abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107673744
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef rgras het volgende:
Ik twijfel of Bradshaw voor de kneel wilde gaan.. het scoren van de winning TD is erg aantrekkelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Pats stond meer dan een fg achter.

Voor de kneel gaan betekent ook zelf minder tijd om te scoren. Had het high risk gevonden, vraag me af of dat van de coaching af kwam
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

[..]

Een FG was genoeg geweest.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Die "kenners" zaten ook allemaal te geilen op de Packers en Saints.
En je hebt niks aan achievements van 10 jaar terug, zelfde aan al die records. Manning was gewoon de beste QB op het moment dat het telt en daar gaat het uiteindelijk om (niks meer, niks minder). Tuurlijk moet je goed zijn in week 1-17 maar je moet top zijn in de play-offs en dan steekt Manning er met kop en schouders bovenuit.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met een td voor de giants was een field goal voor de pats niet genoeg geweest

Stel je was geknerpt dan had je nog 2 Plays moeten maken, lijkt me een aardig gevaarlijke strategie
pi_107673781
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Die "kenners" zaten ook allemaal te geilen op de Packers en Saints.
En je hebt niks aan achievements van 10 jaar terug, zelfde aan al die records. Manning was gewoon de beste QB op het moment dat het telt en daar gaat het uiteindelijk om (niks meer, niks minder). Tuurlijk moet je goed zijn in week 1-17 maar je moet top zijn in de play-offs en dan steekt Manning er met kop en schouders bovenuit.
Dit seizoen heeft Eli misschien beter gepresteerd, maar er is meer voor nodig om Eli een betere QB te noemen dan Brady.
pi_107674997
Fuck yeah, kaartjes op de 50-yard line! *O* *O*
pi_107675115
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef rgras het volgende:

[..]

Dit seizoen heeft Eli misschien beter gepresteerd, maar er is meer voor nodig om Eli een betere QB te noemen dan Brady.
Idd. Dit waren dezelfde mensen die Eli 2 jaar geleden na die fiasco in de playoffs tegen de Eagles een one-hit wonder noemden. Eli Manning had 2 game winning drives in de 2007 NFC en Championship Game en ook dit jaar. Men vergeet dan wel even te zeggen dat de Giants vanwege een turnover in beide games al meteen in FG range waren en alleen maar running plays uitvoeren. Tja, mooi om dan de QB alle credits te geven en de `game winning drive`.

En je bent als QB ook afhankelijk van je medespelers. Vangt Welker die bal dan is het game over. Vangt Tyree niet die bal is het game over. Vangt Santonio Holmes niet op fantastische wijze die bal dan praat niemand over Big Ben.
pi_107675258
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met een td voor de giants was een field goal voor de pats niet genoeg geweest

Stel je was geknerpt dan had je nog 2 Plays moeten maken, lijkt me een aardig gevaarlijke strategie
Het ging er meer om dat de TD voor de Giants een groot risico is geweest welke goed heeft uitgepakt. Ze hadden liever dat de overwinning vanuit een FG werd gemaakt op het allerlaatste moment. Voor de Patriots was een FG inderdaad niet genoeg geweest, maar (ik neem even aan dat je gekeken hebt) na de TD van Bradshaw heeft NE nog een paar goede kansen op revange gehad welke voorkomen hadden kunnen worden door te rekken. Daar gaat het hele wel of niet TD verhaal van vanacht over.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_107675355
Ik vind een worp van pak hem beet 40 yards Zelfs van Brady geen grote kans
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107675812
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Idd. Dit waren dezelfde mensen die Eli 2 jaar geleden na die fiasco in de playoffs tegen de Eagles een one-hit wonder noemden. Eli Manning had 2 game winning drives in de 2007 NFC en Championship Game en ook dit jaar. Men vergeet dan wel even te zeggen dat de Giants vanwege een turnover in beide games al meteen in FG range waren en alleen maar running plays uitvoeren. Tja, mooi om dan de QB alle credits te geven en de `game winning drive`.

En je bent als QB ook afhankelijk van je medespelers. Vangt Welker die bal dan is het game over. Vangt Tyree niet die bal is het game over. Vangt Santonio Holmes niet op fantastische wijze die bal dan praat niemand over Big Ben.
Ik heb het ook overall performance in de play-offs.
Get it and Bet it
pi_107676069
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Patriots gaven de TD weg zodat ze de bal nog terugkregen met wat tijd op de klok. Als je de TD niet weggeeft dan laten de Giants de klok aflopen tot 2 seconden en dan proberen ze de game-winning FG te kicken van een afstand die ongeveer gelijk is aan een extra-point. Kans dat ze van die afstand missen is ongeveer 1,5%. Ik denk dat het Hail-mary scenario meer kans van slagen heeft.
Get it and Bet it
pi_107676543
Inderdaad, daarnaast hadden ze twee weken geleden al enorm veel geluk gehad met het hele Cundiff-debacle.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:00:04 #11
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107676731
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:16 schreef rgras het volgende:
Cool! Wie spelen er in London?
pi_107676758
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tis vooral het feit dat iedereen in het stadion, dus inclusief de defensive players and coaches van de Giants, weet dat die hail mary eraan komt wat de kans op succes behoorlijk verkleind.
Brady kan echt wel 40 yards bombs gooien, dat heeft ie vaak genoeg laten zien.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_107676903
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Quisho het volgende:

[..]

Cool! Wie spelen er in London?
Patriots vs Rams.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:05:49 #14
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_107676985
Best wel een aantrekkelijk game! Ik heb er toch van genoten deze nacht!
Trotse Belg.
pi_107677048
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef rgras het volgende:

[..]

Patriots vs Rams.
Tis niet echt stormloop, geloof ik, ziet een beetje te proberen op Ticketmaster, en dat loopt allemaal vrij soepel. Ik heb jaren meegegaat dat dat allemaal een stuk stroever ging (met alle frustraties die daarmee gepaard gingen van dien).
pi_107677193
Al krijg ik nu wel heel vaak tickets of in 109 of in 105 als best available...
pi_107677232
Vorig jaar was het ook niet uitverkocht, maar volgens mij kan het systeem van Ticketmaster nu ook meer verbindingen aan.

Dit waren overigens de eerste kaarten die ik kreeg aangeboden, na de aankoop heb ik het nog 15 keer geprobeerd maar ik krijg nu alleen vakken die ter hoogte van de endzone liggen.. toch fijn om te weten dat ik de juiste keuze heb gemaakt. :)
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 16:12:24 #18
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107677256
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:16 schreef rgras het volgende:
^O^
Inmiddels zijn de sidelines al uitverkocht. Kan alleen nog endzone tickets vinden. Was te laat omdat ik naar mijn moeder moest voor problemen met de cv en die heeft geen internet :')
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_107677297
Ik heb besloten om vandaag geen tickets te kopen, wellicht als het niet snel uitverkoopt dat ik me nog bedenk op een later tijdstip...
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 16:17:23 #20
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107677461
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Tis vooral het feit dat iedereen in het stadion, dus inclusief de defensive players and coaches van de Giants, weet dat die hail mary eraan komt wat de kans op succes behoorlijk verkleind.
Brady kan echt wel 40 yards bombs gooien, dat heeft ie vaak genoeg laten zien.
Met minder druk en noodzaak. Hij had beter korte stukken kunnen proberen, maar hij begon al met de eerste ver te gooien. Korte passes en out of bounds om de tijd te stoppen was misschien beter geweest en indien nodig was die hail mary van een kortere afstand. Maar beter nog had hij in het 3e of 4e kwart nog een keer gescoord. Dat was waarschijnlijk makkelijker geweest.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_107677509
Die challenge van Belichick heeft ze ook niet geholpen.
pi_107677554
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Met minder druk en noodzaak. Hij had beter korte stukken kunnen proberen, maar hij begon al met de eerste ver te gooien. Korte passes en out of bounds om de tijd te stoppen was misschien beter geweest en indien nodig was die hail mary van een kortere afstand. Maar beter nog had hij in het 3e of 4e kwart nog een keer gescoord. Dat was waarschijnlijk makkelijker geweest.
Geen TO's meer, dan is kort alleen een optie naar de sideline, en die verdedigen de Gainst dan net zo goed als de goalline. Redelijk risky met minimal gain, ik snap wel dat ze daar niet voor kozen
pi_107677594
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:18 schreef rgras het volgende:
Die challenge van Belichick heeft ze ook niet geholpen.
Och zo kan je wel meer op zich staande situaties aanwijzen die niet geholpen hebben, te beginnen met snap #1 van de Patriots :')
pi_107679622
Was een fantastische wedstrijd.
Kwam pas rond 1 uur aankakken bij een FOK!ker waar ik ging kijken ivm werk.
2e en 3e quarter waren wel geinig, maar 4e was fantastisch _O_
Die laatste 5 minuten waren nagelbijten :D Lekker spannend, een echte Superbowl.
Ik kijk nu al uit naar volgend jaar _O_
  maandag 6 februari 2012 @ 17:11:29 #25
356891 Abed
hooggeleid
pi_107679719
Even een n00bvraagje van deze kant, bij die laatste TD, waarom stopt hij voor de lijn en raakt met zn hand de grond aan?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_107679769
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:11 schreef Abed het volgende:
Even een n00bvraagje van deze kant, bij die laatste TD, waarom stopt hij voor de lijn en raakt met zn hand de grond aan?
Hij kon een tochdown maken, maar ook de grond aantikken en dan was zijn pass "gestopt". Dan hadden ze nog een beurt gehad (of 2 geloof ik) om een TD te maken.
Ze wouden nog tijd rekken omdat na die TD er in principe nog tijd over was voor de Patriots nog een TD te maken en dan hadden zij gewonnen.
Een pittige tactische overweging.
  maandag 6 februari 2012 @ 17:14:37 #27
356891 Abed
hooggeleid
pi_107679814
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:13 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Hij kon een tochdown maken, maar ook de grond aantikken en dan was zijn pass "gestopt". Dan hadden ze nog een beurt gehad (of 2 geloof ik) om een TD te maken.
Ze wouden nog tijd rekken omdat na die TD er in principe nog tijd over was voor de Patriots nog een TD te maken en dan hadden zij gewonnen.
Ah ok, ik begreep het dan toch goed min of meer. Maar is dat risico niet groot als je achter staat om tijd te rekken in de hoop dat je dan alsnog die TD maakt? Het is wel dichtbij natuurlijk, dat wel.
pi_107679911
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:14 schreef Abed het volgende:

[..]

Ah ok, ik begreep het dan toch goed min of meer. Maar is dat risico niet groot als je achter staat om tijd te rekken in de hoop dat je dan alsnog die TD maakt? Het is wel dichtbij natuurlijk, dat wel.
Ja idd. Het is een pittig risico wat je neemt. Maar mocht je het in je beurten niet halen, kan je op die korte afstand in je 4e beurt nog een field goal maken. Ik weet niet of ze dat eventueel nog had gered, volgens mij niet, maar dat weet ik dus niet zeker.
  maandag 6 februari 2012 @ 17:17:52 #29
356891 Abed
hooggeleid
pi_107679927
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ja idd. Het is een pittig risico wat je neemt. Maar mocht je het in je beurten niet halen, kan je op die korte afstand in je 4e beurt nog een field goal maken. Ik weet niet of ze dat eventueel nog had gered, volgens mij niet, maar dat weet ik dus niet zeker.
Thx :)
pi_107680353
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Het stond op dat moment 15 - 17, dus aan een FG hadden ze ook genoeg.
pi_107680403
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Mata het volgende:

[..]

Het stond op dat moment 15 - 17, dus aan een FG hadden ze ook genoeg.
Dan was het risico ook wel iets minder om die TD niet te maken op dat moment. Toch spannend op het laatst, bijna ging het nog mis in die laatste seconde hahaha :D Geweldig.
pi_107681226
Een hail-mary in de Superbowl. Toen dacht ik echt: WTF _O-
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 6 februari 2012 @ 17:51:40 #33
67174 Dos37
Come on Twente
pi_107681335
Echt een genot wat een wedstrijd. Deze gaat in de archieven :Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 17:53:01 #34
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107681384
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Och zo kan je wel meer op zich staande situaties aanwijzen die niet geholpen hebben, te beginnen met snap #1 van de Patriots :')
Die domme safety. Die 2 punten bleken het verschil tussen 57 seconden hebben om een FG of een TD te maken.
pi_107682260
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:13 schreef Monopoly het volgende:

[..]

In dit geval bleek het net wat anders te liggen, Manning scheen al te roepen die touchdown niet te doen waardoor Bradshaw op het laatste moment probeerde te stoppen en omdraaide en dus zo "ten einde" kwam. Het leek er op dat moment alleen op dat hij gewoon een beetje een mooie "in your face" TD wilde maken.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_107683188
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_107683497
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

^O^
Inmiddels zijn de sidelines al uitverkocht. Kan alleen nog endzone tickets vinden. Was te laat omdat ik naar mijn moeder moest voor problemen met de cv en die heeft geen internet :')
Ik heb ook kaartjes gekocht. Ik zit op lvl 5 bij de sidelines. Ik gok 2e ring. 1e keer dat ik ooit een wedstrijd live ga zien.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 18:55:14 #38
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107683745
  Trouwste user 2022 maandag 6 februari 2012 @ 19:17:22 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_107684909
Vannacht lekker in bed gekeken en genoten als leek.

Dacht er vandaag wel iets terug te zien bij de NOS. Nog niet het kleinste berichtje in het sportjournaal. :{

Echt absurd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 6 februari 2012 @ 19:45:45 #40
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_107686344
quote:

Welker is niet meer welkom in huize Brady _O- _O-
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_107687515
De Giants deden het natuurlijk wel slim: TOP was bijna 15 minuten méér dan de Pats. Ze gebruikten hun running game om de Pats offense aan de zijlijn te houden. Zie het verschil met de Pats toen hun probeerden de clock te killen: het was nog steeds vooral passing plays. Dan weet je dat er een kans is dat een pass incomplete valt en de klok stil staat. Misschien moeten de Pats maar eens een goede RB draften of signen want BJGE en Woodhead zijn nuttige spelers maar niet RB's die je de bal wilt geven als de game on the line is. Tegen de Ravens konden ze ook in the 4th quarter nauwelijks tijd van de klok halen alleen hadden ze geluk dat de Ravens het verprutsten.
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 21:53:44 #42
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107693975
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef The_Playmaker het volgende:
De Giants deden het natuurlijk wel slim: TOP was bijna 15 minuten méér dan de Pats.
Brady is veel efficienter :P
pi_107694304
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Maar krijgt wel minder vaak de ball door de top van de Giants. Minder kansen om te scoren, goeie tactiek van de Giants dus
pi_107694641
Agreed, de Pats hebben een top RB nodig maar ik betwijfel of dat via de draft moet gaan gebeuren (remember Laurence Maroney?).
  maandag 6 februari 2012 @ 22:04:52 #45
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107694664
Klopt t dat t op ESPN was te zien, kwam thuis en zag dat t kanaal open stond
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_107694974
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef rgras het volgende:
Agreed, de Pats hebben een top RB nodig maar ik betwijfel of dat via de draft moet gaan gebeuren (remember Laurence Maroney?).
Woodhead en BJGE waren FA's, dat is dus ook niet echt de way to go....
Patriots moeten hopen dat er met pick 31 een goeie RB beschikbaar is....
pi_107695137
Heb trouwens ook het ticketsysteem voor London door, ze gaan nu gewoon vak voor vak vullen, kreeg net bij een controle kaarten voor 110 aangeboden... Dus 109 zal wel vol zijn :)
pi_107695415
Heb je het één keer geprobeerd? Vanmiddag heb ik het ongeveer 20 keer gedaan en bijna elkaar keer kreeg ik een 'random' vak.
pi_107695430
Woodhead was beestig. Prima wedstrijd, net als Brady en Hernandez. Leuke, mooie wedstrijd. Zag als Pats-fan het verlies wel aankomen, was terecht. Manning en die receivers waren gewoon net te veel, op de sleutelmomenten.

Nu hopen op een deep threat en een pass rusher. Vind ik grotere needs dan een RB.
pi_107695620
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:19 schreef rgras het volgende:
Heb je het één keer geprobeerd? Vanmiddag heb ik het ongeveer 20 keer gedaan en bijna elkaar keer kreeg ik een 'random' vak.
Vanavond 1 keer, vanmiddag een keer of zeven. Iedere keer best available level 1, en dat was iedere keer 105 of 109... Waar 105 schandalig duur is, 100 pounds voor een plekje in een hoek... :{w
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 22:27:50 #51
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107695832
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar krijgt wel minder vaak de ball door de top van de Giants. Minder kansen om te scoren, goeie tactiek van de Giants dus
Ik zeg ook niet dat het een garantie voor succes is. Aan de andere kant, die drive voor de laats Giants Td, scoor je daar, win je en daar zit je dan met je ToP.
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 22:30:14 #52
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107695946
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Guard het volgende:
Heb trouwens ook het ticketsysteem voor London door, ze gaan nu gewoon vak voor vak vullen, kreeg net bij een controle kaarten voor 110 aangeboden... Dus 109 zal wel vol zijn :)
Dat had ik vanmiddag ook. Eerst rechts, 110-115 nu links rond 134.
pi_107696229
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het een garantie voor succes is. Aan de andere kant, die drive voor de laats Giants Td, scoor je daar, win je en daar zit je dan met je ToP.
Dat was dan de fout van #44 geweest, zo nodig een TD moeten scoren :P
pi_107696277

[ Bericht 87% gewijzigd door Guard op 06-02-2012 22:39:41 ]
pi_107696341
Dat ging geheel 'per ongeluk'. _O-
pi_107696943
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef rgras het volgende:
Het hoeft nog niet eens een top RB te zijn maar wel iemand waar de tegenstander rekening mee moet houden en iemand waar je op kunt rekenen. BJGE en Woodhead profiteren nu vooral van de spread offense en alle aandacht voor de TE's. Kun je nagaan wat een goede RB zou doen met zoveel ruimte. De Pats hebben vorig jaar 2 RB's gedraft met Vereen en Ridley. Misschien hadden ze beter gewoon Ingram kunnen draften en niet die pick aan de Saints geven.
pi_107697340
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Deze game was Eli efficienter. Eli had 30/40 en Brady had 27/41.
pi_107697404
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Het hoeft nog niet eens een top RB te zijn maar wel iemand waar de tegenstander rekening mee moet houden en iemand waar je op kunt rekenen. BJGE en Woodhead profiteren nu vooral van de spread offense en alle aandacht voor de TE's. Kun je nagaan wat een goede RB zou doen met zoveel ruimte. De Pats hebben vorig jaar 2 RB's gedraft met Vereen en Ridley. Misschien hadden ze beter gewoon Ingram kunnen draften en niet die pick aan de Saints geven.
Reggie Bush zou misschien wel bij de Pats passen.
pi_107697575
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:57 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Deze game was Eli efficienter. Eli had 30/40 en Brady had 27/41.
Wat hij bedoelt is dat Brady 23 minuten nodig had om 17 punten te generen terwijl Eli 37 minuten nodig had om 21 punten te scoren.
pi_107697756
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef rgras het volgende:

[..]

Wat hij bedoelt is dat Brady 23 minuten nodig had om 17 punten te generen terwijl Eli 37 minuten nodig had om 21 punten te scoren.
Dat heeft met taktiek te maken en niet met efficientie.
pi_107698072
Beide. Als jij in 5 minuten 5 TD's weet te scoren heb je het ook over efficiency.

[ Bericht 2% gewijzigd door rgras op 06-02-2012 23:19:37 ]
pi_107702085
Hoe gaat die draft nu precies in zijn werk? Wanneer begint heel dat circus weer?
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_107705538
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:44 schreef Pro_Shifty het volgende:
Hoe gaat die draft nu precies in zijn werk? Wanneer begint heel dat circus weer?
Spelers die er op z'n minst 3 jaar op hebben zitten in college football zijn beschikbaar om te kiezen door de NFL teams, in omgekeerde volgorde van de eindranking van dit jaar. Dus het slechtste team van dit jaar mag als eerste kiezen (de Colts) en de Giants kiezen als laatste. En dat 7 ronden lang.

Eerst is er nog een Scouting Combine, waarvoor spelers worden uitgenodigd om hun ding te komen doen voor de ogen van alle NFL scouts. Daarna heb je de Pro Days van alle colleges zelf. Daar gaan de scouts naartoe om nog eens een kijkje te nemen bij spelers waar ze wellicht in geintreseerd zijn. En het eindigd met de daadwerkelijke Draft op
26 april. Daar gaan de teams de spelers kiezen op 3 avonden achter elkaar vanuit Radio City Music Hall.
pi_107705641
Je hoeft geen drie jaar in college gespeeld te hebben, je moet minstens 3 jaar van highschool af zijn.
pi_107707374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef Guard het volgende:
Je hoeft geen drie jaar in college gespeeld te hebben, je moet minstens 3 jaar van highschool af zijn.
Zeg ik ook niet. ;)
pi_107707580
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Spelers die er op z'n minst 3 jaar op hebben zitten in college football zijn beschikbaar.....
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:32 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Zeg ik ook niet. ;)
Volgens mij wel... ;)
Niet dat het uitmaakt, maar het gaat er gewoon om dat je niet net als bij andere sporten vanuit highschool meteen pro kunt worden.
En er zijn spelers die gedraft worden die nauwelijks in College football gespeeld hebben (Jimmy Graham bijvoorbeeld, speelde slechts een seizoen @Miami)
pi_107710532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef Guard het volgende:

En er zijn spelers die gedraft worden die nauwelijks in College football gespeeld hebben (Jimmy Graham bijvoorbeeld, speelde slechts een seizoen @Miami)
Of helemaal niet, bijvoorbeeld Antonio Gates.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_107710787
Chiefs halen weer een coach met Patriots/Pioli connecties. Ik word daar eigenlijk een beetje moe van ...

Daarnaast zijn de resultaten van Daboll als OC nou niet echt fantastisch. Zijn offenses waren de laatste jaren 32ste, 29ste en 21ste ....
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_107711460
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:11 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Gates was niet gedraft ;)
pi_107711898
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:11 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Brady speelde ook amper in college.
Ja, schrok je toch even he!
pi_107711953
En verder las ik nog over die 12 man on the field penalty van de Giants, die is echt in het voordeel van de defense, alleen maar een 5 yard penalty en de verloren tijd krijg je niet terug als offense. Je kunt ook gewoon 15 man opstellen, zelfde resultaat. Dus dat zullen ze wel aanpassen neem ik aan.
pi_107720067
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_107722719
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:45 schreef PirE het volgende:

[..]

Welker is niet meer welkom in huize Brady _O- _O-
:9~
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  Redactie Frontpage dinsdag 7 februari 2012 @ 21:12:11 #74
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107728999
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:20 schreef zjroentje het volgende:
Chiefs halen weer een coach met Patriots/Pioli connecties. Ik word daar eigenlijk een beetje moe van ...

Daarnaast zijn de resultaten van Daboll als OC nou niet echt fantastisch. Zijn offenses waren de laatste jaren 32ste, 29ste en 21ste ....
Ik zie een stijgende lijn. Lijkt me een goede keus dus ;)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:47:06 #75
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_107733749
Draft volgorde:
1. Colts
2. Rams
3. Vikings
4. Browns
5. Buccaneers
6. Redskins
7. Jaguars
*8/9. Panthers
*8/9. Dolphins
10. Bills
*11/12. Chiefs
*11/12. Seahawks
13. Cardinals
14. Cowboys
15. Eagles
16. Jets
17. Bengals (from Raiders)
18. Chargers
19. Bears
20. Titans
21. Bengals
22. Browns (from Falcons)
23. Lions
24. Steelers
25. Broncos
26. Texans
27. Patriots (from Saints)
28. Packers
29. Ravens
30. 49ers
31. Patriots
32. Giants
* Determined by coin flip

Nu nog even de needs uitvogelen :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:16:21 #76
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_107735244
Zo! Ik mag weer fokken en naar het nieuws kijken! Heb zojuist de opname van DE wedstrijd bekeken en ik kon gelukkig tussentijds de uitslag vermijden :)
Vond het niet een echt goede wedstrijd, maar dat heb je met finales al snel, plus dat de Gronk er eigenlijk niet was. Weinig lange passes en wat rare foutjes soms.
Ben benieuwd naar volgend seizoen! :)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_107738753
Ach, Gronk had na afloop weinig last meer van zijn blessure of van een kater van het verlies. Die ging gewoon lekker feesten.

_O-
  woensdag 8 februari 2012 @ 01:09:29 #78
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_107738908
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Ach, Gronk had na afloop weinig last meer van zijn blessure of van een kater van het verlies. Die ging gewoon lekker feesten.

_O-
Ach zwaar bezopen voel je weinig van een blessure. Op dat moment. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_107738942
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 01:09 schreef popolon het volgende:

[..]

Ach zwaar bezopen voel je weinig van een blessure. Op dat moment. ;)
Misschien had hij bezopen aan de game moeten beginnen. Hij springt in dit filmpje hoger dan bij de INT die Brady gooide. ;)
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:18:23 #80
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_107740585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef The_Playmaker het volgende:

_O-
Ja iedereen verwerkt het op zn eigen manier, je zag trouwens duidelijk dat de langere halftime hem niet heeft geholpen. In de eerste helft liep hij veel soepeler dan in de tweede.
Daarbij die gast is pas 22 (iets wat snel vergeten word) laat hem lekker feesten op de SB afterparty , hij gaat toch deze week nog onder het mes
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_107740776
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 01:10 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Misschien had hij bezopen aan de game moeten beginnen. Hij springt in dit filmpje hoger dan bij de INT die Brady gooide. ;)
Haha, dit is inderdaad meer effort dan bij die INT van Blackburn inderdaad.

Ik zou er als teamgenoot niet heel vrolijk van worden hoor, als ik hem zo zie feesten na een verloren SB. Als je de uitslag niet wist zou je zeggen dat de Pats gewonnen hebben. :')
pi_107740802
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 08:18 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ja iedereen verwerkt het op zn eigen manier, je zag trouwens duidelijk dat de langere halftime hem niet heeft geholpen. In de eerste helft liep hij veel soepeler dan in de tweede.
Daarbij die gast is pas 22 (iets wat snel vergeten word) laat hem lekker feesten op de SB afterparty , hij gaat toch deze week nog onder het mes
Want met 22 kan je niet tot het besef komen dat dit door de meeste mensen raar gevonden gaat worden en bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet?

Dat eerste wat je zegt klopt inderdaad, zeiden ook veel mensen vooraf al. Vraag me af wat ze met hem gedaan hebben in de rust. Lijkt me dat je hem dan zowat de hele tijd laat bewegen in de locker room om die enkel warm te houden.
pi_107740979
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:56 schreef Boe-man het volgende:
En verder las ik nog over die 12 man on the field penalty van de Giants, die is echt in het voordeel van de defense, alleen maar een 5 yard penalty en de verloren tijd krijg je niet terug als offense. Je kunt ook gewoon 15 man opstellen, zelfde resultaat. Dus dat zullen ze wel aanpassen neem ik aan.
Dat vond ik ook bizar inderaad, doe dat nog 2 keer en de Pats zijn 15 seconden kwijt ofzo en maar 10 yards opgeschoten. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:55:45 #84
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_107741081
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Want met 22 kan je niet tot het besef komen dat dit door de meeste mensen raar gevonden gaat worden en bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet?

Dat eerste wat je zegt klopt inderdaad, zeiden ook veel mensen vooraf al. Vraag me af wat ze met hem gedaan hebben in de rust. Lijkt me dat je hem dan zowat de hele tijd laat bewegen in de locker room om die enkel warm te houden.
Ik denk dat ze daar op dat moment weinig aan dachten eerlijk gezegd en gelijk hebben ze, zo'n seizoen hakt er behoorlijk in en waarom zou je dan geen stoom afblazen? Het is niet alsof ze aan het vieren waren dat ze verloren hadden, een reporter zei ook dat de spelers binnenkwamen en de sfeer somber was tot er wat drankjes naar binnen gingen.

Ik heb zelf ook wedstrijden verloren die belangrijk waren enzo (weinig vergelijking met een SB) maar wij gingen daarna ook gewoon feesten hoor, meer om het verlies weg te drinken dan om de gezelligheid.

Dit was trouwens met meerdere spelers aangezien dit de SB after party was van de Patriots die al ver van te voren georganiseerd worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door kidkash19 op 08-02-2012 09:02:53 ]
Luck is for losers
pi_107742357
Update van NFLUK:

quote:
The following ticket categories are still on sale:
Family Zone area (Upper end-zone): Adult tickets - £50 / Child tickets (16 and under) - £17.50
Upper end-zone which now includes Upper corner seats - £50 (17% discount from last year)
Upper side-line (rows 21+) - £60 (17% discount from last year)
Lower end-zone - £70
Upper side-line (rows 1-20) - £80
Gaat dus niet zo heel hard, zoals verwacht...
Ik denk dat het in jaar 3 van de Rams homegames helemaal op zijn gat ligt....
pi_107744334
Tiquan Underwood is weer een Patriot. Heeft dus alleen Super Bowl Sunday gemist, maar krijgt wel gewoon z'n wedstrijdbonus van 44.000 dollar..
pi_107744613
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:08 schreef Maravilla het volgende:
Tiquan Underwood is weer een Patriot. Heeft dus alleen Super Bowl Sunday gemist, maar krijgt wel gewoon z'n wedstrijdbonus van 44.000 dollar..
Gelukkig hoeft ie zich niet druk te maken of ie ook een ring krijgt :P
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:39:56 #88
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_107745138
quote:
Gronkowski, especially, has been labeled as a party animal this season. Maybe he is, maybe he isn't. But what isn't debatable is that he's one hell of a tight end. That's something that's evident on the field, a place much more important than any dance floor
http://www.nesn.com/2012/(...)r-bowl-partying.html

Heh Gronk komt van Arizona af, dat is zo'n beetje partyschool #1
Luck is for losers
  Redactie Frontpage woensdag 8 februari 2012 @ 21:04:43 #89
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107768092
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 08:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Haha, dit is inderdaad meer effort dan bij die INT van Blackburn inderdaad.

Ik zou er als teamgenoot niet heel vrolijk van worden hoor, als ik hem zo zie feesten na een verloren SB. Als je de uitslag niet wist zou je zeggen dat de Pats gewonnen hebben. :')
Zegt niets. Ik ben naar de verloren Europa Cup II (zo, dat is oud) finale van Ajax tegen KV Mechelen in Straatsburg geweest. Ajax verloor met 1-0 en op de terugweg met de bus passeerden we een aantal Belgische bussen. Je zou zeggen dat Ajax zojuist gewonnen had. Wat een dooie gasten zaten er in die bussen.
  Redactie Frontpage woensdag 8 februari 2012 @ 21:06:04 #90
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107768185
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:59 schreef Guard het volgende:
Update van NFLUK:

[..]

Gaat dus niet zo heel hard, zoals verwacht...
Ik denk dat het in jaar 3 van de Rams homegames helemaal op zijn gat ligt....
Maar die upper side line tickets krijg ik niet te zien als ik zoek.
pi_107768796
Het ziet er inderdaad naar uit dat die ook uitverkocht zijn.
pi_107769105
welke upper sideline-tickets (prijs)?

Heb trouwens een keer sideline 2e ring gezeten, zo'n rij of 10 onder het dak, dat is echt fucking hoog..

:o
pi_107777060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef Guard het volgende:
welke upper sideline-tickets (prijs)?

Heb trouwens een keer sideline 2e ring gezeten, zo'n rij of 10 onder het dak, dat is echt fucking hoog..
[ afbeelding ]
:o
Welk rijnummer was dat?
pi_107780434
pfft dat weet ik niet meer
pi_107831175
Interessante segment op NFL Live gisteren. Daarin werd meer aandacht besteed aan de yards passing per QB en de invloed van YAC op die cijfers. Als je YAC weghaalt dan zou Matthew Stafford de QB met de meeste yards zijn, gevolgd door Rodgers, Eli en Brees. Brady zou niet eens in de Top 5 passers voorkomen. Zo zie je maar hoe WR's/TE's en soms ook RB's (denk aan een Sproles) de cijfers van de QB's enorm beïnvloeden. Ze zouden dan ook eigenlijk met net yardage passing moeten komen, dat geeft een beter beeld van wat een QB doet. Het is eigenlijk een beetje onzin dat een QB de credits krijgt voor een 2 yd screen pass die resulteert in een lange TD "catch".
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:43:42 #96
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_107831872
Mjah dat ligt ook erg aan het systeem natuurlijk waar men in speelt. Een WCO QB zal minder yards halen dan een QB die in een deep pass system zit.

Het systeem is natuurlijk wat achterhaald maar zo blijf je natuurlijk bezig met statistieken :)
Luck is for losers
pi_107832144
ESPN heeft QBR wat al beter is dan de gewone rating.

http://espn.go.com/nfl/qbr/_/type/player-season
Get it and Bet it
pi_107832192
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef SteveBudin het volgende:
ESPN heeft QBR wat al beter is dan de gewone rating.

http://espn.go.com/nfl/qbr/_/type/player-season
Sanchez en Tebow.. _O-
pi_107835784
Advanced NFL Stats heeft veel modernere stats. ^O^

Dit is een lijst van de beste "air yard passers" in 2011:

http://www.advancednflstats.com/2012/01/air-yards-2011.html
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:49:20 #100
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_107841153
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:51 schreef The_Playmaker het volgende:
Advanced NFL Stats heeft veel modernere stats. ^O^

Dit is een lijst van de beste "air yard passers" in 2011:

http://www.advancednflstats.com/2012/01/air-yards-2011.html
Wow, ik had helemaal niet door dat Stafford ook meer dan 5000 yrds gehaald heeft. Baas.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:19:50 #101
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_107845733
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef The_Playmaker het volgende:
Interessante segment op NFL Live gisteren. Daarin werd meer aandacht besteed aan de yards passing per QB en de invloed van YAC op die cijfers. Als je YAC weghaalt dan zou Matthew Stafford de QB met de meeste yards zijn, gevolgd door Rodgers, Eli en Brees. Brady zou niet eens in de Top 5 passers voorkomen. Zo zie je maar hoe WR's/TE's en soms ook RB's (denk aan een Sproles) de cijfers van de QB's enorm beïnvloeden. Ze zouden dan ook eigenlijk met net yardage passing moeten komen, dat geeft een beter beeld van wat een QB doet. Het is eigenlijk een beetje onzin dat een QB de credits krijgt voor een 2 yd screen pass die resulteert in een lange TD "catch".
Deze stat vertelt gewoon niet het hele verhaal. Als de beste optie om een first te halen een screenpass is, dan zou de QB een pass voor -1 yd bij zijn statistieken geschreven kunnen krijgen (als alles achter de line of scrimmage gebeurd) terwijl er een TD gescoord werd. Natuurlijk is het een beetje krom als je geweldige receivers hebt, maar voor mij is de eerste prioriteit van een QB niet om zo ver mogelijk te gooien maar om zoveel mogelijk yards on the play the krijgen.

Vaak is een korte pass gewoon de beste optie, en om daar nou een statistiek bij te verzinnen die dat afstraft lijkt me wat vreemd.
pi_107847522
pi_107851855
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef SlamD het volgende:

[..]

Deze stat vertelt gewoon niet het hele verhaal. Als de beste optie om een first te halen een screenpass is, dan zou de QB een pass voor -1 yd bij zijn statistieken geschreven kunnen krijgen (als alles achter de line of scrimmage gebeurd) terwijl er een TD gescoord werd. Natuurlijk is het een beetje krom als je geweldige receivers hebt, maar voor mij is de eerste prioriteit van een QB niet om zo ver mogelijk te gooien maar om zoveel mogelijk yards on the play the krijgen.

Vaak is een korte pass gewoon de beste optie, en om daar nou een statistiek bij te verzinnen die dat afstraft lijkt me wat vreemd.
Dus jij vind dat als de QB een pass van 3 yd gooit en de receiver ontwijkt 3 verdedigers en rent de bal 55 yd in de endzone dat een verdienste van de QB? Ik dus niet. Ik zie dan ook niets mis met negative yards toeschrijven aan een pass achter de line of scrimmage of gewoon géén yards. Dat is toch de locatie waar de QB de bal gooit of niet soms? Wat er daarna gebeurt is allemaal verdienste van diegene de de bal ontvangen heeft.

Ik zeg nergens dat het de taak is van de QB om de bal zo ver mogelijk te gooien. Ik zeg wel dat de QB soms vééls te veel credits krijgt voor een play of een TD dan hij zou moeten krijgen.

Catches zegt mij bijvoorbeeld ook niks. Ik kijk liever naar het % dat een WR vangt. Dat zegt veel meer over zijn kunnen dan het aantal ballen dat hij vangt.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 06:16:27 #105
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_107853025
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:26 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dus jij vind dat als de QB een pass van 3 yd gooit en de receiver ontwijkt 3 verdedigers en rent de bal 55 yd in de endzone dat een verdienste van de QB? Ik dus niet. Ik zie dan ook niets mis met negative yards toeschrijven aan een pass achter de line of scrimmage of gewoon géén yards. Dat is toch de locatie waar de QB de bal gooit of niet soms? Wat er daarna gebeurt is allemaal verdienste van diegene de de bal ontvangen heeft.

Ik zeg nergens dat het de taak is van de QB om de bal zo ver mogelijk te gooien. Ik zeg wel dat de QB soms vééls te veel credits krijgt voor een play of een TD dan hij zou moeten krijgen.

Catches zegt mij bijvoorbeeld ook niks. Ik kijk liever naar het % dat een WR vangt. Dat zegt veel meer over zijn kunnen dan het aantal ballen dat hij vangt.

Dat is het nadeel van statistiek in het algemeen. Een RB krijgt ook alle yards op zijn naam, ook als hij 30 yard extra heeft gekregen door een geweldig block van iemand anders. Interceptions laten ook niet zien hoeveel er getipt zijn, of hoeveel incompletions er eigenlijk toch wel vangbaar waren.

Ik zei al dat het soms krom is om een QB mee te laten delen in de credits met de receiver (die krijgt volgens mij ook de YAC op zijn naam). Aan de andere kant vind ik dat een QB die vaak een middellange pass naar gecoverde receivers gooit (en zo weinig YAC krijgt) minder waardevol dan een QB die het overzicht houdt en effectief -1 yard gooit naar iemand die ongedekt is en een half veld voor zich heeft.

Zonder jury die per play aangeeft wie er een bepaald % krediet of schuld verdient, zullen dit soort statistieken altijd oneerlijk zijn. Maar deze statistiek zegt mij echt niets, maar als jij er iets uit kan halen dan vind ik dat best.
pi_107900781
post-season :{
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_107989617
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:49 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
post-season :{
Gewoon elke dag een aflevering kijken van America's Game ^O^
pi_108112845
Hier had ik nog nooit over nagedacht. Rams draften RG3 and traden Sam Bradford.

Hier een aardig stuk over de mogelijkheid.
http://www.nfl.com/news/s(...)=HP11_content_stream
pi_108290230
De Packers gebruiken dus niet hun franchise tag voor Finley. Die heeft vandaag een nieuw 2-jarig contract getekend. Ik blijf hopen dat ze die voor Flynn gebruiken en hem dan traden voor hoge draft picks.
  zondag 26 februari 2012 @ 16:45:01 #110
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108422122
RGIII bewijst de Rams een prima dienst. ZIjn tijd op de 40: 4,38. De tijd van Vick destijds: 4.33 :D
pi_108487929
  donderdag 1 maart 2012 @ 03:42:52 #112
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108574653
't Zat er aan te komen maar toch jammer. O+ Hines Ward . _O_

quote:
Hines Ward's constant, ear-to-ear smile tucked behind a black facemask has been a lasting image for Pittsburgh Steelers fans the past 14 seasons.

They won't see it again.

At least, not in a black-and-gold uniform.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Redactie Frontpage donderdag 1 maart 2012 @ 16:57:30 #113
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_108590812
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 03:42 schreef popolon het volgende:
't Zat er aan te komen maar toch jammer. O+ Hines Ward . _O_

[..]

Zal raar zijn hem in een ander uniform te zien, als ie dat al aan gaat trekken.
pi_108630293
Interessante situatie in New Orleans. Wat eerst een formaliteit leek begint nu toch steeds ingewikkelder te worden. Drew Brees heeft nog steeds geen nieuw contract. Hij schijnt big bucks te willen en dat willen de Saints niet betalen. De GM noemt hem "very very good but not great". Mochten ze hem de franchise tag geven dan betekent dat dat ze Nicks en Colston niet kunnen signen. En dat terwijl Brees aangaf het team bij elkaar te willen houden en dat hij niet voor het grote geld zou gaan. Niet alle Saints fans zijn blij met Brees' plotselinge big money demands als het ten koste gaat van andere FA players. Ik ben benieuwd hoe dit zal eindigen.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:40:48 #115
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_108632003
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Interessante situatie in New Orleans. Wat eerst een formaliteit leek begint nu toch steeds ingewikkelder te worden. Drew Brees heeft nog steeds geen nieuw contract. Hij schijnt big bucks te willen en dat willen de Saints niet betalen. De GM noemt hem "very very good but not great". Mochten ze hem de franchise tag geven dan betekent dat dat ze Nicks en Colston niet kunnen signen. En dat terwijl Brees aangaf het team bij elkaar te willen houden en dat hij niet voor het grote geld zou gaan. Niet alle Saints fans zijn blij met Brees' plotselinge big money demands als het ten koste gaat van andere FA players. Ik ben benieuwd hoe dit zal eindigen.
Tja het feit dat Tom Condon zowel Nicks als Brees als klant heeft doet wel erg vermoeden dat hij expres look te rekken om te zorgen dat Nicks als FA weg kan als Brees de franchise tag krijgt.

Opzich niet erg want ik zie Nick graag vertrekken (naar de Bucs) :P
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 maart 2012 @ 21:04:32 #116
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_108640851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat is er verder nog gaande in NO?
AdamSchefter:
quote:
NFL security determined between 22 and 27 defensive players on the Saints, as well as at least one asst. coach, maintained a bounty program.[/quote
[quote]Investigation reviewed 18.000 documents totaling more than 50,000 pages. Commissioner Goodell will determine the discipline.
quote:
NFL determined that former Saints DC Gregg Williams administered the program with knowledge of other defensive coaches.
quote:
Discipline for the Saints could include fines, suspensions and forfeiture of draft choices.
quote:
NFL investigation of Saints began in 2010 when allegations were made that Saints targeted QBs such as Brett Favre and Kurt Warner.
pi_108643441
- foutje -

[ Bericht 98% gewijzigd door The_Playmaker op 02-03-2012 23:05:43 ]
pi_108643563
Dit gaat een flink staartje krijgen. De reputatie die de Saint de laatste jaren opgebouwd hebben loopt flinke deuken op. Goodell is al streng bezig met de veiligheid van spelers. Dit zou wel eens een flinke straf worden.

quote:
Jason La Canfora ‏ @JasonLaCanfora Reply Retweet Favorite · Open
NFL investigation says Saints coaches and GM Mickey Loomis did not intervene to stop bounties when owner Tom Benson instructed them to
quote:
Saints bounty system: players paid $1,500 for "knockout," $1,000 for a “cart-off,” per NFL investigation. Payments increased in playoffs
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:40:50 #119
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108645623
Superbowl afnemen! De NCAA neemt ook heismans af en National Championships, de NFL doet alles om de veiligheid te verbeteren en dan komt er zo'n stelletje langs.
Luck is for losers
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:47:06 #120
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_108645910
Niet geheel onverwacht van de franchise die bekend staat om het statwhoren :'). En Brees is niet great, is gewoon een one dome-pony. Win eerst maar een road game in de play-offs :D.
pi_108646693
Volgens Schefter zullen ze harder gestraft worden dan de Pats na Spygate. Het is ook niet toevallig dat het meeste bounty geld in de pot zat toen men in 2009 de SB won. Ze gingen vooral in de game tegen de Vikes echt flink door op Favre.
pi_108685612
quote:
The New Orleans Saints have placed their exclusive-rights franchise tag on quarterback Drew Brees, the team confirmed Saturday.

The Saints were unable to agree to a long-term deal with Brees and didn't want to risk losing him in free agency.

The franchise tag for a quarterback currently carries a $14.4 million salary cap hit, but the number could increase later this spring when the quarterback cap numbers are re-evaluated.

Sources told ESPN NFL Insider Adam Schefter on Friday that Brees and the Saints remain millions of dollars apart in contract talks.

The two sides, both of which believe they are making a fair offer, are facing a gap of $5 million per season for the first three seasons of the proposal, sources told Schefter.

Brees is seeking a contract that averages $23 million per season for the first three years of his deal, sources told Schefter. That's the same amount Peyton Manning's Colts contract averages the first three seasons.

But the Saints are offering Brees a five-year contract that averages $18 million a year, sources told Schefter, which is the average that Manning and New England's Tom Brady are due to earn over the life of their deals.

Brady's contract averages $18 million in the first three years, like the Saints' current offer to Brees.

In January, Brees said he would be "beyond stunned" if he and the Saints are unable to agree on a contract extension during this offseason.

The 2011 Offensive Player of the Year arrived in New Orleans in 2006, less than a year after Hurricane Katrina had struck. Since then he has passed for more yards than any other quarterback in the NFL (28,394) while lifting the Saints to new heights and simultaneously helping a region heal from Katrina's devastation.

In 2011, Brees set NFL single-season records with 468 completions, 5,476 yards passing and a completion percentage of 71.2. His prolific passing numbers helped the Saints set a new NFL high for total offensive yards in a season with 7,474.

The 33-year-old Brees led the Saints to a 13-3 regular season record and second NFC South division title. New Orleans defeated Detroit in the first round of the playoffs before falling in the final seconds of their second-round game at San Francisco.

Under the rules of the exclusive franchise tag, Brees can't be contacted by other teams and remains exclusive property of the Saints.
pi_108730897
quote:
The NFL is considering severe, sweeping disciplinary measures in the New Orleans Saints’ bounty case that could include lengthy suspensions of Coach Sean Payton, General Manager Mickey Loomis, former defensive coordinator Gregg Williams and player leaders of the scheme, a person familiar with the deliberations said Sunday.

The person, speaking on the condition of anonymity because NFL Commissioner Roger Goodell has not made final decisions on penalties, said some of the sanctions could be “unprecedented.” Payton and Loomis face discipline for failing to halt the practice of paying players for big hits on opponents. The bounty system was administered by Williams and involved 22 to 27 players, according to an NFL investigation revealed Friday.

The suspensions under consideration are a half-season or longer in some cases, the person said. Several other people in the sport said they expect Williams, now the defensive coordinator of the St. Louis Rams, to be punished severely.
  maandag 5 maart 2012 @ 09:21:35 #124
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108732285
Heerlijk!

Kill those fuckers!
Luck is for losers
pi_108732468
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 04:33 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Get em Roger ^O^. Nieuwe naam voor de franchise: New Orleans Sinners :').
Get it and Bet it
pi_108747609
quote:
As the New Orleans Saints and Drew Brees continue contract talks that have frustrated the quarterback, general manager Mickey Loomis refuted a report that he doesn't believe the four-time All-Pro is a "great" player.

The size of the team's reported contract offer seems to reflect as much.

A league source told CBSSports.com on Friday that Brees and his agent, Tom Condon, turned down an offer that would have made the six-time Pro Bowl pick the highest-paid player in the NFL.
  maandag 5 maart 2012 @ 17:29:14 #127
124676 RobertoCarlos
pi_108747676
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 04:33 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Bron?? :?
  maandag 5 maart 2012 @ 17:31:34 #128
124676 RobertoCarlos
pi_108747769
Hoeveel spelers zijn er nou daadwerkelijk geblesseerd geraakt en hoe erg?
  maandag 5 maart 2012 @ 18:52:45 #130
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108750828
quote:
:D

Als je dan ook nog bedenkt dat Brees 32 is, is het een enorme deal
pi_108751001
Tja, verdient hij het om meer te verdienen dan Brady en Manning?
pi_108754084
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoeveel spelers zijn er nou daadwerkelijk geblesseerd geraakt en hoe erg?
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat de spelers geld kregen om opzettelijk spelers te blesseren en dat de coaching staff en general manager er helemaal niks aan deden om het te stoppen. Dat heeft niks meer met sport te maken.
  Redactie Frontpage maandag 5 maart 2012 @ 20:00:46 #133
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_108754287
Franchise tags vliegen je om de oren vandaag, maar dit vind ik toch wel het meest opmerkelijke:
quote:
Four kickers -- Josh Scobee, Matt Prater, Mike Nugent, Phil Dawson -- have been franchise tagged and Connor Barth likely to become fifth.
Kickers zijn kennelijk hot.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:18:05 #134
124676 RobertoCarlos
pi_108755396
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat de spelers geld kregen om opzettelijk spelers te blesseren en dat de coaching staff en general manager er helemaal niks aan deden om het te stoppen. Dat heeft niks meer met sport te maken.
Fel antwoord op een simpele informatieve vraag :P
pi_108759985
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Fel antwoord op een simpele informatieve vraag :P
Favre en Warner
  maandag 5 maart 2012 @ 21:41:41 #136
124676 RobertoCarlos
pi_108760616
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Favre en Warner
pi_108761360
quote:
Patriots apply franchise tag to WR Welker

The tag guarantees Welker a one-year deal worth about $9.4 million. Welker made $2.15 million last season.
Nice salary bump.
pi_108761565
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Franchise tags vliegen je om de oren vandaag, maar dit vind ik toch wel het meest opmerkelijke:

[..]

Kickers zijn kennelijk hot.
Zijn ze goedkoop dan, want dan maakt het weinig uit als je niemand anders te franchisen hebt.
pi_108761890
Het verschilt per positie, hier wat cijfers van 2010: http://en.wikipedia.org/w(...)er_costs_by_position
pi_108761993
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef rgras het volgende:
Het verschilt per positie, hier wat cijfers van 2010: http://en.wikipedia.org/w(...)er_costs_by_position
Maar ja, nog geen 3 miljoen voor een goede kicker is natuurlijk niet heel veel.
pi_108805794
quote:
Report: Unhappy Brees doesn't intend to sign franchise-tag deal
New Orleans quarterback Drew Brees reportedly does not intend to sign the franchise-tag deal offered by the Saints.

WIST-AM, citing sources in the Brees camp, reported, via CBSSports.com, that the record-setting quarterback is "livid" that he received the franchise tag.

Brees and the Saints still can negotiate a long-term deal, but if one is not reached by July 15 then Brees must either sign the franchise-tag deal or hold out.

The franchise figure for quarterbacks in 2012 currently stands at between $16 million and $17 million, but that could change depending on what happens with any potential Peyton Manning deal.

The Saints' decision to use their tag on Brees adds another twist to what has been a surprisingly contentious round of negotiations between the team and its quarterback, who broke Dan Marino's NFL single-season passing record two months ago and led New Orleans to its only Super Bowl championship two years ago.

http://www.nfl.com/news/s(...)=HP11_headline_stack
pi_108806206
Ondertussen zijn Payton en Loomis samen met een statement naar buiten gekomen waarin ze toegeven dat ze van alles afwisten en dat ze er spijt van hebben. Ik vind het toch wel vreemd dat vooral Greg Williams en Loomis er van langs krijgen maar Payton toch wel buiten schot blijft. Die moet ook gewoon hard aangepakt worden. Vooral nu hij openlijk toegeeft dat hij er weldegelijk vanaf wist.

Peter King had ook interessant nieuws te melden rondom deze zaak:

quote:
Peter King writes that, after an unflagged high-low hit on Brett Favre resulted in a sprained ankle, an unnamed Saints defender was heard saying on an on-field microphone, “Pay me my money!”
pi_108807378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 00:31 schreef The_Playmaker het volgende:
Ondertussen zijn Payton en Loomis samen met een statement naar buiten gekomen waarin ze toegeven dat ze van alles afwisten en dat ze er spijt van hebben. Ik vind het toch wel vreemd dat vooral Greg Williams en Loomis er van langs krijgen maar Payton toch wel buiten schot blijft. Die moet ook gewoon hard aangepakt worden. Vooral nu hij openlijk toegeeft dat hij er weldegelijk vanaf wist.

Peter King had ook interessant nieuws te melden rondom deze zaak:

[..]

Favre vond het ook niet erg.

Het punt het is ook dat american football gaat om harde hits, dus met of zonder bounty, je probeert iemand zo hard mogelijk te raken.
pi_108807577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 01:21 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Favre vond het ook niet erg.

Het punt het is ook dat american football gaat om harde hits, dus met of zonder bounty, je probeert iemand zo hard mogelijk te raken.
Er is een héél groot verschil om iemand zo hard mogelijk te raken of iemand zo hard mogelijk te raken met de opzet om hem te blesseren. In college krijgen spelers ook een sticker op hun helm voor een harde hit en daar is niks mis mee. De bounties waren geldbedragen om niet alleen speler hard te hitten maar ook per brancard van het veld te dragen.
pi_108808261
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Er is een héél groot verschil om iemand zo hard mogelijk te raken of iemand zo hard mogelijk te raken met de opzet om hem te blesseren. In college krijgen spelers ook een sticker op hun helm voor een harde hit en daar is niks mis mee. De bounties waren geldbedragen om niet alleen speler hard te hitten maar ook per brancard van het veld te dragen.
Ach, kom op zeg, die spelers verdienen miljoen per jaar, alsof die $1500 uitmaakt dan. Het is meer een poule systeem.
pi_108808336
En een defensive speler hit zo hard als het kan, zolang het maar legal is.
pi_108808954
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 02:12 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Ach, kom op zeg, die spelers verdienen miljoen per jaar, alsof die $1500 uitmaakt dan. Het is meer een poule systeem.
Vilma loofde $10.000 uit en op een gegeven moment zat er meer dan $50.000 in de pot. Dat is geen wisselgeld. Niet alle spelers on defense verdienen miljoenen. En wat je zegt klopt sowieso al niet voor dit verhaal want in al die documenten staat dus dat de spelers het mooi vonden en de pot alleen maar meer werd. Ook oud-spelers van zijn oude ploegen bevestigen dat.

Maar jij hebt dus geen moeite met de intentie om spelers te blesseren zolang de hit maar legal is? :?

[ Bericht 10% gewijzigd door The_Playmaker op 07-03-2012 03:53:25 ]
pi_108809209
Colts release Manning .....
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:20:20 #149
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108809881
quote:

[..]

Het gaat alleen al om het idee, die 1500 zal voor een paar niet uitmaken maar er zijn er net zoveel waar 1500 een heel lekker bedrag is. Daarbij zal je motivatie om net ff wat door te gaan toch anders zijn met een bedrag.

Niet om het 1 of ander maar de wedstrijden tegen de Bucs was gewoon duidelijk dat ze smerig speelden

quote:
Freeman took offense to Jenkins' hit near the sideline not because it was late but because it occurred near his knee. Saints defenders hit Bucs receivers two or three times earlier with low blows to the knee area, including a hit by Mitchell that knocked Kareem Huggins from the game. Winslow also got up gimpy after a couple of submarine shots by Harper. The Bucs finally had had enough and Freeman went after Jenkins, who was whistled for an unnecessary roughness penalty for the late hit and an unsportsmanlike conduct penalty for taking a swing at Freeman. The result was 30 yards in penalties.
quote:
Josh Freeman: Saints took cheap shots
By Pat Yasinskas

The New Orleans Saints continue to take hits from every angle for running what the NFL has said was a “bounty program’’ over the past three seasons.

The latest shot comes from Tampa Bay, where Buccaneers quarterback Josh Freeman said he and his teammates were warned by their former coaches to watch out for cheap shots when playing the Saints the last three years.

“We just knew every time we played the Saints, they were going to take some cheap shots,’’ Freeman told The Tampa Bay Times. "I mean, it was always something we acknowledged. We knew Gregg Williams’ defenses were physical and they were going to get after you. Knowing what we know now, it’s not surprising that was the system that was set up for them.

“It is what it is. I’d just say it’s not surprising.''

During a 2010 game in Tampa Bay, Freeman was hit out of bounds by New Orleans safety Malcolm Jenkins, who was fined $10,000 for an illegal hit. Freeman said he knows many of the New Orleans players and has no personal grudges against them.

He also acknowledged football is a physical game, but he said games with the Saints were different than games with other teams.

"Everybody plays hard, but nobody goes out and tries to hurt each other,'' Freeman said. "You go out to hit people hard, you know, straight up. But we didn’t see whole lot of that other stuff except when we were playing the Saints.''
Luck is for losers
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:24:02 #150
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108809944
en een mooi stuk van 1 van de hardste hitters ooit, John Lynch

quote:
NFL must admit that rules have changed

UPDATED MAR 6, 2012 2:47 AM ET

John Lynch played for 15 years in the NFL for the Tampa Bay Buccaneers and Denver Broncos. The NFL on FOX analyst generally was regarded as one of the hardest-hitting safeties ever to play.

The circus officially arrived on Park Avenue in Manhattan on Monday as Bountygate reached the offices of the NFL.

Former New Orleans Saints defensive coordinator Gregg Williams was summoned to New York to meet with NFL investigators about league allegations that Williams was running a bounty program in New Orleans and apparently at a few other places he previously worked (Washington and Buffalo).

Over the past few days I've heard a few people, including former players, say that this is a league-wide problem. That's total BS. I played in the NFL for 15 years for two teams and never once was offered money to knock someone out of a game. If I had been offered money, I'd be a really wealthy man today. I even called some of my friends that played to see if they ever had been offered any bounties. None had. Don't get me wrong, we had player-generated incentives within our locker room, like $500 for interceptions or forced fumbles, but never, ever for hurting someone.

I'm not saying that there never have been bounties. When I first came into the league in '93, I heard other players talking about them, but those were more in terms of big hits and not hurting people. Coincidentally, teams stopped that process once the salary cap became part of the NFL. Any incentives were seen by the league as trying to circumvent the cap.

And I certainly heard the rumors about the 2009 NFC Championship Game between the Saints and Vikings where a bounty was put out on Minnesota quarterback Brett Favre. In the league investigation that came out Friday, that now appears to be the case. The report said that Saints linebacker Jonathan Vilma offered any defensive teammate $10,000 to knock Favre out of the game. Favre took some big shots in that game, and I remember thinking a couple of them were borderline late and could have been called as penalties.

Favre since has come out and said, "It's football" and that he is not upset with the Saints. That's the way Brett is. If I heard somebody had a bounty on me, it wouldn't have bothered me, but I certainly would have had my head on a swivel.

I think the biggest fallacy is that most players are out to hurt other players. I never experienced that.

As a safety, I did want players that came into my area to know they were going to pay for it. If a receiver came my way, I wanted to make it uncomfortable for him, to make sure he thought twice about coming my way again. Or if a running back was fighting for extra yards, I punished him to make sure he would have second thoughts about fighting for those extra yards the next time. But I never did it with the intent of injuring or taking someone out of the game.

That's the mentality that defenses are supposed to have, and it's how football should be played. It's ridiculous to think any other way.

It appears that most of the Saints chain of command knew what was going on. Sean Payton is a good friend of mine, and I think he's one of the best coaches in the game. While I think most of this is on Williams, some responsibility still falls on Payton and general manager Mickey Loomis if they didn't try to put an immediate stop to this once they found out.

With his decision, commissioner Roger Goodell has a great opportunity to reinforce one of his top initiatives of player safety, so he's got to prove he's serious.

Today's game is so fast, and players sometimes are being fined over a matter of inches. To do something as blatant as the Saints were doing — to try to hurt players and knock them out of the game — is egregious in my mind.

I think the commissioner has to make a big statement with the punishment. Whatever the punishment is, it needs to be reflected in the severity of what the Saints did. If he doesn't act accordingly, he'll lose credibility with the players.

However, there is one thing that is still bugging me about all of this. The league wants you to believe that the rules haven't changed. But they have.

I recently watched an NFL Films show on big hits that included old footage, and I can't tell you how many players would have been fined or suspended by today's standards — and I only watched for 15 minutes.

I think there's a little bit of hypocrisy going on. The NFL can't have it both ways. It can't celebrate the hits on one hand, yet come down on the players on the other. And that's always been the frustration of a lot of players.

I started playing in 1993, and I don't think I was fined for a hit the first four years of my career. Then, I was fined for the first time in 1997. I can tell you my game didn't change one bit. I was still playing the exact same way.

I've talked to Goodell, and I truly do think he cares a lot about the players. And if player safety is the way the league is going to go, then the first step needs to be for the NFL to admit that the rules have changed.

Tell players that with the new information the league has received, it thinks it's best for the players that the rules have changed. It will go a long way to help players understand the league's position, because I think the league loses a little credibility when it fines players for some of the unavoidable hits that are taking place.

I'm still not sure if the studies that have been done so far give us enough information to determine the true effect these hits are having on players. But I have talked to players who have been involved with the studies, and they say the guys who are feeling the most long-term effects are the interior lineman, the guys who butt heads play in and play out.

I guess you could say the lineman are a little like boxers; they are getting jabbed on every play. It's not necessarily the guys taking the big hits, but the guys up front who are suffering the most trauma.

The NFL is a multibillion-dollar industry. If you want to make safety better, dump money into technology. Develop a helmet that's safer. I'd challenge every graduate school in the country and give $5 million to the winner for developing the best, safest helmet.

What can't be forgotten is that football is a rough game and that big hits are a part of being under football's big top. It's one of the reasons why it has become America's No. 1 sport.
Luck is for losers
pi_108809994
quote:
With his decision, commissioner Roger Goodell has a great opportunity to reinforce one of his top initiatives of player safety, so he's got to prove he's serious.......
I think the commissioner has to make a big statement with the punishment.
Couldn't agree more....
pi_108810511
Peyton Manning zal zaterdag een free agent zijn!
Dat wordt weer een leuk circus :P
Dit is echt het beste wat Manning kon overkomen.

Arziona, Miami en de Jets zie ik als de 3 kanshebbers om Manning te signen
if you ain't cheating you ain't trying
pi_108810798
quote:

[..]

Het gaat om het idee erachter. Het is gewoon niet normaal dat je iemand een beloning geeft als hij een ander uit de wedstrijd hit. Het maakt geen donder uit of het nou om American Football of dammen gaat. Iemand blesseren mag nooit het doel zijn, je hit iemand om hem te stoppen of ervoor te zorgen dat hij de bal loslaat (fumble *O*), niet om hem uit de wedstrijd te halen. Het kan best dat die hit ervoor zorgt dat een speler geblesseerd raakt maar het mag nooit een doel op zich zijn. Dit bonus-systeem zorgt ervoor dat het blesseren ook een doel wordt en daarom moet je het als NFL niet accepteren en keihard aanpakken.
Get it and Bet it
pi_108811015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:06 schreef Moonlighter het volgende:
Peyton Manning zal zaterdag een free agent zijn!
Dat wordt weer een leuk circus :P
Dit is echt het beste wat Manning kon overkomen.

Arziona, Miami en de Jets zie ik als de 3 kanshebbers om Manning te signen
Redskins en Seahawks worden ook genoemd. Ik denk dat Manning wel wil maar zijn fysiek is het grote probleem en ik denk niet dat we hem nog op het veld zien. Een eventueel contract zal wel boordevol escolator clauses zitten.
Get it and Bet it
pi_108811326
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Manning naar de AFC East wil ...
pi_108811615
Volgens vegas maken de de Cards de meeste kans op Manning :P
pi_108811699
Volgens insiders dan weer Miami en Seattle..
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_108811708
Mike Wallace is trouwens ook op te pikken voor een 1st round pick :P
Patriots misschien?
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:19:04 #159
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108812153
Ik hoop dat ie niet naar NFC East komt.
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:20:42 #160
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108812190
quote:
One source close to Roger Goodell tells SI.com's Peter King that the commissioner's reaction to initial reports about the Saints' bounty program was, "God forbid this is true. This will be earth-shattering."

"This is a seminal moment in the culture change we have to make," said the high-placed source close to Goodell. "This has to stop now. Every team needs to hear the message that we're in a different era now, where this appalling behavior is going to end." The Saints can't expect leniency. King believes Goodell will come down hardest on Rams DC Greg Williams, Saints coach Sean Payton, GM Mickey Loomis, and MLB Jonathan Vilma, "in that order." All four, and perhaps more Saints defensive players, should expect multi-game suspensions.
Luck is for losers
pi_108814148
Williams zal wel minimaal 8 wedstrijden krijgen denk ik.
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:40:09 #162
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108814559
8 wedstrijden? Een coach die dus bekend heeft dat het in meer dan 1 team gebeurde? Die er niks aan deed en het zelf bijna aanmoedigde?

Wat denk je zelf?
Luck is for losers
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:07:18 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108817939
en de beerputten gaan open

quote:
George Stark, a former player under Joe Gibbs during his first stint as head coach of the Washington Redskins, said that Gibbs used to give out $100 bills to defenders who knocked down the opposing team’s quarterback, according to DC Sports Bog.

“Let’s be clear: the reason that the Hogs did that Hogs Night Out poster…was, in the meeting after the game, Joe Gibbs would come in, he’d have a fistful of $100 bills,” Starke said on ESPN 980, as transcribed by DC Sports Bog. “And if Dexter knocked the quarterback down three times, he would get three hundred-dollar bills. And Joe would pass the money out in the meeting, and we would have to duck.

“Dexter only played probably three plays a game, because he didn’t play the run, all he wanted to do was the rush the passer. So he’s getting three hundred-dollar bills. If Art Monk got two catches…there’s all kind of reasons that guy got these hundred-dollar bills. But offensive linemen, if they had a perfect game — that meant that John [Riggins] ran for 100 yards — he would get some money but we didn’t get anything. That was the whole Hogs Night Out thing. I said screw that, I went out and signed Jack Kent Cooke’s to the check. Everybody knows that story.”

During his second stint as the Redskins head coach, Gregg Williams served as Gibbs’ defensive coordinator. Williams is now being charged with establishing a bounty system while in New Orleans where he would financially reward players for injuring members of the opposing team.

Gibbs denied any knowledge of such a system run by Williams while he was the head coach of the Redskins. However Starke told ESPN 980, “That’s just too stupid. Of course he knew.”
Luck is for losers
pi_108821308
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:40 schreef kidkash19 het volgende:
8 wedstrijden? Een coach die dus bekend heeft dat het in meer dan 1 team gebeurde? Die er niks aan deed en het zelf bijna aanmoedigde?

Wat denk je zelf?
Wat denk jij dan? Ik wilde zelf eerst een jaar typen, maar ik vraag me af of Goodell zo ver gaat.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:14:53 #165
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108825503
Ik denk dat het niet uitgesloten is dat Williams straks geen baan in de NFL kan krijgen.

Ik denk dat hij een seizoen geschorst word + 500.000 boete
Payton word 6-8 games geschorst + 250.000 boete
Vilma ook zoiets

Ze gaan vele draftpicks verliezen

Goodell zal een voorbeeld van ze maken, ze worden geslacht

[ Bericht 11% gewijzigd door kidkash19 op 07-03-2012 16:22:03 ]
Luck is for losers
pi_108826747
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ik denk dat het niet uitgesloten is dat Williams straks geen baan in de NFL kan krijgen.

Ik denk dat hij een seizoen geschorst word + 500.000 boete
Payton word 6-8 games geschorst + 250.000 boete
Vilma ook zoiets

Ze gaan vele draftpicks verliezen

Goodell zal een voorbeeld van ze maken, ze worden geslacht
Gelukkig hebben ze hun 1st rounder voor dit jaar al weggetrade :D.
Get it and Bet it
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:48:33 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108827102
pi_108831606
Emotionele Peyton tijdens het interview.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:06:05 #169
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108846274
Miami lijkt het toch wel te worden voor Peyton. Ik voorspel nu al: Week 2 monday night. Patriots - Dolphins.
pi_108853752
pi_108854430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef Terreros85 het volgende:
Miami lijkt het toch wel te worden voor Peyton. Ik voorspel nu al: Week 2 monday night. Patriots - Dolphins.
Dat lijkt me erg voorbarig hoor.

Genoeg teams in the mix. Chiefs zijn ook ernstig geinteresseerd. Ik zie het wel zitten. :D
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:58:12 #172
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108854835
Ik zou hem niet durven aan te raken als ik eerlijk ben

- hij is oud
- zware blessure gehad
- Zn nummers waren al aan het dalen
- Meeste offenses zullen niet voor hem gemaakt zijn zoals in Indy
- hij presteert als een gemiddelde QB buiten een Dome
Luck is for losers
pi_108862634
Ik ben erg benieuwd wat voor contract ie gaat krijgen, longterm zal het wel niet zijn, en als dat al zo is dan is het incentive-laden
pi_108864438
Than again, he's got money, peyton does:
pi_108864730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:58 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zou hem niet durven aan te raken als ik eerlijk ben

- hij is oud
- zware blessure gehad
- Zn nummers waren al aan het dalen
- Meeste offenses zullen niet voor hem gemaakt zijn zoals in Indy
- hij presteert als een gemiddelde QB buiten een Dome
Vooral die blessure is een punt natuurlijk, leeftijd ook wel, maar mits fit kan hij nog wel een paar jaar. Favre had ook zijn beste seizoen bij de Vikings. Contract zal niet heel heel groot probleem worden lijkt mij als hij fit genoeg is.
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:30:31 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108865139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:18 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Vooral die blessure is een punt natuurlijk, leeftijd ook wel, maar mits fit kan hij nog wel een paar jaar. Favre had ook zijn beste seizoen bij de Vikings. Contract zal niet heel heel groot probleem worden lijkt mij als hij fit genoeg is.
Favre had hele andere issues dan Manning, Favre had geen zware blessure maar werd gewoon de deur uitgewerkt omdat ze wilden verjongen.

De cijfers spreken niet in het voordeel van Manning, ga maar zn cijfers in een dome vergelijken met cijfers die hij gooit buiten. Buiten is hij niet meer dan een bovengemiddelde QB en ja dit maakt wel degelijk uit straks.

Elke x als Mr Manning een blindside krijgt zal de wereld even schrikken, niemand weet hoe die nek het houdt
Luck is for losers
pi_108919860
Van sommige teams kan ik me voorstellen dat ze achter Manning gaan (Miami, Chiefs, Washington, Seattle) maar van sommige teams snap ik het ook weer niet. Waarom willen de Jets en Broncos Manning hebben? Die kunnen dan net zo goed Sanchez en Tebow wegtraden want om tegen die jongens te zeggen om op de bank plaats te nemen werkt natuurlijk niet. Je kunt niet eerst publiekelijk zeggen "you're our guy this year" en dan zodra Manning beschikbaar is dat allemaal uit het raam gooien.

Manning is geen tweede Favre. Favre was in vorm en Favre nog belangrijker: hij was durable. Manning is één flinke hit verwijderd van einde carriére.
pi_108931877
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver.

Redskins traden voor de 2nd pick dit jaar. Rams krijgen 3 first rounders en een 2nd rounder.
pi_108931921
En de Colts houden grote schoonmaak. Clark, Addai, Bracket en Bullit zijn gecut.
pi_108932172
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 07:47 schreef zjroentje het volgende:
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver.

Redskins traden voor de 2nd pick dit jaar. Rams krijgen 3 first rounders en een 2nd rounder.
Hoge prijs voor een move van pick 6 naar 2....
RGIII better not be a bust then...
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:41:12 #181
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108933389
Giants laten Brandon Jacobs gaan.

Held _O_
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:52:58 #182
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108934703
Free Agency is nog niet eens begonnen en nu al een van de betere offseasons. Rams moeten nu haast wel een dynasty worden met al die draftpicks.

Ben nu wel benieuwd wat Cleveland gaat doen. Ryan Tannehil in de top 10?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:37:21 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108935912
quote:
Manning mist 1 seizoen en is gelijk niet meer durable? Hij was gisteren overigens in Denver
Uhm ja..... 4 operaties aan zn nek, heel het seizoen niet eens normaal kunnen gooien en het is maar de vraag of het ooit op zn oude niveau komt.
1 blindside hit van een 280 pounder op de juiste plek en het is gewoon over
Luck is for losers
pi_108936127
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:37 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Uhm ja..... 4 operaties aan zn nek, heel het seizoen niet eens normaal kunnen gooien en het is maar de vraag of het ooit op zn oude niveau komt.
1 blindside hit van een 280 pounder op de juiste plek en het is gewoon over
Dit geldt voor alle QBs
Ik denk niet dat Manning nog zou spelen als hij het gevoel heeft dat hij zijn leven after football heel erg riskeert
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:50:22 #185
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_108936236
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:51:39 #186
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_108936269
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 07:47 schreef zjroentje het volgende:

zomg sukkels _O- _O-. Dat is echt veels te veel voor Cam Newton light.

En van de Jets hoeven we niks te verwachten de komende jaren:

quote:
Jets extend Sanchez three years, pass on Peyton

Sanchez, 25, had two years remaining on the deal he signed when the Jets made him a first-round draft pick in 2009.

The contract extension is for $40.5 million, giving him five total years for $58.25 million, with $20.5 million fully guaranteed, a person with knowledge of the deal told The Associated Press. The person, who spoke on condition of anonymity because the team hadn't announced financial terms, said the deal includes an additional $10 million in potential escalators. So, the maximum value of the three new years is $50.5 million, and $68.25 million over the entire deal.
Goeie move ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 43% gewijzigd door PirE op 10-03-2012 13:21:56 ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:58:54 #187
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108938115
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Dit geldt voor alle QBs
Ik denk niet dat Manning nog zou spelen als hij het gevoel heeft dat hij zijn leven after football heel erg riskeert
Dat denk ik ook. Manning hoeft niets meer te bewijzen.Hij heeft zijn plek als één van de beste qb's allertijden imo al veilig gesteld. Daar zal zijn periode in Miami of Phoenix niets aan veranderen.

RGIII is nu écht de franchise in Washinton. Als hij faalt, hebben ze de komende 10 jaar geen winning season. Hoe het ook uitpakt. Ik denk dat deze trade nu al in de top 10 draft trades allertijden komt.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:55:22 #188
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_108939584
Achja de Redskins hebben Bruce Allen als GM. Hij heeft een hele slecht track-record als drafter en een goede als FA-signer (eigenlijk Snyder) en cap-guru. De draftpicks zijn voor hun dus eigenlijk minder waard dan voor andere.

Vind het wel mooi voor de nieuwe GM in St. Louis. Ben benieuwd of die er wat van gaat bakken met al die draftpicks.
pi_108941004
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:55 schreef DaMayan het volgende:
Achja de Redskins hebben Bruce Allen als GM. Hij heeft een hele slecht track-record als drafter en een goede als FA-signer (eigenlijk Snyder) en cap-guru. De draftpicks zijn voor hun dus eigenlijk minder waard dan voor andere.

Vind het wel mooi voor de nieuwe GM in St. Louis. Ben benieuwd of die er wat van gaat bakken met al die draftpicks.
Ik kan nu niet echt zeggen dat de Skins zo'n goede trackrecord hebben met FA signings onder Snyder.
Jeff George, DeionSanders, Bruce Smith, Donovan McNabb, Fat Albert, Adam Archuleta to name a few....
pi_108945297
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Dit geldt voor alle QBs
Dit geld voor alle spelers maar vooral voor een QB die net terugkomt van een ernstige blessure.

Manning heeft één extra reden om nog te spelen. Dat is dezelfde reden die Favre ook had om terug te komen: rancune. Denk je niet dat Manning wil laten zien dat hij het nog kan? Dat hij de Colts wil laten zien dat ze een enorme fout maken door hem nu al weg te doen? Brett Favre wilde voor de Vikes spelen zodat hij twee keer per jaar tegen de Packers kon spelen. Extra motivatie. Nog één keer alles geven om een prijs te winnen. Manning heeft genoeg redenen om nog te spelen.

De Skins spelen met vuur. Als RGIII mislukt dan horen we de komende 5-10 jaar helemaal niks meer van Washington.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:01:57 #191
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_108946063
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik kan nu niet echt zeggen dat de Skins zo'n goede trackrecord hebben met FA signings onder Snyder.
Jeff George, DeionSanders, Bruce Smith, Donovan McNabb, Fat Albert, Adam Archuleta to name a few....
Inderdaad het is eigenlijk gewoon alleen heel veel. :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:06:11 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108946173
Ik ga niet geloven dat Manning gaat uitpakken voor welk team dan ook en zn carriere gaat uit als een kaars
Luck is for losers
pi_108946608
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef kidkash19 het volgende:
Ik ga niet geloven dat Manning gaat uitpakken voor welk team dan ook en zn carriere gaat uit als een kaars
Het team dat hem neem, hoopt natuurlijk op een soort gelijk verhaal als Warner bij de Cardinals.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:50:31 #194
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_108947406
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:31 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]
Manning heeft één extra reden om nog te spelen. Dat is dezelfde reden die Favre ook had om terug te komen: rancune.
Dat ben ik niet met je eens. Favre was zo rancuneus dat het eigenlijk treurig werd. Ik schat Peyton een hoger in.
pi_108948469
Ook nog wel een aardig stuk over Peyton.

http://sportsillustrated.(...).html?sct=nfl_bf3_a3

En door zijn blessure komt hij ook waarschijnlijk niet meer aan de records van Favre, terwijl 'men' er toch wel van uit ging dat hij alltime leader werd in TDs en yards.
pi_108949748
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:50 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Favre was zo rancuneus dat het eigenlijk treurig werd. Ik schat Peyton een hoger in.
Ik zeg nergens dat hij net zon rancuneus is als Favre. Maar jij onderschat de trots van een topsporter. Manning was hét gezicht van de Colts en opeens besluit men dat ze liever met een rookie verder gaan. Dat tast je trots aan. Zelfs de grote Joe Montana gaf toe rancune te hebben toen hij door de Niners gedumpt werd. Daarom ging hij naar de Chiefs. Deze mannen zijn jarenlang het gezicht geweest van een team en dan opeens zijn ze niet goed genoeg meer en verlaten ze via een achterdeur het team. Dat vergeet je echt niet zomaar hoor.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:24:41 #197
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108950523
quote:
Ook nog wel een aardig stuk over Peyton.

http://sportsillustrated.(...).html?sct=nfl_bf3_a3

En door zijn blessure komt hij ook waarschijnlijk niet meer aan de records van Favre, terwijl 'men' er toch wel van uit ging dat hij alltime leader werd in TDs en yards.
Dat zeg ik dus al een tijd wat dit stuk aangeeft, mensen vergeten dat hij 14 jaar het voordeel had van een Dome, daarbuiten waren zn cijfers niet meer dan bovengemiddeld.

Zn blessure gaat hem in de weg zitten, leuk dat je nu een paar balletjes kan gooien maar straks moet je er 100en zo niet 1000en per week gooien
Luck is for losers
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:40:03 #198
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108950963
Kid voelt de bui in Denver al hangen.
  zondag 11 maart 2012 @ 11:04:56 #199
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_108962350
Oh nee daar ben ik niet bang voor, als ze Tebow dan zouden houden zou dit alleen maar goed kunnen zijn maar goed het zou wel een rel kunnen veroorzaken daar haha

Nee ik zie Manning gewoon niks boeiends doen bij welk team dan ook
Luck is for losers
  zondag 11 maart 2012 @ 19:08:14 #200
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_108979929
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:40 schreef popolon het volgende:
Kid voelt de bui in Denver al hangen.
The powers of Tebow zijn zo sterk dat hij Rodgers ook gewoon verslaat in een QB-battle *O*. En Brees mag niet eens de veters van Tebow strikken, mr I can only own in a dome :')
pi_108980133
Geruchten gaan dat het Denver of Arizona word. Ik snap het van de kant van Denver niet. Ik ben geen Tebow fan maar op deze manier zullen ze dus nooit weten of hij hun QB of the future is. Tebow word dus waarschijnlijk weggetrade (geruchten gaan dat Jacksonville geïnteresseerd is) en dan kan men in Denver over een paar jaar alweer helemaal opnieuw beginnen. Man wat ben ik blij dat ze in Green Bay niet zo op kort termijn denken en Rodgers gewoon het volle vertrouwen gegeven hebben.
  maandag 12 maart 2012 @ 08:47:17 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109001014
quote:
12s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef PirE het volgende:

[..]

The powers of Tebow zijn zo sterk dat hij Rodgers ook gewoon verslaat in een QB-battle *O*. En Brees mag niet eens de veters van Tebow strikken, mr I can only own in a dome :')
Nooit gezegd mooi om woorden in mn mond te leggen

check de cijfers van Manning in het artikel wat een paar posts geleden is neergezet, Manning is niet bijzonder buiten de dome

Comp. Att. Comp. % Yards YPA TD TD % INT INT % Rating Record
Home 2,315 3,542 65.4 27,375 7.73 206 5.8 89 2.5 97.7 76-28 (.731)
Away 2,367 3,668 64.5 27,453 7.48 193 5.3 109 3.0 92.2 65-39 (.625)
Outdoors 1,950 3,081 63.3 22,661 7.36 148 4.8 96 3.1 88.5 52-34 (.605)
Luck is for losers
pi_109001027
Het gaat maar traag met de ticketverkoop van the international series: 65.000 sold.
Zal de komende jaren nog wel minder worden.
Benieuwd of de wedstrijd op Wembley wel het einde van Goodell's tenure haalt.
pi_109006510
Franchise tags bekend:

quote:
Franchise tags (in millions):
Quarterback: $14.436
Running back: $7.742
Wide receiver: $9.515
Tight end: $5.446
Offensive line: $9.383
Defensive end: $10.605
Defensive tackle: $7.96
Linebacker: $8.856
Cornerback: $10.281
Safety: $6.212
Kicker/Punter: $2.654
en de cap:

quote:
The salary cap for next season has been set at $120.6 million, according to league sources.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:23:43 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109014783
BTW het Peyton Manning verhaal is in Denver sowieso niet heel erg populair

Ze hebben gewoon geen idee wat ze aan het doen zijn daar de afgelopen jaren

Na Elway

Brister ---> Griese ---> Plummer ---> Cutler ---->Orton ----> Tebow ----> Manning? Bij al deze QBs werd tegen ze gezegd dat ze de QB van de toekomst waren.

Je zet gewoon je organisatie 3 jaar terug als je Manning haalt en je jonge QB trade (welk team je dan ook bent)
Luck is for losers
pi_109015356
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:23 schreef kidkash19 het volgende:
BTW het Peyton Manning verhaal is in Denver sowieso niet heel erg populair

Ze hebben gewoon geen idee wat ze aan het doen zijn daar de afgelopen jaren

Na Elway

Brister ---> Griese ---> Plummer ---> Cutler ---->Orton ----> Tebow ----> Manning? Bij al deze QBs werd tegen ze gezegd dat ze de QB van de toekomst waren.

Je zet gewoon je organisatie 3 jaar terug als je Manning haalt en je jonge QB trade (welk team je dan ook bent)
Is ook gewoon zo. Ik ben geen fan van Tebow maar er is maar één manier om erachter te komen of hij de QB of the future is voor jouw team. Dat is door hem te laten spelen. Nu zal hij wellicht weggetrade worden naar een ander team. Dan kan men over 2/3 jaar in Denver weer helemaal opnieuw beginnen. De meeste teams denken totaal niet long term meer. Hoge (future) draft picks worden weggetrade alsof het niks is.De teams die dat wel doen zijn ook niet toevallig de teams die het elk jaar goed doen.

Want ik vind het echt naief van de Broncos om te denken dat ze met Manning ineens een SB contender worden. Dat denken volgens mij meer teams die achter Manning zitten. Manning heeft met betere spelers in Indy gespeeld en won één enkele SB. En dat was een Manning tijdens zijn beste jaren. Geef gewoon toe dat het ook vooral met ticket sales te maken heeft.
  Redactie Frontpage maandag 12 maart 2012 @ 19:59:48 #207
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_109023219
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Is ook gewoon zo. Ik ben geen fan van Tebow maar er is maar één manier om erachter te komen of hij de QB of the future is voor jouw team. Dat is door hem te laten spelen. Nu zal hij wellicht weggetrade worden naar een ander team. Dan kan men over 2/3 jaar in Denver weer helemaal opnieuw beginnen. De meeste teams denken totaal niet long term meer. Hoge (future) draft picks worden weggetrade alsof het niks is.De teams die dat wel doen zijn ook niet toevallig de teams die het elk jaar goed doen.

Want ik vind het echt naief van de Broncos om te denken dat ze met Manning ineens een SB contender worden. Dat denken volgens mij meer teams die achter Manning zitten. Manning heeft met betere spelers in Indy gespeeld en won één enkele SB. En dat was een Manning tijdens zijn beste jaren. Geef gewoon toe dat het ook vooral met ticket sales te maken heeft.
Zou Manning in Denver populairder zijn dan Tebow? Vooralsnog is hij daar volgens mij nog steeds de held. Dat zou wel eens een stuk minder kunnen zijn als hij volgend seizoen minder presteert, maar Tebow kennende gaat hij het off-season gebruiken om er beter uit te komen. Hij heeft enorm veel ervaring opgedaan het afgelopen seizoen waar hij zijn voordeel mee kan doen. Manning nemen is net zo'n, zo niet groter risico dan Tebow houden. En hij is er een jaar uit geweest. Denver is gek als ze het doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Days-Of-Wild op 12-03-2012 22:21:39 ]
  Redactie Frontpage maandag 12 maart 2012 @ 22:21:19 #208
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_109031931
Randy Moss op bezoek bij de 9ers.
En de Cowboys en Redskins verliezen vele dollars cap space.
pi_109032054
Dat heeft de NFL goed gedaan. Ze hadden de teams gewaarschuwd om niet op die manier salarissen te dumpen.

quote:
Adam Schefter reports that the Cowboys will lose more than $10 million in cap space— and that the Redskins will lose $36 million.
  Redactie Frontpage maandag 12 maart 2012 @ 22:46:45 #210
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_109033497
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:23 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat heeft de NFL goed gedaan. Ze hadden de teams gewaarschuwd om niet op die manier salarissen te dumpen.

[..]

En de andere teams krijgen dat erbij. 1,6 miljoen per team, behalve Saints en Raiders.
pi_109039094
quote:
Randy Moss is joining the San Francisco 49ers.

Moss, who had a workout with 49ers head coach Jim Harbaugh today, has reached an agreement on a one-year deal with the team, ESPN’s Adam Schefter reports. No financial terms of the contract have been disclosed.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:28:22 #212
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_109046722
Kan leuk worden vandaag. Als de Bears Mario Williams signen .... Zal niet goedkoop zijn.
pi_109050508
Free agency is weer die tijd tijd van het jaar voor spelers on flink overbetaald te worden en uiteindelijk levert het weinig op. Zie de finalisten van de laatste 3 SB's (Colts, Saints, Packers, Steelers, Patriots, Giants) en zie wat hun in free agency doen: weinig. Die bouwen via de draft en signen hun eigen spelers. Ondertussen blijven teams als Washington, Philly en Dallas maar met geld smijten en het is nog steeds drie keer niks.
pi_109052062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Free agency is weer die tijd tijd van het jaar voor spelers on flink overbetaald te worden en uiteindelijk levert het weinig op. Zie de finalisten van de laatste 3 SB's (Colts, Saints, Packers, Steelers, Patriots, Giants) en zie wat hun in free agency doen: weinig. Die bouwen via de draft en signen hun eigen spelers. Ondertussen blijven teams als Washington, Philly en Dallas maar met geld smijten en het is nog steeds drie keer niks.
Brees is toch een aardige FA signing. Verder waren de Eagles ook wel goed op stoom aan het eind van het seizoen, verwacht ik nog wel veel van komend seizoen. Voor de rest ben ik het er wel mee eens dat FA's nooit direct een grote impact hebben.
pi_109052614
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Brees is toch een aardige FA signing. Verder waren de Eagles ook wel goed op stoom aan het eind van het seizoen, verwacht ik nog wel veel van komend seizoen. Voor de rest ben ik het er wel mee eens dat FA's nooit direct een grote impact hebben.
Maar na de Brees signing 5 jaar geleden hebben ook de Saints het rustig gehouden qua free agency. De Eagles zullen met Vick nooit een SB winnen. Het ziet er allemaal spectaculair uit maar hij heeft nog altijd het football IQ van een rookie wanneer het aankomt op het "lezen" van de defense. Na zoveel jaar zou je toch wel verwachten dat meneer weet wanneer de defense gaat blitzen?
pi_109065288
quote:
Jay Glazer of FOX reports that they have traded receiver Brandon Marshall to the Bears for a 2012 third-round pick and a 2013 third-round pick
Je trade je beste WR weg voor 2 3rd round picks? Doe hem dan gewoon voor niks weg. _O-
pi_109068940
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Je trade je beste WR weg voor 2 3rd round picks? Doe hem dan gewoon voor niks weg. _O-
Vreemde move inderdaad, waarom ook?
pi_109070141
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:14 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Vreemde move inderdaad, waarom ook?
Gerucht gaat dat Manning geen fan is van Marshall. Dit zou dus betekenen dat Manning en Wayne naar Miami gaan. Met andere woorden: what Peyton wants, he gets. Lekkere front office in Miami. :')
pi_109071489
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Gerucht gaat dat Manning geen fan is van Marshall. Dit zou dus betekenen dat Manning en Wayne naar Miami gaan. Met andere woorden: what Peyton wants, he gets. Lekkere front office in Miami. :')
:')
Alsof Peyton met iedereen kon opschieten in Indy, wat een klets :D Als je gewoon vrij loopt zal hij je de bal wel gooien, je hoeft niet elke dag bij elkaar op de koffie.
pi_109077849
Free agency gaat weer lekker van start:
quote:
Redskins agreed to terms with WR Pierre Garcon, formerly of the Colts, on a five-year, $42.5 million contract.
quote:
Rams agreed to terms with CB Cortland Finnegan on a five-year, $50 million contract, including $26.5 million in guarantees.
quote:
Bucs agreed to terms with Vincent Jackson a five-year, $55.555 million contract, including $26 million guaranteed.
quote:
Seahawks re-signed LE Red Bryant to a five-year, $35 million contract.
quote:
49ers re-signed CB Carlos Rogers to a four-year, $29.3 million contract.
En zéér verrassend:
quote:
Colts signed WR Reggie Wayne to a three-year, $17.5 million contract.
Miami lijkt nu dus wel uit de race voor Manning. Lijkt erop dat ze voor Flynn gaan. Geruchten gaan dat het tussen Denver en Tennessee gaat met Arizona als dark horse.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Playmaker op 14-03-2012 03:59:12 ]
pi_109078017
Ik hoop op Denver, gewoon om Tebow te fucken.
pi_109078257
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

En Chicago ook, where receivers go to die... al is dat nu misschien niet helemaal meer waar
pi_109078674
quote:
The San Diego Chargers agreed to a four-year deal with free-agent WR Robert Meachem (Saints) Tuesday, March 13. The deal is worth $25.9 million, with $14 million fully guaranteed.
nooit echt dat kunnen brengen bij de Saints wat ik van hem verwacht had. Bij de Chargers zal het wel niet ineens een stuk beter gaan. Matthews kwam goed op stoom in de tweede helft van 2011, en dan is er nog Gates...
pi_109078866
quote:
The Tampa Bay Buccaneers signed wide receiver Vincent Jackson to a five-year contract, the team announced Tuesday, and a league source told NFL Network insider Jason La Canfora the deal is worth just under $56 million, with $26 million guaranteed.

Jackson, 29, will make $26 million in the first two years of the contract and $36 million in the first three. The actual value of the deal is $55,555,555.55, in honor of Bucs quarterback Josh Freeman's jersey No. 5.
Wat is dit voor onzin? :')
pi_109080898
Ja je kent hem wel, de legendarische QB..... sure hall of famer....die gast die de Bucs al hun recente successen heeft gebracht....

Oh nee wacht...... :')
pi_109081092
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:47:27 #228
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109081437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:27 schreef Guard het volgende:
Ja je kent hem wel, de legendarische QB..... sure hall of famer....die gast die de Bucs al hun recente successen heeft gebracht....

Oh nee wacht...... :')
Ik vind die laatste zin van het bericht al discutabel maar je bedoelt die QB die in 2010 maar 6 INTs heeft gegooid? 2x NFC player of the week was? die 10-6 ging met een jong team? Die 5 comeback wins had? en die een reserve was voor de Pro Bowl, die QB?

2011 was een dramatisch seizoen over de gehele linie en de coachingstaff was echt bizar slecht en verloor het team al snel in overmacht. Offense was vanilla en inspiratieloos. Ik denk dat dit jaar een mooi jaar word om te zien wat Freeman nou echt is incl #1 WR
Luck is for losers
pi_109081658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:47 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik vind die laatste zin van het bericht al discutabel maar je bedoelt die QB die in 2010 maar 6 INTs heeft gegooid? 2x NFC player of the week was? die 10-6 ging met een jong team? Die 5 comeback wins had? en die een reserve was voor de Pro Bowl, die QB?

2011 was een dramatisch seizoen over de gehele linie en de coachingstaff was echt bizar slecht en verloor het team al snel in overmacht. Offense was vanilla en inspiratieloos. Ik denk dat dit jaar een mooi jaar word om te zien wat Freeman nou echt is incl #1 WR
Ik zeg nergens dat ik hem een slechte QB vind, maar elite is ie ook niet
Beetje voorbarig om een speler te gaan "eren" met dit soort onzin, dan kun je zo'n soort opmerkingen verwachten.
Zeg nou zelf, zoiets is toch sneu?
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:07:56 #230
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109084170
Daarom zeg ik ook dat ik de geloofwaardigheid van die zin een beetje in twijfel trek
Luck is for losers
pi_109090718
The bucs zijn lekker bezig

quote:
Vincent Jackson agreed to five-year deal in Tampa with Bucs.
quote:
CB Eric Wright reached agreement with Tampa Bay, signing deal today.
quote:
Tampa Bay reached agreement with former Saints guard Carl Nicks on a five-year, $47.5 million deal including $31 million guaranteed.
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:06:34 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109092233
BAM!

Eindelijk doen de Bucs voor het eerst in jaren iets in Free Agency

Blount gaat een monsterseizoen tegemoet met de toevoeging van Nicks
Freeman zal erg blij zijn met de toevoeging van zowel Jackson als Nicks
De secondary word geholpen door Wright en hopelijk Claiborne erbij

Calvin got PAID BTW
Luck is for losers
pi_109092444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:22 schreef Moonlighter het volgende:
The bucs zijn lekker bezig

[..]

[..]

[..]

Ik begrijp de VJ en Nicks signings maar dat is een flinke overpay voor een CB van het kaliber Eric Wright. Wacht maar tot ze hem daadwerkelijk zien spelen. Alle QB's in de NFC North treuren dat hij weg is. Maar goed, geld moet blijkbaar rollen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:32:45 #234
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109093338
Zo slecht was hij niet bij de Browns op 1 jaar na, Bucs hebben alle hulp nodig op die positie. Met Claiborne erbij zijn ze meteen sterker. Al zou ik met Richardson ook niet ontevreden zijn icm met Blount en deze Oline
Luck is for losers
pi_109093652
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef kidkash19 het volgende:
Zo slecht was hij niet bij de Browns op 1 jaar na, Bucs hebben alle hulp nodig op die positie. Met Claiborne erbij zijn ze meteen sterker. Al zou ik met Richardson ook niet ontevreden zijn icm met Blount en deze Oline
Hulp nodig hebben wil nog niet zeggen dat je moet overpayen voor iemand als Eric Wright. Iemand als Eric Wright vind je ook in de draft. Zelfs Lions fans zijn blij dat hij weg is voor dit geld en dat wil wel wat zeggen met hun secondary. Nogmaals: elke QB in de NFC North treurt na dit nieuws.
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:18:23 #236
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_109114233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Hulp nodig hebben wil nog niet zeggen dat je moet overpayen voor iemand als Eric Wright. Iemand als Eric Wright vind je ook in de draft. Zelfs Lions fans zijn blij dat hij weg is voor dit geld en dat wil wel wat zeggen met hun secondary. Nogmaals: elke QB in de NFC North treurt na dit nieuws.
Ik geloof dat iemand het met je eens is:

quote:
Bucs sign CB Eric Wright (5 years, $37.5M): MILLEN ON LSD-LACED KIELBASA Grade
This is the worst signing in NFL history. That sentence is not an exaggeration.

Eric Wright is terrible. I gave him 1.5 stars in my 2012 NFL Free Agent Rankings for a reason. He's been torched numerous times per week over the past few seasons. Detroit and Cleveland fans know how bad Wright is, and the Buccaneers are about to find out.

Seriously, what the hell was Mark Dominik thinking? He couldn't have been sober when he made this transaction. I refuse to believe it. A plausible explanation is that Matt Millen snuck into his office, strangled him, shoved some LSD-laced kielbasa into the general manager's back side, and then slipped Wright's agent's number into his hand. When Dominik awoke, he was still delirious, so thought that paying $37.5 million to one of the worst cornerbacks on the market was a great idea.

Yes, that's exactly what happened. You heard it here first.
http://walterfootball.com/freeagents2012recap.php
pi_109118063
Lol die foul van Camby op Fields the fuck!
pi_109118093
Edit: helemaal verkeerde topic en ik kan geen posts editten. Tot zover mijn faal, excuus...
pi_109119855
Titans hebben een aantrekkelijke deal voorgesteld, Manning zou na zijn playing days in de Titans' organisatie een rol kunnen spelen....

En Peyton wil snel besluiten:
quote:
Free-agent QB Peyton Manning (Colts) would like to make a decision on his new team by Sunday, March 18, according to a person close to the QB.

[ Bericht 50% gewijzigd door Guard op 15-03-2012 09:37:44 ]
pi_109119895
Hillis naar de Chiefs, als ie Charles healthy kan houden door een stuk workload over te nemen is dat best een leuk backfield in KC (als ze de 2010 Hillis krijgen en niet de 2011 versie)
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:21:01 #241
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109120413
Geruchten gaan dat de Bucs bezig zijn met een trade voor DeMeco Ryans
Luck is for losers
pi_109123035
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 08:54 schreef Guard het volgende:
Hillis naar de Chiefs, als ie Charles healthy kan houden door een stuk workload over te nemen is dat best een leuk backfield in KC (als ze de 2010 Hillis krijgen en niet de 2011 versie)
Hij heeft iig dezelfde OC als in 2010. ;)
pi_109125883
De Patriots kunnen mij echt gestolen worden als ze niet eens een poging gaan doen om wallace bij de steelers weg te halen
Pick 31 voor wallace is a steal!
pi_109131272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:21 schreef Moonlighter het volgende:
De Patriots kunnen mij echt gestolen worden als ze niet eens een poging gaan doen om wallace bij de steelers weg te halen
Pick 31 voor wallace is a steal!
Die first round pick is maar de helft van het verhaal. Je moet hem ook nog signen en iedereen weet dat Wallace een dik contract wil. Vooral nu een normale WR als Garcon zo'n dik contract gekregen heeft zal Wallace nog meer willen. Dat is dus een hele dure first round pick. En mocht Wallace besluiten om voor minder geld te willen spelen om met Brady te kunnen samenspelen dan hebben de Steelers nog altijd de kans om dat contract to matchen.

Met andere woorden: een first round + héél veel geld voor Wallace? Dat zie ik BB never nooit doen.
pi_109132223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:07 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Die first round pick is maar de helft van het verhaal. Je moet hem ook nog signen en iedereen weet dat Wallace een dik contract wil. Vooral nu een normale WR als Garcon zo'n dik contract gekregen heeft zal Wallace nog meer willen.
'Skins weer :N
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:18:37 #246
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109133757
Orlovsky naar de Bucs

CHAMPIONSHIP!
Luck is for losers
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:52:32 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_109134966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Zelfs Lions fans zijn blij dat hij weg is voor dit geld en dat wil wel wat zeggen met hun secondary. Nogmaals: elke QB in de NFC North treurt na dit nieuws.
No shit. :D Zoveel geld voor een vrij dramatische CB. Succes ermee Bucs.
pi_109135113
De Pats zijn mogelijk geïnteresseerd in Danny Amendola. Dat klinkt veel logischer voor de Pats. Hij is eigenlijk al Wes Welker 2.0., is pas 26 jaar en kost een second round pick. Wes Welker word niet jonger en BB houd van zo'n soort type speler als slot WR in zijn offense.

Mario Williams naar Buffalo:
quote:
Jason La Canfora @JasonLaCanfora
Don't have official numbers on Mario Williams in BUF yet, but been hearing $16M a year with $50M guaranteed not out of the question.
Belachelijk bedrag voor iemand als Williams. Het is geen Reggie White. :')

[ Bericht 29% gewijzigd door The_Playmaker op 15-03-2012 17:44:20 ]
pi_109158756
Mijn kaartje voor 28 okt zijn binnen yay.

Wil natuurlijk wel een paar leuke shirts hebben, maar op nfl.com zijn die verzend kosten gewoon 65 dollar... Is er iets anders ergens :)
pi_109158822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef Fipotje het volgende:
Mijn kaartje voor 28 okt zijn binnen yay.

Wil natuurlijk wel een paar leuke shirts hebben, maar op nfl.com zijn die verzend kosten gewoon 65 dollar... Is er iets anders ergens :)
Op nfluk is het al iets goedkoper om te laten versturen...
http://shop.nfluk.com/mpl/shippingandreturns.mas
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:59:51 #251
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109160116
Die hebben geen Jerseys haha
Luck is for losers
pi_109160544
Maar wel shirts... ;)

Edit: die site is gaar...
klik je op jerseys, zie je alleen een Lynch jersey, klik je op view, krijg je een Polamalu jersey te zien 8)7
En het shirt aanbod is ook niet echt groot zie ik nu... Slechte suggestie dus :@
pi_109160637
Trouwens als de nood hoog is, op game day staan er ook diverse merchandise stands rond Wembley
  Redactie Frontpage vrijdag 16 maart 2012 @ 20:48:35 #254
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_109182036
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef Guard het volgende:
Trouwens als de nood hoog is, op game day staan er ook diverse merchandise stands rond Wembley
Wat zijn de prijzen ongeveer?
pi_109194629
quote:
The Chargers announced Friday night that they have finalized a two-year deal with safety Atari Bigby.

Per ESPN’s Adam Schefter, it’s a $2.5 million deal that could max out at $4.5 million.
Mooi voor Bigby. ^O^
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:18:24 #256
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_109205010
Williams naar de Bills voor veel. Denver heeft 60 miljoen voor 5 jaar over voor Manning.

We zullen het snel weten.
pi_109218810
Heeft iemand een linkje naar een video waar deze van is:

Thnx!
If not now, then when.
  zondag 18 maart 2012 @ 02:04:16 #258
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_109221771
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een video waar deze van is:

[ afbeelding ]

Thnx!
pi_109261786
quote:
Seahawks signed QB Matt Flynn to three-year, $26 million contract.
Goed voor Flynn. Ik had hem liever naar de AFC zien gaan maar de Seahawks zijn een beter team dan de Phins dus zijn keuze is begrijpelijk.

Opvallend:
quote:
According to the Denver Post, the Dolphins are currently negotiating a contract with free agent Alex Smith that would pay him $8 million annually.
De Niners moeten dus wel echt voor Manning gaan. Het zou wat zijn als Manning naar Tennessee of Denver zou gaan. Dan zitten ze daar in San Francisco. :P
  maandag 19 maart 2012 @ 01:25:41 #260
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_109261862
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Goed voor Flynn. Ik had hem liever naar de AFC zien gaan maar de Seahawks zijn een beter team dan de Phins dus zijn keuze is begrijpelijk.

Opvallend:

[..]

De Niners moeten dus wel echt voor Manning gaan. Het zou wat zijn als Manning naar Tennessee of Denver zou gaan. Dan zitten ze daar in San Francisco. :P
Hopelijk wordt hij net zo goed als de vorige Matt die we bij de Packers hebben weggehaald :).
pi_109264033
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Opvallend:

[..]

Miami is ook niet echt lekker bezig met de QB positie. Nu Smith en Garrard als mogelijke opties, of toch maar Moore.
pi_109269455
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:06 schreef Guard het volgende:

[..]

Miami is ook niet echt lekker bezig met de QB positie. Nu Smith en Garrard als mogelijke opties, of toch maar Moore.
Nog even en iemand belt Favre weer :')
  maandag 19 maart 2012 @ 13:41:26 #263
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109271443
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Luck is for losers
pi_109272216
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:28 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Nog even en iemand belt Favre weer :')
The f-bomb -O-
Get it and Bet it
  maandag 19 maart 2012 @ 16:53:24 #265
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_109278226
AdamSchefter twitterde op maandag 19-03-2012 om 16:52:15 From @mortreport and me: Peyton Manning will become the next quarterback of the Denver Broncos, barring unexpected snag in contract talks. reageer retweet
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_109278842
Ben benieuwd hoe dit voor Tebow gaat uitpakken.
pi_109279261
Tebow word weggetrade. De Broncos hebben nu eindelijk een goede reden om Tebow weg te doen. Slim gedaan van Elway. De enigste manier om Tebow te vervangen zonder enige controversie is door iemand als Manning binnen te halen. Dit betekent dat hij nu zelf zijn QB of the future kan gaan draften.
pi_109279836
Dat wordt wat, Manning buiten, op hoogte aan het eind van het seizoen.
Das toch heel wat anders als zo'n warme dome...

En benieuwd wat de Broncos voor Tebow gaan krijgen. Ze waren destijds het enige team wat Tebow first round pick waardig vond.
  maandag 19 maart 2012 @ 17:51:38 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_109280085
Quinn nu in KC dus die wordt ook niet Manning's opvolger. Ja en dan Elway?
  maandag 19 maart 2012 @ 18:12:29 #270
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_109280764
Godver...Kut Elway. Zal nog wel een fan blijven maar serieus? Na zo een seizoen toch geen of amper vertrouwen hebben in Tebow.
Trotse Belg.
  maandag 19 maart 2012 @ 18:17:25 #271
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_109280933
quote:
15s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef Sasman het volgende:
Godver...Kut Elway. Zal nog wel een fan blijven maar serieus? Na zo een seizoen toch geen of amper vertrouwen hebben in Tebow.
Met Tebow win je nooit een Superbowl.

Ik ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Meer spelers zullen nu naar Denver moeten komen om het team beter te maken. Ik heb namelijk niet het idee dat het team van vorig seizoen met Peyton als qb veel kans maakt in de playoffs.
  maandag 19 maart 2012 @ 18:34:19 #272
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109281486
En met Manning denk je nu of de komende 2 jaar wel?

We gaan zien hoe goed Manning is buiten de dome

Tebow naar New England denk ik, Belichick was al gek van hem en McDaniels heeft hem gedraft
Luck is for losers
  maandag 19 maart 2012 @ 18:35:23 #273
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_109281530
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Meer spelers zullen nu naar Denver moeten komen om het team beter te maken. Ik heb namelijk niet het idee dat het team van vorig seizoen met Peyton als qb veel kans maakt in de playoffs.
En verwacht je dit met Manning wel? Je zegt zelf, het team moet sterker worden.
Trotse Belg.
  maandag 19 maart 2012 @ 18:46:38 #274
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_109281976
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef Sasman het volgende:

[..]

En verwacht je dit met Manning wel? Je zegt zelf, het team moet sterker worden.
Kans is veel groter met Manning. Ik denk dat de vriendjes van Peyton nu naar Denver komen. Dallas Clark en Reggie Wayne zijn nog steeds prima spelers
  maandag 19 maart 2012 @ 18:47:59 #275
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109282039
Wayne is al geresigned door Indy....
Luck is for losers
pi_109282051
quote:

[..]

Met Manning ook niet. Dit is gewoon puur en enkel een situatie creëren waarin je Tebow kunt traden. Je vervangt hem door een Hall of Fame QB dus dat zullen de fans wel pikken. En Elway kan nu zelf een QB draften om Manning op te volgen. Iedereen weet dat hij het niet in Tebow zag zitten.

Het is maar de vraag waar Tebow gaat eindigen. De Broncos zullen ook niet zo gek zijn dat ze hem voor peanuts zullen laten gaan. Ik ben benieuwd welk team bereid is om een hoge draft pick voor hem op te geven.
  maandag 19 maart 2012 @ 18:48:31 #277
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_109282059
Wayne heeft net een handtekening gezet bij de Colts. :P
  maandag 19 maart 2012 @ 19:15:51 #278
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_109283246
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:48 schreef popolon het volgende:
Wayne heeft net een handtekening gezet bij de Colts. :P
:D

Tebow terug naar Florida? In Miami kan hij het in training camp opnemen tegen Matt Moore.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:19:47 #279
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109283401
Ik zeg Patriots gezien de geschiedenis

Broncos gaan hier geen SB mee winnen, Manning speelt 14 jaar, heeft 1 SB gewonnen maar hoeveel playoff games heeft hij niet gechoked? En dat was met een Indy team wat 1 vd beste ooit was
Luck is for losers
pi_109283665
  maandag 19 maart 2012 @ 19:28:43 #281
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_109283840
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:19 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zeg Patriots gezien de geschiedenis

Broncos gaan hier geen SB mee winnen, Manning speelt 14 jaar, heeft 1 SB gewonnen maar hoeveel playoff games heeft hij niet gechoked? En dat was met een Indy team wat 1 vd beste ooit was
Brett Favre was in Minnesota één interception verwijderd van de Superbowl. Die had ook slechts één Superbowl gewonnen met Green Bay.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:35:01 #282
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_109284141
quote:
:P
  maandag 19 maart 2012 @ 19:36:00 #283
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109284195
Hoevaak heeft Favre verder in de playoffs gestaan? en daarbij was het meer AP zn verdienste dan Favres dat seizoen

Denk dan hier eens aan.

Manning zat bij de Colts in een offense die speciaal voor hem was gebouwd en was gecomplimenteerd met spelers die nodig waren in dat specifieke systeem.
Denvers D is oud, ondanks het jaar wat ze vorig jaar hebben gehad. Rungame is aardig maar Manning is een pass first, pass second, pass third en we rennen als het echt niet anders kan QB.

Ze zijn aangewezen op een hele korte periode dat ze uberhaupt succes gaan boeken, dit jaar? Nooit. Volgend jaar? Misschien
Luck is for losers
pi_109284258
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Brett Favre was in Minnesota één interception verwijderd van de Superbowl. Die had ook slechts één Superbowl gewonnen met Green Bay.
Favre koos voor Minnesota omdat hij ook in een dome kon spelen. Dat heeft hij zelf gezegd. Zijn lichaam kon het niet meer aan om in December in de kou te spelen. Die luxe heeft Manning niet. Ik zie Manning in December al in de kou in Arrowhead spelen. :')
  maandag 19 maart 2012 @ 19:40:03 #285
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109284438
quote:
At the end of the day, the nuts-and-bolts of it are as follows: the Broncos are taking a flier on a 35 year-old quarterback coming off of four major neck surgeries in less than a calendar year, to play within an offense with no formidable weapons, outdoors eight times a year in a cold-weather city. It's a huge, huge risk, and I don't think there's really much reward. Manning or no Manning, the Broncos were not, and still are not, legitimate Super Bowl contenders.
Luck is for losers
pi_109284977
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:34 schreef kidkash19 het volgende:
Tebow naar New England denk ik, Belichick was al gek van hem en McDaniels heeft hem gedraft
:{w
  maandag 19 maart 2012 @ 19:50:30 #287
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109285071
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef rgras het volgende:

[..]

:{w
Is echt niet gek hoor, Belichick heeft al meerdere malen aangegeven fan te zijn van Tebow en was zelfs kind aan huis bij de Gators in de tijd dat Tebow daar speelde. New England zn offense is op het option gedeelte na bijna identiek aan de toenmalige Gators O.

Kan zomaar een match made in heaven zijn
Luck is for losers
pi_109285718
Dat wil ik heus wel geloven, maar ik hoop het niet..
  maandag 19 maart 2012 @ 20:01:20 #289
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109285842
Want? Het is niet alsof hij Brady gaat vervangen en het is iemand die je in je kleedkamer goed kan gebruiken
Luck is for losers
pi_109285982
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef kidkash19 het volgende:
Rungame is aardig maar Manning is een pass first, pass second, pass third en we rennen als het echt niet anders kan QB.

Fox is totaal het tegengestelde, run, run and pass now and then to keep 'em honest. Zal dus wel ergens in het midden uitkomen. Meer passes dan we van Fox gewend zijn, maar minder dan Manning zal willen
  maandag 19 maart 2012 @ 20:03:51 #291
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109286016
Jij denkt dat Fox nog wat in te brengen heeft bij de Offense?
Luck is for losers
pi_109286145
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef kidkash19 het volgende:
Want? Het is niet alsof hij Brady gaat vervangen en het is iemand die je in je kleedkamer goed kan gebruiken
Ik kan die man totaal niet uitstaan, dus ik gun hem zelfs nog geen plekje als towelboy in 'mijn' team.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:07:15 #293
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109286209
Dan denk ik dat je een ander team moet zoeken :P
Luck is for losers
pi_109287261
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef kidkash19 het volgende:
Jij denkt dat Fox nog wat in te brengen heeft bij de Offense?
Niet voor niets dat de Broncos in 2011 de meeste runningplays hadden in de league (met de Texans). Is een staple van een Fox offense. Of hij nu wel of niet de offense runt, ik denk niet de Broncos ineens een prolific passing-team worden.
  maandag 19 maart 2012 @ 21:18:17 #295
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_109290122
http://miami.cbslocal.com/2012/03/19/tebow-to-dolphins-next/

Goed artikel.
Voor mij zijn dit en en Jaguars de grootste geïnteresseerden.
Trotse Belg.
  Redactie Frontpage maandag 19 maart 2012 @ 22:33:18 #296
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_109294562
quote:

[..]

Met deze Manning ook niet meer.
Domme actie van de Broncos. Over 1, 2 jaar moeten ze weer gaan bouwen met een nieuw QB. Had je het beter nog met Tebow kunnen proberen. Slechter zal ie niet worden.
pi_109296623
Quelle surprise:
quote:
The Denver Broncos are scheduled to meet with free-agent C Jeff Saturday (Colts).
quote:
The Denver Broncos are expected to sign free-agent WR Brandon Stokley (Giants).
quote:
The Denver Broncos are expected to sign free-agent TE Dallas Clark (Colts).
Who's next? Marvin Harrison? :')
Broncos krijgen zo een lekker oud (en duur) roster...

[ Bericht 26% gewijzigd door Guard op 19-03-2012 23:29:28 ]
pi_109297283
quote:
The Carolina Panthers have agreed to terms on a four-year deal with free-agent RB Mike Tolbert (Chargers)......
Carolina Panthers RB Mike Tolbert's agent, Joel Turner, said Tolbert left over $1 million on the table from the San Diego Chargers to sign with the team. Financial terms of the deal have yet to be revealed.
Tolbert zal als FB worden gebruikt.
Er gaan geluiden op dat de Panthers Stewart wel eens zouden kunnen gaan traden, wat ik eeuwig zonde zou vinden. Kun je beter DeWill traden imo. Stewart is nog lang niet op, en kan nog een aantal jaren als featured back draaien. DeWill begint al meer richting de 30 te gaan.

Nu mogen de Panthers aandacht gaan besteden aan de needs, DL/LB (Onatolu en Tucker zijn voor depth op LB) en de O-line is ook niet echt sterker geworden met het vertrek van Wharton en Bernadeau.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 00:18:08 #299
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_109298454
De hoogte kan Manning ook helpen, minder luchtweerstand waardoor hij beter langere passes kan gooien en dat was nou juist het probleem tijdens zijn rehab.
pi_109298748
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:24 schreef Guard het volgende:
Quelle surprise:

[..]

[..]

[..]

Who's next? Marvin Harrison? :')
Broncos krijgen zo een lekker oud (en duur) roster...
Belachelijk. Dat je Manning haalt kan ik enigszins nog begrijpen maar dat je dan ook een aantal van zijn oud ploeggenoten haalt is gewoon triest. Vooral Stokley. Je wilt toch als team je eigen identiteit behouden? Nu lijkt het gewoon op een zielige poging om de Colts offense van 2010 nieuw leven in te blazen. :')
pi_109299232
Dat hij Saturday meeneemt kan ik nog wel begrijpen, die twee zijn een goed team.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')