Laatste quotes:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Egberts het volgende:
Geen wonder dat ze hier allemaal kinderen hebben
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Merlijn het volgende:
Waar is MaffeMuts eigenlijk? Moeten we die niet ergens aan koppelen ? En Jaleesa moet natuurlijk ook aan een leuke date ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef Egberts het volgende:
Ben je bezig met een open sollicitatie?
quote:
Jij wilt te graag!quote:
volgens mij had je 't wel tegen hem, maar niet uit oogpunt vanuit je zelf, maar vanuit 'n anderquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:42 schreef Egberts het volgende:
Merlijn denkt nog altijd dat ik het tegen hem had ....
Volgens mij leest die alleen wat die graag wil lezen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:47 schreef Egberts het volgende:
Stiekem vertelde DJMO mij van haar crush op jou en haar angst om het eruit te gooien.
Aangezien we hier in FHF zitten besloot ik haar te helpen en het er voor haar uit te gooien.
whaaaa! das heulegaar niet waarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:47 schreef Egberts het volgende:
Stiekem vertelde DJMO mij van haar crush op jou en haar angst om het eruit te gooien.
Aangezien we hier in FHF zitten besloot ik haar te helpen en het er voor haar uit te gooien.
Krijg je alleen maar ellende mee. En ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:50 schreef Egberts het volgende:
Ik zie geen probleem ... Enkel een uitdaging
vertel mij watquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar ellende mee. En ik spreek uit ervaring.![]()
die staan recht overeind inmiddels -_- .. je zet me in een daglicht waar ik niet in wil staanquote:
Dan vertel ik je iets en dan is het ook weer niet goed .... vrouwen,quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
die staan recht overeind inmiddels -_- .. je zet me in een daglicht waar ik niet in wil staan
Zeg! Crush van me.... begint het nu al ?quote:
Ik heb altijd al eens vreemd willen gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg! Crush van me.... begint het nu al ?
Ja dan is het gelijk over he?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:56 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens vreemd willen gaan
Daar ga ik ook niet mee accoord, ga eerst maar eens leren wat monogaam betekent!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:00 schreef Egberts het volgende:
zei ik vreemdgaan?
Ik ga voor de open relatie dit keer ..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Monogaamquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet mee accoord, ga eerst maar eens leren wat monogaam betekent!
Thanks!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Monogaam
Sinds wanneer heb jij een eigen helft in dit huis?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:06 schreef Egberts het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga nu echt mijn laptop naar zijn eigen helft van mijn bed werpen en dan oogjes dicht en snaveltje toe(geen teletubbies ditmaal!)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 06:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Ja ik was al eerder in het topic maar moest eerst al het geblaat nog even teruglezen.
Ik heb braaf op alle smsjes van Merlijn gereageerd maar hij is zelf nog niet wakker te gek :p
ligt eraan of jij 't zonder condoom gedaan hebt afgelopen nachtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:31 schreef Ganzz het volgende:
ik zit al weer bij de tandarts...
hoeveel kindertjes kunnen we bijschrijven na gisteravond/vanacht?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou jongens ik zit in de trein richting Utrechtspannend spannend
Hoe laat misschien kan ik nog vrij krijgen.quote:
Lekker een boterhammetje met kaas!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:00 schreef DJMO het volgende:
sorry Yska, ik had even een luierdrama hier. Geert heeft tot bloedenstoe luieruitslag :/
Volgens mij heb jij daar geen last van. Alleen overstappen te utrecht. Maar als je daar moet wachten is geen ramp.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
DJMO ik loop niet weg hoor, de trein rijdt wel.. Dus in de tussentijd spam ik gewoon het topic en je what's app wat vol..
En Rucky, ssssst geen vertragingen :p
die ontvang ik eveneens met open armen (vraag maar aan Merlijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:31 schreef Egberts het volgende:
het is wel netjes van je dat je haar hoog bezoek noemt omdat ze in het noorden van het land woont. volgens mij wil ik niet weten wat je.roept als er limburgers op bezoek komen
Naar mijn weten heb je daar meer voor nodig dan alleen 1 persoonquote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ligt eraan of jij 't zonder condoom gedaan hebt afgelopen nacht
Koffie drinken is vervelend maar wat dacht je van op de fiets zitten, je mond loopt vol en je wil spugen. Dat gaat al helemaal niet. En dan maar hopen dat de wind niet verkeerd staat :pquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:33 schreef Ganzz het volgende:
Ik moet mijn scriptie afronden, anders had ik in Utrecht in kunnen springen![]()
Tandarts was niet lief, mijn hele onderkant is verdooft, hoe moet ik nu koffie drinken
[..]
Naar mijn weten heb je daar meer voor nodig dan alleen 1 persoon
gelukkig wel ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:33 schreef Ganzz het volgende:
Ik moet mijn scriptie afronden, anders had ik in Utrecht in kunnen springen![]()
Tandarts was niet lief, mijn hele onderkant is verdooft, hoe moet ik nu koffie drinken
[..]
Naar mijn weten heb je daar meer voor nodig dan alleen 1 persoon
Vergeet niet het raampje open te draaien als je moet spugen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:39 schreef Ganzz het volgende:
Ik had het geluk van de auto, ik had alleen een half bevroren stuur
De pc op mijn werk die van mij thuis is prima. Als ik daar mijn werk op mocht doen was ik al 10 x klaargekomenweest.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:47 schreef Ganzz het volgende:
Is jouw PC zo verouderd dan? Ik heb nog wel een P4 staan 2,4Ghz 1GB ram oid, ook geen wonder, maar werkt wel gewoon.
k zit l vanaf zeven uur met een volle pot te wachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:58 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn dringend aan de koffie moet....
Je denkt toch niet dat ik dat allemaal met de hand ga sturen om die tijdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 06:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Ja ik was al eerder in het topic maar moest eerst al het geblaat nog even teruglezen.
Ik heb braaf op alle smsjes van Merlijn gereageerd maar hij is zelf nog niet wakker te gek :p
Nah, mijn webserver vond ineens de retailer even niet meer lief dus moest wat anders verzinnen laat op de avond. Maar Flash? hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:21 schreef Ganzz het volgende:
Hehe, mooi scriptje ervoor? Kun je ook flash messages daarmee sturen?
Ik heb geen van allen @ facebookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska heeft al zeker een jaar of 3 facebook :p een profielfoto met blauwe zebra print en blauwe nagels. Ik ben terug te vinden bij DJMO, Ireth, Merlijn en Papabear...
Trein heeft wat vertraging doordat we in Groningen gingen wachten op de trein uit Veendam. En ik rij nu zo'n beetje langs M zijn werk :p
Naja het eerste uur van de reis hebben we weer gehad :p
Ik had al zoiets verwacht, en de gateway de antwoorden laten onderscheppen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar wel grappig dat ik je terug smsde en dat de sms die er dus erna gescript was die reageerde daar eigenlijk ook weer op.. :p
Soms zit het mee en soms zit het tegen. Moet om 11u in Rijswijk zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:45 schreef Egberts het volgende:
nu pas?
zometeen tijd voor een stukje vlaai :-)
Ik ook. Alles behalve de woonkamer zit dichtgevroren aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:22 schreef Ganzz het volgende:
Ik moest vannochtend krabben aan de binnenkant van mijn ramen. Van het huis wel te verstaan
Je mag evt. mijn nummer hebben.. Mocht je ergens in het midden van het land stranden, dan.. ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Koffie drinken is vervelend maar wat dacht je van op de fiets zitten, je mond loopt vol en je wil spugen. Dat gaat al helemaal niet. En dan maar hopen dat de wind niet verkeerd staat :p
Ik maak het trouwens niet te laat hoor vandaag.. Ivm het weer enzo ga ik niet het risico nemen dat er straks geen trein meer rijdt!
Ok, volgende minimeeting is bij mij!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha en anders vouw ik gewoon met je mee!
Jááááá.. daar kom je nu mee!quote:
* JK1982 probeert zich te herinneren of er was lag toen ik langskwam..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:19 schreef DJMO het volgende:
'k ben ondertussen de was aan het wegwerkeen lees gewoon boven op bed smijten voor m'n hoog bezoek wat vandaag komt;D
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je mag evt. mijn nummer hebben.. Mocht je ergens in het midden van het land stranden, dan.. ?
[..]
Ok, volgende minimeeting is bij mij!
[..]
Jááááá.. daar kom je nu mee!
Al die rare Fok!kers..
[..]
* JK1982 probeert zich te herinneren of er was lag toen ik langskwam..
* JK1982 zoekt, maar kijkt volgens mij ergens overheen..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska heeft al zeker een jaar of 3 facebook :p een profielfoto met blauwe zebra print en blauwe nagels. Ik ben terug te vinden bij DJMO, Ireth, Merlijn en Papabear...
Trein heeft wat vertraging doordat we in Groningen gingen wachten op de trein uit Veendam. En ik rij nu zo'n beetje langs M zijn werk :p
Naja het eerste uur van de reis hebben we weer gehad :p
Lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:04 schreef Egberts het volgende:
pauze :-)
is Yska nog altijd.niet geland?
Neem niet de trein via Alphen ad Rijn dat is een veel langere reis.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
We gaan via Haarlem, Leiden, Den Haag lekker naar Rotterdam. De fyra is namelijk OOK uitgevallen. Volgens mij is het straks 1 kopje thee en maar weer beginnen met de terugreis. Ik had vandaag de trein vanuit Groningen om 07:46. Ik hoop dat ik om 13:15 bij DJMO ben
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat ziet er gezellig uit! Zit ik hier in dat duffe kantoor
Nee, niet gehoord, de stiekemerd verdween in stilte.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:58 schreef JK1982 het volgende:
Hoorde jij hem niet dan?
Heb je nog last gehad van lekkage? Ik heb wel heerlijk genoten van mijn dagen in Zeeland hoor..
Met een kut computer.quote:
lol, ik woon ca 300 meter van hem af hemelsbreed .. ben elke dag in z'n buurtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef Egberts het volgende:
Godzijdank dat de werkweek er alweer bijna half op zit
Ik zou bijna jaloers worden op Yska en DJMO dat ze zo dicht bij Merlijn mochten zijn
Hey Ruckstarrrrr! Je moet even een nieuw topic voor de bowlingmeet openen, zodat we weer verder kunnen ouwehoeren daar..quote:
Hij had nog zo gezegd geen SC daarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey Ruckstarrrrr! Je moet even een nieuw topic voor de bowlingmeet openen, zodat we weer verder kunnen ouwehoeren daar..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:09 schreef Egberts het volgende:
[..]
Hij had nog zo gezegd geen SC daar
hopelijk hoef je minder ver om te reizen dan op de heenweg!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Noooh das ook niet leuk! Ik ben weer op de weg terug. Voor het geval dat heel rotterdam geisoleerd wordt dan ben ik iig thuis :p
mag je zelf ook als je ziet dat een topic dicht is horquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey Ruckstarrrrr! Je moet even een nieuw topic voor de bowlingmeet openen, zodat we weer verder kunnen ouwehoeren daar..
Ja, zo'n leren stoeipakje is toch best fris hè Merlijn?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:32 schreef Merlijn het volgende:
Zo. ik ook thuis. Even omkleden naar iets warmers
Ze ziet er op de foto heel lief uit..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:38 schreef Merlijn het volgende:
DJMO viel mee dit keer. Maar Yska? Pfffff
* Merlijn pijnlijk kijkt....
Yska![]()
Mij lekker weheeeelquote:
Dan wil ik dat ook.quote:
dit is de SC niet de bowlchat!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan wil ik dat ook.
@ DJMO kan jij de op vd bowlingmeet aanpassen met de info die ik daar heb gepost?
quote:
done.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan wil ik dat ook.
@ DJMO kan jij de op vd bowlingmeet aanpassen met de info die ik daar heb gepost?
stoelbankje met kussentje onder voeten van Merlijn neerzetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is ineens doodop![]()
Wilde ik vanavond eens een keer de boel de boel laten, schiet mijn download niet op...
Nee, ga dadelijk lekker op de bank liggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
stoelbankje met kussentje onder voeten van Merlijn neerzet
koffie?
en wat houdt dit nu precies inquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ga dadelijk lekker op de bank liggen.
Btw: lees net dat je PC een iets andere BIOS config heeft dan een "standaard" PC omdat het een business model is. Dit betekent dat er beveiligingen in het bios kunnen zitten op o.a. je geluidskaart en andere dingen (en mogelijk ook je reboot probleem, waarvan HP -die ik net neerleg- niets bekend is)
Dat er eens goed in je systeem gekeken moet worden of de beveiligingen wel uit staan. Kan overigens niet remote.quote:
ik weet dat bios etc niet op remote kunnen ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat er eens goed in je systeem gekeken moet worden of de beveiligingen wel uit staan. Kan overigens niet remote.
Ze bestaan wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet dat bios etc niet op remote kunnen ..
hmmzz vervelend. moet ik je weer een keer op de koffie vragen
Ik offer me wel weer op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef maffemuts het volgende:
Ohw ennuh... aan wie en waarom moet ik gekoppeld worden![]()
(reacties alleen met foto natuurlijk!)
make my day
Jij eerst.quote:
ze kent Jan .. 't is haar schoonzoonquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben diegene zonder ijsje.![]()
Dus ik maak een kans om familie van je te worden.quote:
Laat m'n vent t maar niet horenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus ik maak een kans om familie van je te worden.
Het was te proberen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Laat m'n vent t maar niet horen![]()
Je zou er trouwens wel wat kinderen bij kado gekregen hebben... 2 in de leeftijd van 1 tot 4 2 engeltjes, en 1 guppy in de maak...
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:19 schreef maffemuts het volgende:
Maar Rucky, op Fok! kunnen we best n lief stelletje zijn hoor
Ik denk dat het de kaboutertjes warenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
Gelukkig maar. Maar waarom het zomaar uit je at wordt verwijderd weet ik niet. Tenzij je het zelf hebt gedaan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben diegene zonder ijsje.![]()
Ik heb niks zelf gedaan, maar vreemd genoeg geeft hij ook bij #24 niet aan dat die al vol is :s heel vreemd allemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
Gelukkig maar. Maar waarom het zomaar uit je at wordt verwijderd weet ik niet. Tenzij je het zelf hebt gedaan.
Wie is hier nou kurkdroog.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wie is hier nou kurkdroog.![]()
Bijdehandje.
dat heb ik op de foon dus ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb niks zelf gedaan, maar vreemd genoeg geeft hij ook bij #24 niet aan dat die al vol is :s heel vreemd allemaal
in de mijn at is t wel goed, maar in de index van fhf staat de oude sc niet vol en ook niet na refreshenquote:
Gelukkig weet je het forum toch wel te vinden.quote:
Mwah.. duurde even eer ik ontdooit was. Kind lag weer in het zwembad vanavond en de ouders zaten te blauwbekken in een tot clubhuis omgebouwde bouwkeet oid... was blij dat ik thuis wasquote:
Tadaaaa!!! [Gratis] Knipbeurten/verven/etc (modellen gezocht voor opleiding)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef Rucky het volgende:
Ik zit even met mijn handen in het haar en bedenk me dat ik maar weer eens naar de kapper moet. Ik ken er alleen geen één hier in de buurt. Dat is best lastig.
Daar moest ik ook al aan denken maar dat is niet in de buurt. Maar als ze nou ook naar de bowlingmeeting komt dan valt het eea te kombineren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tadaaaa!!! [Gratis] Knipbeurten/verven/etc (modellen gezocht voor opleiding)
Lekker.. straks heb ik een haar in m'n biertje hangenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar moest ik ook al aan denken maar dat is niet in de buurt. Maar als ze nou ook naar de bowlingmeeting komt dan valt het eea te kombineren.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef Egberts het volgende:
"Straks heb ik haar aan mijn biertje hangen"
navondquote:
Ze kan beter ergens..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef Egberts het volgende:
"Straks heb ik haar aan mijn biertje hangen"
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze kan beter ergens..
Ok, laat maar..
* Egberts Schuift aan de barquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts schuift wat koffie, thee, warme choco en speculaasjes op de virtuele tafel
Gefeliciteerd! wie weet leer je morgen wel je eigen topic openenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef Egberts het volgende:
Dat was mijn eerste * Egberts actie!
Ik blijf mezelf verbazen door mijn absolute leergierigheid ...
Wat ga ik morgen leren?
Of leren fietsen zonder zijwieltjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! wie weet leer je morgen wel je eigen topic openen![]()
Leren fietsen? Volgens mij zijn fietsen in limburg meestal van RVS, rare gasten die Hollandersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of leren fietsen zonder zijwieltjes.
Niet persoonlijk gaan worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Egberts het volgende:
[..]
Leren fietsen? Volgens mij zijn fietsen in limburg meestal van RVS, rare gasten die Hollanders
Ja gebruik de pc.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
oke, op de pc zie ik ze dus wel bij My AT staan.. iemand nog suggesties ?
Is het nog goed gegaan vanmiddag, of had je nog last van vertragingen/omleidingen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lief zijn voor elkaar schatjes! Ik pak namelijk vandaag de trein niet weer terug om jullie uit elkaar te halen :p
Het is wel een persoonlijke vraag, vragen of iemand omleidingen heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is het nog goed gegaan vanmiddag, of had je nog last van vertragingen/omleidingen?
Je hoeft niet op iedere post een lollige opmerking te plaatsen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Egberts het volgende:
[..]
Het is wel een persoonlijke vraag, vragen of iemand omleidingen heeft
Ik ga me inhouden, thans een poging totquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hoeft niet op iedere post een lollige opmerking te plaatsen hoor
Oef.. en dat in die kou..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou de bovenleiding was weer gefikst dus gewoon een rechtstreekse verbinding met Utrecht. Daarom vond ik dat ik nog best even naar de Primark kon. Was ik al 2 jaar niet meer geweest :p
Dus zo stapte ik in de trein richting Rotterdam Alexander, het was wel even sprinten en ik voelde me als een ingeblikt sardientje in de trein. De omroeper was onverstaanbaar maar de deuren gingen open. En ze gingen weer dicht, de trein vertrok en ik stond op Rotterdam Noord ipv Alexander.
Mooi dom, volgende trein kwam een half uur later en de bus deed er volgens de chauffeur 3 kwartier over. Met de trein is het 5 minuten.
Ik zal wel tramrails en zelfs een tram alleen geen tramhalte.
Maargoed mocht ik ooit feestartikelen zoeken in Rotterdam, ik weet ze nu te vinden.
Dat is niet zo bijdehand nee.. Of ben je soms gerold, hebben ze een lege portemonnee gejatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
Alleen wel stom, had ik een leuke portemonnee gespot bij de primark. Had em zelfs in mijn mandje gedaan maar blijkbaar heb ik m er niet uitgehaald. Sukkelientje dus nu heb ik nog geen nieuwe portemonnee!
Ritueel verbranden misschien een idee (aan jou de keuze hoe vol tijdens verbranden)?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De mijne valt van ellende uit elkaar. Ik bedenk me nu opeens dat er nog foto's van m'n ex in zitten
Dat is wel een idee ja.. Alleen dan moet ik eerst ook effe een nieuwe halenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef frederik het volgende:
[..]
Ritueel verbranden misschien een idee (aan jou de keuze hoe vol tijdens verbranden)?
Als je wilt kan ik m nog voor je halen en opsturen, ik woon er 5 minuten vandaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee hij staat niet op de bon.
Je kan ook een portemonnee van ductape maken!
Ik zat er ook al aan te denken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik m nog voor je halen en opsturen, ik woon er 5 minuten vandaan
Haha is goed! Ik hoor het wel, dan kan ik morgen gelijk langs gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaloers! Ik wil echt graag een primark in de buurt. Desnoods alleen meer centraal.
Ik zal zo eens zien of ik een plaatje kan vinden. Ik weet iig dat ie 3,50 was :p
Dat was toch niet de de laatste frikandel hoop ik want ik wil er nog eentje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef Ganzz het volgende:
* Ganzz *pakt ook een glaasje drinken en een frikandel van tafel
* Ireth mompelt "neuh, Ganzz had niet de laatste!" *doorslikt*quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat was toch niet de de laatste frikandel hoop ik want ik wil er nog eentje.
Zit ik net per pm wat af te handelen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth mompelt "neuh, Ganzz had niet de laatste!" *doorslikt*
* Ireth kijkt naar de lege schaal....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zit ik net per pm wat af te handelen...
Wordt de laatste frikandel weggepakt.![]()
* Rucky breekt maar een zak chips open.
Hm nog een berichtje binnen. Blijf van de frikandellen af.
De app is PRECIES hetzelfde als de mobiele site.. De app werkt zelfs slechter dan de mobiele site ( in de app blijft het blauwe cijfertje staan van de DM's die je hebt ontvangen en gaat ook niet weg na het lezen.. Zwaar irri! Dus ik hou het nu ook lkkr op de mobiele site!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:36 schreef Egberts het volgende:
Ik las bij de reviews dat de app niet echt voordelen bood tegenover gewoon via het web fokken, kan iemand dit bevestigen of is het echt wel de moeite waard de app te downloaden?
Ik zal morgen even kijken goed? I'll keep you posted!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaleesa, het is dit modelletje
[ afbeelding ]
maar ik had em meer in een wat grijzige kleur. En hij was dus 3,50. Maar vraag me eigenlijk wel een beetje af of ie door de brievenbus gaat passen. Het was niet een hele grote. Zeg maar je pinpas en dan daar ongeveer een rand van een cm omheen :p
het is misschien niet exact dezelfde maar wel met zo'n sluitinkje :p naja het heb je een beetje idee. Roltrap omhoog en dan loop je er tegenaan :pquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken goed? I'll keep you posted!
Je hebt whatsapp toch?? Misschien is t handig als we even nummers uitwisselen, als ik dan morgen binnenloop kan ik een foto maken en even naar je appen, dan weten we zeker dat het de goede is!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
het is misschien niet exact dezelfde maar wel met zo'n sluitinkje :p naja het heb je een beetje idee. Roltrap omhoog en dan loop je er tegenaan :p
Echt heel lief dat je wil kijkenzal ik het geld overmaken als je m hebt gescoord?
* DJMO opvangtquote:
* Rucky richting bed kruipt.quote:
* DJMO aanpakt en in de vaatwasser smijtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
thnx. Wat zijn dat allemaal voor lege schalen op de grond hier?![]()
* Merlijn opruimt.
* vaatwasser open doet en scherven ruimt. Online nieuw servies bestelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO aanpakt en in de vaatwasser smijt
* Merlijn Jaleesa even gaat instoppen.... tozzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga ook legguh. Truste lieveeeeerds
Oh ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Btw, gingen jullie geen date voor mij regelen
* vorige topic terug leest
Ik zal me dan opofferen..... Wat voor voorkeuren of type man zoek je?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:44 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen ...
Merlijn = enkelvoud =/= jullie
* opvangbak alvast eronder zet...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oehh ehm.. Ik zal even mn lijstje met eisen afstoffen
idd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:50 schreef Egberts het volgende:
Volgens mij wordt is dat wel een heule lange lijst
Filmpje en timer aanzetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:50 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. ben best wel moe, maar zit eigenlijk te dubben of ik nog even een filmpje zal kijken.
Is toch lelijk als je vriend kleiner is! Hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:53 schreef Egberts het volgende:
De vrouwelijke Fokkers hebben wel "lange" eissen
* waardeer me om mijn inzet in onze relatiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:53 schreef Egberts het volgende:
De vrouwelijke Fokkers hebben wel "lange" eissen
Is dat uberhaupt te combineren?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
* snip
- Ouder dan 22, jonger dan 29
- Moet trouw zijn
- Moet heel lief zijn
- En het liefst van een ver land komen
Eenvoudig docht krachtigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
* waardeer me om mijn inzet in onze relatie
* heb respect voor mij als vrouw
* wees mijn gelijke ipv mijn meerdere
* accepteer m'n kinderen.
klaar.
* Merlijn alvast bukt voor rondvliegend spulquote:
Is dat uberhaupt te combineren?quote:[quote]
- Moet trouw zijn
- Moet heel lief zijn
Hmmz.. heb alleen geen donkere ogen en ik kom niet uit een ver land..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Komtie he:
- Moet mn kind accepteren
- Moet mij heel veel aandacht kunnen geven
- Moet langer zijn dan 1,76m
- Moet trouw zijn
- Moet heel lief zijn
- Ohja en ook nog ooit een kindje erbij willen
Ik begin helemaal niet aan van die eissenlijstjes, als ik eens wist wat ik zocht ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
Overigens heb ik gemerkt dat alle eisenlijstjes als sneeuw voor de zon verdwijnen als eenmaal iemand heel leuk om de hoek komt kijken.
Je moet niet zoeken, je moet er tegenaan lopen. Zachtjes..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:59 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik begin helemaal niet aan van die eissenlijstjes, als ik eens wist wat ik zocht ...
Zou de evolutie al zover zijn dat die bumpers er zijn zodat je niet met de neuzen tegen elkaar stoot?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet niet zoeken, je moet er tegenaan lopen. Zachtjes..
Zeg! Limburg is dan een uithoek, maar om dat nou een ver land te noemenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:56 schreef Egberts het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt te combineren?
4x Check![]()
Helaas moet ik nog een groeispurt zoeken
Weet ik niet, was een vraag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
waarom zou dat niet te combineren zijn?
Hahahaha ik neem aan dat je doelt op het laatste puntjequote:
Ik ben bevooroordeeld, ik geef het toe. Maar doelde wel degelijk op alle punten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahahaha ik neem aan dat je doelt op het laatste puntje
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Op de heenreis in de bus vond ik m nog een klojo, op de terugreis trok dat al wel bij. Via iemand anders uit zn groepje terug gevonden op hyves (jongen met een bekende papa dus makkelijk te onthouden achternaam) hij kwam 1x langs om gezellig een filmpje te kijken, bleef direct slapen. We gingen om half 6 's ochtends douchen want we moesten om 7u in Harlingen zijn. Dus om 7u 's ochtends mocht ik me voorstellen aan mijn toekomstige schoonvader :p
Ooh en de eerste keer dat ik mijn schoonmoeder ontmoette was ik net uit mijn broek gescheurd :p
Ja ik ben van de goede eerste indrukken :p
beter rondkijken. Ze bestaan heus wel hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Merlijn, ik ben ze nog niet tegengekomen, dus wie weet heb je gelijk
Hahahahahahaha je moest eens weten hoe erg ik rond heb gekeken, maar dat werkt alleen maar averechtsquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
beter rondkijken. Ze bestaan heus wel hoor
Snelle Jelle die Merlijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Btw, gingen jullie geen date voor mij regelen??
* vorige topic terug leest
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet niet zoeken, je moet er tegenaan lopen. Zachtjes..
Ik pas op een aantal punten niet in haar lijstjequote:
je moet ook niet zoeken, je moet ook niet gevonden worden; je moet er gewoon tegenaan lopen. Maar ze bestaan hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahahahahahaha je moest eens weten hoe erg ik rond heb gekeken, maar dat werkt alleen maar averechts
Jammer genoeg ben ik daar pas sinds een paar maanden achterquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
je moet ook niet zoeken, je moet ook niet gevonden worden; je moet er gewoon tegenaan lopen. Maar ze bestaan hoor
* Ireth werpt een blik richting 2 zitsbank...quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:10 schreef Merlijn het volgende:
Ik denk dat iedereen in elk geval een type man of vrouw heeft waar hij/zij voor valt. En of de idealenlijstjes er dan nog toe doen?
hehe gomi voldoet aan zo een beetje al die eisen iddquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:09 schreef Merlijn het volgende:
Gomi... Meet Jaleesa... Jaleesa, meet Gomi....
Verdoriequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe gomi voldoet aan zo een beetje al die eisen idd
Gomi heeft alleen een vriendin
Maar ze bestaan dus wel
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth werpt een blik richting 2 zitsbank...
Zelfs dat bepaalde type waar je normaal gesproken op valt hoeft uiteindelijk totaal niet op je prins op het witte paard te lijken hoor.....
die niet getrouwd is bedoel je ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]Prinsen op paarden.... Sprookjes. Tegenwoordig is het al lastig om een normale, lieve vrouw tegen te komen....
En bedankt, hork.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]Prinsen op paarden.... Sprookjes. Tegenwoordig is het al lastig om een normale, lieve vrouw tegen te komen....
jij bent ook niet normaal .. jij bent ontzettend lief prettig gestoordquote:
Nee met dit soort uitspraken trek je volle zalen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
Excuus. Vrijgezelle, mooie, lieve vrouw als Yska.....quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Toevallig ben ik heel lief!
* edit: en normaal ook
Maar ik wil ook normaal zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij bent ook niet normaal .. jij bent ontzettend lief prettig gestoordeen warme afwisseling op het koude ego volk wat er meestal rondloopt tegenwoordig.
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jammer genoeg ben ik daar pas sinds een paar maanden achter
Heu... ik kan toevallig WEL paardrijden... maar een prins zal ik nooit worden....quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee met dit soort uitspraken trek je volle zalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |