Mjeh, soap...quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef truedestiny het volgende:
Dan wel de enige soap waarin er hersens rond vliegen. Dit een soap noemen is gewoon een beetje haten.
Uit Wikipedia, de vrije encyclopediequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef truedestiny het volgende:
Dan wel de enige soap waarin er hersens rond vliegen. Dit een soap noemen is gewoon een beetje haten.
Maar toch. Ik bedoel volgens de Nederlandse wiki worden als voorbeelden onderweg naar morgen, GTST, As the world turns en the bold and the beautiful genoemd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een soapserie (kortweg: soap, puristisch: hangserie) is een televisieserie die oorspronkelijk meestal na de middag werd uitgezonden en waarin van dag tot dag de belevenissen van personen in een fictieve wereld worden gevolgd. Vooral de emotionele interacties en de relaties tussen de hoofdpersonen staan in het middelpunt van de aandacht. Een aantal verhaallijnen lopen door elkaar en er is nooit een duidelijk eind aan de verwikkelingen.
Ik dacht dat we ondertussen wel bevestigd hadden dat een hoop mensen kijken omdat ze zombies(apocalypses!) vet vinden. Neemt niet weg dat zij hier gewoon kritiek kunnen hebben op de serie. Ik kijk wel vaker series/films die ik kwalitatief laag vindt, maar toch vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:13 schreef Jabberwocky het volgende:
Als alle mensen die nu al maanden lopen te mekkeren dat het een soap is en dat het zo kut is nu gewoon iets gaan kijken dat ze wel leuk vinden...
Als je het niet leuk vindt heb je toch wel iets beters te doen in die 45 minuten iedere week?
Kritiek op een serie is prima, maar om nou al een jaar lang na elke aflevering weer een aantal mensen hier te zien die roepen : ''saai! soap!''quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ondertussen wel bevestigd hadden dat een hoop mensen kijken omdat ze zombies(apocalypses!) vet vinden. Neemt niet weg dat zij hier gewoon kritiek kunnen hebben op de serie. Ik kijk wel vaker series/films die ik kwalitatief laag vindt, maar toch vermakelijk zijn.
Dat, en een gros van de kijkers hoopt gewoon stiekem dat er nog eens wat gaat gebeuren. Er is genoeg potentie namelijk, er wordt alleen niet altijd even dankbaar gebruik van gemaakt.
Nee, dat hoort zo. http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/NotUsingTheZWord Een 'echte' zombie heeft te maken met voodoo e.d., en door een andere naam te gebruiken kun je je eigen regels toepassen. Rennen of niet rennen, virus of iets anders, dat soort dingen. Maar aan de andere kant worden vampiers wel altijd vampiers genoemd, terwijl de regels vaak ook per film verschillen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef planethugo het volgende:
zou leuk zijn als daar een zombie uit komt
waarom worden ze in de serie geen zombie genoemd trouwens, zit er een copyright op die naam? Is me wel vaker opgevallen bij films dat het woord zombie vermeden wordt namelijk
Er gebeurde geen hol, het ging alleen maar of ze op die kutboerderij konden blijven of niet. In de comics waren ze al lang en breed op een leukere locatiequote:Op donderdag 16 februari 2012 09:13 schreef planethugo het volgende:
er is genoeg aan te merken op dit seizoen, maar de laatste afgelopen aflevering was mbt gewoon prima
That does make sense.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, dat hoort zo. http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/NotUsingTheZWord Een 'echte' zombie heeft te maken met voodoo e.d., en door een andere naam te gebruiken kun je je eigen regels toepassen. Rennen of niet rennen, virus of iets anders, dat soort dingen. Maar aan de andere kant worden vampiers wel altijd vampiers genoemd, terwijl de regels vaak ook per film verschillen.
Ja, ik denk ook dat als je als kijker het woord 'zombie' hoort in een film dat je dan meteen een heel eigen idee erbij hebt, dus allemaal vooroordelen e.d. Met een andere term ga je gewoon mee met het idee in die film. Zie je ook bij die twilight-films (die sowieso slecht zijn), dat mensen kritiek hebben op de vampiers en hoe ze afgebeeld worden.quote:
Maar dat is ook meer om het idee dat dat hele idee geromantiseerd word. Net als je nu ook die ene zombie film hebt, de naam is me even ontgaan. Het is gewoon een cult genre en dat moet niet verkracht worden door schijt films als Twilight.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat als je als kijker het woord 'zombie' hoort in een film dat je dan meteen een heel eigen idee erbij hebt, dus allemaal vooroordelen e.d. Met een andere term ga je gewoon mee met het idee in die film. Zie je ook bij die twilight-films (die sowieso slecht zijn), dat mensen kritiek hebben op de vampiers en hoe ze afgebeeld worden.
[ afbeelding ]
Dat is net zo'n bullshit als zeggen dat Glee het highschoolgenre verkracht zoals het is neergezet door The Breakfastclubquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar dat is ook meer om het idee dat dat hele idee geromantiseerd word. Net als je nu ook die ene zombie film hebt, de naam is me even ontgaan. Het is gewoon een cult genre en dat moet niet verkracht worden door schijt films als Twilight.
Ja precies. Er is niet één goede manier ofzo om zombies of vampiers af te beelden. Iedereen mag natuurlijk gewoon zelfs iets bedenken, het is immers allemaal fictie. Maar ik denk dat ze met die verschillende namen het gezeik enigszins proberen te beperken. Voor mij is het belangrijkste als de set regels gesteld binnen één fictieve wereld gevolgd worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is net zo'n bullshit als zeggen dat Glee het highschoolgenre verkracht zoals het is neergezet door The Breakfastclub
Ze schrokquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:35 schreef computerprobleem het volgende:
Echt, ik had meteen weer zo'n kut gevoel toen dat hersenloze wijf crashte met haar auto.
Ik bedoel maar... waarom probeer je EEN FUCKING ZOMBIE te vermijden? Rij dat beest gewoon aan man.
Nu duurt het weer 10 episodes voordat ze verder gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
In PB vond ik het nog een hele mooie vrouw eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:18 schreef Razor21 het volgende:
Heb zo'n pesthekel aan haar (in Prison Break) was ze ook zo irritant met die blik in haar ogen :
[ afbeelding ]
Zal mij niets verbazen dat Michael Scofield haar komt redden uit die auto
In WD lijkt het soms net een opgewarmd lijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In PB vond ik het nog een hele mooie vrouw eigenlijk.
In TWD is ze een stuk dunner naar mijn idee, en zodoende minder aantrekkelijk.
quote:
Wat?quote:
Jij icm tijdsverschil en data.quote:
Zondag toch nieuwe episode?quote:
Maar niet hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zondag toch nieuwe episode?
In de US lopen ze achter in de tijd. Hier is het echter al maandag als het wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zondag toch nieuwe episode?
zonder te spoileren, hoe die dat doet met het probleem was natuurlijk wel iets wat opmerkelijk was tov alle voorgaande actiesquote:Op maandag 20 februari 2012 12:27 schreef tass het volgende:
Softy Rick die weer een gewonde wil redden. Nee ik denk dat ik het gehad met TWD.....
Tijdens de scene met de walkers bij de auto zat ik echt zo van: JAAAAA! vreet haar maar op!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef Sooph het volgende:
Ik hoopte inderdaad dat zij dood zou gaan, maar helaas
Haha dat stukje ben ik net aan het kijken. Maar helaasquote:Op maandag 20 februari 2012 13:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Tijdens de scene met de walkers bij de auto zat ik echt zo van: JAAAAA! vreet haar maar op!
Maar helaas...
Die krijgt hoe langer hoe minder screentijd, terwijl ze van hem best nog een tof rellende gangsterneger character hadden kunnen maken.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef .C het volgende:
Het eerste kwartier was goed, maar vanaf het moment dat ze die gespietste gast probeerden te redden werd het helaas weer saai en belachelijk.
Uiteraard wel genoten van T-Dog's ''Who the hell is that?''!
Ik denk dat dit de scene is die bedoeld wordt aan het einde van de andere preview.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef dimmak het volgende:
Gaat me nog steeds ff wat te langzaam, maar imo evengoed een prima aflevering! Sneak peek van S02E10 beloofd ons alvast weer wat gelul.
http://www.walkingdeadtv.(...)s02e10-18-miles-out/
Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef DJKoster het volgende:
Ik twijfel nog.. Komt er meer dan 1 zombie in voor?
Meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef DJKoster het volgende:
Ik twijfel nog.. Komt er meer dan 1 zombie in voor?
Jaweeel die gaat de softer side van hillbilly voedenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef OreO het volgende:
die moeder van sophia met dat mannen kapsel mag wel dood.. heeft helemaal geen rol meer.
Die krijgt wat met die gozer.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef OreO het volgende:
die moeder van sophia met dat mannen kapsel mag wel dood.. heeft helemaal geen rol meer.
Haha het zit er wel dik inquote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Varkensboer het volgende:
Binnen nu en 2 afleveringen gaat de Redneck de moeder van Sophia geven
Ze gaat nu wel Rick zover krijgen eindelijk af te rekenen met Shane. Of hem op zijn minst op zijn plaats te zetten. Moeilijk te zeggen aangezien hij al in aflevering 2 dood had moeten zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef Sooph het volgende:
Ik hoopte inderdaad dat zij dood zou gaan, maar helaas
Terwijl er actie is wordt er naar mijn smaak teveel over persoonlijke issues gesproken. Je bent aan het knokken voor je leven, je hebt wel wat beters te doen dan imo.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, we hebben net een aflevering gehad met ontzettend veel spanning en actie en een enorm goede opbouw voor een nog grotere explosie en mensen zeuren nog steeds over het soap-gehalte.
Ditquote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef .C het volgende:
Uiteraard wel genoten van T-Dog's ''Who the hell is that?''!
Hij heeft haar al gegeven. Zag je die dirty look van haar niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Varkensboer het volgende:
Dit! Óf ze heeft al een ravaging cumshot ontvangen óf knielt binnenkort om er een te ontvangen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij heeft haar al gegeven. Zag je die dirty look van haar niet?
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Varkensboer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |