Hahahahahaha ik moest ook 3x lezen waarom je me nu gequote hadquote:
ik lig er al in, maar wacht mee pompompompomquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef Reilain het volgende:
Ik wilde mijn bedje vroeg opzoeken maar blijf hier graag nog even voor zitten
is goedquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef Reilain het volgende:
Ohhh zie wel wat leuke dingen.. ff goed gluren
* Het korte stippenbroekje
* Donkere vestje (H&M?)
Enne dat zeepaardbadpakje... valt die beetje ruim 86? of moet ik daar mijn kortpoot niet meer in willen proppen?
ik denk het ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij heb ik het meest zoete spul er al uitgevist vorige keer
een vestjequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef SacreCoeur het volgende:
wat is dat bruine bovenin bij maatje 62?
lijkt op een houtje touwtje iets?
zo lukt ie, rest is weg, sorry, ik denk dat t wel een pakketje wordt zo qua verzenden, of ik moet kijken wanneer ik weer die kant uit kom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef danic het volgende:
Mignonne, sorry ik kom niet tot een doos, maar wil wel wat spulletjes:
- de twee tuinbroekjes spijkerstof (die met nog een bruin broekje op de foto staan),
- het rode jumpsuitje van de onderste foto,
- het spijkerjurkje en het
- bruine jurkje met die vogeltjes.
Als het mag
nee dat wordt te dik als ik het ga oprollen, die tuinbroeken doen het hem. En ik krijg het vast wel in 3 losse vloppen, maar dan zit je denk ik aan 3 x 2,20 verzenden en een pakket kost 6.95 dus hm.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:10 schreef danic het volgende:
Jammer van die andere twee, maar graag dan. Lukt het niet om ze in een flop te krijgen? Oprollen is de truc volgens mij (toch reilain?)
En kom je nog wel eens deze kant op dan? Want dat zou makkelijk zijn. Om de één of andere gekke reden moet ik nooit in jouw durp zijn
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
dat jurkje met vogeltjes heb ik gemaakt, ff credit mignonne !![]()
hehehe, al viel ie wel ruim, maargoed, t was wel mn eerste creatiequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef mignonne het volgende:
[..]_!
bij deze, ere wie ere toekomt
Volgens mij was het 92 die valt als 86 en is dat allemaal weg inmiddels.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:52 schreef dolphinqueen het volgende:
Niks in maatje 92 over?? Ik ben de ~~~ draad een beetje kwijt nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |