Laatste quotes:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Egberts het volgende:
Geen wonder dat ze hier allemaal kinderen hebben
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Merlijn het volgende:
Waar is MaffeMuts eigenlijk? Moeten we die niet ergens aan koppelen ? En Jaleesa moet natuurlijk ook aan een leuke date ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef Egberts het volgende:
Ben je bezig met een open sollicitatie?
quote:
Jij wilt te graag!quote:
volgens mij had je 't wel tegen hem, maar niet uit oogpunt vanuit je zelf, maar vanuit 'n anderquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:42 schreef Egberts het volgende:
Merlijn denkt nog altijd dat ik het tegen hem had ....
Volgens mij leest die alleen wat die graag wil lezen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:47 schreef Egberts het volgende:
Stiekem vertelde DJMO mij van haar crush op jou en haar angst om het eruit te gooien.
Aangezien we hier in FHF zitten besloot ik haar te helpen en het er voor haar uit te gooien.
whaaaa! das heulegaar niet waarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:47 schreef Egberts het volgende:
Stiekem vertelde DJMO mij van haar crush op jou en haar angst om het eruit te gooien.
Aangezien we hier in FHF zitten besloot ik haar te helpen en het er voor haar uit te gooien.
Krijg je alleen maar ellende mee. En ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:50 schreef Egberts het volgende:
Ik zie geen probleem ... Enkel een uitdaging
vertel mij watquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar ellende mee. En ik spreek uit ervaring.![]()
die staan recht overeind inmiddels -_- .. je zet me in een daglicht waar ik niet in wil staanquote:
Dan vertel ik je iets en dan is het ook weer niet goed .... vrouwen,quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
die staan recht overeind inmiddels -_- .. je zet me in een daglicht waar ik niet in wil staan
Zeg! Crush van me.... begint het nu al ?quote:
Ik heb altijd al eens vreemd willen gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg! Crush van me.... begint het nu al ?
Ja dan is het gelijk over he?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:56 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens vreemd willen gaan
Daar ga ik ook niet mee accoord, ga eerst maar eens leren wat monogaam betekent!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:00 schreef Egberts het volgende:
zei ik vreemdgaan?
Ik ga voor de open relatie dit keer ..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Monogaamquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet mee accoord, ga eerst maar eens leren wat monogaam betekent!
Thanks!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Monogaam
Sinds wanneer heb jij een eigen helft in dit huis?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:06 schreef Egberts het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga nu echt mijn laptop naar zijn eigen helft van mijn bed werpen en dan oogjes dicht en snaveltje toe(geen teletubbies ditmaal!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |