abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109039094
quote:
Randy Moss is joining the San Francisco 49ers.

Moss, who had a workout with 49ers head coach Jim Harbaugh today, has reached an agreement on a one-year deal with the team, ESPN’s Adam Schefter reports. No financial terms of the contract have been disclosed.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:28:22 #212
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_109046722
Kan leuk worden vandaag. Als de Bears Mario Williams signen .... Zal niet goedkoop zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_109050508
Free agency is weer die tijd tijd van het jaar voor spelers on flink overbetaald te worden en uiteindelijk levert het weinig op. Zie de finalisten van de laatste 3 SB's (Colts, Saints, Packers, Steelers, Patriots, Giants) en zie wat hun in free agency doen: weinig. Die bouwen via de draft en signen hun eigen spelers. Ondertussen blijven teams als Washington, Philly en Dallas maar met geld smijten en het is nog steeds drie keer niks.
pi_109052062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Free agency is weer die tijd tijd van het jaar voor spelers on flink overbetaald te worden en uiteindelijk levert het weinig op. Zie de finalisten van de laatste 3 SB's (Colts, Saints, Packers, Steelers, Patriots, Giants) en zie wat hun in free agency doen: weinig. Die bouwen via de draft en signen hun eigen spelers. Ondertussen blijven teams als Washington, Philly en Dallas maar met geld smijten en het is nog steeds drie keer niks.
Brees is toch een aardige FA signing. Verder waren de Eagles ook wel goed op stoom aan het eind van het seizoen, verwacht ik nog wel veel van komend seizoen. Voor de rest ben ik het er wel mee eens dat FA's nooit direct een grote impact hebben.
Ja, schrok je toch even he!
pi_109052614
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Brees is toch een aardige FA signing. Verder waren de Eagles ook wel goed op stoom aan het eind van het seizoen, verwacht ik nog wel veel van komend seizoen. Voor de rest ben ik het er wel mee eens dat FA's nooit direct een grote impact hebben.
Maar na de Brees signing 5 jaar geleden hebben ook de Saints het rustig gehouden qua free agency. De Eagles zullen met Vick nooit een SB winnen. Het ziet er allemaal spectaculair uit maar hij heeft nog altijd het football IQ van een rookie wanneer het aankomt op het "lezen" van de defense. Na zoveel jaar zou je toch wel verwachten dat meneer weet wanneer de defense gaat blitzen?
pi_109065288
quote:
Jay Glazer of FOX reports that they have traded receiver Brandon Marshall to the Bears for a 2012 third-round pick and a 2013 third-round pick
Je trade je beste WR weg voor 2 3rd round picks? Doe hem dan gewoon voor niks weg. _O-
pi_109068940
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Je trade je beste WR weg voor 2 3rd round picks? Doe hem dan gewoon voor niks weg. _O-
Vreemde move inderdaad, waarom ook?
pi_109070141
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:14 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Vreemde move inderdaad, waarom ook?
Gerucht gaat dat Manning geen fan is van Marshall. Dit zou dus betekenen dat Manning en Wayne naar Miami gaan. Met andere woorden: what Peyton wants, he gets. Lekkere front office in Miami. :')
pi_109071489
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Gerucht gaat dat Manning geen fan is van Marshall. Dit zou dus betekenen dat Manning en Wayne naar Miami gaan. Met andere woorden: what Peyton wants, he gets. Lekkere front office in Miami. :')
:')
Alsof Peyton met iedereen kon opschieten in Indy, wat een klets :D Als je gewoon vrij loopt zal hij je de bal wel gooien, je hoeft niet elke dag bij elkaar op de koffie.
pi_109077849
Free agency gaat weer lekker van start:
quote:
Redskins agreed to terms with WR Pierre Garcon, formerly of the Colts, on a five-year, $42.5 million contract.
quote:
Rams agreed to terms with CB Cortland Finnegan on a five-year, $50 million contract, including $26.5 million in guarantees.
quote:
Bucs agreed to terms with Vincent Jackson a five-year, $55.555 million contract, including $26 million guaranteed.
quote:
Seahawks re-signed LE Red Bryant to a five-year, $35 million contract.
quote:
49ers re-signed CB Carlos Rogers to a four-year, $29.3 million contract.
En zéér verrassend:
quote:
Colts signed WR Reggie Wayne to a three-year, $17.5 million contract.
Miami lijkt nu dus wel uit de race voor Manning. Lijkt erop dat ze voor Flynn gaan. Geruchten gaan dat het tussen Denver en Tennessee gaat met Arizona als dark horse.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Playmaker op 14-03-2012 03:59:12 ]
pi_109078017
Ik hoop op Denver, gewoon om Tebow te fucken.
pi_109078257
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

En Chicago ook, where receivers go to die... al is dat nu misschien niet helemaal meer waar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_109078674
quote:
The San Diego Chargers agreed to a four-year deal with free-agent WR Robert Meachem (Saints) Tuesday, March 13. The deal is worth $25.9 million, with $14 million fully guaranteed.
nooit echt dat kunnen brengen bij de Saints wat ik van hem verwacht had. Bij de Chargers zal het wel niet ineens een stuk beter gaan. Matthews kwam goed op stoom in de tweede helft van 2011, en dan is er nog Gates...
pi_109078866
quote:
The Tampa Bay Buccaneers signed wide receiver Vincent Jackson to a five-year contract, the team announced Tuesday, and a league source told NFL Network insider Jason La Canfora the deal is worth just under $56 million, with $26 million guaranteed.

Jackson, 29, will make $26 million in the first two years of the contract and $36 million in the first three. The actual value of the deal is $55,555,555.55, in honor of Bucs quarterback Josh Freeman's jersey No. 5.
Wat is dit voor onzin? :')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_109080898
Ja je kent hem wel, de legendarische QB..... sure hall of famer....die gast die de Bucs al hun recente successen heeft gebracht....

Oh nee wacht...... :')
pi_109081092
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:47:27 #228
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109081437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:27 schreef Guard het volgende:
Ja je kent hem wel, de legendarische QB..... sure hall of famer....die gast die de Bucs al hun recente successen heeft gebracht....

Oh nee wacht...... :')
Ik vind die laatste zin van het bericht al discutabel maar je bedoelt die QB die in 2010 maar 6 INTs heeft gegooid? 2x NFC player of the week was? die 10-6 ging met een jong team? Die 5 comeback wins had? en die een reserve was voor de Pro Bowl, die QB?

2011 was een dramatisch seizoen over de gehele linie en de coachingstaff was echt bizar slecht en verloor het team al snel in overmacht. Offense was vanilla en inspiratieloos. Ik denk dat dit jaar een mooi jaar word om te zien wat Freeman nou echt is incl #1 WR
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_109081658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:47 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik vind die laatste zin van het bericht al discutabel maar je bedoelt die QB die in 2010 maar 6 INTs heeft gegooid? 2x NFC player of the week was? die 10-6 ging met een jong team? Die 5 comeback wins had? en die een reserve was voor de Pro Bowl, die QB?

2011 was een dramatisch seizoen over de gehele linie en de coachingstaff was echt bizar slecht en verloor het team al snel in overmacht. Offense was vanilla en inspiratieloos. Ik denk dat dit jaar een mooi jaar word om te zien wat Freeman nou echt is incl #1 WR
Ik zeg nergens dat ik hem een slechte QB vind, maar elite is ie ook niet
Beetje voorbarig om een speler te gaan "eren" met dit soort onzin, dan kun je zo'n soort opmerkingen verwachten.
Zeg nou zelf, zoiets is toch sneu?
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:07:56 #230
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109084170
Daarom zeg ik ook dat ik de geloofwaardigheid van die zin een beetje in twijfel trek
Luck is for losers
pi_109090718
The bucs zijn lekker bezig

quote:
Vincent Jackson agreed to five-year deal in Tampa with Bucs.
quote:
CB Eric Wright reached agreement with Tampa Bay, signing deal today.
quote:
Tampa Bay reached agreement with former Saints guard Carl Nicks on a five-year, $47.5 million deal including $31 million guaranteed.
if you ain't cheating you ain't trying
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:06:34 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109092233
BAM!

Eindelijk doen de Bucs voor het eerst in jaren iets in Free Agency

Blount gaat een monsterseizoen tegemoet met de toevoeging van Nicks
Freeman zal erg blij zijn met de toevoeging van zowel Jackson als Nicks
De secondary word geholpen door Wright en hopelijk Claiborne erbij

Calvin got PAID BTW
Luck is for losers
pi_109092444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:22 schreef Moonlighter het volgende:
The bucs zijn lekker bezig

[..]

[..]

[..]

Ik begrijp de VJ en Nicks signings maar dat is een flinke overpay voor een CB van het kaliber Eric Wright. Wacht maar tot ze hem daadwerkelijk zien spelen. Alle QB's in de NFC North treuren dat hij weg is. Maar goed, geld moet blijkbaar rollen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:32:45 #234
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109093338
Zo slecht was hij niet bij de Browns op 1 jaar na, Bucs hebben alle hulp nodig op die positie. Met Claiborne erbij zijn ze meteen sterker. Al zou ik met Richardson ook niet ontevreden zijn icm met Blount en deze Oline
Luck is for losers
pi_109093652
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef kidkash19 het volgende:
Zo slecht was hij niet bij de Browns op 1 jaar na, Bucs hebben alle hulp nodig op die positie. Met Claiborne erbij zijn ze meteen sterker. Al zou ik met Richardson ook niet ontevreden zijn icm met Blount en deze Oline
Hulp nodig hebben wil nog niet zeggen dat je moet overpayen voor iemand als Eric Wright. Iemand als Eric Wright vind je ook in de draft. Zelfs Lions fans zijn blij dat hij weg is voor dit geld en dat wil wel wat zeggen met hun secondary. Nogmaals: elke QB in de NFC North treurt na dit nieuws.
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:18:23 #236
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_109114233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Hulp nodig hebben wil nog niet zeggen dat je moet overpayen voor iemand als Eric Wright. Iemand als Eric Wright vind je ook in de draft. Zelfs Lions fans zijn blij dat hij weg is voor dit geld en dat wil wel wat zeggen met hun secondary. Nogmaals: elke QB in de NFC North treurt na dit nieuws.
Ik geloof dat iemand het met je eens is:

quote:
Bucs sign CB Eric Wright (5 years, $37.5M): MILLEN ON LSD-LACED KIELBASA Grade
This is the worst signing in NFL history. That sentence is not an exaggeration.

Eric Wright is terrible. I gave him 1.5 stars in my 2012 NFL Free Agent Rankings for a reason. He's been torched numerous times per week over the past few seasons. Detroit and Cleveland fans know how bad Wright is, and the Buccaneers are about to find out.

Seriously, what the hell was Mark Dominik thinking? He couldn't have been sober when he made this transaction. I refuse to believe it. A plausible explanation is that Matt Millen snuck into his office, strangled him, shoved some LSD-laced kielbasa into the general manager's back side, and then slipped Wright's agent's number into his hand. When Dominik awoke, he was still delirious, so thought that paying $37.5 million to one of the worst cornerbacks on the market was a great idea.

Yes, that's exactly what happened. You heard it here first.
http://walterfootball.com/freeagents2012recap.php
pi_109118063
Lol die foul van Camby op Fields the fuck!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_109118093
Edit: helemaal verkeerde topic en ik kan geen posts editten. Tot zover mijn faal, excuus...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_109119855
Titans hebben een aantrekkelijke deal voorgesteld, Manning zou na zijn playing days in de Titans' organisatie een rol kunnen spelen....

En Peyton wil snel besluiten:
quote:
Free-agent QB Peyton Manning (Colts) would like to make a decision on his new team by Sunday, March 18, according to a person close to the QB.

[ Bericht 50% gewijzigd door Guard op 15-03-2012 09:37:44 ]
pi_109119895
Hillis naar de Chiefs, als ie Charles healthy kan houden door een stuk workload over te nemen is dat best een leuk backfield in KC (als ze de 2010 Hillis krijgen en niet de 2011 versie)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')