Welk rijnummer was dat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef Guard het volgende:
welke upper sideline-tickets (prijs)?
Heb trouwens een keer sideline 2e ring gezeten, zo'n rij of 10 onder het dak, dat is echt fucking hoog..
[ afbeelding ]
Sanchez en Tebow..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef SteveBudin het volgende:
ESPN heeft QBR wat al beter is dan de gewone rating.
http://espn.go.com/nfl/qbr/_/type/player-season
Wow, ik had helemaal niet door dat Stafford ook meer dan 5000 yrds gehaald heeft. Baas.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:51 schreef The_Playmaker het volgende:
Advanced NFL Stats heeft veel modernere stats.![]()
Dit is een lijst van de beste "air yard passers" in 2011:
http://www.advancednflstats.com/2012/01/air-yards-2011.html
Deze stat vertelt gewoon niet het hele verhaal. Als de beste optie om een first te halen een screenpass is, dan zou de QB een pass voor -1 yd bij zijn statistieken geschreven kunnen krijgen (als alles achter de line of scrimmage gebeurd) terwijl er een TD gescoord werd. Natuurlijk is het een beetje krom als je geweldige receivers hebt, maar voor mij is de eerste prioriteit van een QB niet om zo ver mogelijk te gooien maar om zoveel mogelijk yards on the play the krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef The_Playmaker het volgende:
Interessante segment op NFL Live gisteren. Daarin werd meer aandacht besteed aan de yards passing per QB en de invloed van YAC op die cijfers. Als je YAC weghaalt dan zou Matthew Stafford de QB met de meeste yards zijn, gevolgd door Rodgers, Eli en Brees. Brady zou niet eens in de Top 5 passers voorkomen. Zo zie je maar hoe WR's/TE's en soms ook RB's (denk aan een Sproles) de cijfers van de QB's enorm beïnvloeden. Ze zouden dan ook eigenlijk met net yardage passing moeten komen, dat geeft een beter beeld van wat een QB doet. Het is eigenlijk een beetje onzin dat een QB de credits krijgt voor een 2 yd screen pass die resulteert in een lange TD "catch".
Dus jij vind dat als de QB een pass van 3 yd gooit en de receiver ontwijkt 3 verdedigers en rent de bal 55 yd in de endzone dat een verdienste van de QB? Ik dus niet. Ik zie dan ook niets mis met negative yards toeschrijven aan een pass achter de line of scrimmage of gewoon géén yards. Dat is toch de locatie waar de QB de bal gooit of niet soms? Wat er daarna gebeurt is allemaal verdienste van diegene de de bal ontvangen heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef SlamD het volgende:
[..]
Deze stat vertelt gewoon niet het hele verhaal. Als de beste optie om een first te halen een screenpass is, dan zou de QB een pass voor -1 yd bij zijn statistieken geschreven kunnen krijgen (als alles achter de line of scrimmage gebeurd) terwijl er een TD gescoord werd. Natuurlijk is het een beetje krom als je geweldige receivers hebt, maar voor mij is de eerste prioriteit van een QB niet om zo ver mogelijk te gooien maar om zoveel mogelijk yards on the play the krijgen.
Vaak is een korte pass gewoon de beste optie, en om daar nou een statistiek bij te verzinnen die dat afstraft lijkt me wat vreemd.
Dat is het nadeel van statistiek in het algemeen. Een RB krijgt ook alle yards op zijn naam, ook als hij 30 yard extra heeft gekregen door een geweldig block van iemand anders. Interceptions laten ook niet zien hoeveel er getipt zijn, of hoeveel incompletions er eigenlijk toch wel vangbaar waren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:26 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dus jij vind dat als de QB een pass van 3 yd gooit en de receiver ontwijkt 3 verdedigers en rent de bal 55 yd in de endzone dat een verdienste van de QB? Ik dus niet. Ik zie dan ook niets mis met negative yards toeschrijven aan een pass achter de line of scrimmage of gewoon géén yards. Dat is toch de locatie waar de QB de bal gooit of niet soms? Wat er daarna gebeurt is allemaal verdienste van diegene de de bal ontvangen heeft.
Ik zeg nergens dat het de taak is van de QB om de bal zo ver mogelijk te gooien. Ik zeg wel dat de QB soms vééls te veel credits krijgt voor een play of een TD dan hij zou moeten krijgen.
Catches zegt mij bijvoorbeeld ook niks. Ik kijk liever naar het % dat een WR vangt. Dat zegt veel meer over zijn kunnen dan het aantal ballen dat hij vangt.
quote:Hines Ward's constant, ear-to-ear smile tucked behind a black facemask has been a lasting image for Pittsburgh Steelers fans the past 14 seasons.
They won't see it again.
At least, not in a black-and-gold uniform.
Zal raar zijn hem in een ander uniform te zien, als ie dat al aan gaat trekken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 03:42 schreef popolon het volgende:
't Zat er aan te komen maar toch jammer.Hines Ward .
[..]
Tja het feit dat Tom Condon zowel Nicks als Brees als klant heeft doet wel erg vermoeden dat hij expres look te rekken om te zorgen dat Nicks als FA weg kan als Brees de franchise tag krijgt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Interessante situatie in New Orleans. Wat eerst een formaliteit leek begint nu toch steeds ingewikkelder te worden. Drew Brees heeft nog steeds geen nieuw contract. Hij schijnt big bucks te willen en dat willen de Saints niet betalen. De GM noemt hem "very very good but not great". Mochten ze hem de franchise tag geven dan betekent dat dat ze Nicks en Colston niet kunnen signen. En dat terwijl Brees aangaf het team bij elkaar te willen houden en dat hij niet voor het grote geld zou gaan. Niet alle Saints fans zijn blij met Brees' plotselinge big money demands als het ten koste gaat van andere FA players. Ik ben benieuwd hoe dit zal eindigen.
Wat is er verder nog gaande in NO?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Interessante situatie in New Orleans. Wat eerst een formaliteit leek begint nu toch steeds ingewikkelder te worden. Drew Brees heeft nog steeds geen nieuw contract. Hij schijnt big bucks te willen en dat willen de Saints niet betalen. De GM noemt hem "very very good but not great". Mochten ze hem de franchise tag geven dan betekent dat dat ze Nicks en Colston niet kunnen signen. En dat terwijl Brees aangaf het team bij elkaar te willen houden en dat hij niet voor het grote geld zou gaan. Niet alle Saints fans zijn blij met Brees' plotselinge big money demands als het ten koste gaat van andere FA players. Ik ben benieuwd hoe dit zal eindigen.
quote:NFL security determined between 22 and 27 defensive players on the Saints, as well as at least one asst. coach, maintained a bounty program.[/quote
[quote]Investigation reviewed 18.000 documents totaling more than 50,000 pages. Commissioner Goodell will determine the discipline.
quote:NFL determined that former Saints DC Gregg Williams administered the program with knowledge of other defensive coaches.
quote:Discipline for the Saints could include fines, suspensions and forfeiture of draft choices.
quote:NFL investigation of Saints began in 2010 when allegations were made that Saints targeted QBs such as Brett Favre and Kurt Warner.
quote:Jason La Canfora @JasonLaCanfora Reply Retweet Favorite · Open
NFL investigation says Saints coaches and GM Mickey Loomis did not intervene to stop bounties when owner Tom Benson instructed them to
quote:Saints bounty system: players paid $1,500 for "knockout," $1,000 for a “cart-off,” per NFL investigation. Payments increased in playoffs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |