Woon je een beetje in de buurt van Utrecht? Zo ja, heb ik wel interesse in je boek (als het niet te vals is), de blokken en de trein.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:15 schreef ymme het volgende:
Vormenstoof:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 euro per stuk
Tv'tje:
[ afbeelding ]
1 euro
Electronisch liedjes boek:
[ afbeelding ]
2 euro
Grote blokken
[ afbeelding ]
1 euro
Fisher price, kiekeblokken trein
[ afbeelding ]
4,50 euro
De ouders van Nirak hebben die van ons betaaldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn hormonen hebben de volle mep betaald
Haha ok doe ik die blauwe erbij in!! Is ook maat 62 ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik wil wel die h&m en deze blauwe (62 neem ik aan), die is ook leuk!
Die groene is niet zo mijn ding
Ja doe ik straks als ik weet wat de verzendkosten zijn ok?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Is goed!
PM je even de totaalprijs (4E+verzendkosten) en je reknr??
woon je toevallig in de hoofdstad van Nederland?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:10 schreef bitterend het volgende:
amaranta ow eindhoven dat is ver, kom ik nooit eigenlijk..wel in nijmegen en af en toe in de buurt van den bosch...jammer
Ruik ik nou een (mini)-meet? Dat is dan een dubbel goede reden om naar EHV te komen toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:36 schreef Faithz het volgende:
Aah bittend, Eindhoven is een half uurtje verder. Dat speelkleed is een must have
of ik kom je taart brengenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruik ik nou een (mini)-meet? Dat is dan een dubbel goede reden om naar EHV te komen toch?
* NotTheSame zet de koffie/thee/koekjes en andere zooi alvast op de boodschappenlijst![]()
Hallo dan kom ik ook hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruik ik nou een (mini)-meet? Dat is dan een dubbel goede reden om naar EHV te komen toch?
* NotTheSame zet de koffie/thee/koekjes en andere zooi alvast op de boodschappenlijst![]()
Ik had je toch al pm gestuurdquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
@MeNicole wil jij die pyjamaatjes nog??
Nee niet gehad!quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik had je toch al pm gestuurd![]()
Maar ik ben ondertussen voorzien via mp.
Begin ook te twijfelen of ik hem wel gestuurd had. Of dat er weer iets tussen kwamquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:08 schreef dolphinqueen het volgende:
Heeft er nog iemand pyjamaatjes voor een meisje maatje 92 en voor een jongetje maatje 110?
Heeft er iemand belangstelling voor babyspeelgoed en wat kinderspeelgoed? Ik ga vandaag kamertjes uitmesten, dus even kijken wat ik allemaal tegenkom.
Op zich ben ik wel benieuwd naar je babyspeelgoed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:08 schreef dolphinqueen het volgende:
Heeft er nog iemand pyjamaatjes voor een meisje maatje 92 en voor een jongetje maatje 110?
Heeft er iemand belangstelling voor babyspeelgoed en wat kinderspeelgoed? Ik ga vandaag kamertjes uitmesten, dus even kijken wat ik allemaal tegenkom.
Wat vind je van ¤15,- incl?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
HK wqat vraag je voor de tuinbroek?? Vind ik leuk!
Mag ik de andere pyjamaatjes ook nog eventjes zien? Ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wat ik nu 'online' heb in maat 92/98. Maar ik heb thuis nog wel meer wat Eva niet meer past denk ik...
Voor een jongen heb ik niks helaas.
Ik wil er graag 2 euro voor
Ik heb nog wel een lodgerdoekje voor je. wit met stippen. Mag weg tegen verzendkosten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand nog snoozebaby label doekjes liggen die wegkunnen? Sofie neemt ze graag over!
Ik zal eens kijken. Ik dacht dat Lennon er ook nog eentje had.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand nog snoozebaby label doekjes liggen die wegkunnen? Sofie neemt ze graag over!
-te laat-quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:12 schreef kitty_hello het volgende:
ZGAN Name it tuinbroek maat 98 te koop!
Met leuke hartjes op de billen.Draagbaar van maat 92 t/m 104 ivm de te verstellen bandjes![ afbeelding ]
Dat zijn grotere zag ik nu. Ik kan in die maat niks vinden, misschien bij mn ouders.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:23 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Mag ik de andere pyjamaatjes ook nog eventjes zien? Ik ben wel benieuwd
ik kan er evt een paar maken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Graag Diaan,
En kd, is dat zo'n doekje met labels? Zoja dan wil ik hem graag overnemen.
Dolphin, het gaat echt om de snoozebabydoekjes. Sofie is er dol op.
Ze sloopt ze alleen. Het zeepaard maken we aan een label vast en ze trekt er zo hard aan dat de labels het na verloop van tijd niet houden. Mijn kleine sloopkogel
goed idee, combineer ik wel met een bezoekje aan mijn omaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
en deze was van assepoester?? Leuk !quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zijn grotere zag ik nu. Ik kan in die maat niks vinden, misschien bij mn ouders.
Eentje in 104 (met een vlieger) en eentje in 104/110 ofzo (met dora)
Leuk! Hier ook uit die regio!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
evt een leuke kamerjas erbij?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:52 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
en deze was van assepoester?? Leuk !
Pm me maar ff met je gegevens enzo, dan maak ik het bedrag naar je over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |