abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107709279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ook de opmerking eronder? :P

Ach ja, alle Bas Muijs-lovers kunnen altijd nog naar deze film gaan:

Een feest der herkenning: half GTST doet erin mee _O-
Haha geweldig! Lijkt me wel een leuke film :Y
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:32:44 #202
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107709351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=122457

Pech dus voor alle vrouwen die al kwijlend en soppend op de bank zaten te hopen op zijn terugkeer :)
Hopen kan altijd, verwachten is iets anders. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_107709499
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=122457

Pech dus voor alle vrouwen die al kwijlend en soppend op de bank zaten te hopen op zijn terugkeer :)
Het is geen definitieve nee!
Gelukkig maar :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_107710184
Eindelijk kan ik weer rustig kijken, Brammetje terug naar Rikkie!

Ik vond die Turkse meiden eerst wel heel irritant, maar volgens mij kunnen ze wel leuk worden!

En ik ga vanavond ook voor de grap een hoofddoek op doen, kijken of mijn vriend me nog herkent!
pi_107710471
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:00 schreef Blossom86 het volgende:
Eindelijk kan ik weer rustig kijken, Brammetje terug naar Rikkie!

Ik vond die Turkse meiden eerst wel heel irritant, maar volgens mij kunnen ze wel leuk worden!

En ik ga vanavond ook voor de grap een hoofddoek op doen, kijken of mijn vriend me nog herkent!
Ik snap best dat als je iemand op straat tegenkomt die ineens een hoofddoek op heeft, je even 2 keer moet kijken. Zeker als je diegene lang niet hebt gezien. Maar als je iemand recht aankijkt moet er toch zeker een belletje gaan rinkelen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:58:50 #206
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107712030
even teruggekeken. Mooi dat Bram weer bij R en S is :)
en nog mooier als Bing en Sjowrs echt uit elkaar gaan *O*
dan bing nog heel ongelukkig worden en dan kan hij zo van een brug springen en kan ie de serie uit :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_107712888
Een quote van Kennard Bos, toen GTST zijn 2500ste aflevering uitzond:

quote:
,,Wij proberen alles vanuit de emotie van het karakter te vertellen'', legt hoofdschrijver Kennard Bos uit. ,,Hoe reageert een personage op een situatie? Als de reactie maar geloofwaardig is kan ik iemand door aliens laten ontvoeren zonder dat het de kijker stoort.''
In principe zou ik dat nooit accepteren als kijker, maar wat mij betreft mag Bing zo meegenomen worden door de aliens van de planeet Ikkijkalsofikmoetpoepen en nooit meer terugkeren :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_107713011
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:25 schreef PeterKelder het volgende:
Een quote van Kennard Bos, toen GTST zijn 2500ste aflevering uitzond:

[..]

In principe zou ik dat nooit accepteren als kijker, maar wat mij betreft mag Bing zo meegenomen worden door de aliens van de planeet Ikkijkalsofikmoetpoepen en nooit meer terugkeren :P
Toegegeven, toen Marlene in Days of Our lives bezeten was van de duivel, vond ik het vooral heel spannend en volgde het op de voet. :P
pi_107713232
Geinig artikeltje van Trouw uit 1999:

quote:
GTST overweegt proces tegen roddelblad Story

Weggepest zijn ze. Kim, Che, en Rafaël. Door die vervelende Ludo en Janine. We hadden het kunnen weten. Die Ludo kennen we toch al niet anders dan als een hardvochtig, onbetrouwbaar sujet. En Janine is de laatste tijd ook flink het spoor bijster. Wie herinnert zich niet hoe gemeen ze die arme Laura Alberts na een verloren rechtszaak een trap na gaf in de plaatselijke krant Het Spectrum.

In een soap zijn conflicten aan de orde van de dag. Maar bij Goede Tijden Slechte Tijden vliegen de acteurs elkaar ook achter de schermen in de haren, als we Story mogen geloven.

'BOM onder serie!', kopt het roddelblad. 'Erik en Caroline zijn samen de schrik van Aalsmeer!' Erik de Vogel en Caroline de Bruijn zijn bekend als Ludo en Janine uit GTST. In deze serie hebben zij al een onstuimige relatie.

Sinds een tijdje hebben de twee ook in het echte leven iets met elkaar. Ze praten nu alleen nog maar met elkaar en maken de rest van de cast het leven zuur, meldt Story. Zo moest Matthias Maat, Janine's nieuwe vriend in GTST, de serie verlaten omdat Erik de Vogel het niet kon uitstaan dat zijn Caroline door een ander gezoend werd. Ook Angela Schijf (Kim) en Philip Ivanov (Che) zouden op het punt staan de serie te verlaten omdat ze niet meer tegen de verpeste werksfeer kunnen, weet het blad te vertellen.

,,Allemaal onzin'', aldus woordvoerder John Lukken van RTL4. ,,De cast van GTST kan het prima met elkaar vinden. Dat Angela Schijf en Philip Ivanov de serie uitgaan hoeft geen onzin te zijn, maar daar doe ik verder geen uitspraken over. Dat Matthias Maat weg is komt omdat hij een bijrolacteur is. Zijn rol was gewoon afgelopen.''

Lukken vindt dat Story een grens heeft overschreden. ,,Vooral voor Erik en Caroline is het absoluut niet leuk. Je kunt wel zeggen: het zijn maar roddels, maar hun naam wordt toch behoorlijk geschaad. We overwegen dan ook om een proces aan te spannen tegen Story.''
Bron: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ddelblad-Story.dhtml

Ik moet er wel om lachen, al lijkt het me toch onwaarschijnlijk dat de spelersgroep het altijd goed met elkaar kan vinden :{w
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_107713261
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik snap best dat als je iemand op straat tegenkomt die ineens een hoofddoek op heeft, je even 2 keer moet kijken. Zeker als je diegene lang niet hebt gezien. Maar als je iemand recht aankijkt moet er toch zeker een belletje gaan rinkelen.
Als je een foto van haar ziet zónder hoofddoek; heel ander persoon.
Dus het kán wel.
pi_107713312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik moet er wel om lachen, al lijkt het me toch onwaarschijnlijk dat de spelersgroep het altijd goed met elkaar kan vinden :{w
Zo lang geleden!
Leuk dat toen Erik en Caroline nog maar nét een relatie hadden (al weet ik niet hoelang dat toen was). En dus nog steeds samen zijn. :)
pi_107713337
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Als je een foto van haar ziet zónder hoofddoek; heel ander persoon.
Dus het kán wel.
Enigszins, maar het is vrij onwaarschijnlijk. Als je, zoals wij vermoeden, lange tijd een relatie met iemand hebt gehad ken je diens gezicht door en door. Ook met een hoofddoek.
pi_107713361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Enigszins, maar het is vrij onwaarschijnlijk. Als je, zoals wij vermoeden, lange tijd een relatie met iemand hebt gehad ken je diens gezicht door en door. Ook met een hoofddoek.
Als zij Iris moet voorstellen, dan denkt Danny dus dat ze dood is. Dan let je daar ook minder op lijkt mij.
pi_107713451
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Als zij Iris moet voorstellen, dan denkt Danny dus dat ze dood is. Dan let je daar ook minder op lijkt mij.
Misschien. Maar ik denk dat het je toch wel moet opvallen dat iemand er uitzonderlijk veel op lijkt...ook met hoofddoek.
Maar misschien is Danny slechtziend zonder dat wij dat weten. :P Had zijn lenzen niet in.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:48:43 #215
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_107713739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Misschien. Maar ik denk dat het je toch wel moet opvallen dat iemand er uitzonderlijk veel op lijkt...ook met hoofddoek.
Maar misschien is Danny slechtziend zonder dat wij dat weten. :P Had zijn lenzen niet in.
Ik kan me ook niet voorstellen dat (vooral als het die Iris moet voorstellen) dat hij niet denkt van WTF, wat doet DIE hier. Het was zijn grote liefde. Ook zal hij haar vast weleens gezien hebben met een handdoek om haar hoofd, maar dan nog. Zelfs mijn vriendje zou ik herkennen met een hoofddoek op zijn hoofd. Het zou juist een schok teweeg moeten brengen omdat je sommige dingen niet vergeet, het is ingeprent in het geheugen, vooral de ogen, die vergeet je niet en dat is wat een mens een persoon maakt.
Maar misschien is er wel iets anders aan de hand, kan me niet meer voorstellen...

Sowieso snap ik dan die hele gedachte van dat meisje niet om daar te gaan wonen, en ook nog denken dat hij haar niet herkent. Ze gaat verdorie in hetzelfde huis wonen waar hij regelmatig voorbij komt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:51:19 #216
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107713839
Ik weet wat het is... Nuran heeft een keer die foto's met Danny gemaakt toen Danny ontzettend dronken was. Toen is zij verliefd op hem geworden, maar hij weet er helemaal niks meer vanaf. Daarom wil zij dicht bij Danny wonen, en heeft hij geen idee wie zij is.

:7 Ofzo..
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2012 @ 15:00:35 #217
43556 miss_dynastie
pi_107714251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hij zei toch letterlijk tegen haar: "Nou, welkom." ?
En Nina stelde hen min of meer aan elkaar voor en dat ze in Meerdijk zouden komen wonen.
Terwijl 'ie langs haar heen keek, toch? Volgens mij heeft hij haar geen blik waardig gegund. Is natuurlijk ook best eng, een buitenlander in Meerdijk, dat moeten we niet onderschatten hoor :7
pi_107714572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet wat het is... Nuran heeft een keer die foto's met Danny gemaakt toen Danny ontzettend dronken was. Toen is zij verliefd op hem geworden, maar hij weet er helemaal niks meer vanaf. Daarom wil zij dicht bij Danny wonen, en heeft hij geen idee wie zij is.

:7 Ofzo..
Da zou nog best kunnen...
pi_107714672
Inderdaad, misschien heeft Iris er geen bal mee te maken. :)
pi_107716214
Dan weet ik het ook niet meer :P
We zullen het zien! Voor nu maar wachten op de nieuwe spoilers.. Begin maart gaat ie dr uit, dus volgende week zal wel meer duidelijk worden.
pi_107716410
Maxime _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:01:59 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_107716671
Ik vergeet het steeds te zeggen, maar wat voor een leipe knoop had Sjors in die handdoek zitten? Precies zoals de knoop in de hoofdoek van Nurlaila.
pi_107719785
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:01 schreef amaranta het volgende:
Ik vergeet het steeds te zeggen, maar wat voor een leipe knoop had Sjors in die handdoek zitten? Precies zoals de knoop in de hoofdoek van Nurlaila.
Zodat het net een hoofddoek lijkt en ze een extra dialoog hebben. ;(
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:31:34 #224
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_107719849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik heb zo'n artikel toen nog gelezen. :o

Daarin las ik ook de spoiler dat Julian zijn polsen door zou snijden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:36:16 #225
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107719997
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:54 schreef loezzzje het volgende:
Maxime _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:40:35 #226
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_107720107
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef Murmeli het volgende:

[..]

SPOILER
Droog _O-
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_107722163
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef Murmeli het volgende:

[..]

SPOILER
_O-
pi_107722327
Als het goed is gaan ze bij boulevard straks weer iets bekend maken over gtst... Zijn er nog mensen die dat kijken? Hier is de tv al ingepikt dus ik kan het niet zien!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:58:36 #229
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_107722788
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef Crohnjurist het volgende:
Als het goed is gaan ze bij boulevard straks weer iets bekend maken over gtst... Zijn er nog mensen die dat kijken? Hier is de tv al ingepikt dus ik kan het niet zien!
Komt een nieuw personage in, een vrouw. Item moet nog komen
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:58:44 #230
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_107722792
Straks weer Aysen en Nuran O+
pi_107722898
Alweer een nieuwe? :{ Die megagayMindy komt er ook al nieuw in..

We zullen zo wel even kijken..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:02:21 #232
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_107722959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:

Misschien is het zij wel..
pi_107723414
Ik heb wel een beetje begrip voor Bing, hij denkt al zo vaak dat hij vader werd en hij heeft nog steeds geen kinderen.

1. Florien fakete een zwangerschap van Bing.
2. Ronja was zwanger van Bing, maar pleegde abortus
3. Sjors werd zwanger, kind kon van Danny en Bing zijn, maar bleek van Danny
4. Sjors werd zwanger, maar kreeg een miskraam
5. Sjors en Bing adopteerden Bram, maar Sjors bedenkt zich.

Kortom, hij dacht nu al 5x dat hij vader werd, toch wel een beetje sneu, zelfs voor Bing :o
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:17:11 #234
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107723527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef masja2010 het volgende:
Ik heb wel een beetje begrip voor Bing, hij denkt al zo vaak dat hij vader werd en hij heeft nog steeds geen kinderen.

Kortom, hij dacht nu al 5x dat hij vader werd, toch wel een beetje sneu, zelfs voor Bing :o
4 telt niet want dat kwam door hemzelf. :6
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:17:17 #235
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_107723534
quote:

Dan zou ie toch juist moeten beseffen dat Bram bij zn ouders hoort? Bing is gewoon een egoistische klootzak zonder gevoel in zn donder. :)
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2012 @ 19:17:25 #236
43556 miss_dynastie
pi_107723541
Nummer 4 is wel een heel rooskleurige voorstelling van zaken.
Ik zou er iets van maken als

4. Sjors werd zwanger, maar toen had Bing een gestoorde bui en sloeg haar van haar fiets, waardoor ze het kinsje verloor én nooit meer nieuwe kinsjes kan maken

:)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:19:54 #237
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107723651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:

Megagaymindy? Ik heb iets gemist geloof ik :P
pi_107723737
quote:

Hij duwde Sjors en daarom kreeg z'n een miskraam. Hij wilde Lana niet accepteren omdat hij haar vader niet was en nu kan hij Bram wel accepteren en zegt hij vervolgens ' ik kan niet wachten om thuis te komen en me kinderen ( Lana en Bram) te zien. Hij is hebberig , bezitterig , egoistisch en scheinheilig :r :r :r :r .
pi_107723792
Oh, de toiletjuffrouw van Meerdijk krijgt een online soap :'). Ze gaan in meerdijk dus wel naar de wc!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:25:59 #240
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107723957
Wat is deze?? :')

Wie was die foute homo nou weer. :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:26:39 #241
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_107723998
Wie komt er nou nieuw in. Hebben ze het gezegd?
pi_107724071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie komt er nou nieuw in. Hebben ze het gezegd?
De toiletjuffrouw voor 1 aflevering, die daarna een online "soap" krijgt over haar avonturen in meerdijk. Was voor het stukje van de verjaardag van lieke te zien.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:30:55 #243
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_107724191
Nuran en Aysen vind ik wel hele interessante personages. Sure, ze waren in het begin best hinderlijk, maar dat heb ik met meerdere personages destijds gehad. Zo vond ik Nick heel erg irritant vanwege dat rotaccent van hem toendertijd en vond ik het personage 50000x niks. Later verkrachtte hij Sjors en zocht hij ruzie met een van m'n favoriete personages, Stefano. Nu Nick voor de 2e keer weg is, mis ik hem toch heel erg. Het personage ontwikkelde zich heel erg en kreeg spectaculaire verhaallijnen. Alle personages hebben tijd nodig zich te ontwikkelen, ook Aysen en Nuran. Je kunt ze dus niet oordelen binnen 2 weken.

Oja: Bing :r
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:33:26 #244
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_107724321
Jesus, een toiletjuffrouw die eenmaal verschijnt en ff gepromoot wordt voor een eigen online soap,...NEXT!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:34:58 #245
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107724401
Toiletjuffrouw? Wanneer is die in beeld gekomen dan?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:36:05 #246
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_107724463
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Toiletjuffrouw? Wanneer is die in beeld gekomen dan?
Donderdag geloof ik is ze eenmalig te zien in GTST
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:37:27 #247
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_107724542
Wat is dat nou weer. :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:37:57 #248
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_107724568
Toiletjuffrouw? Ik volg het niet meer. :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_107724591
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef LetsGame het volgende:
Ik ook niet. Hoe kun je al iets van donderdag zien?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:38:59 #250
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_107724615
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik ook niet. Hoe kun je al iets van donderdag zien?
Boulevard kwam daar mee..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:39:27 #251
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_107724634
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:28 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

De toiletjuffrouw voor 1 aflevering, die daarna een online "soap" krijgt over haar avonturen in meerdijk. Was voor het stukje van de verjaardag van lieke te zien.
Ow, thanx, nah, niet bijzonder dus.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:40:55 #252
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_107724701
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef LetsGame het volgende:
Ze proberen vast dat programma te pluggen.
pi_107725080
Niets belangrijks dus :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:52:35 #254
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107725358
Het is augurkentijd zeker... man man man wat een "nieuws" over gtst :{
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:58:58 #255
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_107725709
Commerciële meuk wordt steeds meer in het programma zelf geplaatst
pi_107725813
Ik heb dus niks gemist bij boulevard!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:02:23 #257
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107725897
Nu gaan oma en opa ruzie maken ;(
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:03:33 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_107725956
Sjors _O_
pi_107725961
BAM!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:03:38 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107725964
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Nu gaan oma en opa ruzie maken ;(
echt te triest voor woorden!

Bing :{
gaf die sjowrs nou een klap?
pi_107725965
Bing :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r x1000
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:03:43 #262
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_107725970
aahhh, Sjorsie porsie toch.. zoek een leuke vent... Yeah hit him!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:04:21 #263
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107726005
Komt ie weer met "mijn zoon" :r
pi_107726031
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef kwiwi het volgende:
Komt ie weer met "mijn zoon" :r
Inderdaad. Deze smilie :r heet vanaf nu Bing a.k.a. Bernard
pi_107726048
Waarom werken er alleen mannen in de koning?

Eh. Jasmijn is net 2 weken dood!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:06:28 #266
199256 kwiwi
de enige echte.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:09:37 #267
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_107726244
Bianca heeft straks niets meer, een zoon dood, ander zoon trekt bij schoonvaders in en eigen vent doet raar en gaat vreemd.
Het kan verkeren zei Bredero.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:12:05 #268
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_107726371
Impala virus -O- _O-
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:15:06 #270
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_107726517
Ik had toch zonder meer verwacht dat Bing terug zou slaan. :D
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:15:48 #271
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_107726551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Koosnaam het volgende:
Ik had toch zonder meer verwacht dat Bing terug zou slaan. :D
Ik verwachtte zelfs erger...
pi_107726752
ga zelf weg.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:19:58 #273
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_107726765
GEEN BRUILOFT !
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_107726831
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Ga zelf weg man.
Dat dus.
Hoewel ik me er in het verleden weleens aan heb geërgerd dat vrouwen altijd mochten blijven en de mannen moesten verkassen (Jef en Barbara), vind ik in deze dat Bing inderdaad moet opdonderen.
Een heer met stijl
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:22:55 #275
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_107726905
Was Toko niet eigendom van Jack?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:23:25 #276
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_107726929
Die Jef heeft toch geen full-time job aan dat GTST meer tegenwoordig?
Die paar minuten per week dat 'ie bij de gratie des schrijvers glazen mag zitten spoelen in die kroeg?
How can I make this topic about me?
pi_107726978
Denkt Bing nou dat hij Sjors eruit kan zetten? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:24:49 #278
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_107726992
Wat, Meerdijk heeft meer dan 1 hotel? :o
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:25:59 #279
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_107727048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hij mag spontaan in de fik vliegen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:26:32 #280
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107727080
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef James1988 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee meer, staat me wel iets van bij inderdaad.
pi_107727095
Ik snap Sjors niet. Ik zou zeggen, ga zelf weg!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:27:30 #282
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_107727127
Bwahahaha, Maxime _O-
pi_107727173
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef James1988 het volgende:
Bwahahaha, Maxime _O-
Wordt ze weer ontslagen _O-
pi_107727190
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij niet, hij was wel de eigenaar van Teluma. Volgens mij wordt Toko gehuurd door de bewoners van een anonieme eigenaar.
Een heer met stijl
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:28:49 #285
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107727211
Ahhh lief van Rik. De enige die niet aan zichzelf denkt.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:28:59 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_107727217
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen idee meer, staat me wel iets van bij inderdaad.
Lucas en Bing hadden 50/50 toch?
graag op anoniem
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:29:07 #287
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107727227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Volgens mij niet, hij was wel de eigenaar van Teluma. Volgens mij wordt Toko gehuurd door de bewoners van een anonieme eigenaar.
O ja Teluma, dat was er ook nog.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:29:25 #288
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107727239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Lucas en Bing hadden 50/50 toch?
Dat is Dansatoria.
pi_107727241
Dat Sjors gewoon met kind aanstapt om die pipo zijn zin te geven _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_107727255
Bing is dom :')
Een heer met stijl
  Redactie Sport dinsdag 7 februari 2012 @ 20:32:17 #292
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107727399
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Ga zelf weg man.
Een vrouw en kind op straat zetten. Wat een lapzwans. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:33:14 #293
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107727453
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:32 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Een vrouw en kind op straat zetten. Wat een lapzwans. :')
Nou ja, als Sjors nou wat fout had gedaan dan zou ik het niet erg vinden. Zoals bij Charlie :r
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2012 @ 20:34:12 #295
43556 miss_dynastie
pi_107727505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

O ja Teluma, dat was er ook nog.
Teluma is dat waar ze nu wonen, toch?
Als ik het me goed herinner heeft Jack bij de verkoop daarvan een eeuwig woonrecht voor Sjors bedongen?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:34:26 #296
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_107727518
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef Klipnap het volgende:
Bing two-face :')
'GA WEG! Heej Lanapluisje!'
:r
_O-
pi_107727568
Maar wat is er nou met Maxime gebeurd dat ze alles kwijt is geraakt?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:35:41 #298
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_107727577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Teluma is dat waar ze nu wonen, toch?
Als ik het me goed herinner heeft Jack bij de verkoop daarvan een eeuwig woonrecht voor Sjors bedongen?
Ludo kocht het en liep het slopen. O-)
pi_107727648
Ik hoop toch dat Bing door het hele huis wordt uitgekotst en er wordt uitgegooid!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2012 @ 20:37:06 #300
43556 miss_dynastie
pi_107727652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef Frey het volgende:

[..]

Ludo kocht het en liep het slopen. O-)
En waar wonen ze nu dan? Ik snap er bij nader inzien niks meer van _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: