Ik heb mezelf dit ook al vaak afgevraagd. B&B mag echt van de buis af, ATWT had wat mij betreft nog wel jaren door mogen gaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:32 schreef sjampoeh het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom the bold![]()
wel gewoon door kan gaan, dat is pas een flutsoap
![]()
dan toch wel met andere schrijvers, mag ik hopen. Zoals ze nu bezig zijn, ben ik echt blij dat het volgende week is afgelopen. Echtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dit ook al vaak afgevraagd. B&B mag echt van de buis af, ATWT had wat mij betreft nog wel jaren door mogen gaan.
Helemaal mee eens. Verschrikkelijk hoe ze daar zo mee overdrijven. Katie en Chris passen gewoon niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
"Je verdient dit hart net zoveel als anderen. Nog meer zelfs."
Absoluut niet. Wat een enorme bullshit.
Die kneus heeft er alles aan gedaan om z'n hart te vernielen. Als hij zo graag dood wilde, hadden ze hém voor de trein moeten gooien.
Er wordt ook echt gedaan alsof Katie en Chris zielsverwanten zijn. Ze hebben net een maand een relatie.
Katie is ook veel te knap voor dat afzichtelijke schepsel.
En dan proberen ze het mooi in beeld te brengen.
Walgelijke kutverhaallijn.
Ik mis een kots-PI.
dat zou ik ook wel eens willen weten, maar weet iemand al wat er voor in de plaats terug komt op tv nu atwt stopt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe "Amerika" heeft gereageerd op de verhaallijn van de laatste weken ATWT.
Weet iemand een forum ofzo waar mensen bij elkaar komen om te klagen net zoals wij dat hier doen?
Thanks!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
Hier wat links naar discussies in de VS, daar is de kritiek ook niet mals hoor.
http://boards.soapoperane(...)0-discussion-thread/
http://boards.soapoperane(...)ust-2010-discussion/
http://boards.soapoperane(...)0-discussion-thread/
http://boards.soapoperane(...)ut-killing-reid-off/
En zo is het. Belachelijk!quote:I don't care what she (Passanante) says, it's no coincidence Luke ended up alone and miserable, Noah left town and Reid died. Yet all the hetrosexual couples got an actual happy ending, no one miserable.
quote:Reid was, at least initially, an interesting character, and it's not thrilling to me that he needed to be killed off for manufactured drama over a character who never had much purpose, aside from being yet another of Katie's soulmates.
Heb ik een aflevering gemist of komt dat maandag pas??quote:Luke ended up alone and miserable, Noah left town and Reid died
Ehhh.. gisteravond is ie overledenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog helemaal niet gezien dat:
[..]
Heb ik een aflevering gemist of komt dat maandag pas??
Ik ben geëindigd dat Reid op de rails stil kwam te staan.
quote:I was more irritated by the fact that we had to have Juicy Janet on every darn day! And then bringing over billy warlock and bringing back Uncle Ralph just added fuel to the fire. It certainly made it hard to understand why anyone would want Dusty with Janet thats for sure. She's friggin preggo and making out with Billy's character and stringing along Dusty all while thinking she's pregnant by Jack. I found it disgusting myself. And all these men finding her irrestible was a bit much as well. Talk about wasted time......we should have been concentrating on other stories instead of that in my opinion.
Oh das dan niet zo handig inderdaad, want 'wij' posten gewoon over de avond aflevering.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh kut, ik kijk nooit 's avonds maar 's middags de volgende dag.
Dus dat zie ik dan pas maandag denk ik. Blergh, ik was er al bang voor omdat hij voordat ie in de auto stapte ineens zo zei dat ie van hem hield enzo.
Knap hoe die acteur van Reid zo'n likable personage heeft weten te maken, ondanks dat het eigenlijk een star en stug en bot persoon zou zijn. Reid
Ik dacht ook dat het nog even duurde.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ehhh.. gisteravond is ie overleden![]()
![]()
Hihi ik moest toch een beetje lachen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:36 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen dacht ik dan dat de herhaling zou komen, maar ook daar parkeerde Reid zijn auto pas op de rails.
Die trut heeft Reid eruit geschreven dusquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Jean Passanante, het wijf dat As The World Turns heeft verpest.
Ze hadden Hogan Sheffer ontslagen (waarom in hemelsnaam?) en de afleveringen met haar als hoofdschrijver, begonnen ongeveer toen Gwen
de serie in kwam.
In het begin deed ze het best goed, maar ze ging steeds slechter schrijven en door haar gepruts is de soap stopgezet.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Chris heeft geen nieuw hart nodig, maar een nieuw hoofd.
Reid was eigenlijk niet bot. Hij had gewoon een muur om zich heen gebouwd, die schijbaar alleen Luke kon breken. Was wel leuk om te zien. Maar idd toevallig dat Luke de enige ongelukkige personage was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh kut, ik kijk nooit 's avonds maar 's middags de volgende dag.
Dus dat zie ik dan pas maandag denk ik. Blergh, ik was er al bang voor omdat hij voordat ie in de auto stapte ineens zo zei dat ie van hem hield enzo.
Knap hoe die acteur van Reid zo'n likable personage heeft weten te maken, ondanks dat het eigenlijk een star en stug en bot persoon zou zijn. Reid
En Reid die z'n hart wil geven aan iemand die er alles aan heeft gedaan om z'n eigen hart te vernielen ... het slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
Zeker zielige aflevering, maar wat het voor mij wel verpest is dat ze daar kennelijk zelf mogen bepalen aan wie je een hart geeft (whut????) ipv volgens de wachtlijst te gaan en dat ze binnen 10 minuten al wisten of het matcht.
Daar is helemaal geen tijd met voor, er moet nog van alles in die laatste week gepropt worden!quote:
En Chris die gered moet wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:49 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen tijd met voor, er moet nog van alles in die laatste week gepropt worden!
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:46 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik hou het niet droog hoor bij Reid en Luke![]()
Kutverhaallijn.
Lekker, op zo'n cruciaal moment ookquote:
Ja idd, stomquote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker, op zo'n cruciaal moment ook
Ik had willen zien hoe hij dat zei.
Om 09.00 uur morgen flikt ie het weerquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef Clauw het volgende:
Om 17.00 was de uitzending met Reid waarin hij overleed
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Om 09.00 uur morgen flikt ie het weer
Ja idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef GTL_ het volgende:
Zonde van Reid, was een leuk karakter binnen de serie en een afwisseling op de rest van de ingekakte karakters.
Helaas nog steeds te zien idd.. Het is nu in Amerika echt om te kotzen zo slecht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dit ook al vaak afgevraagd. B&B mag echt van de buis af, ATWT had wat mij betreft nog wel jaren door mogen gaan.
[..]
Ja het blijft natuurlijk een soap.. tuurlijk gaat zo niet aan toe in een echt ziekenhuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Stervend en hij wil z'n portomoneeVoor iemand die dood gaat trekt hij nog behoorlijk hard aan Luke's arm
Sorry hoor maar ik heb vriendlief verloren aan een hartafwijking en dit is gewoon tenenkrommend.
'even een hart regelen'![]()
[..]
Dat dacht ik ook al!quote:Oh my, de engerd die de vader van Angel speelde speelt nu de oom van Reid. Waren de acteurs op?
Facelift misschien?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucinda ziet er echt fantastisch uit. En dan te bedenken dat Elizabeth Hubbard daar al 76 was.
QFT!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Gaat het ooit nog weer over de andere personages ipv dat eindeloze Chris gezeik? Nimmer heb ik een personage zo oprecht doodgewenst.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Goh, Reid was wel heel vlug - zonder ceremonie - gecremeerd en in een kartonnen doosje gestopt.![]()
QFT!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Gaat het ooit nog weer over de andere personages ipv dat eindeloze Chris gezeik? Nimmer heb ik een personage zo oprecht doodgewenst.
Wel een goede facelift in ieder geval.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Facelift misschien?Net als Kim denk ik...
En ik maar denken dat Kim gewoon lelijk was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel een goede facelift in ieder geval.
Heel wat anders dan bij Kathryn Hays (Kim) ... die ziet er gewoon belachelijk uit.
Nope, plastische chirurgie. Ze is ook al 78.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Kim gewoon lelijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |