Geen ideequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef Paxcon het volgende:
Doet de NOS.nl stream het nog bij jullie?
Check zn PIquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nederland 3 of Sport 1 (nu free to view)
En doet ie het al?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Net om 5 uur mijn Interactieve TV gekregenNet op tijd.
Kom zelf je bed eens uit danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga lekker kijken. Helaas geen bolognese chips van Croky voor mij. Vrouw is vergeten in te slaan.²
Hij doet het ja. Sport 1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En doet ie het al?
\
Anyway ik zou gewoon live kijken
Niet voor een Real supporter.quote:
Maak de ketting dan ook langer, kan ze naar buiten toequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga lekker kijken. Helaas geen bolognese chips van Croky voor mij. Vrouw is vergeten in te slaan.²
inZan haat barça. da's het verschilquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet voor een Real supporter.
Die is blij met de titel, want over 38 wedstrijden kunnen ze Barcelona dan eindelijk eens verslaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet voor een Real supporter.
Daar draait het dan ook omquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Die is blij met de titel, want over 38 wedstrijden kunnen ze Barcelona dan eindelijk eens verslaan.
Fulltime werken heeft niets met een bed te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |