Ow, thanx, nah, niet bijzonder dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De toiletjuffrouw voor 1 aflevering, die daarna een online "soap" krijgt over haar avonturen in meerdijk. Was voor het stukje van de verjaardag van lieke te zien.
Ze proberen vast dat programma te pluggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef LetsGame het volgende:
Toiletjuffrouw? Ik volg het niet meer.
echt te triest voor woorden!quote:
Ik verwachtte zelfs erger...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Koosnaam het volgende:
Ik had toch zonder meer verwacht dat Bing terug zou slaan.
Dat dus.quote:
Volgens mij niet, hij was wel de eigenaar van Teluma. Volgens mij wordt Toko gehuurd door de bewoners van een anonieme eigenaar.quote:
Lucas en Bing hadden 50/50 toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee meer, staat me wel iets van bij inderdaad.
O ja Teluma, dat was er ook nog.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hij was wel de eigenaar van Teluma. Volgens mij wordt Toko gehuurd door de bewoners van een anonieme eigenaar.
Dat is Dansatoria.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lucas en Bing hadden 50/50 toch?
Nou ja, als Sjors nou wat fout had gedaan dan zou ik het niet erg vinden. Zoals bij Charliequote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een vrouw en kind op straat zetten. Wat een lapzwans.
Teluma is dat waar ze nu wonen, toch?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef Klipnap het volgende:
Bing two-face
'GA WEG! Heej Lanapluisje!'
Ludo kocht het en liep het slopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Teluma is dat waar ze nu wonen, toch?
Als ik het me goed herinner heeft Jack bij de verkoop daarvan een eeuwig woonrecht voor Sjors bedongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |