Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef DJKoster het volgende:
Ik twijfel nog.. Komt er meer dan 1 zombie in voor?
Meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef DJKoster het volgende:
Ik twijfel nog.. Komt er meer dan 1 zombie in voor?
Jaweeel die gaat de softer side van hillbilly voedenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef OreO het volgende:
die moeder van sophia met dat mannen kapsel mag wel dood.. heeft helemaal geen rol meer.
Die krijgt wat met die gozer.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef OreO het volgende:
die moeder van sophia met dat mannen kapsel mag wel dood.. heeft helemaal geen rol meer.
Haha het zit er wel dik inquote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Varkensboer het volgende:
Binnen nu en 2 afleveringen gaat de Redneck de moeder van Sophia geven
Ze gaat nu wel Rick zover krijgen eindelijk af te rekenen met Shane. Of hem op zijn minst op zijn plaats te zetten. Moeilijk te zeggen aangezien hij al in aflevering 2 dood had moeten zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef Sooph het volgende:
Ik hoopte inderdaad dat zij dood zou gaan, maar helaas
Terwijl er actie is wordt er naar mijn smaak teveel over persoonlijke issues gesproken. Je bent aan het knokken voor je leven, je hebt wel wat beters te doen dan imo.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, we hebben net een aflevering gehad met ontzettend veel spanning en actie en een enorm goede opbouw voor een nog grotere explosie en mensen zeuren nog steeds over het soap-gehalte.
Ditquote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef .C het volgende:
Uiteraard wel genoten van T-Dog's ''Who the hell is that?''!
Hij heeft haar al gegeven. Zag je die dirty look van haar niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Varkensboer het volgende:
Dit! Óf ze heeft al een ravaging cumshot ontvangen óf knielt binnenkort om er een te ontvangen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij heeft haar al gegeven. Zag je die dirty look van haar niet?
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Varkensboer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |