abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107665933
Geen feest om half 10 wakker te worden.
Was het wel waard, zo jammer dat de patriots niet wonnen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 6 februari 2012 @ 11:23:34 #277
67174 Dos37
Come on Twente
pi_107666395
Zo mooi geslapen *O*

Giants _O_
Eli _O_
JPP _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 6 februari 2012 @ 11:26:22 #278
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_107666466
Kan ik hem helemaal ergens terugkijken?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_107666557
_O_ Manning _O_

Kan hij Peyton mooi pesten bij het volgende familiefeestje..
  maandag 6 februari 2012 @ 11:30:53 #280
67174 Dos37
Come on Twente
pi_107666593
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:26 schreef trigt013 het volgende:
Kan ik hem helemaal ergens terugkijken?
Je kunt hem wel donwloaden bij nieuwsgroepen en torrents
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 11:47:48 #281
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107667098
Nou, dat was prettig wakker worden :{

De excuses van NBC zijn er al _O-
NBC: sorry voor M.I.A.'s middelvinger
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 6 februari 2012 @ 11:53:19 #282
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_107667295
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Nou, dat was prettig wakker worden :{

De excuses van NBC zijn er al _O-
NBC: sorry voor M.I.A.'s middelvinger
IIk had tot vanochtend nog nooit van M.I.A. gehoord. Die middelvinger heeft dus geholpen om haar naamsbekendheid te vergroten :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_107667410
Pfff, zo naar het werk ..

Kan ik weer gaan uitleggen, wat er nou zo bijzonder is aan de Superbowl .. :') ;)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 12:11:36 #284
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107668085
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:53 schreef PirE het volgende:

[..]

IIk had tot vanochtend nog nooit van M.I.A. gehoord. Die middelvinger heeft dus geholpen om haar naamsbekendheid te vergroten :D.
Het mooie is dat je het ook meteen weer kan vergeten, al blijft deze SB actie waarschijnlijk tot je dood in je hoofd zitten (en het bijbehoordende verlies ook ).
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_107669667
En nu lekker wakker worden met de commercials die ik gister gemist heb :) Makkelijk, zo'n studentenleven ;)
pi_107669744
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_107669754
Mensen, om 15.00 (14.00 GMT) begint de kaartverkoop voor Wembley.

Althans.. de tweede poging tot.. :')
  maandag 6 februari 2012 @ 13:13:46 #288
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_107670156
Prachtige wedstrijd. Manning en Brady speelden op hun best. Veel andere spelers zijn middelmaat. Ik had het idee dat de Giants het veel eerder hadden kunnen beslissen. Alles bij elkaar tocht een verdiende winnaar.

Verslag van de BBC was ook prima. Amendola vertelde zinnige dingen. Iemand nog meegekregen dat hij aan het eind van de wedstrijd erg nodig moest plassen.Hij zat heel ongemakkelijk.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_107670439
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:11 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Het mooie is dat je het ook meteen weer kan vergeten, al blijft deze SB actie waarschijnlijk tot je dood in je hoofd zitten (en het bijbehoordende verlies ook ).
Het feit dat ik niks heb met de teams zal er wel voor zorgen dat deze niet hoog zal komen in mijn games to remember lijstje, als hij er uberhaupt inkomt :D.

Better QB won _O_.
Get it and Bet it
pi_107670666
Met alle respect, Brady blijft nog steeds de betere QB. Eli is daarentegen wel op veel lijstjes flink gestegen dit seizoen.
  maandag 6 februari 2012 @ 13:48:33 #291
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_107671417
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:28 schreef rgras het volgende:
Met alle respect, Brady blijft nog steeds de betere QB. Eli is daarentegen wel op veel lijstjes flink gestegen dit seizoen.
Eens. Ik vond Eli voor dit seizoen erg overschat. Na dit seizoen is hij toegetreden tot de top 5.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_107671494
Sterker nog, 99% van de 'kenners' is het er over eens dat Brady in de all-time top 5 staat. Eli komt daar (nog) langer niet in de buurt.
pi_107672348
Die hail mary aan het einde bezorgde mij wel even een hartstilstand van 3 seconden. Maar wat een einde weer, nog spannender dan vorig jaar! Die laatste touchdown van de Giants kwam echt uit het niets, ik had het in ieder geval niet meer verwacht.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_107672661
Wat was precies het doel van die gozer die geen td wilde?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107672881
Als hij geen TD maakte zou de tijd door blijven lopen. Op die manier zouden ze minder tijd voor de Patriots over laten en alsnog een FG maken.
pi_107673009
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was precies het doel van die gozer die geen td wilde?
Het was zo'n beetje het einde van de wedstrijd, dan wil je de bal in het spel houden als je op een paar yard staat tot het laatste moment. Zodra er een touchdown is geweest stopt de klok _en_ moet je de bal naar de tegenstander spelen, en hadden de Patriots nog een paar beste kansen om terug te komen met een touchdown en de SB alsnog te winnen. Kwestie van tijd rekken en op het laatste moment een TD maken of een FG.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_107673137
Ik twijfel of Bradshaw voor de kneel wilde gaan.. het scoren van de winning TD is erg aantrekkelijk.
pi_107673225
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Het was zo'n beetje het einde van de wedstrijd, dan wil je de bal in het spel houden als je op een paar yard staat tot het laatste moment. Zodra er een touchdown is geweest stopt de klok _en_ moet je de bal naar de tegenstander spelen, en hadden de Patriots nog een paar beste kansen om terug te komen met een touchdown en de SB alsnog te winnen. Kwestie van tijd rekken en op het laatste moment een TD maken of een FG.
Pats stond meer dan een fg achter.

Voor de kneel gaan betekent ook zelf minder tijd om te scoren. Had het high risk gevonden, vraag me af of dat van de coaching af kwam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107673372
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Pats stond meer dan een fg achter.

Voor de kneel gaan betekent ook zelf minder tijd om te scoren. Had het high risk gevonden, vraag me af of dat van de coaching af kwam
quote:
INDIANAPOLIS -- A gamble by the desperate New England Patriots led to New York Giants running back Ahmad Bradshaw to go 6 yards untouched for a 21-17 lead with 57 seconds to play in Super Bowl XLVI. It turned out to be the game-winning touchdown.

Coach Bill Belichick's decision to trade a touchdown for time on the clock surprised Bradshaw, who didn't expect to have such an easy path to the end zone and heard quarterback Eli Manning yelling at him to stop short of the goal line.

The Giants would have rather run more time off the clock and let kicker Lawrence Tynes finish it off with a field goal to win by a single point. Tynes was warming up on the sideline when Bradshaw got the handoff.

"I thought I heard Eli yelling at me to fall down," Bradshaw said. "I tried, but I couldn't do it."

Bradshaw spun around at the 1-yard line and tried to stop, but wound up falling backward into the end zone. At that moment, Manning wished he'd anticipated the Patriots' decision in the huddle.

"I had the feeling they might do that," said Manning, voted the game's MVP. "I should have got to them and told them not to score. When I got the snap I saw their defensive line ease up. I was telling to Ahmad not to score, not to score."
Een FG was genoeg geweest.
pi_107673398
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:50 schreef rgras het volgende:
Sterker nog, 99% van de 'kenners' is het er over eens dat Brady in de all-time top 5 staat. Eli komt daar (nog) langer niet in de buurt.
Die "kenners" zaten ook allemaal te geilen op de Packers en Saints.
En je hebt niks aan achievements van 10 jaar terug, zelfde aan al die records. Manning was gewoon de beste QB op het moment dat het telt en daar gaat het uiteindelijk om (niks meer, niks minder). Tuurlijk moet je goed zijn in week 1-17 maar je moet top zijn in de play-offs en dan steekt Manning er met kop en schouders bovenuit.
Get it and Bet it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')