Ik moet juist iemand mee anders heb ik totaal geen motivatiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan ik nooit met vrienden sporten want dan ben ik veel minder gefocused en dan blesseer ik me nog vaker
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nu niets, gewoon mooi dat je af en toe even benadrukt dat je een superbrabo bent
Alleen sporten kan prima als je vaste dagen neemt en niet voor ieder klein dingetje het maar verzet. Maandag, woensdag en zaterdag mma, dinsdag en donderdag joggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet juist iemand mee anders heb ik totaal geen motivatie
Kan opzich wel ja, misschien doen de andere boys ook meequote:
tweakers?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier bekend in de ICT? Ik heb hier nog 2 500GB WD's liggen, is er een cheap NAS enclosure te scoren ergens?
Ja, ik dacht er is vast wel iemand die er meer verstand heeft dan moi. Dus goede tips zijn welkom.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tweakers?
en er is vast wel zo'n nas ding te vinden
Voor mensen zoals jou hebben ze dus Google uitgevondenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er is vast wel iemand die er meer verstand heeft dan moi. Dus goede tips zijn welkom.
Heb jij wel is zoiets als dit opgezocht, dan heb je zoveel info dat je een bijbel vol hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jou hebben ze dus Google uitgevonden
Neemt niet weg dat je gewoon een lamme joekel bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb jij wel is zoiets als dit opgezocht, dan heb je zoveel info dat je een bijbel vol hebt.
En blijkbaar is de moeite om hier op niet normaal op te reageren niet zoveel, dus misschien dat iemand die er wel fatsoenlijk op kan reageren ook die kleine moeite wil doen.
Want? jij weet of ik het al opgezocht heb?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je gewoon een lamme joekel bent
Dealextreme zou ik ook niet 123 op vertrouwen. Je wilt denk ik gewoon een NAS ding hebben, waar je hdds in kan doen?!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Want? jij weet of ik het al opgezocht heb?
Want ik heb tweakers.Dealx en ebay al ff gechecked.
Maar denk misschien weet iemand hier nog iets.
Nouja, ik twijfel nog even tussen een simpele dock. Een case of misschien een NAS waar ik ze beide in knal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dealextreme zou ik ook niet 123 op vertrouwen. Je wilt denk ik gewoon een NAS ding hebben, waar je hdds in kan doen?!
Prijsindicatie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, ik twijfel nog even tussen een simpele dock. Een case of misschien een NAS waar ik ze beide in knal.
20.30 - 21.00 rond die koers?!quote:
Nouja, ik zie dat je lege NAS kasten hebt voor 50 euro.quote:
Jupquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nope, dat is zo'n gamerbril met van die vage oranje glazen..
Pagga.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Cliffy het volgende:
Gamerbrillen..Neem gewoon ff een pauze zodat je geen last krijgt van je ogen
![]()
En Gamergrip wtf? Is dat tegen zweethandjes ofzo?
Slaan.quote:
Hmm en daar heb je iets aparts voor moeten doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef tliciouz het volgende:
Pff ben kapotTiti heeft dit weekend een xdoos.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm en daar heb je iets aparts voor moeten doen?
Haha lees nu pas hoe raar het staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kun je nóg meer MW3 doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef tliciouz het volgende:
Pff ben kapotTiti heeft dit weekend een xdoos.
Bert van Bolhuis Kroketten en Coniferen BV,zegt U het maarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan kun je nóg meer MW3 doen
Awesome...
...
Whoehaha.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan kun je nóg meer MW3 doen
Awesome...
...
Baasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bert van Bolhuis Kroketten en Coniferen BV,zegt U het maar
Moet je nagaan wát je moet doen om een xdoos te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar weet jij alles vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moet je nagaan wát je moet doen om een xdoos te maken.
Ravage.
Met je doner van Mo,zit net te eten manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
BaasJe hing ook gewoon op daarna, dat was nog wel het grappigste
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met je doner van Mo,zit net te eten man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |