Je hoeft na het uitzenden echt niet te spoileren. Mensen die de afl nog niet gezien hebben moeten maar niet in dit topic kijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Spoiler voor iets wat meteen na de uitzending uitgezonden is op AMC en ook op hun website te zien is? Mijn excuses als dat nodig is geweest...of bedoelde je dat niet kapiteintje?
Vind persoonlijk dat afleveringen die al te zien zijn geweest gewoon besproken moeten worden, alleen vond het jammer dat ik dit nu moest lezen idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Spoiler voor iets wat meteen na de uitzending uitgezonden is op AMC en ook op hun website te zien is? Mijn excuses als dat nodig is geweest...of bedoelde je dat niet kapiteintje?
Het betreft hier een uitzending die nog moet komen. Ik vind 't leuker om dat niet te weten, anders kan ik net zo goed die comics alvast gaan lezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hoeft na het uitzenden echt niet te spoileren. Mensen die de afl nog niet gezien hebben moeten maar niet in dit topic kijken.
Zal 't ff spoileren.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef jeroen1976 het volgende:
Okay ik kan het begrijpen, alsnog gespoilerd. Moet je het natuurlijk niet quoten Kap!
Ik heb het niet gezien hoor?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Wat in de spoiler staat was gewoon in de aflevering zelf te zien, niet in een promo.
Ik heb het anders niet gezien hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Wat in de spoiler staat was gewoon in de aflevering zelf te zien, niet in een promo.
Dat is gewoon Episode8 inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Ja want als iets voorspelbaar is is het geen spoiler meerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef haakon het volgende:
Woops, my bad!
Maar dat had iedereen zelf ook wel kunnen bedenken.
Beetje voorspelbaar.
Goed argument man.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef haakon het volgende:
Woops, my bad!
Maar dat had iedereen zelf ook wel kunnen bedenken.
Beetje voorspelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom weer een topaflevering. Tof dat er nog een seizoen komt...
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef Basson het volgende:
Ik zet alles maar tussen spoilers voor het geval dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom weer een topaflevering. Tof dat er nog een seizoen komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevangenis? Dat is nieuw voor mij. Hebben ze het daarover gehad?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Stefan het volgende:
Ik had gehoopt dat ze nu naar de gevangenis gingen als nieuw thuis maar nee een hele aflevering over hersell, dan 2 nieuwe gezichten die binnen 5 min weer dood zijn
Of Wyomingquote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef jeroen1976 het volgende:
Nebraska zou idd een veiligere zone zijn, daar woont echt geen kip (ben er meerdere malen geweest) en er zijn genoeg resources te vinden voor eten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |