Tuurlijk kan je dat er wel van makenquote:
op ijs? nou neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat er wel van maken
Je kan ook naast het ijs gaan staanquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:50 schreef KneusTeun het volgende:
Als de tocht doorgaat ga ik er wel heen!
Hoe vaak heb je een reden om naar Friesland te gaan?
Ohja, ik had de beta gedownload maar nooit verder gekomen dan de trainings missies. Ik vond hem echt zo totaal niet boeiend... Ik moest heel erg aan shadowrun denken, ook zo'n zaadgamequote:
Ik ga vlaggen wanneer de tocht doorgaat, maar ik denk dat we niet genoeg ijs hebben.quote:
Hij leek mij wel tof, maar shadowrun was echt zo baggerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja, ik had de beta gedownload maar nooit verder gekomen dan de trainings missies. Ik vond hem echt zo totaal niet boeiend... Ik moest heel erg aan shadowrun denken, ook zo'n zaadgame
er staat toch 2 sufkutjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
metal gear solid 3: snake eater???
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Michhas het volgende:
Ineens kom ik deze tegenOmdat tliciouz toen zei dat ze van zwetende mannen hield
[ afbeelding ]
Awesome.
en nu?quote:
Kick boxen heb ik jaren gedaan. Maar ga zumba doen met wat vriendinnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zumba
Ga gewoon joggen en kick boxen veel betere work out
Dat kan ik nooit met vrienden sporten want dan ben ik veel minder gefocused en dan blesseer ik me nog vakerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kick boxen heb ik jaren gedaan. Maar ga zumba doen met wat vriendinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |