quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
evt een leuke kamerjas erbij?
maat 98
3 euro
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef dolphinqueen het volgende:
Nee dank je. Pyjamaatje alleen is prima
[..]
aahh.. liefquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Eva zag hem vanmorgen liggen op de bank en ze heeft hem gelijk weer toegeëigend
over een weekje of 16? Zet ik alvast in mijn agendaquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:45 schreef Sorbootje het volgende:
Leeg gezond?! Aparte titel...
Misschien ga ik over een paar maandjes hier wel MEGAopruiming houden als blijkt dat ik een jongentje draag. Zet u vast schrap!
Ah ok. Helaas, dan sla ik over..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef kitty_hello het volgende:
Morretje dat is maat 86, de jumpsuitjes zijn waarschijnlijk al vergeven (die 4 op 1 foto)
Prijzen zijn verlaagd + meer bijgevoegd! Wat speelgoed en kleertjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef kitty_hello het volgende:
Ik heb spulletjes te koop! Prijzen vanaf ¤0,50!!
Ik wil er héél graag snel vanaf dus als je een pakket neemt dan kan ik het nóg iets goedkoper maken
Spullen van Prenatal, Dirkje, Hema, maar ook van zeeman en wibra:
Tuinbroekje, stokke tuigje, jumpsuits, slaapzak dekentje/dekbedje....voor zowel meiden, jongens als unisex!
http://www.mijnalbum.nl/Album=T3I43AJ3
Ze staan niet in volgorde van de maat!
Graag gedaan en fijn om te horen, dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef Poppedein het volgende:
Ymme, ik heb je spulletjes binnen!! Dankjewel voor t snelle verzenden! Hartstikke leuk en mooi spul allemaal!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Lenaatje het volgende:
Mag ik deze? Kitty Hello? Kijk nog even verder!
[ afbeelding ]
Dat komt vast niet van mij toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:00 schreef Cathmar het volgende:
Ymme, al begin deze week binnengekregen: je leggingjes. Mijn meisje is er blij mee (nu nog wat warmte)
Hoeveel aan postzegels zat er nu op?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, je spul is goed aangekomen. Ziet er leuk uit!
Geld komt straks je kant op.
De rokjes gaan al naar BBquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Lenaatje het volgende:
Jammer van het bolerootje! De rest van de foto wilde ik niet (hoewel die rokjes wel eluk zijn...) kijk maar hoe je propt, haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |