Hamburgerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Broodje gebakken ei? Allebei voor jou hoop ik?
dan zie je eiquote:
Had ik toen allang geplaatst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
I knowquote:
quote:Maurice weltrusten hoerige nel.
8 minuten geleden · Vind ik leuk
Nick Slaap lekker schele joekel
8 minuten geleden · Vind ik leuk
Maurice ouwe vogelzoeker
7 minuten geleden · Vind ik leuk
Ik heb vandaag mini-weekend en lig nog lekker in bed, junior ligt op mijn borstkas tv te kijken en ik dommel lekker weg....quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:06 schreef Michhas het volgende:
Werken aan een project vandaag. Op een andere afdeling zitten waar ik niemand ken
Wel veel chicks zo op de vroege morgen hier
Gewoon een goedkope 2 bay NAS van Synology of Qnap geen optie? Heb er niet superveel verstand van hoor, maar ik ben erg te spreken over mijn synologyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, ik twijfel nog even tussen een simpele dock. Een case of misschien een NAS waar ik ze beide in knal.
Good lifequote:Op woensdag 8 februari 2012 08:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mini-weekend en lig nog lekker in bed, junior ligt op mijn borstkas tv te kijken en ik dommel lekker weg....
Werk ze
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik toen allang geplaatst.Maar hij zit nu denk ik te los aangezien ik ben afgevallen, goed excuus om wat nieuws te halen.
Hell no, dan heb je meer inkijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |