Ik persoonlijk vind Glenn de coolste. En ook het meest oprecht van het hele gezelschap.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:54 schreef WatskeZegt het volgende:
Misschien leuk om te kijken welk personage jij het best bij je vind passen en waarom?
ps. zal nog wel een mooie layout voor de OP maken
Zo'n test is er al, ergens...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:54 schreef WatskeZegt het volgende:
Misschien leuk om te kijken welk personage jij het best bij je vind passen en waarom?
ps. zal nog wel een mooie layout voor de OP maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe de test:
http://www.amctv.com/show(...)ch-character-are-youWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
Waarom post je hem nog een keer als ik hem net post?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:50 schreef truedestiny het volgende:
http://www.amctv.com/show(...)ch-character-are-you
niet gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:53 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Waarom post je hem nog een keer als ik hem net post?
Hij is baasquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij is baas.
Hij zou ook meteen af knallen en hopeloze gevallen laten sterven (zou ik ook doen, waarom medicijnen, munitie, water en voedsel verspillen?)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb banner aan OP toegevoegd.
Is dat goed?
Het is geen "waar ..."- of "met ..."-TT. Dan is het al snel goed.quote:
Credits?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb banner aan OP toegevoegd.
Is dat goed?
De OP is van ons allemaalquote:
Ziet er interessant uit. Zeker even de pilot meepikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef splendor het volgende:
Voor de liefhebbers van deze serie en Lost, vannacht begint ABC's The River, een horror serie van de makers van de Paranormal Activity films. In een review werd de serie wel goed beoordeeld, dus ben benieuwd.Misschien is het iets voor de mensen die TWD teveel drama en te weinig horror vinden.
http://beta.abc.go.com/shows/the-river
http://en.wikipedia.org/wiki/The_River_%28U.S._TV_series%29
Ik ga eens kijken!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef splendor het volgende:
Voor de liefhebbers van deze serie en Lost, vannacht begint ABC's The River, een horror serie van de makers van de Paranormal Activity films. In een review werd de serie wel goed beoordeeld, dus ben benieuwd.Misschien is het iets voor de mensen die TWD teveel drama en te weinig horror vinden.
Vandaag gekeken, vond het wel grappig maar toch niet helemaal mijn ding. Wel goed merkbaar dat de makers van Paranormal Activity erachter zitten!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef splendor het volgende:
quote:
Ik heb ook gemengde gevoelens. Het pakte me niet zo als Lost, maar toch was het wel vermakelijk. Ik kijk het nog een paar afleveringen aan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:22 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Vandaag gekeken, vond het wel grappig maar toch niet helemaal mijn ding. Wel goed merkbaar dat de makers van Paranormal Activity erachter zitten!
Ik heb seizoen 1 niet gevolgd, ik zag de boxset staan en had er al wat van gehoord.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
En dan ook gelijk maar 1 aflevering ipv een heel seizoen dat ik dan weer in 1 dag ga afkijken.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef computerprobleem het volgende:
over een uur of 8 is ie er toch?
Over een uur of 3 al. +24uurquote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef computerprobleem het volgende:
over een uur of 8 is ie er toch?
nee op zo'n site stond nog 8 uurquote:
Hij is er echt pas morgennacht hoor. Zondagavond in Amerika uitgezonden. Maar je zal inderdaad wel niet goed gegeten hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee op zo'n site stond nog 8 uur
maar heb nie gegeten wanneer da bericht geplaatst was nie, dus kan fout zitten
HIHI TIEP FOUDquote:Op zondag 12 februari 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is er echt pas morgennacht hoor. Zondagavond in Amerika uitgezonden. Maar je zal inderdaad wel niet goed gegeten hebben.
Dat wordt wel laat in de nacht dan of vroeg in de ochtend.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Hoop dat ze 'm vannacht nog op internet zetten.
Zombies kijken tijdens het ontbijt. No thanks.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:16 schreef Snuf. het volgende:
Altijd 's ochtends gewoon downloaden als je wakker wordtKijken tijdens het ontbijt
Die 2 minuten zombies per ep zijn wel te overzien toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zombies kijken tijdens het ontbijt. No thanks.
Altijd. Is met populaire series iedere keer een race om wie hem het eerst online heeft.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Hoop dat ze 'm vannacht nog op internet zetten.
Lekker juistquote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eet wel effe snel ja, eten tijdens TWD is nooit zo'n groot succesquote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:
Jij snapt het dus niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef Mestras het volgende:
Dat ene dagje kan er toch ook nog wel bij kinders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
okquote:Op zondag 12 februari 2012 23:54 schreef MrSweets het volgende:
Ik ga het niet een kijken! helemaal klaar met deze serie!
Waarvan akte.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:54 schreef MrSweets het volgende:
Ik ga het niet een kijken! helemaal klaar met deze serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Nee nog niet (Spotnet) enkel 2 HD versies zonder NL.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Staat de ondertitelde versie al online?
quote:Op maandag 13 februari 2012 05:36 schreef Lab-6 het volgende:
Mjah, had er meer van verwacht, 't kabbelt een beetje voort', ben wel benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen.
Ik vond het inderdaad ook wel weer een leuke aflevering. Belooft nog wel wat voor het einde van het seizoenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]dat einde noem je een beetje voortkrabbelen? Het ongeluk daar iets voor?
Het begint eindelijk weer een beetje ergens op te lijken, vooral nu verdenkingen hard op uitgesproken worden
Ik zal het meteen hier posten als de aflevering met NL Subs of een los NL Subs bestand online staat.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Kan ik mij ergens aanmelden of een account volgen om te weten te komen wanneer de Nederlands ondertitelde episode online staat?
vind ik leukquote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef haakon het volgende:
Hij kan het zelf ook in de gaten houden...
Ieder zo zijn hobbyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:53 schreef Snuf. het volgende:
Oh wat hoop ik dat Lori sterft in dat auto ongelukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:53 schreef Snuf. het volgende:
Oh wat hoop ik dat Lori sterft in dat auto ongelukZe zal nog wel een tijdje leven ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk gaat zij er niet uit, maar hoop doet leven hequote:Op maandag 13 februari 2012 16:55 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ze zal nog wel een tijdje leven ben ik bang.
Andrea is de beste schutter van allemaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Shane, Lori en Andrea mogen wat mij betreft gebeten worden. Die drie brengen alles in gevaar
Andrea niet gek! Goei schuttertje inderdaad! En wie weet binnenkort de wingman van shane!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Shane, Lori en Andrea mogen wat mij betreft gebeten worden. Die drie brengen alles in gevaar
Hij is al uit dus dan kom je maar wat later in dit topic.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:02 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Andrea niet gek! Goei schuttertje inderdaad! En wie weet binnenkort de wingman van shane!![]()
btw, aub niet van alles gaan plaatsen hier, of doe het dan aangegeven in een spoiler. Er zijn mensen zoals ik die e08 nog niet gezien hebben.
alvast bedankt
Dan negeer je het topic totdat je het gezien hebtquote:Op maandag 13 februari 2012 17:02 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Andrea niet gek! Goei schuttertje inderdaad! En wie weet binnenkort de wingman van shane!![]()
btw, aub niet van alles gaan plaatsen hier, of doe het dan aangegeven in een spoiler. Er zijn mensen zoals ik die e08 nog niet gezien hebben.
alvast bedankt
Dale is een ouwe zeikzak.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ben e08 nu aan het downloaden kopen dus van mij heb je niets te vrezen
Andrea, die Dale zowat een kogel door zijn hoofd joeg?
Truequote:Op maandag 13 februari 2012 17:07 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hij is al uit dus dan kom je maar wat later in dit topic.
Waarom niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat zij er niet uit, maar hoop doet leven he
[ Bericht 12% gewijzigd door jeroen1976 op 13-02-2012 19:55:51 ]
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef jeroen1976 het volgende:
Wel interessant (maar niet onverwacht) is dat deze nieuwe personen vertelden dat ze vele groepjes survivors zijn tegengekomen.
Nebraska zou idd een veiligere zone zijn, daar woont echt geen kip (ben er meerdere malen geweest) en er zijn genoeg resources te vinden voor eten etc.
Heeft iemand de preview van E9 gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 19:58:44 ]
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Spoiler voor iets wat meteen na de uitzending uitgezonden is op AMC en ook op hun website te zien is? Mijn excuses als dat nodig is geweest...of bedoelde je dat niet kapiteintje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel mensen vermijden die promo's expres. Alles wat spoilerig is over komende afleveringen inclusief promo's moeten in spoiler hier op fokquote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Spoiler voor iets wat meteen na de uitzending uitgezonden is op AMC en ook op hun website te zien is? Mijn excuses als dat nodig is geweest...of bedoelde je dat niet kapiteintje?
Je hoeft na het uitzenden echt niet te spoileren. Mensen die de afl nog niet gezien hebben moeten maar niet in dit topic kijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Spoiler voor iets wat meteen na de uitzending uitgezonden is op AMC en ook op hun website te zien is? Mijn excuses als dat nodig is geweest...of bedoelde je dat niet kapiteintje?
Vind persoonlijk dat afleveringen die al te zien zijn geweest gewoon besproken moeten worden, alleen vond het jammer dat ik dit nu moest lezen idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Het betreft hier een uitzending die nog moet komen. Ik vind 't leuker om dat niet te weten, anders kan ik net zo goed die comics alvast gaan lezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hoeft na het uitzenden echt niet te spoileren. Mensen die de afl nog niet gezien hebben moeten maar niet in dit topic kijken.
Zal 't ff spoileren.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef jeroen1976 het volgende:
Okay ik kan het begrijpen, alsnog gespoilerd. Moet je het natuurlijk niet quoten Kap!
Ik heb het niet gezien hoor?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Wat in de spoiler staat was gewoon in de aflevering zelf te zien, niet in een promo.
Ik heb het anders niet gezien hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Wat in de spoiler staat was gewoon in de aflevering zelf te zien, niet in een promo.
Dat is gewoon Episode8 inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Ja want als iets voorspelbaar is is het geen spoiler meerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef haakon het volgende:
Woops, my bad!
Maar dat had iedereen zelf ook wel kunnen bedenken.
Beetje voorspelbaar.
Goed argument man.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef haakon het volgende:
Woops, my bad!
Maar dat had iedereen zelf ook wel kunnen bedenken.
Beetje voorspelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom weer een topaflevering. Tof dat er nog een seizoen komt...
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef Basson het volgende:
Ik zet alles maar tussen spoilers voor het geval dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom weer een topaflevering. Tof dat er nog een seizoen komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Gevangenis? Dat is nieuw voor mij. Hebben ze het daarover gehad?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Stefan het volgende:
Ik had gehoopt dat ze nu naar de gevangenis gingen als nieuw thuis maar nee een hele aflevering over hersell, dan 2 nieuwe gezichten die binnen 5 min weer dood zijn
Of Wyomingquote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef jeroen1976 het volgende:
Nebraska zou idd een veiligere zone zijn, daar woont echt geen kip (ben er meerdere malen geweest) en er zijn genoeg resources te vinden voor eten etc.
Daar is het koud en ik denk niet dat er zombies in de energie centrale werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef computerprobleem het volgende:
Waarom niet gewoon naar Alaska?
Het is niet zo dat de grenzen nog gecontroleerd worden of zo
Ja, maar in Alaska wonen maar 700,000 mensen of zo en het is een erg groot gebied. En niet overal op Alaska is het een bevroren, koud gebied. Er zijn genoeg voedingsstoffen te vinden en aangezien er zo weinig inwoners zijn, zal het aantal walkers ook niet groot zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daar is het koud en ik denk niet dat er zombies in de energie centrale werken.
Dan kunnen ze natuurlijk ook gewoon naar Canada komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, maar in Alaska wonen maar 700,000 mensen of zo en het is een erg groot gebied. En niet overal op Alaska is het een bevroren, koud gebied. Er zijn genoeg voedingsstoffen te vinden en aangezien er zo weinig inwoners zijn, zal het aantal walkers ook niet groot zijn.
Woon jij in Canada en heb jij een grote eigen ranch o.i.d. ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:57 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze natuurlijk ook gewoon naar Canada komen.Is wat minder ver reizen en net zo leeg. Maarja, Inuit walkers...dat kan natuurlijk ook gevaarlijk worden!
Ik verwacht het volgende:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:12 schreef dimmak het volgende:
Ik vraag me af of de broer van Daryl ook nog een keer verschijnt zonder hand. :p
Ja en nog nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Woon jij in Canada en heb jij een grote eigen ranch o.i.d. ?
Ik denk ook van ja, en het idee datie bij die groep is/was kan best, die twee waren van hetzelfde kaliber die er geen moeite mee hebben om over lijken te gaan om te overleven.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:12 schreef dimmak het volgende:
Ik vraag me af of de broer van Daryl ook nog een keer verschijnt zonder hand. :p
Zijn vrouw vind ik idd ook een kut wijf hehe, die mag van mij ook wel toegevoegd worden aan het groepje Walkers. Nou nog even wachten op aflevering 9, nog 6 te gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:17 schreef ems. het volgende:
Degelijke aflevering. Rick begint me steeds meer aan te staan als hoofdpersonage en die shit in de bar was wel cool. Toch vind ik dat er nog wat stoorzenders in de groep zitten en dan heb ik het vooral over zijn vrouw en zoon. Met name zijn vrouw vind ik soms erg 'onnatuurlijk' overkomen.
Hoop dat ze nu naar een wat interessantere locatie gaan.
post is uit augustus...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:35 schreef dimmak het volgende:
http://thebluewhalepub.co(...)d7ca96f393d12260d213
Op een fanforum, een gast die beweert dat hij bewijs heeft dat Merle terug komt in de komende episodes. Is echter al wel verouderde info.
Veel geluk met -40 als je geen eskimo bent.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef computerprobleem het volgende:
Waarom niet gewoon naar Alaska?
Het is niet zo dat de grenzen nog gecontroleerd worden of zo
Gewoon die hele zeikkop van een te oude Sara Tancredi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:17 schreef ems. het volgende:
Degelijke aflevering. Rick begint me steeds meer aan te staan als hoofdpersonage en die shit in de bar was wel cool. Toch vind ik dat er nog wat stoorzenders in de groep zitten en dan heb ik het vooral over zijn vrouw en zoon. Met name zijn vrouw vind ik soms erg 'onnatuurlijk' overkomen.
Hoop dat ze nu naar een wat interessantere locatie gaan.
http://www.amctv.com/shows/talking-deadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB noemen ze het de Talking Dead en idd
Ze melken het ook wel een beetje uit dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
http://www.amctv.com/shows/talking-dead
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB noemen ze het de Talking Dead en idd
Hij heeft afgelopen weekend pas voor het eerst de afleveringen gezien volgens mij, hij wist niet eens wie Dale wasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:47 schreef .C het volgende:
Dave Grohl was wel echt een baas deze aflevering, beste gast tot nu toe!
Oh, dat heb ik even gemist danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen weekend pas voor het eerst de afleveringen gezien volgens mij, hij wist niet eens wie Dale was
Het hoogste dieptepunt idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef .C het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer zwak aangezien Dale faces het hoogtepunt van deze serie zijn.
Je zou bijna Walker worden om van het gezeik van die Lori af te zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:27 schreef Kenju het volgende:
Och gut, ut vrouwtje is zo hopeloos dat ze niet eens een ritje in een auto kan maken zonder te crashen...
Ben alweer helemaal vergeten hoe die excuusneger uit de serie is gegaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je zou bijna Walker worden om van het gezeik van die Lori af te zijn.
Lori zal het wel overleven. Dikke kans dat ze bewusteloos is of vastzit in die auto en dan krijgen we tergend lange scene waarbij je een walker langzaam naar die auto ziet lopen/kruipen en op het laatste moment knalt Shane of Rick die walker neer
.
Tevens +1 voor de hoeveelheid air-time en teksten van onze excuusneger
En we zijn ook weer van die zwangerschap af door het ongelukquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben alweer helemaal vergeten hoe die excuusneger uit de serie is gegaan?
Dat auto-ongeluk van Lori zal idd wel weer worden uitgerekt over een hele aflevering.
Daar dacht ik idd ook aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef dabadbass het volgende:
[..]
En we zijn ook weer van die zwangerschap af door het ongeluk
Hij zit nog in de serie....quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben alweer helemaal vergeten hoe die excuusneger uit de serie is gegaan?
verrekquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Was dat nou Rene the Cajun uit True Blood daar in die bar?
Jawel
Aah, dankje! Ik kon er maar niet opkomen zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Was dat nou Rene the Cajun uit True Blood daar in die bar?
Jawel
Lori mag weg, Dale is een held. Zonder hem zou het allemaal vervallen in 1 grote chaotische bende!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef yavanna het volgende:
De intro en schietpartij op het einde waren het beste van deze ep, nuja wel weer een + dat er naast de intro nog wat intressants was.
Dale en Lori, 'good guys' maar vooral heel erg ergelijk. Is er iemand die die twee niet graag dood wil zien of iig niet meer wil zien.
Veel gelul, weinig actie, noem ik een soap. Baard of geen baard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het een prima aflevering, en het gezeik over dat het een soap is begint wel een beetje een baard te krijgen...
Het is een soapquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het een prima aflevering, en het gezeik over dat het een soap is begint wel een beetje een baard te krijgen...
Mjeh, soap...quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef truedestiny het volgende:
Dan wel de enige soap waarin er hersens rond vliegen. Dit een soap noemen is gewoon een beetje haten.
Uit Wikipedia, de vrije encyclopediequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef truedestiny het volgende:
Dan wel de enige soap waarin er hersens rond vliegen. Dit een soap noemen is gewoon een beetje haten.
Maar toch. Ik bedoel volgens de Nederlandse wiki worden als voorbeelden onderweg naar morgen, GTST, As the world turns en the bold and the beautiful genoemd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een soapserie (kortweg: soap, puristisch: hangserie) is een televisieserie die oorspronkelijk meestal na de middag werd uitgezonden en waarin van dag tot dag de belevenissen van personen in een fictieve wereld worden gevolgd. Vooral de emotionele interacties en de relaties tussen de hoofdpersonen staan in het middelpunt van de aandacht. Een aantal verhaallijnen lopen door elkaar en er is nooit een duidelijk eind aan de verwikkelingen.
Ik dacht dat we ondertussen wel bevestigd hadden dat een hoop mensen kijken omdat ze zombies(apocalypses!) vet vinden. Neemt niet weg dat zij hier gewoon kritiek kunnen hebben op de serie. Ik kijk wel vaker series/films die ik kwalitatief laag vindt, maar toch vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:13 schreef Jabberwocky het volgende:
Als alle mensen die nu al maanden lopen te mekkeren dat het een soap is en dat het zo kut is nu gewoon iets gaan kijken dat ze wel leuk vinden...
Als je het niet leuk vindt heb je toch wel iets beters te doen in die 45 minuten iedere week?
Kritiek op een serie is prima, maar om nou al een jaar lang na elke aflevering weer een aantal mensen hier te zien die roepen : ''saai! soap!''quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ondertussen wel bevestigd hadden dat een hoop mensen kijken omdat ze zombies(apocalypses!) vet vinden. Neemt niet weg dat zij hier gewoon kritiek kunnen hebben op de serie. Ik kijk wel vaker series/films die ik kwalitatief laag vindt, maar toch vermakelijk zijn.
Dat, en een gros van de kijkers hoopt gewoon stiekem dat er nog eens wat gaat gebeuren. Er is genoeg potentie namelijk, er wordt alleen niet altijd even dankbaar gebruik van gemaakt.
Nee, dat hoort zo. http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/NotUsingTheZWord Een 'echte' zombie heeft te maken met voodoo e.d., en door een andere naam te gebruiken kun je je eigen regels toepassen. Rennen of niet rennen, virus of iets anders, dat soort dingen. Maar aan de andere kant worden vampiers wel altijd vampiers genoemd, terwijl de regels vaak ook per film verschillen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef planethugo het volgende:
zou leuk zijn als daar een zombie uit komt
waarom worden ze in de serie geen zombie genoemd trouwens, zit er een copyright op die naam? Is me wel vaker opgevallen bij films dat het woord zombie vermeden wordt namelijk
Er gebeurde geen hol, het ging alleen maar of ze op die kutboerderij konden blijven of niet. In de comics waren ze al lang en breed op een leukere locatiequote:Op donderdag 16 februari 2012 09:13 schreef planethugo het volgende:
er is genoeg aan te merken op dit seizoen, maar de laatste afgelopen aflevering was mbt gewoon prima
That does make sense.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, dat hoort zo. http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/NotUsingTheZWord Een 'echte' zombie heeft te maken met voodoo e.d., en door een andere naam te gebruiken kun je je eigen regels toepassen. Rennen of niet rennen, virus of iets anders, dat soort dingen. Maar aan de andere kant worden vampiers wel altijd vampiers genoemd, terwijl de regels vaak ook per film verschillen.
Ja, ik denk ook dat als je als kijker het woord 'zombie' hoort in een film dat je dan meteen een heel eigen idee erbij hebt, dus allemaal vooroordelen e.d. Met een andere term ga je gewoon mee met het idee in die film. Zie je ook bij die twilight-films (die sowieso slecht zijn), dat mensen kritiek hebben op de vampiers en hoe ze afgebeeld worden.quote:
Maar dat is ook meer om het idee dat dat hele idee geromantiseerd word. Net als je nu ook die ene zombie film hebt, de naam is me even ontgaan. Het is gewoon een cult genre en dat moet niet verkracht worden door schijt films als Twilight.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat als je als kijker het woord 'zombie' hoort in een film dat je dan meteen een heel eigen idee erbij hebt, dus allemaal vooroordelen e.d. Met een andere term ga je gewoon mee met het idee in die film. Zie je ook bij die twilight-films (die sowieso slecht zijn), dat mensen kritiek hebben op de vampiers en hoe ze afgebeeld worden.
[ afbeelding ]
Dat is net zo'n bullshit als zeggen dat Glee het highschoolgenre verkracht zoals het is neergezet door The Breakfastclubquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar dat is ook meer om het idee dat dat hele idee geromantiseerd word. Net als je nu ook die ene zombie film hebt, de naam is me even ontgaan. Het is gewoon een cult genre en dat moet niet verkracht worden door schijt films als Twilight.
Ja precies. Er is niet één goede manier ofzo om zombies of vampiers af te beelden. Iedereen mag natuurlijk gewoon zelfs iets bedenken, het is immers allemaal fictie. Maar ik denk dat ze met die verschillende namen het gezeik enigszins proberen te beperken. Voor mij is het belangrijkste als de set regels gesteld binnen één fictieve wereld gevolgd worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is net zo'n bullshit als zeggen dat Glee het highschoolgenre verkracht zoals het is neergezet door The Breakfastclub
Ze schrokquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:35 schreef computerprobleem het volgende:
Echt, ik had meteen weer zo'n kut gevoel toen dat hersenloze wijf crashte met haar auto.
Ik bedoel maar... waarom probeer je EEN FUCKING ZOMBIE te vermijden? Rij dat beest gewoon aan man.
Nu duurt het weer 10 episodes voordat ze verder gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
In PB vond ik het nog een hele mooie vrouw eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:18 schreef Razor21 het volgende:
Heb zo'n pesthekel aan haar (in Prison Break) was ze ook zo irritant met die blik in haar ogen :
[ afbeelding ]
Zal mij niets verbazen dat Michael Scofield haar komt redden uit die auto
In WD lijkt het soms net een opgewarmd lijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In PB vond ik het nog een hele mooie vrouw eigenlijk.
In TWD is ze een stuk dunner naar mijn idee, en zodoende minder aantrekkelijk.
quote:
Wat?quote:
Jij icm tijdsverschil en data.quote:
Zondag toch nieuwe episode?quote:
Maar niet hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zondag toch nieuwe episode?
In de US lopen ze achter in de tijd. Hier is het echter al maandag als het wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zondag toch nieuwe episode?
zonder te spoileren, hoe die dat doet met het probleem was natuurlijk wel iets wat opmerkelijk was tov alle voorgaande actiesquote:Op maandag 20 februari 2012 12:27 schreef tass het volgende:
Softy Rick die weer een gewonde wil redden. Nee ik denk dat ik het gehad met TWD.....
Tijdens de scene met de walkers bij de auto zat ik echt zo van: JAAAAA! vreet haar maar op!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef Sooph het volgende:
Ik hoopte inderdaad dat zij dood zou gaan, maar helaas
Haha dat stukje ben ik net aan het kijken. Maar helaasquote:Op maandag 20 februari 2012 13:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Tijdens de scene met de walkers bij de auto zat ik echt zo van: JAAAAA! vreet haar maar op!
Maar helaas...
Die krijgt hoe langer hoe minder screentijd, terwijl ze van hem best nog een tof rellende gangsterneger character hadden kunnen maken.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef .C het volgende:
Het eerste kwartier was goed, maar vanaf het moment dat ze die gespietste gast probeerden te redden werd het helaas weer saai en belachelijk.
Uiteraard wel genoten van T-Dog's ''Who the hell is that?''!
Ik denk dat dit de scene is die bedoeld wordt aan het einde van de andere preview.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef dimmak het volgende:
Gaat me nog steeds ff wat te langzaam, maar imo evengoed een prima aflevering! Sneak peek van S02E10 beloofd ons alvast weer wat gelul.
http://www.walkingdeadtv.(...)s02e10-18-miles-out/
Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef DJKoster het volgende:
Ik twijfel nog.. Komt er meer dan 1 zombie in voor?
Meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef DJKoster het volgende:
Ik twijfel nog.. Komt er meer dan 1 zombie in voor?
Jaweeel die gaat de softer side van hillbilly voedenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef OreO het volgende:
die moeder van sophia met dat mannen kapsel mag wel dood.. heeft helemaal geen rol meer.
Die krijgt wat met die gozer.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef OreO het volgende:
die moeder van sophia met dat mannen kapsel mag wel dood.. heeft helemaal geen rol meer.
Haha het zit er wel dik inquote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Varkensboer het volgende:
Binnen nu en 2 afleveringen gaat de Redneck de moeder van Sophia geven
Ze gaat nu wel Rick zover krijgen eindelijk af te rekenen met Shane. Of hem op zijn minst op zijn plaats te zetten. Moeilijk te zeggen aangezien hij al in aflevering 2 dood had moeten zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef Sooph het volgende:
Ik hoopte inderdaad dat zij dood zou gaan, maar helaas
Terwijl er actie is wordt er naar mijn smaak teveel over persoonlijke issues gesproken. Je bent aan het knokken voor je leven, je hebt wel wat beters te doen dan imo.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, we hebben net een aflevering gehad met ontzettend veel spanning en actie en een enorm goede opbouw voor een nog grotere explosie en mensen zeuren nog steeds over het soap-gehalte.
Ditquote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef .C het volgende:
Uiteraard wel genoten van T-Dog's ''Who the hell is that?''!
Hij heeft haar al gegeven. Zag je die dirty look van haar niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Varkensboer het volgende:
Dit! Óf ze heeft al een ravaging cumshot ontvangen óf knielt binnenkort om er een te ontvangen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij heeft haar al gegeven. Zag je die dirty look van haar niet?
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Varkensboer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |