quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB noemen ze het de Talking Dead en idd
Hij heeft afgelopen weekend pas voor het eerst de afleveringen gezien volgens mij, hij wist niet eens wie Dale wasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:47 schreef .C het volgende:
Dave Grohl was wel echt een baas deze aflevering, beste gast tot nu toe!
Oh, dat heb ik even gemist danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen weekend pas voor het eerst de afleveringen gezien volgens mij, hij wist niet eens wie Dale was
Het hoogste dieptepunt idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef .C het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer zwak aangezien Dale faces het hoogtepunt van deze serie zijn.
Je zou bijna Walker worden om van het gezeik van die Lori af te zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:27 schreef Kenju het volgende:
Och gut, ut vrouwtje is zo hopeloos dat ze niet eens een ritje in een auto kan maken zonder te crashen...
Ben alweer helemaal vergeten hoe die excuusneger uit de serie is gegaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je zou bijna Walker worden om van het gezeik van die Lori af te zijn.
Lori zal het wel overleven. Dikke kans dat ze bewusteloos is of vastzit in die auto en dan krijgen we tergend lange scene waarbij je een walker langzaam naar die auto ziet lopen/kruipen en op het laatste moment knalt Shane of Rick die walker neer
.
Tevens +1 voor de hoeveelheid air-time en teksten van onze excuusneger
En we zijn ook weer van die zwangerschap af door het ongelukquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben alweer helemaal vergeten hoe die excuusneger uit de serie is gegaan?
Dat auto-ongeluk van Lori zal idd wel weer worden uitgerekt over een hele aflevering.
Daar dacht ik idd ook aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef dabadbass het volgende:
[..]
En we zijn ook weer van die zwangerschap af door het ongeluk
Hij zit nog in de serie....quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben alweer helemaal vergeten hoe die excuusneger uit de serie is gegaan?
verrekquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Was dat nou Rene the Cajun uit True Blood daar in die bar?
Jawel
Aah, dankje! Ik kon er maar niet opkomen zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Was dat nou Rene the Cajun uit True Blood daar in die bar?
Jawel
Lori mag weg, Dale is een held. Zonder hem zou het allemaal vervallen in 1 grote chaotische bende!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef yavanna het volgende:
De intro en schietpartij op het einde waren het beste van deze ep, nuja wel weer een + dat er naast de intro nog wat intressants was.
Dale en Lori, 'good guys' maar vooral heel erg ergelijk. Is er iemand die die twee niet graag dood wil zien of iig niet meer wil zien.
Veel gelul, weinig actie, noem ik een soap. Baard of geen baard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het een prima aflevering, en het gezeik over dat het een soap is begint wel een beetje een baard te krijgen...
Het is een soapquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het een prima aflevering, en het gezeik over dat het een soap is begint wel een beetje een baard te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |