concern was the chassis test which was passed successfully.

HRT's plans, however, have been altered as a result because it needs to manufacture new parts to pass the tests again in about a week's time.

That means the team will not be able to have the new car ready in time for the second Barcelona test, but it is still confident of making it to the third test on March 1.

HRT tested with last year's car at Jerez this week.
pi_107809406
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Mijn interesse voor ongetalenteerde pay-drivers werd gewekt bij het zien van die illustere naam. :D
Taki Inoue _O_
Wat een baas

Schiattarella _O_
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107809672
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou is 2001 enzo een beetje van voor mijn fanatieke F1 tijd maar is het heden ten dage niet zo dat het bijna onmogelijk is om een beetje indruk te maken met de slechtste auto van het veld de HRT. Bedoel, sloom, traag en langzaam dekten de lading vorig seizoen onvoldoende. Geen KERS, nu gelijk al belangrijke testdagen missen. Gewoon een heel matig team dat vast genoeg ambitie heeft maar het gewoon niet kan. Hoe kan je daar nou indruk mee maken? Voor de Virgins of Caterham eindigen kan allen als die uitvallen.
Vroeger had je ook heel matige teams als Tyrell en Lotus maar die hadden vaak de eerste 5 races nog kans op een WK punt (6e plaats) totdat de Ferrari's en McLarens gedurende het seizoen steeds sneller en onbereikbaar werden.
Maar de slechte teams van nu worden na 20 rondes in race 1 al gelapt.
Wie dit leest is gek
pi_107809699
Volgens mij zag k nog bijna Roberto Moreno ertegenaan knallen! (die deed t later in andere klasses wel beter, indycar?)
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:16:38 #211
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107809706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zit nu even snel de uitslagen van 2001 door te kijken, maar die Benetton was inderdaad bagger zeg. Regelmatig achter de Minardi van Alonso eindigen, als die bak überhaupt de finish al haalde. Stond me niet eens meer bij dat die Benetton zo bagger was. :@
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar in aanloop naar 2001 was in ieder geval al duidelijk dat Benetton een fabrieksteam zou worden van Renault. Maar de naam Renault zou pas vanaf 2002 gevoerd gaan worden.
Wel probeerde Renault in het 2001 seizoen al iets revolutionairs met de motoren (blok met een hele rare hoek ofzoiets?), wat in theorie zou moeten werken, maar hopeloos bleek in de praktijk; te weinig PK's en een belabberde betrouwbaarheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou is 2001 enzo een beetje van voor mijn fanatieke F1 tijd maar is het heden ten dage niet zo dat het bijna onmogelijk is om een beetje indruk te maken met de slechtste auto van het veld de HRT. Bedoel, sloom, traag en langzaam dekten de lading vorig seizoen onvoldoende. Geen KERS, nu gelijk al belangrijke testdagen missen. Gewoon een heel matig team dat vast genoeg ambitie heeft maar het gewoon niet kan. Hoe kan je daar nou indruk mee maken? Voor de Virgins of Caterham eindigen kan allen als die uitvallen.
Zoals al eerder terecht werd aangehaald: In die jaren waren er veel meer uitvallers tijdens een race.
Het was zelfs niet ongebruikelijk dat er twee bolide's niet eens van grid af wisten te komen.
Dan lagen er zelfs voor Minardi weleens kansen om zich te onderscheiden.


quote:
Baas Rosset doet ze allemaal verbleken. ;)
pi_107809763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij zag k nog bijna Roberto Moreno ertegenaan knallen! (die deed t later in andere klasses wel beter, indycar?)
Zo slecht was Roberto Moreno niet!
Die heeft ZELFS een Andrea Moda op de grid gekregen!
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107809768
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Vroeger had je ook heel matige teams als Tyrell en Lotus maar die hadden vaak de eerste 5 races nog kans op een WK punt (6e plaats) totdat de Ferrari's en McLarens gedurende het seizoen steeds sneller en onbereikbaar werden.
Maar de slechte teams van nu worden na 20 rondes in race 1 al gelapt.
Tyrrell was tot Jos er in ging rijden niet echt n heel beroerd team toch?
pi_107809816
Pffff dat jullie dat soort details allemaal onthouden.

Ik lees dergelijke dingen altijd terug in RTL GP magazine als ik zit te schijten en denk dan ow ja! B-) :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107809864
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Tyrrell was tot Jos er in ging rijden niet echt n heel beroerd team toch?
In de jaren 80 konden ze al niet echt meer meekomen. Zo'n beetje enige team zonder turbomotoren bv.
Wel een mooi opleidingsteam vanaf toen..

Al heeft Satoru nakajima nog wel leuke resultaten behaald.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107809885
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Tyrrell was tot Jos er in ging rijden niet echt n heel beroerd team toch?
Tyrell was op zich een grote naam tot de grote merken zich met F1 gingen bemoeien
Wie dit leest is gek
pi_107809935
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

In de jaren 80 konden ze al niet echt meer meekomen. Zo'n beetje enige team zonder turbomotoren bv.
Wel een mooi opleidingsteam vanaf toen..

Al heeft Satoru nakajima nog wel leuke resultaten behaald.
Katayama toch? Nakajima zat toch bij Prost oa?
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:20:31 #218
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107809943
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Tyrell was op zich een grote naam tot de grote merken zich met F1 gingen bemoeien
Wat Williams anno nu definitief dreigt te gaan worden zeg maar.
pi_107809997
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Katayama toch? Nakajima zat toch bij Prost oa?
katayama was na Nakajima.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810027
Nakajima heeft met Alesi en Modena gereden.. Alesi en Modena waren wel wat beter dan Nakajima.

maar voor een Jap was Nakajima zeer goed.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107810030
quote:
12s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Wat Williams anno nu definitief dreigt te gaan worden zeg maar.
Zie ook Jordan. Ook een subtopper geweest en als ik me goed herinner de eerste met een hoge neus.
Wie dit leest is gek
pi_107810074
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Katayama toch? Nakajima zat toch bij Prost oa?
Krijg m niet geedit op mn telefoon...

Aguri suzuki deed t ook altijd goed, vond ik :-)
pi_107810156
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Zie ook Jordan. Ook een subtopper geweest en als ik me goed herinner de eerste met een hoge neus.
Ik dacht Benneton, of toch arrows/tyrell?
pi_107810186
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik dacht Benneton, of toch arrows/tyrell?
Dat zoeken we op :)
Wie dit leest is gek
pi_107810231
Ik denk dat Tyrrell de eerste was met een hoge neus.. 1992?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')