echt hequote:
Schijnbaar doet het wel wat met jequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:14 schreef tliciouz het volgende:
Hahahaha ja zo hilarisch. Lach me kapot, echt.
Het was ook een sarcastische opmerking.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar doet het wel wat met je
Serieus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was ook een sarcastische opmerking.
Als ze er niet mee ophouden wel ja, dat is eerlijker dan het hele topic op slot gooien. Want eerst was het nog echt klagen, nu is het gewoon voor het getroll.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Je zit wel een mod te vragen om bans lol
Maar ik ga me er niet mee bemoeien verder, speel ook geen mw3, want bf is veel beter.
Nee dat is niet waar pixeltje, je moet wel goed opletten hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Je zit wel een mod te vragen om bans lol
Maar ik ga me er niet mee bemoeien verder, speel ook geen mw3, want bf is veel beter.
Sorry, jullie gaan ook zo snel af en toequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar pixeltje, je moet wel goed opletten he
Was sarcasme, want ze vroeg er wel degelijk omquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sorry, jullie gaan ook zo snel af en toe
Vergeef me!
Ah gezellig man! Laten we hier de boel ook nog even op stelten zetten!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was sarcasme, want ze vroeg er wel degelijk om
Nee joh, maar je kan niet zeggen dat je er niet om vroegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah gezellig man! Laten we hier de boel ook nog even op stelten zetten!
Ik wil ook helemaal niet dat ze een ban krijgen maar als dat de enigste manier is om ze te laten stoppen prima, dan is dat zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee joh, maar je kan niet zeggen dat je er niet om vroeg.
True, al had ik het idee dat het wel mee vielquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hoeven van mij geen ban te krijgen maar als dat de enigste manier is om ze te laten stoppen prima, dan mogen ze van mij een ban krijgen.
Dit ging me niet alleen om vandaag of gister of vorige week. Dit gaat al langer zo en het is gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, al had ik het idee dat het wel mee viel
What?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:38 schreef tliciouz het volgende:
Mijn dorpje word nog een keer populair, wel jammer dit soort dingen.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/02_februari/07/binnenland/politie-houdt-carnaval-druten-in-de-gaten.xml?fb_comment_id=fbc_10150608319062094_21410382_10150608796772094
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
truequote:
Nog even en je mag niet meer naast de wagen lopen maar van een afstandje kijken.quote:POLITIE HOUDT CARNAVAL DRUTEN IN DE GATEN
De politie gaat volgende week scherp toezien op het carnavalsfeest in de Gelderse gemeente Druten en West Maas en Waal. Vorig jaar gebeurden daar ongelukken met dronken feestvierders op praalwagens. Ook hadden omwonenden veel last van geluidsoverlast vanaf geparkeerde wagens, waarop het feest na de optocht gewoon doorging.
Verblijf op de praalwagens voor, na en tussen de optochten door is nu verboden. Carnavalsvierders mogen ook niet op de wagen naar de startplaats van een optocht meerijden. Wie betrapt wordt krijgt een boete en mag niet meer op de wagen komen, aldus de politie dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |