Hoe krijg je het voor elkaar! Hier zit die winkeldame er als een havik bovenop! Bij 3 cm begint ze al met 'voortaan wel oppassen he anders wordt het pakketpost'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:29 schreef amaranta het volgende:
Ik heb gisteren ook illegaal een dik pakket in de postzak gegooid.
En hier komt die stomme nep-brievenbusgleuf al tevoorschijn als ik een envelop heb met maar 1 shirtje erinquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar! Hier zit die winkeldame er als een havik bovenop! Bij 3 cm begint ze al met 'voortaan wel oppassen he anders wordt het pakketpost'
Herkenbaar, dat heb ik ook al meerdere malen mogen meemakenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En hier komt die stomme nep-brievenbusgleuf al tevoorschijn als ik een envelop heb met maar 1 shirtje erin![]()
Ik gooi het ook nog wel eens illegaal al in de openstaande postzak die bij ons naast de balie van TNT servicepunt staat(dan heb ik dus zelf al wel postzegels erop geplakt en thuis afgewogen)
Nog nooit gehoord dat iemand strafporto erop had
Wij hebben een dymo zegel printer. Dus ik print zelf mn zegels via digitalepostzegel.nl Bij de appie zo in de postzak gegooid.Dit was net iets te dik, maar thuis bij mijn eigen brievenbus pastte het wel. Maar bij de oranje buitenbus net niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar! Hier zit die winkeldame er als een havik bovenop! Bij 3 cm begint ze al met 'voortaan wel oppassen he anders wordt het pakketpost'
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:52 schreef innepin het volgende:
Is er nog interesse in
- zwangerschapskleding maat 42
- meisjeskleertjes maat 50 en 56?
Aaah, wat cute! Fijn dat 'ie een 2e leven gaat hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, kietan:
[ afbeelding ]
Het was 's ochtends dus net wakker en dan is een flitser niet zo fijn
Ja, dat mag je.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:24 schreef Phaidra het volgende:
Amaranta, mag ik de bruine wikkeldoek?
Kun je nog even reageren wanneer je wel naar de post kunt?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef ymme het volgende:
Iemand jongenskleding liggen?
Broeken maat 98 en shirt 104?
Had je een pm gedaan dan ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef mrien het volgende:
[..]
Kun je nog even reageren wanneer je wel naar de post kunt?
Ik zie nu pas deze post. Sorry.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef mrien het volgende:
[..]
Een pm was misschien wel even netjes geweest..
Aangezien ik nog niets ontvangen had en geen pm gezien had heb ik maar even in het topic gezocht (die ik een paar dagen niet gelezen had).
Just my 2 cents
Wanneer gaat het nu wel op de post dan? Lopen/fietsen geen optie? Doe ik zelf ook altijd met pakketjes
Gave buggyquote:Op maandag 13 februari 2012 08:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Voor faitz:
[ afbeelding ]
Zo plat kan ie:
[ afbeelding ]
Hij is aan het voeteneind iets vies waar Leander toen met zandschoentjes op heeft gezeten. Maar denk dat dat wel schoon te krijgen is!!
Wij hebben alles netjes en snel ontvangen hoor ymmequote:Op maandag 13 februari 2012 09:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zie nu pas deze post. Sorry.
Excuus voor de verwarring. De meeste wisten ook dat ik het niet 'direct' kon versturen.
Ik had hier een hele boel pakket aan kleding/speelgoed en het meeste had ik zelf al weg.
Helaas gingen de 'grotere' dozen niet zelf. Op de fiets zit een fietsstoel achterop en daar zit dan een zoon inDus dat gaat niet, en lopens is al helemaal geen optie, te groot om mee te lopen. Had geen kleinere dozen.
Maar voorals nog, ik heb heel netjes 'bijna' alles heel snel verzonden!
Ik doe dit ook nooit meer, zoveel in eens. Pfff wat een werk. En op een gegeven moment weet je niet meer wie wie is? Wie wat had.
Jouw post en die van Miss had ik nog gezien. Fijn!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:15 schreef mignonne het volgende:
Ssserpente ja!![]()
en onwijs bedankt voor het jasje <3 mn lief is er helemaal weg van en ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marjoleintje heeft eerste keus![]()
Ik heb nog meer liggen in 68 en broekjes e.d. Dat komt er z.s.m. in.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Mag ik een optie op deze spullen? Zal dan vanavond of morgen doorgeven wat ik hiervan wil overnemenquote:Op maandag 13 februari 2012 09:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Links maat 62 :
T shirt H&M ¤ 1,50
Vestje Hema ¤ 3,-
Rechts maat 56 alles ¤ 1,50 / stuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broekjes maat 68
Bovenste Hema (zacht) ¤ 4,00
Lief! ¤ 2,00 (Overgenomen van een Fok! dame)
Rechts, H&M ¤ 3,00
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |