SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Ninja edit allezzzz. Die film van het weekend nog gezien.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 06:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maurice is weer gebandDoor dat MW3 topic
Nu moet ie een leven gaan zoeken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 06:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nu moet ie een leven gaan zoeken?
Ja geen zin om nu te veranderen,zit nu op mobiel mijn rotiboyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Que paashaas?
Waar is nou die Zinger?
dan vraag ik me toch af wat ie heeft gedaan danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 06:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
KutModerneOorlogsvoering3?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:19 schreef Bozz187 het volgende:
Maar de grote vraag is, wat wordt kk nieuwe accountnaam
echt hequote:
Schijnbaar doet het wel wat met jequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:14 schreef tliciouz het volgende:
Hahahaha ja zo hilarisch. Lach me kapot, echt.
Het was ook een sarcastische opmerking.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar doet het wel wat met je
Serieus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was ook een sarcastische opmerking.
Als ze er niet mee ophouden wel ja, dat is eerlijker dan het hele topic op slot gooien. Want eerst was het nog echt klagen, nu is het gewoon voor het getroll.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Je zit wel een mod te vragen om bans lol
Maar ik ga me er niet mee bemoeien verder, speel ook geen mw3, want bf is veel beter.
Nee dat is niet waar pixeltje, je moet wel goed opletten hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Je zit wel een mod te vragen om bans lol
Maar ik ga me er niet mee bemoeien verder, speel ook geen mw3, want bf is veel beter.
Sorry, jullie gaan ook zo snel af en toequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar pixeltje, je moet wel goed opletten he
Was sarcasme, want ze vroeg er wel degelijk omquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sorry, jullie gaan ook zo snel af en toe
Vergeef me!
Ah gezellig man! Laten we hier de boel ook nog even op stelten zetten!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was sarcasme, want ze vroeg er wel degelijk om
Nee joh, maar je kan niet zeggen dat je er niet om vroegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah gezellig man! Laten we hier de boel ook nog even op stelten zetten!
Ik wil ook helemaal niet dat ze een ban krijgen maar als dat de enigste manier is om ze te laten stoppen prima, dan is dat zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee joh, maar je kan niet zeggen dat je er niet om vroeg.
True, al had ik het idee dat het wel mee vielquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hoeven van mij geen ban te krijgen maar als dat de enigste manier is om ze te laten stoppen prima, dan mogen ze van mij een ban krijgen.
Dit ging me niet alleen om vandaag of gister of vorige week. Dit gaat al langer zo en het is gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, al had ik het idee dat het wel mee viel
What?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:38 schreef tliciouz het volgende:
Mijn dorpje word nog een keer populair, wel jammer dit soort dingen.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/02_februari/07/binnenland/politie-houdt-carnaval-druten-in-de-gaten.xml?fb_comment_id=fbc_10150608319062094_21410382_10150608796772094
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
truequote:
Nog even en je mag niet meer naast de wagen lopen maar van een afstandje kijken.quote:POLITIE HOUDT CARNAVAL DRUTEN IN DE GATEN
De politie gaat volgende week scherp toezien op het carnavalsfeest in de Gelderse gemeente Druten en West Maas en Waal. Vorig jaar gebeurden daar ongelukken met dronken feestvierders op praalwagens. Ook hadden omwonenden veel last van geluidsoverlast vanaf geparkeerde wagens, waarop het feest na de optocht gewoon doorging.
Verblijf op de praalwagens voor, na en tussen de optochten door is nu verboden. Carnavalsvierders mogen ook niet op de wagen naar de startplaats van een optocht meerijden. Wie betrapt wordt krijgt een boete en mag niet meer op de wagen komen, aldus de politie dinsdag.
Hier is vorig jaar iemand van een balkon afgevallen tijdens de optocht, dat willen ze dadelijk ook gaan verbiedenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik krijg ook geen goede link te pakkenHet ging hier om.
[..]
Nog even en je mag niet meer naast de wagen lopen maar van een afstandje kijken.
Ze wouden er nu ook een nationale feestdag van maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/elfstede(...)dag-niet-zitten.html
wat een gejank eerste klas
Allemaal kijken achter slot en grendelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier is vorig jaar iemand van een balkon afgevallen tijdens de optocht, dat willen ze dadelijk ook gaan verbieden
Ik zou daar echt geen probleem mee hebben? Als je ziet hoe het in Friesland leeft, laat ze het dan maar doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze wouden er nu ook een nationale feestdag van maken.
Ik ook niet, weer extra dag vrij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou daar echt geen probleem mee hebben? Als je ziet hoe het in Friesland leeft, laat ze het dan maar doen
Ach, dat is nou eenmaal waar ze in geloven, dat moeten ze zelf weten. Denk ook niet dat het op zondag plaats gaat vinden, want friesland = veul christengekkiesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/elfstede(...)dag-niet-zitten.html
wat een gejank eerste klas
Je baas zal dat niet denken, tenzij je in friesland zitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet, weer extra dag vrij.
Ik denk dat het gewoon door gaat op een zondag hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ach, dat is nou eenmaal waar ze in geloven, dat moeten ze zelf weten. Denk ook niet dat het op zondag plaats gaat vinden, want friesland = veul christengekkies
zelfs dan nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:50 schreef KneusTeun het volgende:
Als de tocht doorgaat ga ik er wel heen!
Hoe vaak heb je een reden om naar Friesland te gaan?
Bier en BBQ erbij met worst!quote:
het is geen super bowl hequote:
Tuurlijk kan je dat er wel van makenquote:
op ijs? nou neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat er wel van maken
Je kan ook naast het ijs gaan staanquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:50 schreef KneusTeun het volgende:
Als de tocht doorgaat ga ik er wel heen!
Hoe vaak heb je een reden om naar Friesland te gaan?
Ohja, ik had de beta gedownload maar nooit verder gekomen dan de trainings missies. Ik vond hem echt zo totaal niet boeiend... Ik moest heel erg aan shadowrun denken, ook zo'n zaadgamequote:
Ik ga vlaggen wanneer de tocht doorgaat, maar ik denk dat we niet genoeg ijs hebben.quote:
Hij leek mij wel tof, maar shadowrun was echt zo baggerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja, ik had de beta gedownload maar nooit verder gekomen dan de trainings missies. Ik vond hem echt zo totaal niet boeiend... Ik moest heel erg aan shadowrun denken, ook zo'n zaadgame
er staat toch 2 sufkutjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
metal gear solid 3: snake eater???
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Michhas het volgende:
Ineens kom ik deze tegenOmdat tliciouz toen zei dat ze van zwetende mannen hield
[ afbeelding ]
Awesome.
en nu?quote:
Kick boxen heb ik jaren gedaan. Maar ga zumba doen met wat vriendinnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zumba
Ga gewoon joggen en kick boxen veel betere work out
Dat kan ik nooit met vrienden sporten want dan ben ik veel minder gefocused en dan blesseer ik me nog vakerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kick boxen heb ik jaren gedaan. Maar ga zumba doen met wat vriendinnen
Ik moet juist iemand mee anders heb ik totaal geen motivatiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan ik nooit met vrienden sporten want dan ben ik veel minder gefocused en dan blesseer ik me nog vaker
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nu niets, gewoon mooi dat je af en toe even benadrukt dat je een superbrabo bent
Alleen sporten kan prima als je vaste dagen neemt en niet voor ieder klein dingetje het maar verzet. Maandag, woensdag en zaterdag mma, dinsdag en donderdag joggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet juist iemand mee anders heb ik totaal geen motivatie
Kan opzich wel ja, misschien doen de andere boys ook meequote:
tweakers?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier bekend in de ICT? Ik heb hier nog 2 500GB WD's liggen, is er een cheap NAS enclosure te scoren ergens?
Ja, ik dacht er is vast wel iemand die er meer verstand heeft dan moi. Dus goede tips zijn welkom.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tweakers?
en er is vast wel zo'n nas ding te vinden
Voor mensen zoals jou hebben ze dus Google uitgevondenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er is vast wel iemand die er meer verstand heeft dan moi. Dus goede tips zijn welkom.
Heb jij wel is zoiets als dit opgezocht, dan heb je zoveel info dat je een bijbel vol hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jou hebben ze dus Google uitgevonden
Neemt niet weg dat je gewoon een lamme joekel bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb jij wel is zoiets als dit opgezocht, dan heb je zoveel info dat je een bijbel vol hebt.
En blijkbaar is de moeite om hier op niet normaal op te reageren niet zoveel, dus misschien dat iemand die er wel fatsoenlijk op kan reageren ook die kleine moeite wil doen.
Want? jij weet of ik het al opgezocht heb?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je gewoon een lamme joekel bent
Dealextreme zou ik ook niet 123 op vertrouwen. Je wilt denk ik gewoon een NAS ding hebben, waar je hdds in kan doen?!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Want? jij weet of ik het al opgezocht heb?
Want ik heb tweakers.Dealx en ebay al ff gechecked.
Maar denk misschien weet iemand hier nog iets.
Nouja, ik twijfel nog even tussen een simpele dock. Een case of misschien een NAS waar ik ze beide in knal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dealextreme zou ik ook niet 123 op vertrouwen. Je wilt denk ik gewoon een NAS ding hebben, waar je hdds in kan doen?!
Prijsindicatie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, ik twijfel nog even tussen een simpele dock. Een case of misschien een NAS waar ik ze beide in knal.
20.30 - 21.00 rond die koers?!quote:
Nouja, ik zie dat je lege NAS kasten hebt voor 50 euro.quote:
Jupquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nope, dat is zo'n gamerbril met van die vage oranje glazen..
Pagga.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Cliffy het volgende:
Gamerbrillen..Neem gewoon ff een pauze zodat je geen last krijgt van je ogen
![]()
En Gamergrip wtf? Is dat tegen zweethandjes ofzo?
Slaan.quote:
Hmm en daar heb je iets aparts voor moeten doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef tliciouz het volgende:
Pff ben kapotTiti heeft dit weekend een xdoos.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm en daar heb je iets aparts voor moeten doen?
Haha lees nu pas hoe raar het staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kun je nóg meer MW3 doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef tliciouz het volgende:
Pff ben kapotTiti heeft dit weekend een xdoos.
Bert van Bolhuis Kroketten en Coniferen BV,zegt U het maarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan kun je nóg meer MW3 doen
Awesome...
...
Whoehaha.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan kun je nóg meer MW3 doen
Awesome...
...
Baasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bert van Bolhuis Kroketten en Coniferen BV,zegt U het maar
Moet je nagaan wát je moet doen om een xdoos te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar weet jij alles vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moet je nagaan wát je moet doen om een xdoos te maken.
Ravage.
Met je doner van Mo,zit net te eten manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
BaasJe hing ook gewoon op daarna, dat was nog wel het grappigste
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met je doner van Mo,zit net te eten man
Je weet t. We rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer.quote:
Haha daar dacht ik dus ook aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha lees nu pas hoe raar het staat.
Word een Maurice.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mezelf al een tijdje.
quote:
Die van vorig jaar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef tliciouz het volgende:
Trek me biermeisjes outfit maar aan denk ik
Duidelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef Michhas het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
quote:
Hamburgerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Broodje gebakken ei? Allebei voor jou hoop ik?
dan zie je eiquote:
Had ik toen allang geplaatst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
I knowquote:
quote:Maurice weltrusten hoerige nel.
8 minuten geleden · Vind ik leuk
Nick Slaap lekker schele joekel
8 minuten geleden · Vind ik leuk
Maurice ouwe vogelzoeker
7 minuten geleden · Vind ik leuk
Ik heb vandaag mini-weekend en lig nog lekker in bed, junior ligt op mijn borstkas tv te kijken en ik dommel lekker weg....quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:06 schreef Michhas het volgende:
Werken aan een project vandaag. Op een andere afdeling zitten waar ik niemand ken
Wel veel chicks zo op de vroege morgen hier
Gewoon een goedkope 2 bay NAS van Synology of Qnap geen optie? Heb er niet superveel verstand van hoor, maar ik ben erg te spreken over mijn synologyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, ik twijfel nog even tussen een simpele dock. Een case of misschien een NAS waar ik ze beide in knal.
Good lifequote:Op woensdag 8 februari 2012 08:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mini-weekend en lig nog lekker in bed, junior ligt op mijn borstkas tv te kijken en ik dommel lekker weg....
Werk ze
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik toen allang geplaatst.Maar hij zit nu denk ik te los aangezien ik ben afgevallen, goed excuus om wat nieuws te halen.
Hell no, dan heb je meer inkijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Hoe geniaalquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Preview van carnavals-yip yip numero uno
Het bouwen van de tweede moest ik staken omdat het lijmpistool wat ik gebruikte in mijn handen uit elkaar klapte. Steekvlam, stop eruit, pijnlijke klauwen allesss
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Een hekel hebben aan carnavalquote:
Ben jij nou echt een fucking lesbo, of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan carnavalChicks die er veel te bloot bij lopen en zoveel bier als je wilt.
Ik zeg het even vanuit het oogpunt van mannen die carnaval vieren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben jij nou echt een fucking lesbo, of doe je maar alsof?
Wat jij doet is nou niet bepaald 'mooi vinden'. 'Chicks die er veel te bloot bij lopen' vinden mannen niet mooi, mannen krijgen daar een keiharde pielemans van. Heeft niks met 'mooi' te makenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg het even vanuit het oogpunt van mannen die carnaval vieren.
En ik vind het erg kortzichtig dat een vrouw andere vrouwen niet mooi mag vinden zonder daar meteen een lesbo voor te moeten zijn. Kom op zeg.
Wie zegt dat ik dat niet mooi vind? Ik vind het mooi om een vrouw te zien die er net iets te bloot bij loopt tijdens carnaval ja. En dan moet het dus wel een mooie vrouw zijn. En waarom zit ik dit eigenlijk te vertellen voor de zoveelste keer? Heb al lang een keer uitgelegd hoe het zit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat jij doet is nou niet bepaald 'mooi vinden'. 'Chicks die er veel te bloot bij lopen' vinden mannen niet mooi, mannen krijgen daar een keiharde pielemans van. Heeft niks met 'mooi' te makenBlijkbaar krijg jij daar een natte bever van.
Zoals onze boer Teun dat onmeunig kèk kan zeggen: "Da is tog machtig mooi man!"quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat jij doet is nou niet bepaald 'mooi vinden'. 'Chicks die er veel te bloot bij lopen' vinden mannen niet mooi, mannen krijgen daar een keiharde pielemans van. Heeft niks met 'mooi' te makenBlijkbaar krijg jij daar een natte bever van.
Harige tepels.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:20 schreef Michhas het volgende:
Ik zeur niet hoor, ik vroeg me het alleen af. Als ik het vervelend bedoelde had ik het wel anders gezegd
Kusje op je harige tepels tliciouz
Dus jij wilt mijn harige tepels niet in je mond nemen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Harige tepels.Oh the horror.
Fuck no, dushi.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij wilt mijn harige tepels niet in je mond nemen?
Netjesquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fuck no, dushi.
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Netjes
Moet ik ook na carnaval ook maar weer eens gaan proberen
Zit wat in inderdaad hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je!Alleen valt het ook af van plekken die ik juist wil behouden
Nee ik denk dat bier niet echt bevorderend is, en in dat pak van jou kun je toch niets zien.
Dem dubbel D's.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit wat in inderdaad haha
Niet stiekem een cupmaat omlaag gaan he
Jij met je dubbel d's, zorg maar eerst dat je een cup a in je handjes mag houden.quote:
Ze hebben nu Sims actie shit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:43 schreef tliciouz het volgende:
Net sims beestenboel voor op de xdoos besteld.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij met je dubbel d's, zorg maar eerst dat je een cup a in je handjes mag houden.
Oh shit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij met je dubbel d's, zorg maar eerst dat je een cup a in je handjes mag houden.
Sims actie shit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze hebben nu Sims actie shit.
[..]
[..]
Ja maar wat precies? Een actie op de spellen of in combinatie met een xdoos? Wie wat waar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zag het op tv. Weet niet of het al voorbij is.
Sims 3 met beestenbende voor 45 euro. Maar is voor de PC.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar wat precies? Een actie op de spellen of in combinatie met een xdoos? Wie wat waar.
Daar heb ik hem al op, alleen vraag ik me af als je sims 3 beestenboel koopt voor de xbox moet je dan ook sims 3 zelf al op de xdoos hebben of werkt dat niet zo als op de pc?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sims 3 met beestenbende voor 45 euro. Maar is voor de PC.
[..]
Beestenboel is die oude shit toch? Beestenbende is nieuw. Daar heb je Sims 3 niet apart voor nodig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heb ik hem al op, alleen vraag ik me af als je sims 3 beestenboel koopt voor de xbox moet je dan ook sims 3 zelf al op de xdoos hebben of werkt dat niet zo als op de pc?
Klopt, en daarna heb ik je van je anale maagdeljikheid berooft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had die van jou toch al gevoeld?
Ja beestenbende bedoelde ik, die nieuwe.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beestenboel is die oude shit toch? Beestenbende is nieuw. Daar heb je Sims 3 niet apart voor nodig.
Ik denk dat je toen al een afspraak had met Maurice.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, en daarna heb ik je van je anale maagdeljikheid berooft.
Heb je de LE besteld? Zelfde prijs als de normale.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja beestenbende bedoelde ik, die nieuwe.Ah mooi, anders had ik nu een probleem.
Dat denk ik niet. Ik denk dat jij het niet meer zo goed weet, omdat je 2 breezers had gedronken en daar fucking zat van was.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk dat je toen al een afspraak had met Maurice.
Haha ja zag het net op tijd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je de LE besteld? Zelfde prijs als de normale.
Awww Sheeiit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat jij het niet meer zo goed weet, omdat je 2 breezers had gedronken en daar fucking zat van was.
Whehehe, nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had zo een antwoord eerder van jou verwacht, Rossie.quote:
Ik was stiekem aan het werk, en dus te laat. Maar ik ben blij dat ik wat dit betreft volledig op Tam kan vertrouwenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had zo een antwoord eerder van jou verwacht, Rossie.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was stiekem aan het werk, en dus te laat. Maar ik ben blij dat ik wat dit betreft volledig op Tam kan vertrouwen
Sheeit, Team Rossliciouz.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was stiekem aan het werk, en dus te laat. Maar ik ben blij dat ik wat dit betreft volledig op Tam kan vertrouwen
ohhhhhhh snapquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
de controller is wel tof, maar past er eigenlijk helemaal niet bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gruwelijk lelijk ding
Jequote:Op woensdag 8 februari 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de controller is wel tof, maar past er eigenlijk helemaal niet bij
dat sowieso nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je
Gaat
Dat
Niet
Kopen
Okthnxbye
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee! Een seal of approval, wat lievv
Wat een mooi ding!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gruwelijk lelijk ding
dusquote:
Ik heb dezequote:
Echt hèquote:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik bladerde net door mijn YT-geschiedenis heen:
It's gonna blow!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Rossdale het volgende:
Komende maandag de eerste vlucht van een nieuwe raket van de ESA waaraan ik ook heb meegewerkt![]()
Fucking spannend
http://www.esa.int/SPECIALS/Vega/
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik blijf zulke opmerkingen maken tot ik je naam weet.
Dik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Rossdale het volgende:
Komende maandag de eerste vlucht van een nieuwe raket van de ESA waaraan ik ook heb meegewerkt![]()
Fucking spannend
http://www.esa.int/SPECIALS/Vega/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |