Whehehe, nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij met je dubbel d's, zorg maar eerst dat je een cup a in je handjes mag houden.
Had zo een antwoord eerder van jou verwacht, Rossie.quote:
Ik was stiekem aan het werk, en dus te laat. Maar ik ben blij dat ik wat dit betreft volledig op Tam kan vertrouwenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had zo een antwoord eerder van jou verwacht, Rossie.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was stiekem aan het werk, en dus te laat. Maar ik ben blij dat ik wat dit betreft volledig op Tam kan vertrouwen
Sheeit, Team Rossliciouz.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was stiekem aan het werk, en dus te laat. Maar ik ben blij dat ik wat dit betreft volledig op Tam kan vertrouwen
ohhhhhhh snapquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij met je dubbel d's, zorg maar eerst dat je een cup a in je handjes mag houden.
de controller is wel tof, maar past er eigenlijk helemaal niet bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gruwelijk lelijk ding
Jequote:Op woensdag 8 februari 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de controller is wel tof, maar past er eigenlijk helemaal niet bij
dat sowieso nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je
Gaat
Dat
Niet
Kopen
Okthnxbye
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee! Een seal of approval, wat lievv
Wat een mooi ding!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gruwelijk lelijk ding
dusquote:
Ik heb dezequote:
Echt hèquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik bladerde net door mijn YT-geschiedenis heen:
It's gonna blow!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Rossdale het volgende:
Komende maandag de eerste vlucht van een nieuwe raket van de ESA waaraan ik ook heb meegewerkt![]()
Fucking spannend
http://www.esa.int/SPECIALS/Vega/
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik blijf zulke opmerkingen maken tot ik je naam weet.
Dik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Rossdale het volgende:
Komende maandag de eerste vlucht van een nieuwe raket van de ESA waaraan ik ook heb meegewerkt![]()
Fucking spannend
http://www.esa.int/SPECIALS/Vega/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |