Wie biedt reizen met ov-korting aan:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef frederik het volgende:
Zet mij maar op de lijst aanwezigen. Heb vrij gekregen.
Er is plaats om mee te rijden vanuit Groningen stad.
Ga je mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef belle1608 het volgende:
Ik kan mensen met 40% korting meenemen met de trein, vanaf Leiden of Den Haag (of plaatsen waar de trein langsrijdt
[quote]Op donderdag 26 januari 2012 15:51 schreef loecje het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vanuit Groningen met de trein. Er kunnen dan 3 mensen met 40% korting op traject Groningen-Utrecht meereizen.
En gezellig gaat het dit keer ook weer worden.quote:Hey, daar kan ik nu nog niets van zeggen maar zal er zeker naar kijken want vorige keer was ook gezellig!
dat zeg ik .. even aanvullen, dan zet ik het er bij! ik heb geen tijd om 't vorige topic helemaal door te spitten op komers enzoquote:
k had even geen tijd om te zoeken welk jaartal het wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:38 schreef JK1982 het volgende:
JKgetalding?![]()
Tsja, ik heb wel eens gedacht over een nickchange eerlijk gezegd. Maar volgens mij is dat hier niet mogelijk op Fok!.
MoniqueB1965, Belle1608 en Felixa komen ook mee. De reservering is gedaan maar laat nog ruimte over voor extra deelnemers of afvallers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat zeg ik .. even aanvullen, dan zet ik het er bij! ik heb geen tijd om 't vorige topic helemaal door te spitten op komers enzo
Misschien heb je iets aan dit aanbod (uit het vorige topic)?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef loecje het volgende:
ik moet nog wel 2uur terug met de trein naar groningen. dus ik wil het niet mega laat gaan maken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef frederik het volgende:
Zet mij maar op de lijst aanwezigen. Heb vrij gekregen.
Er is plaats om mee te rijden vanuit Groningen stad
npquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook graag komen. Maar ik kan financieel gezien op t laatste moment pas toezeggen.
In principe ga ik met de trein, heb, buiten de spits, OVkorting. Ik kom vanaf Enschede.
Maar financieel gezien zou t voor mij veeeeeel fijner zijn om met iemand mee te rijden.
Oh, en sorry dat ik het vorige topic dicht gemaakt heb en geen nieuwe aangemaakt heb.
Weet ik nog niet helemaal zeker. Optie is om de A28 te volgen (Groningen, Zwolle, Harderwijk, Amersfoort, Utrecht), maar ook via friesland/de polders (Groningen, Joure, Almere, Utrecht).quote:
Ik ben inmiddels verhuist. En ik woon nu in Enschede. Een stukkie openbaar vervoer en dan de rest met de auto is voor mij ook nog een optie. Ik zal eens even op de kaart kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:20 schreef frederik het volgende:
[..]
Weet ik nog niet helemaal zeker. Optie is om de A28 te volgen (Groningen, Zwolle, Harderwijk, Amersfoort, Utrecht), maar ook via friesland/de polders (Groningen, Joure, Almere, Utrecht).
Via Apeldoorn (was het meen ik?) was niet echt de bedoeling.
Edit :
Toelichting op dat niet de bedoeling zijn; Ik heb een rijbewijs, maar geen auto, ik huur zo nu en dan een auto om mijn rijervaring op orde te houden. De 13de is dus zo'n dag. Nadeel van huren is dat je boven de 200km (retour groningen - zwolle) extra gaat betalen per afgelegde km.
Nou op zich wel, maar ik wilde niet dat ze vlak voor het diplomazwemmen (wat dus eerst in April zou zijn!) een les zou missenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
en en en ze gaat niet gelijk door voor B dus wie weet zijn jullie erbij!! Oleee
En Lonaa gaat waarschijnlijk ook mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik hoorde vanavond dat het diplomazwemmen waarschijnlijk in Maart gaat plaatsvinden!Dat zou dus kunnen betekenen dat ze in april haar A net binnen heeft...
Ja! Ik weet het wel zeker!quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
En Lonaa gaat waarschijnlijk ook mee.
![]()
![]()
Het bowling centrum is Bison bowling. Dat ligt op loopafstand van Utrecht cs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:23 schreef JK1982 het volgende:
@Rucky/DJMO: Dat bowlen hè, waar gaat dat exact plaatsvinden?
En in de OP staat nog steeds dat er voor het bowlen ergens wat gedronken wordt, terwijl verderop in het topic blijkt dat de bedoeling is dat er na afloop nog wat gedronken wordt.
Is het een idee om de OP daarom even aan te passen?
Edit: Lonaa kan zo te zien ook van OVB af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |