Ja, VI wordt standaard samengevat bij DWDD.quote:
Bagger.quote:
epic sadness, alleen bij SBS.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blijft een briljant programma. En dat van SBS6
Ja, dán wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
Was leuk geweest als ie haar met een machete had omgehakt, met dr muts.
En zo'n persoon zit natuurlijk altijd voorin zodat iedereen kan "meegenieten"quote:
Dat ze Thijmen niet hebben kunnen ontmoeten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef YazooW het volgende:
De andere helft zit nu thuis te janken.
en dan voor de camera "kijk we hebben voor vandaag genoeg te eten" zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
Was leuk geweest als ie haar met een machete had omgehakt, met dr muts.
Alleen maar, eigenlijk.quote:
Het zijn net vrouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:07 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
beetje zoals Jan Mulder, 1x in de maand
Nope, jan ergert zich vaak aan dingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:07 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
beetje zoals Jan Mulder, 1x in de maand
ja dat mag. Wennemars heeft volgens mij zich nog gekwalificeerd ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Als de tocht doorgaat, dan is het nog maar de vraag of Wennemars en Tuitert mee mogen doen.
Balk wordt sowieso een spookdorp als er een omleiding komt. Dat overleven ze niet daar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Zelfmoordgolf als die toch niet doorgaat.
Was er een OKT?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat mag. Wennemars heeft volgens mij zich nog gekwalificeerd ook.
Dit, zo hard.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef YazooW het volgende:
Alle mensen die in Balk wonen zitten nu schreeuwend achter de TV.
die 12 mensenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef YazooW het volgende:
Nee, die zijn het ijs schoon aan het maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef YazooW het volgende:
Hoeveel mensen wonen daar überhaupt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef YazooW het volgende:
Een wat? Ik meende dat hij wel marathons had geschaatst om in aanmerking te komen... maar goed ik heb geen bronnen ofzo.quote:
Die balken het uit!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef YazooW het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Balk doet NIET meer mee, jullie doen gewoon niet meer mee!
Balk is een dorp in de Nederlandse provincie Friesland. Het is de hoofdplaats van de gemeente Gaasterland-Sloten. Balk telde in 2010 3.780 inwoners.[quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen daar überhaupt?
We schrijven mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Balk is een dorp in de Nederlandse provincie Friesland. Het is de hoofdplaats van de gemeente Gaasterland-Sloten. Balk telde in 2010 3.780 inwoners.[
Ahh, okayquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Een wat? Ik meende dat hij wel marathons had geschaatst om in aanmerking te komen... maar goed ik heb geen bronnen ofzo.
Schaatsen is oorlog!!1quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:13 schreef Marcoss het volgende:
Zo, wat een geïrriteerde reactie van Angenent
Hij zegt tenminste wat hij denkt. Na veel politiekcorrecte antwoorden is dit ook eens fijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Angenent is altijd al een onsympathieke klootzak geweest.
Hij heeft ook wel gelijk, maar hij is arrogant en ik hoop dat-ie in een wak rijdt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Hulzebosch legt prima uit waarom Angenent gelijk heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |