Woon je een beetje in de buurt van Utrecht? Zo ja, heb ik wel interesse in je boek (als het niet te vals is), de blokken en de trein.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:15 schreef ymme het volgende:
Vormenstoof:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 euro per stuk
Tv'tje:
[ afbeelding ]
1 euro
Electronisch liedjes boek:
[ afbeelding ]
2 euro
Grote blokken
[ afbeelding ]
1 euro
Fisher price, kiekeblokken trein
[ afbeelding ]
4,50 euro
De ouders van Nirak hebben die van ons betaaldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn hormonen hebben de volle mep betaald
Haha ok doe ik die blauwe erbij in!! Is ook maat 62 ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik wil wel die h&m en deze blauwe (62 neem ik aan), die is ook leuk!
Die groene is niet zo mijn ding
Ja doe ik straks als ik weet wat de verzendkosten zijn ok?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Is goed!
PM je even de totaalprijs (4E+verzendkosten) en je reknr??
woon je toevallig in de hoofdstad van Nederland?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:10 schreef bitterend het volgende:
amaranta ow eindhoven dat is ver, kom ik nooit eigenlijk..wel in nijmegen en af en toe in de buurt van den bosch...jammer
Ruik ik nou een (mini)-meet? Dat is dan een dubbel goede reden om naar EHV te komen toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:36 schreef Faithz het volgende:
Aah bittend, Eindhoven is een half uurtje verder. Dat speelkleed is een must have
of ik kom je taart brengenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruik ik nou een (mini)-meet? Dat is dan een dubbel goede reden om naar EHV te komen toch?
* NotTheSame zet de koffie/thee/koekjes en andere zooi alvast op de boodschappenlijst![]()
Hallo dan kom ik ook hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruik ik nou een (mini)-meet? Dat is dan een dubbel goede reden om naar EHV te komen toch?
* NotTheSame zet de koffie/thee/koekjes en andere zooi alvast op de boodschappenlijst![]()
Ik had je toch al pm gestuurdquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
@MeNicole wil jij die pyjamaatjes nog??
Nee niet gehad!quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik had je toch al pm gestuurd![]()
Maar ik ben ondertussen voorzien via mp.
Begin ook te twijfelen of ik hem wel gestuurd had. Of dat er weer iets tussen kwamquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:08 schreef dolphinqueen het volgende:
Heeft er nog iemand pyjamaatjes voor een meisje maatje 92 en voor een jongetje maatje 110?
Heeft er iemand belangstelling voor babyspeelgoed en wat kinderspeelgoed? Ik ga vandaag kamertjes uitmesten, dus even kijken wat ik allemaal tegenkom.
Op zich ben ik wel benieuwd naar je babyspeelgoed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:08 schreef dolphinqueen het volgende:
Heeft er nog iemand pyjamaatjes voor een meisje maatje 92 en voor een jongetje maatje 110?
Heeft er iemand belangstelling voor babyspeelgoed en wat kinderspeelgoed? Ik ga vandaag kamertjes uitmesten, dus even kijken wat ik allemaal tegenkom.
Wat vind je van ¤15,- incl?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
HK wqat vraag je voor de tuinbroek?? Vind ik leuk!
Mag ik de andere pyjamaatjes ook nog eventjes zien? Ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wat ik nu 'online' heb in maat 92/98. Maar ik heb thuis nog wel meer wat Eva niet meer past denk ik...
Voor een jongen heb ik niks helaas.
Ik wil er graag 2 euro voor
Ik heb nog wel een lodgerdoekje voor je. wit met stippen. Mag weg tegen verzendkosten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand nog snoozebaby label doekjes liggen die wegkunnen? Sofie neemt ze graag over!
Ik zal eens kijken. Ik dacht dat Lennon er ook nog eentje had.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand nog snoozebaby label doekjes liggen die wegkunnen? Sofie neemt ze graag over!
-te laat-quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:12 schreef kitty_hello het volgende:
ZGAN Name it tuinbroek maat 98 te koop!
Met leuke hartjes op de billen.Draagbaar van maat 92 t/m 104 ivm de te verstellen bandjes![ afbeelding ]
Dat zijn grotere zag ik nu. Ik kan in die maat niks vinden, misschien bij mn ouders.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:23 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Mag ik de andere pyjamaatjes ook nog eventjes zien? Ik ben wel benieuwd
ik kan er evt een paar maken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Graag Diaan,
En kd, is dat zo'n doekje met labels? Zoja dan wil ik hem graag overnemen.
Dolphin, het gaat echt om de snoozebabydoekjes. Sofie is er dol op.
Ze sloopt ze alleen. Het zeepaard maken we aan een label vast en ze trekt er zo hard aan dat de labels het na verloop van tijd niet houden. Mijn kleine sloopkogel
goed idee, combineer ik wel met een bezoekje aan mijn omaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
en deze was van assepoester?? Leuk !quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zijn grotere zag ik nu. Ik kan in die maat niks vinden, misschien bij mn ouders.
Eentje in 104 (met een vlieger) en eentje in 104/110 ofzo (met dora)
Leuk! Hier ook uit die regio!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
evt een leuke kamerjas erbij?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:52 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
en deze was van assepoester?? Leuk !
Pm me maar ff met je gegevens enzo, dan maak ik het bedrag naar je over
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
evt een leuke kamerjas erbij?
maat 98
3 euro
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef dolphinqueen het volgende:
Nee dank je. Pyjamaatje alleen is prima
[..]
aahh.. liefquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Eva zag hem vanmorgen liggen op de bank en ze heeft hem gelijk weer toegeëigend
over een weekje of 16? Zet ik alvast in mijn agendaquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:45 schreef Sorbootje het volgende:
Leeg gezond?! Aparte titel...
Misschien ga ik over een paar maandjes hier wel MEGAopruiming houden als blijkt dat ik een jongentje draag. Zet u vast schrap!
Ah ok. Helaas, dan sla ik over..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef kitty_hello het volgende:
Morretje dat is maat 86, de jumpsuitjes zijn waarschijnlijk al vergeven (die 4 op 1 foto)
Prijzen zijn verlaagd + meer bijgevoegd! Wat speelgoed en kleertjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef kitty_hello het volgende:
Ik heb spulletjes te koop! Prijzen vanaf ¤0,50!!
Ik wil er héél graag snel vanaf dus als je een pakket neemt dan kan ik het nóg iets goedkoper maken
Spullen van Prenatal, Dirkje, Hema, maar ook van zeeman en wibra:
Tuinbroekje, stokke tuigje, jumpsuits, slaapzak dekentje/dekbedje....voor zowel meiden, jongens als unisex!
http://www.mijnalbum.nl/Album=T3I43AJ3
Ze staan niet in volgorde van de maat!
Graag gedaan en fijn om te horen, dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef Poppedein het volgende:
Ymme, ik heb je spulletjes binnen!! Dankjewel voor t snelle verzenden! Hartstikke leuk en mooi spul allemaal!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Lenaatje het volgende:
Mag ik deze? Kitty Hello? Kijk nog even verder!
[ afbeelding ]
Dat komt vast niet van mij toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:00 schreef Cathmar het volgende:
Ymme, al begin deze week binnengekregen: je leggingjes. Mijn meisje is er blij mee (nu nog wat warmte)
Hoeveel aan postzegels zat er nu op?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, je spul is goed aangekomen. Ziet er leuk uit!
Geld komt straks je kant op.
De rokjes gaan al naar BBquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Lenaatje het volgende:
Jammer van het bolerootje! De rest van de foto wilde ik niet (hoewel die rokjes wel eluk zijn...) kijk maar hoe je propt, haha!
2 euro, dus goed geradenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:27 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hoeveel aan postzegels zat er nu op?
Ik had je al een PM gedaan met wat je dan hebtquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef Lenaatje het volgende:
Kitty Hell, wat heb ik nu precies dan? De dingentjes van de 1e en 2e foto en de spijker salopette?
PM anders maar ff ook je gegevens enzo
Zie ik sneller, ga zo nl. naar zwemles met Mahre.
ja maat 74 heb ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Mignonne; ligt er aan welke maatheb je nog 74?? of zit je mini daar ook nog in?
Zag later je pm. Doe maar wat je dan nog hebt van wat ik wilde! En kijk maar of je er 2 pakketjes van maakt. Dan hoor ik dat wel. Ik pm je vanavond als de dames op bed liggen ff, ga nu snel eten!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef kitty_hello het volgende:
[..]
Ik had je al een PM gedaan met wat je dan hebt
Maar het HK shirtje wil BB hebben, maar wil je het jurkje dan? Dat is maat 62Ik denk dat je goedkoper bent als ik het met DHL verstuur...eventueel kan er dan ook nog meer bij en ik kan er ook nog wat extra's instoppen
Gelukkig!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:09 schreef sproet-je het volgende:
Ymme, de tas met prachtige inhoud is aangekomen! Thanx
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Reilain het volgende:
MignonneJij hebt altijd zulk leuk spul......
Ik ben wel benieuwd naar je 86/92 spul
Oona zit in broekspulmaat 80/86 nu.... en bovenspul maat 86/92...
ivm koukleum kan iets warmspul erbij geen kwaad
Maatje 22,5quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:25 schreef Fannetje het volgende:
Welke maat zijn die Teva teenslippers?
Als ik iets leuks zie wil ik het wel komen halenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:16 schreef mignonne het volgende:
lol, waarom quote je nou kd?![]()
![]()
ik ga strakjes foto's maken, ik maak het liefst pakketjes, ik word nie goed van allemaal losse vloppenis er iemand die zegt van ik wil wel een doosje in een bepaalde maat voor een aardig bedrag? ik kan doosjes maken voor 20 of 25 incl. zoiets. Afhankelijk van wat erin zit ofcourse
![]()
Reilain ik zal zo es kijken wat erbij zit voor je.
Mag ik een doosje 86 zomer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:16 schreef mignonne het volgende:
lol, waarom quote je nou kd?![]()
![]()
ik ga strakjes foto's maken, ik maak het liefst pakketjes, ik word nie goed van allemaal losse vloppenis er iemand die zegt van ik wil wel een doosje in een bepaalde maat voor een aardig bedrag? ik kan doosjes maken voor 20 of 25 incl. zoiets. Afhankelijk van wat erin zit ofcourse
![]()
Reilain ik zal zo es kijken wat erbij zit voor je.
Hahahahahaha ik moest ook 3x lezen waarom je me nu gequote hadquote:
ik lig er al in, maar wacht mee pompompompomquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef Reilain het volgende:
Ik wilde mijn bedje vroeg opzoeken maar blijf hier graag nog even voor zitten
is goedquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef Reilain het volgende:
Ohhh zie wel wat leuke dingen.. ff goed gluren
* Het korte stippenbroekje
* Donkere vestje (H&M?)
Enne dat zeepaardbadpakje... valt die beetje ruim 86? of moet ik daar mijn kortpoot niet meer in willen proppen?
ik denk het ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij heb ik het meest zoete spul er al uitgevist vorige keer
een vestjequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef SacreCoeur het volgende:
wat is dat bruine bovenin bij maatje 62?
lijkt op een houtje touwtje iets?
zo lukt ie, rest is weg, sorry, ik denk dat t wel een pakketje wordt zo qua verzenden, of ik moet kijken wanneer ik weer die kant uit kom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef danic het volgende:
Mignonne, sorry ik kom niet tot een doos, maar wil wel wat spulletjes:
- de twee tuinbroekjes spijkerstof (die met nog een bruin broekje op de foto staan),
- het rode jumpsuitje van de onderste foto,
- het spijkerjurkje en het
- bruine jurkje met die vogeltjes.
Als het mag
nee dat wordt te dik als ik het ga oprollen, die tuinbroeken doen het hem. En ik krijg het vast wel in 3 losse vloppen, maar dan zit je denk ik aan 3 x 2,20 verzenden en een pakket kost 6.95 dus hm.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:10 schreef danic het volgende:
Jammer van die andere twee, maar graag dan. Lukt het niet om ze in een flop te krijgen? Oprollen is de truc volgens mij (toch reilain?)
En kom je nog wel eens deze kant op dan? Want dat zou makkelijk zijn. Om de één of andere gekke reden moet ik nooit in jouw durp zijn
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
dat jurkje met vogeltjes heb ik gemaakt, ff credit mignonne !![]()
hehehe, al viel ie wel ruim, maargoed, t was wel mn eerste creatiequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef mignonne het volgende:
[..]_!
bij deze, ere wie ere toekomt
Volgens mij was het 92 die valt als 86 en is dat allemaal weg inmiddels.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:52 schreef dolphinqueen het volgende:
Niks in maatje 92 over?? Ik ben de ~~~ draad een beetje kwijt nu.
Heb je ook een zijaanzicht van die gympen met paars?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb nog steeds onderstaande in de aanbieding
maat 22
[ afbeelding ]
Het gaat op die foto alleen om de regenlaarsje en de sneeuwlaarjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je ook een zijaanzicht van die gympen met paars?
nee het staat gewoon bij de foto vermeld dat het alleen om die 2 gaatquote:je maakt ons blij moet dooie mussen blabla
!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:06 schreef dolphinqueen het volgende:
je maakt ons blij moet dooie mussen blabla
Is er nogquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:02 schreef twentemeisje het volgende:
Mignonne is dat grijze vestje met die grote donkere knopen (mt 74) er nog?
En dat spijkerjurkje is echt te, damn Danic
.
Ik had idd maat 86-92 samen gedaan en dat is nu op, met dank aan doosafnemers. Sorry voor jouquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:52 schreef dolphinqueen het volgende:
Niks in maatje 92 over?? Ik ben de ~~~ draad een beetje kwijt nu.
Ja inderdaad fijn voor je !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Is er nog
[..]
Ik had idd maat 86-92 samen gedaan en dat is nu op, met dank aan doosafnemers. Sorry voor jou, fijn voor mij
Ik dacht 10 euro incl verzendkosten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:15 schreef NotTheSame het volgende:
Krijtlijk wat vraag je voor dat overslagjurkje/tuniekje?
ooh dat kan ik me heel goed voorstellen! Dan zou ik ook pissig zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:06 schreef Sandous het volgende:
Ik geb ze toch genomen, dml hebik jou een pm gestuurd met akkoord en gegevens (ik heb m getikt maar of ik nou op verzenden heb gedrukt)
Asiynur, had laatst een poncho van mp, die niet eens goedkoop is en er stond bij zgan. Nou deed m meteen in de was, vol/vol met haar! Dat haar kreeg ik na 2 x leegdraaien uit de wasmachine. Ik plukte zo heel wat haar af. Had echt het gevoel dat ze deze gebruikte als katten/hondenbed
Ik was pissed![]()
Mp en minder leuke aankopen tja
PM!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ik dacht 10 euro incl verzendkosten?
Maar gaat jouw 'draakje' daar nog in passen?
ja heb ik!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:40 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
PM!
Draakje gaat nu langzaam over naar 56, dus ze kan em binnen nu en een paar weken wel aan!
Ennuh... Mignonne, heb jij mijn pm nog gehad?![]()
ja had ik ook met broeken die ik van iemand kreeg, rondje wasmachine en droger deed wonderen hoewel ik wel van het uitpakken zelf al last had, maar soit daarna was het weg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:55 schreef Asyniur het volgende:
Sandous, als je het meteen wast en in de droger doet, dan zijn eigenlijk de haren zo goed als weg
Ik ben ook allergisch voor katten en ik merk het bijna altijd meteen als ik een pakketje openmaak of iemand katten heeft
Ik heb al eens een doek gekregen die ik meteen vanuit de doos in de machine heb gestopt, al niezende en met jeukende ogen...
Een pm was misschien wel even netjes geweest..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:48 schreef ymme het volgende:
mededeling voor de mensen die hun pakket nog niet ontvangen hebben van mij:
Manlief moest door naar Zwitserland (en is vanaf zondag/maandag nacht al weg).
Ik moet dus even iemand anders zien te regelen die de grote pakketen naar het postkantoor wilt brengen voor mij.
(Ben gisteren even heel hard in huilen uit gebarst, ik moet nu echt snel eens verder voor mijjn rijbewijs).
Tnt kan ze op komen halen thuis, maar dan kost het mij 2,95 extra per pakketDat ga ik dus niet doen.
Ik ga even voor je kijken!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:23 schreef Poezebeest het volgende:
Heeft iemand nog donkere broekjes maat 56 voor jongens die ik asap kan overnemen? De fijne HEMA broekjes zijn overal in die maat uitverkocht en in de H&M broeken verzuipt hij nog en 1 donker broekje in 56 is echt te weinig.
Nee helaas geen touwtje. En die zit idd ruim in de taille.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:41 schreef Poezebeest het volgende:
Kaarr; zit er in die bovenste iets van een touwtje om aan te trekken? Mijn mini is ook nog eens smal en alles 'zakt' van zijn kont. Die andere 2 zijn niet wat ik zoek.
Dan houdt het helaas op, maar bedankt voor het kijkenzquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:50 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Nee helaas geen touwtje. En die zit idd ruim in de taille.
Hoe krijg je het voor elkaar! Hier zit die winkeldame er als een havik bovenop! Bij 3 cm begint ze al met 'voortaan wel oppassen he anders wordt het pakketpost'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:29 schreef amaranta het volgende:
Ik heb gisteren ook illegaal een dik pakket in de postzak gegooid.
En hier komt die stomme nep-brievenbusgleuf al tevoorschijn als ik een envelop heb met maar 1 shirtje erinquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar! Hier zit die winkeldame er als een havik bovenop! Bij 3 cm begint ze al met 'voortaan wel oppassen he anders wordt het pakketpost'
Herkenbaar, dat heb ik ook al meerdere malen mogen meemakenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En hier komt die stomme nep-brievenbusgleuf al tevoorschijn als ik een envelop heb met maar 1 shirtje erin![]()
Ik gooi het ook nog wel eens illegaal al in de openstaande postzak die bij ons naast de balie van TNT servicepunt staat(dan heb ik dus zelf al wel postzegels erop geplakt en thuis afgewogen)
Nog nooit gehoord dat iemand strafporto erop had
Wij hebben een dymo zegel printer. Dus ik print zelf mn zegels via digitalepostzegel.nl Bij de appie zo in de postzak gegooid.Dit was net iets te dik, maar thuis bij mijn eigen brievenbus pastte het wel. Maar bij de oranje buitenbus net niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar! Hier zit die winkeldame er als een havik bovenop! Bij 3 cm begint ze al met 'voortaan wel oppassen he anders wordt het pakketpost'
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:52 schreef innepin het volgende:
Is er nog interesse in
- zwangerschapskleding maat 42
- meisjeskleertjes maat 50 en 56?
Aaah, wat cute! Fijn dat 'ie een 2e leven gaat hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, kietan:
[ afbeelding ]
Het was 's ochtends dus net wakker en dan is een flitser niet zo fijn
Ja, dat mag je.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:24 schreef Phaidra het volgende:
Amaranta, mag ik de bruine wikkeldoek?
Kun je nog even reageren wanneer je wel naar de post kunt?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef ymme het volgende:
Iemand jongenskleding liggen?
Broeken maat 98 en shirt 104?
Had je een pm gedaan dan ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef mrien het volgende:
[..]
Kun je nog even reageren wanneer je wel naar de post kunt?
Ik zie nu pas deze post. Sorry.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef mrien het volgende:
[..]
Een pm was misschien wel even netjes geweest..
Aangezien ik nog niets ontvangen had en geen pm gezien had heb ik maar even in het topic gezocht (die ik een paar dagen niet gelezen had).
Just my 2 cents
Wanneer gaat het nu wel op de post dan? Lopen/fietsen geen optie? Doe ik zelf ook altijd met pakketjes
Gave buggyquote:Op maandag 13 februari 2012 08:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Voor faitz:
[ afbeelding ]
Zo plat kan ie:
[ afbeelding ]
Hij is aan het voeteneind iets vies waar Leander toen met zandschoentjes op heeft gezeten. Maar denk dat dat wel schoon te krijgen is!!
Wij hebben alles netjes en snel ontvangen hoor ymmequote:Op maandag 13 februari 2012 09:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zie nu pas deze post. Sorry.
Excuus voor de verwarring. De meeste wisten ook dat ik het niet 'direct' kon versturen.
Ik had hier een hele boel pakket aan kleding/speelgoed en het meeste had ik zelf al weg.
Helaas gingen de 'grotere' dozen niet zelf. Op de fiets zit een fietsstoel achterop en daar zit dan een zoon inDus dat gaat niet, en lopens is al helemaal geen optie, te groot om mee te lopen. Had geen kleinere dozen.
Maar voorals nog, ik heb heel netjes 'bijna' alles heel snel verzonden!
Ik doe dit ook nooit meer, zoveel in eens. Pfff wat een werk. En op een gegeven moment weet je niet meer wie wie is? Wie wat had.
Jouw post en die van Miss had ik nog gezien. Fijn!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:15 schreef mignonne het volgende:
Ssserpente ja!![]()
en onwijs bedankt voor het jasje <3 mn lief is er helemaal weg van en ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marjoleintje heeft eerste keus![]()
Ik heb nog meer liggen in 68 en broekjes e.d. Dat komt er z.s.m. in.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Mag ik een optie op deze spullen? Zal dan vanavond of morgen doorgeven wat ik hiervan wil overnemenquote:Op maandag 13 februari 2012 09:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Links maat 62 :
T shirt H&M ¤ 1,50
Vestje Hema ¤ 3,-
Rechts maat 56 alles ¤ 1,50 / stuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broekjes maat 68
Bovenste Hema (zacht) ¤ 4,00
Lief! ¤ 2,00 (Overgenomen van een Fok! dame)
Rechts, H&M ¤ 3,00
[ afbeelding ]
winter of zomerkleding ? Angelo begint zo'n beetje naar de 110 te groeienquote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef ymme het volgende:
Iemand jongenskleding liggen?
Broeken maat 98 en shirt 104?
ok dan zal ik morgen even in de kasten speuren.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:39 schreef ymme het volgende:
shirts/truien geen dikke winter truien. Maar beetje voorjaar/zomer. En broeken lang en kort!
Had je nog gekeken?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
ok dan zal ik morgen even in de kasten speuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleding maat 56-68 voor meisjes
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Hmm broeken zijn al weggegooid, Angelo breekt altijd de boel af, dus moet ik haast elke 3 weken nieuwe broeken kopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
ok dan zal ik morgen nu dus...even in de kasten speuren.
Ik zit nu mobiel, maar zou ik de bovenste mogen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:32 schreef octopussy het volgende:
Ik verkoop een aantal van mijn draagdoeken
[ afbeelding ]
van boven naar onder:
Didymos Ellipsen Aida mt 6: ¤ 80
Didymos Indio Burgund mt 6: ¤ 70
Storchenwiege Leo Grun mt 6: ¤ 60
ByKay (rekbare doek) organic Olijf mt M (4,60m): ¤ 20
ByKay (rekbare doek) organic Paars mt M (4,60m): ¤ 20
Jawel joh! Is een soort rood. Gewoon doen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
indio Burgund VS Jongetje kan zeker niet hegoffer
Storchenwiege mt 6, is dat 4,60 m?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:32 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
van boven naar onder:
Didymos Ellipsen Aida mt 6: ¤ 80 (gereserveerd voor Marjolijntje)
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Storchenwiege mt 6, is dat 4,60 m?
Die Paarse ByKay, die zou ik wel graag willen eigenlijk Octoquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:32 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
van boven naar onder:
Didymos Ellipsen Aida mt 6: ¤ 80 (gereserveerd voor Marjolijntje)
Fijn, is alles goed aangekomen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:25 schreef Marjolijntje het volgende:
Flowerbox, je spulletjes zijn binnen hier, dankjewel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |