NOS.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:46 schreef Maver24 het volgende:
Welke zender heeft nou beter HD beeld. Ik zeg Sport1 maar iemand die hier anders over denkt?
Kuyt beter vinden dan Appelvlaaiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Afellay staat niet eens in de basis bij Oranje wanneer iedereen fit is.
inderdaad dan speelt kuyt voor hemquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar er is altijd wel iemand geblesseerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat, ik vind Afellay gewoon overrated. Ik heb hem jarenlang (live) aan het werk gezien maar ik vind hem niet zo goed als een hoop mensen beweren.quote:
Persiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Robben bijv die een rotschop heeft gehad van Muller of Gomezquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar er is altijd wel iemand geblesseerd.
Ach, dat blitz gele van de vorige keer tegen Leverkusen was nog erger. En waarom heeft Leverkusen zwarte thuis tenues?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Die shirts van Barcelona zijn echt lelijk.
Gezien de blessureleed had hij zeker veel kansen gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef S0nic het volgende:
Net of Afellay nog minuten zou maken, zeker nu de concurrentie nog meer is toegenomen
Zolang je je kan heugenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
Hoe vaak zal Leverkusen over de middenlijn komen ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Persie
Afellay - Sneijder - Robben
- van Bommel - de Jong
Uh jawel
Waaronder Afellay zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar er is altijd wel iemand geblesseerd.
Weet je niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
inderdaad dan speelt kuyt voor hem
Weet ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waaronder Afellay zelf.
[..]
Weet je niet.
Hihi Hleb, leeft ie nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay is bijna zo goed als Hleb.²
quote:Alexander Hleb,[2] is a Belarusian footballer who is a free agent after his contract with FC Barcelona was terminated by mutual agreement on the last day of the January 2012 transfer window.[3]
nee want dat is niet goed voor de balans.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Misschien zet Van Marwijk Van Persie wel op de plek van Afellay en Huntelaar in de spits.
nieuwe shirt van nike mooi he? echt super mooi. mooiste ooit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in, weer dat lelijke tenue
Oh jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Kappen met dat Nederlands elftal en PSVgelul.
Hallo du Schwester!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Leverkussenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Leverkussen-Barca was het, toch?
Hoewel allebei van hoger niveau zijn dan leverkussen en barca heb je gelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Het mooie aan Afellay is dat hij altijd wil voetballen, voor niemand bang is en de enige in de wereld die 50 meter kan overbruggen met bal aan de voet, uit stilstand.²
Kaka kon het ook in zijn goede tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |