Beestenboel is die oude shit toch? Beestenbende is nieuw. Daar heb je Sims 3 niet apart voor nodig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heb ik hem al op, alleen vraag ik me af als je sims 3 beestenboel koopt voor de xbox moet je dan ook sims 3 zelf al op de xdoos hebben of werkt dat niet zo als op de pc?
Klopt, en daarna heb ik je van je anale maagdeljikheid berooft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had die van jou toch al gevoeld?
Ja beestenbende bedoelde ik, die nieuwe.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beestenboel is die oude shit toch? Beestenbende is nieuw. Daar heb je Sims 3 niet apart voor nodig.
Ik denk dat je toen al een afspraak had met Maurice.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, en daarna heb ik je van je anale maagdeljikheid berooft.
Heb je de LE besteld? Zelfde prijs als de normale.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja beestenbende bedoelde ik, die nieuwe.Ah mooi, anders had ik nu een probleem.
Dat denk ik niet. Ik denk dat jij het niet meer zo goed weet, omdat je 2 breezers had gedronken en daar fucking zat van was.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk dat je toen al een afspraak had met Maurice.
Haha ja zag het net op tijd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je de LE besteld? Zelfde prijs als de normale.
Awww Sheeiit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat jij het niet meer zo goed weet, omdat je 2 breezers had gedronken en daar fucking zat van was.
Whehehe, nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij met je dubbel d's, zorg maar eerst dat je een cup a in je handjes mag houden.
Had zo een antwoord eerder van jou verwacht, Rossie.quote:
Ik was stiekem aan het werk, en dus te laat. Maar ik ben blij dat ik wat dit betreft volledig op Tam kan vertrouwenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had zo een antwoord eerder van jou verwacht, Rossie.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was stiekem aan het werk, en dus te laat. Maar ik ben blij dat ik wat dit betreft volledig op Tam kan vertrouwen
Sheeit, Team Rossliciouz.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was stiekem aan het werk, en dus te laat. Maar ik ben blij dat ik wat dit betreft volledig op Tam kan vertrouwen
ohhhhhhh snapquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij met je dubbel d's, zorg maar eerst dat je een cup a in je handjes mag houden.
de controller is wel tof, maar past er eigenlijk helemaal niet bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gruwelijk lelijk ding
Jequote:Op woensdag 8 februari 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de controller is wel tof, maar past er eigenlijk helemaal niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |