knap hoorquote:
nah geen zinquote:
quote:
Zonde, wel.quote:
Kan nu nog ietsje spannender worden juist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wissels.
lampaaaaaaaaaaardquote:
pique speelt nietquote:
Krijgt vast een opPEPper van Guardiolaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij moet elke maand hormonen kopen wat heel duur is
Sinds wanneer zijn die weer bij elkaar?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
pique speelt niet
hij wilt vast bij shakira zijn
Zijn opa hielp hem nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Waarom geeft messi die opa niet 10 miljoen of zo. Kan die ook even lekker leven na al die armoede.
Wat een gedrochtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Nieuwe achtergrond.
[ afbeelding ]
Shakira heeft hem straf gegeven ...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
pique speelt niet
hij wilt vast bij shakira zijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat een gedrocht. Welke amateur designer heeft dit gemaakt
?
Vastgebonden aan het bed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Shakira heeft hem straf gegeven ...
Die woordgarp hohohoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vastgebonden aan het bed.
Pique riep nog: "Objection!"
paar weken ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn die weer bij elkaar?
Heb je dat filmpje ook gezien?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vastgebonden aan het bed.
Pique riep nog: "Objection!"
Dat filmpje met Shakira en de selectie? Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje ook gezien?
Die is oud.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat filmpje met Shakira en de selectie? Ja
Geen ideequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef Paxcon het volgende:
Doet de NOS.nl stream het nog bij jullie?
Check zn PIquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nederland 3 of Sport 1 (nu free to view)
En doet ie het al?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Net om 5 uur mijn Interactieve TV gekregenNet op tijd.
Kom zelf je bed eens uit danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga lekker kijken. Helaas geen bolognese chips van Croky voor mij. Vrouw is vergeten in te slaan.²
Hij doet het ja. Sport 1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En doet ie het al?
\
Anyway ik zou gewoon live kijken
Niet voor een Real supporter.quote:
Maak de ketting dan ook langer, kan ze naar buiten toequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga lekker kijken. Helaas geen bolognese chips van Croky voor mij. Vrouw is vergeten in te slaan.²
inZan haat barça. da's het verschilquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet voor een Real supporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |