quote:Maserati Kyalami Quick Facts
These specs are for 1976 Maserati Kyalami
What body?
fixed-head coupé
How long?
4580 mm
How heavy?
1691 kg
What size engine?
4.1 litre
4136 cm³
How many cylinders?
8, V
How much power?
269.7 PS / 266 bhp / 198.4 kW @ 6000 rpm
How much torque?
392 Nm / 289 ft.lb / 40 kgm @ 3800 rpm
How quick?
0-60 mph: 7.60 s
How quick?
0-100 km/h: 8.00 s
How fast?
237 km/h
147 mph
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Goedzoquote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, Anne, mbt het zeiken; je hebt wel gelijk, ik klaag er veel over. Ik zal proberen mijn PI waar te maken alleen al die frustratie
Veel mensen hebben het volgens mij niet helemaal naar hun zin op het werk, maar het is echt verdomd lastig om een andere baan te vinden (een paar sectoren daar gelaten). Het beste is inderdaad om er maar het beste van te makenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Goedzo. Ik heb ook een tijdje zitten klagen over mijn werk, thuis, tegen SD voornamelijk.
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik blij moet wezen dat ik werk heb. En volgens mij klaag ik bijna niet meer. En dat maakt het werk en thuis een stuk gezellig/leuker!!
Alleen een collega van mij, die hetzelfde met zichzelf heeft afgesproken, klaagt nogal vaak nog tegen mij over het werk, maar ik laat me er niet meer door 'meeslepen'. Deed ik in het begin nog wel. Ze noemt me tegenwoordig een optimist.
Zou zomaar kunnen, ik gok wel dat het met de vorst te maken heeft want sinds dinsdag heb ik hem niet meer gebruikt en gisteravond is het gebeurdquote:
Anders kon je indoor schaatsenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik gok wel dat het met de vorst te maken heeft want sinds dinsdag heb ik hem niet meer gebruikt en gisteravond is het gebeurd
Als ik de watertoevoer opendraai hoor je het gewoon in het apparaat stromen iig.
En ondanks dat ik zeil in de berging heb liggen met niets wat echt absorbeert eronder, is de enorme waterplas wel verdwenen![]()
Gelukkig hoor ik daar niet bij. Ik heb het er bést naar mn zinquote:Op maandag 6 februari 2012 12:28 schreef cofi het volgende:
Veel mensen hebben het volgens mij niet helemaal naar hun zin op het werk, maar het is echt verdomd lastig om een andere baan te vinden (een paar sectoren daar gelaten). Het beste is inderdaad om er maar het beste van te maken
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik daar niet bij. Ik heb het er bést naar mn zin
Ben ik wel sneller bij de deurquote:Op maandag 6 februari 2012 12:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Anders kon je indoor schaatsen
je auto zitten schuren?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:05 schreef cofi het volgende:
pfff...Ben er klaar mee. Heb net 2,5 uur lang velgen zitten schuren.
nee, zijn velgenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef krokdown het volgende:
[..]
je auto zitten schuren?
zoja, radio aan en gaan met die banaan.
Nee, in een kelder-opslag-hok. Daar is het wat temperatuur betreft nog een beetje te houden. Alleen de radio heeft daar geen ontvangstquote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef krokdown het volgende:
[..]
je auto zitten schuren?
zoja, radio aan en gaan met die banaan.
Mensen die zeiken op/over het werk zijn automatisch een stuk minder leuk om mee om te gaan en ze worden automatisch ook chagrijnig. Neerwaartse spiraal. Dus zoals je al zegt: Gewoon vrolijk doen en het beste van alles inzien en dan ben je vanzelf ook vrolijker.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Goedzo. Ik heb ook een tijdje zitten klagen over mijn werk, thuis, tegen SD voornamelijk.
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik blij moet wezen dat ik werk heb. En volgens mij klaag ik bijna niet meer. En dat maakt het werk en thuis een stuk gezellig/leuker!!
Alleen een collega van mij, die hetzelfde met zichzelf heeft afgesproken, klaagt nogal vaak nog tegen mij over het werk, maar ik laat me er niet meer door 'meeslepen'. Deed ik in het begin nog wel. Ze noemt me tegenwoordig een optimist.
Vervelende collega's zijn een factor 10 erger dan vervelende medestudenten, dat kan ik je vast vertellen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach zodra ik van school af ben komt alles weer goed.
Dan is het goedkoper; je waterslot kapot gevrorenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik gok wel dat het met de vorst te maken heeft want sinds dinsdag heb ik hem niet meer gebruikt en gisteravond is het gebeurd
Als ik de watertoevoer opendraai hoor je het gewoon in het apparaat stromen iig.
En ondanks dat ik zeil in de berging heb liggen met niets wat echt absorbeert eronder, is de enorme waterplas wel verdwenen![]()
Nou ik zit nu in de afronding hoop ik en het is pure stress en wanhoop door elkaar heen. Ik ga er verder niet over klagen maar ik ben blij als ik er vanaf benquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vervelende collega's zijn een factor 10 erger dan vervelende medestudenten, dat kan ik je vast vertellen.
dus wat doe je nuquote:Op maandag 6 februari 2012 18:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou ik zit nu in de afronding hoop ik en het is pure stress en wanhoop door elkaar heen. Ik ga er verder niet over klagen maar ik ben blij als ik er vanaf ben
Stralen en poedercoaten is de ENIGE manier om het langdurig netjes te krijgen, of je moet ze laten spuiten, maar da's 2 keer zo duur als poedercoatenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef cofi het volgende:
Poedercoaten heb ik ook naar zitten kijken, maar is idd lekker prijzig![]()
Wat voor setje heb je liggen dan? Voor je zomerbanden?
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan is het goedkoper; je waterslot of inlaatventiel kapot gevroren
te repareren met een FIAT-vork?quote:
Same thing.. toch?quote:
Waterslot zit op je kraan (kastje ter grote van een pakkie peuken ), inlaatventiel zit in je machine waar je je slang op draait zeg maarquote:
is ook een soort waterslot zeg maarquote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waterslot zit op je kraan (kastje ter grote van een pakkie peuken ), inlaatventiel zit in je machine waar je je slang op draait zeg maar
Ik neem even aan dat niet iedereen ze in de winter binnengooitquote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn huidige velgen op de zomerauto zijn spuitbusgespoten en gestraald maar dat houdt al 2 jaar (eigenlijk 1, komen alleen in de zomer buiten en worden vaak schoongemaakt).
Ik noem dat blokkie in de machine wat de waterstroom afkapt het waterslotje, jij dus blijkbaar het inlaatventielquote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waterslot zit op je kraan (kastje ter grote van een pakkie peuken ), inlaatventiel zit in je machine waar je je slang op draait zeg maar
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Duvel het volgende:
Ik ben dat gezeik over die Elfstedentocht nu al beu. En NS ook trouwens.
Mooi.quote:
Straks beweer jij ook nog dat het frites is in plaats van patatquote:Op maandag 6 februari 2012 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik noem dat blokkie in de machine wat de waterstroom afkapt het waterslotje, jij dus blijkbaar het inlaatventiel
Friet dus ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Straks beweer jij ook nog dat het frites is in plaats van patat
Handyman in de buurt? Merk en type van de wasmachine meenemen, dingen zijn redelijk universeel, maar een originele is wel fijn, dan hoef je niet te knutselenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef Dingest het volgende:
Lijkt het inlaatventiel te zijn, afgaande op de omschrijving. Althans, de slang komt binnen op een jetser met twee andere units erop waar stroomdraden op verbonden zijn (ik neem aan dat dat de ventielen zijn), en twee waterslangen aan verbonden zijn. En daar lekt hij uit, naar binnen toe. Ik heb dat ding gedemonteerd en ga er wel een mee naar de lokale elektrozaak/zaken
Excuses voor het professionele jargon en de correct technische termen, maar wasmachines heb ik verder geen brood van gegeten
Wees niet bang, het is patat; Barca is geakquote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Straks beweer jij ook nog dat het frites is in plaats van patat
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees niet bang, het is patat; Barca is geak
Je schrijft "correct" verkeerd. Zal wel een typfoutje zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees niet bang, het is patat; Barca is geak
Nee, 90%, maar dat is niet genoeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
he SD
loopt dat ding van jou nu goed ?
Het is 'corrupt'quote:Op maandag 6 februari 2012 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je schrijft "correct" verkeerd. Zal wel een typfoutje zijn.
Welke trein?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:57 schreef Barcaconia het volgende:
Jeuj, ik mag morgen weer met de trein!!![]()
![]()
Met jou?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:08 schreef Anne het volgende:
Kunnen jullie SD even met rust laten? Hij is aan het naaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nee, met naald en draadquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Jaja, leipe shit hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anne eindelijke zwanger! Wat leuk! Gefelicteerd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk niet, ik woon in Drenthe. We doen niet aan goede bereikbaarheid van grote winkelketens e.d.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Handyman in de buurt? Merk en type van de wasmachine meenemen, dingen zijn redelijk universeel, maar een originele is wel fijn, dan hoef je niet te knutselen
ik gok een tweeling, een jongen en een meisjequote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat heb je al gedaan dan, naast nieuwe bougie kabelsquote:Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, 90%, maar dat is niet genoeg.
NMBS lijn tussen Liege en Bruxelles.quote:
Hadden we geen zin inquote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Anne en SD
waarom staat PTA niet hier tussen : De Yvonne Awards
Geen idee wat het betekent, gewoon het ding meeslepen, kunnen ze vast wel bestellen en anders zijn de interwebz geduldigquote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik woon in Drenthe. We doen niet aan goede bereikbaarheid van grote winkelketens e.d.
Het is een hippe Luxor wa1200 van de GammaEr staat op de zijkant van het ventiel 3 on, 5 off (wat ik gok 3/4 inch on, 5/8 inch off moet betekenen?), en ik heb deze gevonden als universeel:
[ afbeelding ]
3/4 inch naar 2x15 mm, wat volgens mij klopt. Alleen is de bevestiging anders, dat zal ik dan met boutjes en moertjes moeten doen want die van mij zijn van plastic.
Maar er zit een elektrozaak twee huizen verderop, daar loop ik morgen wel eerst even heenIn principe heb ik het niet direct nodig, dus dat hangt vooral even van de prijs af. Bovenstaande kost 20e om in huis te krijgen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Jaja, leipe shit hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Auspuff dichtgemacht, alle stekkertjes uit elkaar gehad en schoongemaakt en in de C-spray gezet, massapunten netjes gemaakt, LMM schoongemaakt, EGR schoongemaakt, ontstekingstijdstip gecheckt, beetje vroeger en later geprobeerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat heb je al gedaan dan, naast nieuwe bougie kabels
N.O.T. !quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VALVE(TWO EXIT,6,3-0,8 TER.STATION CONN)quote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik woon in Drenthe. We doen niet aan goede bereikbaarheid van grote winkelketens e.d.
Het is een hippe Luxor wa1200 van de GammaEr staat op de zijkant van het ventiel 3 on, 5 off (wat ik gok 3/4 inch on, 5/8 inch off moet betekenen?), en ik heb deze gevonden als universeel:
[ afbeelding ]
3/4 inch naar 2x15 mm, wat volgens mij klopt. Alleen is de bevestiging anders, dat zal ik dan met boutjes en moertjes moeten doen want die van mij zijn van plastic.
Maar er zit een elektrozaak twee huizen verderop, daar loop ik morgen wel eerst even heenIn principe heb ik het niet direct nodig, dus dat hangt vooral even van de prijs af. Bovenstaande kost 20e om in huis te krijgen.
porbeer ook een ontdooide radiateurquote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Auspuff dichtgemacht, alle stekkertjes uit elkaar gehad en schoongemaakt en in de C-spray gezet, massapunten netjes gemaakt, LMM schoongemaakt, EGR schoongemaakt, ontstekingstijdstip gecheckt, beetje vroeger en later geprobeerd.
Op de nominatie staan nog: nieuwe originele kap en rotor (zien er verder eigenlijk goed en fris uit), en dan weet ik het effe niet meer.
wat heeft dat plaotje ermee te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
VALVE(TWO EXIT,6,3-0,8 TER.STATION CONN)
Origineel codenummer: 30023393
¤ 19,62
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef lipje het volgende:
[..]
wat heeft dat plaotje ermee te maken?
Mjah, en een nieuw stuk 2de hands slang inclusief 5 hele liters kvs voor 107¤, met inname van mijn carterbescherming en 6 van de 7 gedemonteerde boutjesquote:
Tinypic doet vervelendquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef lipje het volgende:
[..]
CTRL-V faalquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik upload een plaatje en krijg een hele ande plaatje er voor terug.................was dat ook maar met Lipje zoquote:
En een zonnebril waar we de godganse dag naar hebben gezocht en waardoor mijn verjaardagscadeau is verpestquote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, en een nieuw stuk 2de hands slang inclusief 5 hele liters kvs voor 107¤, met inname van mijn carterbescherming en 6 van de 7 gedemonteerde boutjes
Mijn ervaring met de Engelse maten in het Saab-werktplaatshandboek zegt mij dat ze dat bedoelen, maar dat het er anders niet volledige oppastquote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee wat het betekent, gewoon het ding meeslepen, kunnen ze vast wel bestellen en anders zijn de interwebz geduldig
Je ploatie doet het niet trouwens
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Hadden we geen zin in.
We hebben de "gewone" PTA verkiezing ook overgeslagen.
O kijk, je hebt het in de tussentijd al gevondenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
VALVE(TWO EXIT,6,3-0,8 TER.STATION CONN)
Origineel codenummer: 30023393
¤ 19,62
+ correct plaatje
De HSL die wel rijdt?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
NMBS lijn tussen Liege en Bruxelles.
Dat hoop ik dan maarquote:
Geen idee, het is momenteel al lastig genoeg om bij te houden of er in Nederland iets rijdt, en zo ja: wat.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarEr is toch geen staking gaande oid ?
In .be is volgens mij de dienstregeling niet verstoord vanwege de sneeuw. Vertragingen zijn er echter iedere dag en stakingen volgens mij om de dag, dus ik hoop dat het goed komtquote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, het is momenteel al lastig genoeg om bij te houden of er in Nederland iets rijdt, en zo ja: wat.
Geen dank. Gaat er een sirene af bij een report?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen dank. Gaat er een sirene af bij een report?
Er is niks mis met je verjaardagscadeauquote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
En een zonnebril waar we de godganse dag naar hebben gezocht en waardoor mijn verjaardagscadeau is verpest!!
Da's nog het ergste van allemaal, jah!
Geeft niet; de katten zijn alweer uit de gordijnenquote:
maar als je je uitlaat dicht maakt, dan doet ie het niet meerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Auspuff dichtgemacht, alle stekkertjes uit elkaar gehad en schoongemaakt en in de C-spray gezet, massapunten netjes gemaakt, LMM schoongemaakt, EGR schoongemaakt, ontstekingstijdstip gecheckt, beetje vroeger en later geprobeerd.
Op de nominatie staan nog: nieuwe originele kap en rotor (zien er verder eigenlijk goed en fris uit), en dan weet ik het effe niet meer.
Bijdehandjes gegeten?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maar als je je uitlaat dicht maakt, dan doet ie het niet meer
Stroboquote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
heb je trouwens je timing nog gecontroleerd ?
hoe heb je onsteking gecontroleerd? met stroboscoop?
Minder! Zelf heb je niks? Erge schade?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef krokdown het volgende:
Godverdomme, waarom moet er iemand achterop mijn auto rijden?
Beeldig.quote:
Tja...Totale verveling. Krijg je dat soort rare dingen.quote:
Gelukkig heb ik zelf niks! mijn achterbumper is er helemaal af, achterruit verpulverd, achterbanden staan scheef, velgen zijn kapot en mijn zijkant is een grote deuk, maar thank god, want wat ben ik blij dat ik neit met de celica of de supra weg was!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef cofi het volgende:
[..]
Minder! Zelf heb je niks? Erge schade?
Nope, lekker warm aangekleed. En als ik wil dat dames me warm houden, sleep ik ze niet mee naar de Efteling.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef cofi het volgende:
[..]
Tja...Totale verveling. Krijg je dat soort rare dingen.
Maar was de efteling niet erg koud? Of had je daar de dames voor?
Damn, dat is een aardige klapper geweest. Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef krokdown het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf niks! mijn achterbumper is er helemaal af, achterruit verpulverd, achterbanden staan scheef, velgen zijn kapot en mijn zijkant is een grote deuk, maar thank god, want wat ben ik blij dat ik neit met de celica of de supra weg was!
Goed puntquote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nope, lekker warm aangekleed. En als ik wil dat dames me warm houden, sleep ik ze niet mee naar de Efteling.
nee nergens last van.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef cofi het volgende:
[..]
Damn, dat is een aardige klapper geweest. Wat is er gebeurd?![]()
Geen last van je nek!?
Zonde, ziet eruit als een mooie bak. Total loss?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef krokdown het volgende:
[..]
nee nergens last van.
ik reed mijn op een 80 km/h weg en er klapt iemand achterop mij. Daardoor ben ik in een slip geraak en met mijn zijkant tegen een lantaarnpaal aangeklapt.
het was trouwens met een nissan silvia.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:14 schreef krokdown het volgende:
waarschijnlijk wel, omdat ze ophanging is verbogen en de rest wat ik net ook al heb genoemd linia recht de vuilnisbak in kan. Morgen gaan we even kijken hoe het met het frame zit. Wel ben ik all risk verzekerd!
dat is waar, maar ik weet niet hoe het zit met dat doorslippen en vervangend vervoer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:19 schreef cofi het volgende:
[..]![]()
Je bent aangereden. Dan maakt het toch niet uit of je all risk bent verzekerd of niet?
Succes met de spierpijn morgenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef krokdown het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik weet niet hoe het zit met dat doorslippen en vervangend vervoer.
achja we zien wel.
ik ga maar proberen te slapen.
weltrusten!
thanks! ben maar een dagje thuis gebleven, want ik ben zo stijf als een plankquote:
heel veel spierpijn en een auto die definitief totall loss is verklaard.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Krokdown; balen man. Je hebt er zelf niks aan over gehouden?
zowel technisch als het kostenplaatsje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus dat is dan goed hard gegaan zeg. Economisch of technisch total loss?
In dit soort gevallen ben je overigens blij dat je een grote auto rijdt en geen koekblik, me dunkt.
Net ff snel geprobeerd voor paar minuten in de auto van mijn broertje maar dat voelt best goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb trouwens zo'n stoelhoesding gekocht voor stoelverwarming, bij de Action voor net geen ¤7,-. Morgen uitproberen!
Dat wordt dus weer een hoop gezeik en een hoop tijd die je kwijt bent. Een voordeel; als het veroorzaakt is door een ander dan kun je er soms financieel wel iets leuks voor krijgen (nee, je wordt er nooit rijk van maargoed).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:33 schreef krokdown het volgende:
[..]
zowel technisch als het kostenplaatsje.
mijn frame is waarschijnlijk verbogen, achteras ook, velgen zijn naar de klote en 6 panelen kunnen zo weggegooid worden (rechterzijkant, achterbumper, achterklpen, wielkast rechtsachter).
wel even een nare ervaring, maar ben ook benieuwd hoeveel eht mij gaat kosten om hem terug te kopen en hoeveel ik terug ga krijgen.
ik wilde ze gister halen maar overheen gekekenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Net ff snel geprobeerd voor paar minuten in de auto van mijn broertje maar dat voelt best goed
inderdaad, maar ook zit er gewoon te veel werk in om zomaar wat voor te vangen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja beter dat die nog te gebruiken is
ik leef met je mee. ik moest net even een stukje fietsenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
Pfjew. Mijn hoofd knalt uit elkaar van de kou, zo lijkt wel.
't Was vanmorgen op de fiets ook extreem frisjes, vergeleken met voorgaande ochtenden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
Pfjew. Mijn hoofd knalt uit elkaar van de kou, zo lijkt wel.
-12 gaf de thermometer aan. Echt van die snijdende kou dankzij de wind, uit de wind valt het wel mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Was vanmorgen op de fiets ook extreem frisjes, vergeleken met voorgaande ochtenden.
duitsersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vanochtend ookwas goed koud (ik ga niet klagen).
Ik rijd zelf oud, groot en Duits. Een coupé in de zomer en nu voor in de winter een grote sedan op gas.
Hier sneeuwt het ook weerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Was vanmorgen op de fiets ook extreem frisjes, vergeleken met voorgaande ochtenden.
Ik heb dan weer weinig met jappenquote:
Wtf johquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef welkominspace het volgende:
wel heb ik ooit
krijg ik een bandje die me vertelt dat ik m'n hulpvraag maar ff moet uitstellen en word de verbinding verbroken
ja, ik begin nu ook te twijfelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb dan weer weinig met jappenal kan een snelle Skyline oid mij wel bekoren. En het geluid van een originele Supra
[..]
Wtf johmisschien toch tijd voor een nieuwe accu dan?
zou kunnen dat dat het is ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Onsteking nog in orde? Dat scheelt ook een hoop. Is 'ie goed afgesteld of is het een nieuwe auto.
In de tijd kun je mooi nieuwe bougies, verdelerkap en rotor kopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zou kunnen dat dat het is ja.
het is zeker geen nieuwe auto nee, uit 95'
nu eindelijk de anwb te pakken gekregen en de wachttijd is 2 uur
punt is dat ik soort van onderweg was naar het gemeentehuis en die sluit behoorlijk vroegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In de tijd kun je mooi nieuwe bougies, verdelerkap en rotor kopen.
das we langquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zou kunnen dat dat het is ja.
het is zeker geen nieuwe auto nee, uit 95'
nu eindelijk de anwb te pakken gekregen en de wachttijd is 2 uur
als ik een skyline neem moet het of een hakosuka of een r34 zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb dan weer weinig met jappenal kan een snelle Skyline oid mij wel bekoren. En het geluid van een originele Supra
Balen zegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:33 schreef krokdown het volgende:
[..]
zowel technisch als het kostenplaatsje.
mijn frame is waarschijnlijk verbogen, achteras ook, velgen zijn naar de klote en 6 panelen kunnen zo weggegooid worden (rechterzijkant, achterbumper, achterklpen, wielkast rechtsachter).
wel even een nare ervaring, maar ben ook benieuwd hoeveel eht mij gaat kosten om hem terug te kopen en hoeveel ik terug ga krijgen.
wacht nog steeds.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef H-D het volgende:
[..]
das we langmaar je was onderweg maar moest onderweg stoppen foz?
Of hield je auto er geowon mee op
Damn balenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wacht nog steeds.
ik stapte in de auto voor de deur en ging onderweg naar de stad en stopte dus ff m te pinnen en toen startte ie niet meer
er is misschien zicht op en lekker extra geldbedrag dus ik wacht nog heel ff met andere auto kopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef H-D het volgende:
[..]
Damn balen![]()
Hoe is het met die Volvo die je ging kopen btw?![]()
ANWB heeft echt rush hour fzo...zie ook overal van die autotjes rondrijden
Niet nog meer sneeuw...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het ook weer. Blij dat ik weer binnen ben
.
Oh vet! Weet je al beetje wat je dan wilt hebben?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
er is misschien zicht op en lekker extra geldbedrag dus ik wacht nog heel ff met andere auto kopen.
m'n budget zou namelijk flink omhoog kunnen dan
dan ga ik denk ik toch voor een mooie 2000+ 3 serie denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef H-D het volgende:
[..]
Oh vet! Weet je al beetje wat je dan wilt hebben?
Welk MY en motor?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan ga ik denk ik toch voor een mooie 2000+ 3 serie denk ik
ja, dus vanaf bj 2000 en de sedan/5 deurs versie de 3deurs vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Welk MY en motor?![]()
Heb zelf ook BMW gereden dus opzich snap ik je wel
Owzoo dacht dat die 2000 je vanaf bedrag wasxDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, dus vanaf bj 2000 en de sedan/5 deurs versie de 3deurs vind ik niet mooi
denk gewon 2liter-2.2 motor ofzo
Vind je het geen enorm slagschip?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Owzoo dacht dat die 2000 je vanaf bedrag wasxD
Oke..geen 330 ofzo? Ook wel vet. Maar waarom geen 5? Heb zelf een E39 gehad en blijven echt mooie wagens
ja, ik wil dan rond de 7 duizend eraan besteden, daarvoor heb je wel 5 series maar voor dat geld vind je dan toch net iets beter uitgeruste 3 seriesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Owzoo dacht dat die 2000 je vanaf bedrag wasxD
Oke..geen 330 ofzo? Ook wel vet. Maar waarom geen 5? Heb zelf een E39 gehad en blijven echt mooie wagens
Van 60 - 100 in 0,4 seconde?quote:How quick?
0-60 mph: 7.60 s
How quick?
0-100 km/h: 8.00 s
Doe maar niet neequote:
Dát is waarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik wil dan rond de 7 duizend eraan besteden, daarvoor heb je wel 5 series maar voor dat geld vind je dan toch net iets beter uitgeruste 3 series
zag trouwens wel een geniale 7 serie met een v12 6 liter erin binnen m'n budgetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Dát is waarook mooie auto's daar niet van
Ja die zijn zo vet. Maar wel erg onderhoudsgevoelig enzo moet wel netjes gebeurd zijn anders ga je echt finacieel kapot op dat dingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zag trouwens wel een geniale 7 serie met een v12 6 liter erin binnen m'n budget
ja, ze zijn zo gruwelijk om te hebben maar daarvoor heb je we gewoon geld nodig, niet een keer een meevallertjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja die zijn zo vet. Maar wel erg onderhoudsgevoelig enzo moet wel netjes gebeurd zijn anders ga je echt finacieel kapot op dat ding
Maargoed als je het kan betalenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja die zijn zo vet. Maar wel erg onderhoudsgevoelig enzo moet wel netjes gebeurd zijn anders ga je echt finacieel kapot op dat ding
nee, kwartier van te voren gaat er altijd beveiliging staan om je tegen te houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Was je nog op tijd bij het gemeentehuis of niet
Ik wacht.quote:
Vrij dicht bij mij in de buurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:10 schreef Dingest het volgende:
Ik weet dat ik zelf niet even vaak ben, maar waar is Alex eigenlijk tegenwoordig?
Is dat een mededeling, verklaring of bekentenis?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vrij dicht bij mij in de buurt.
Meer een hint, hij heeft het namelijk de laatste tijd vaak over België dus je zou kunnen weten waar hij dan is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is dat een mededeling, verklaring of bekentenis?
Dan zit hij in Spanje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef Dingest het volgende:
Ik heb juist de laatste tijd niet zoveel meegekregen
Tja, als ik een mooie Spaanse tegen zou komen was ik ook weg, Niva of geen Niva.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zat er zoveel schimmel in de Niva?
Benen goed genezen?quote:
Dat klinkt niet zo best... Daar sukkel je ook al best lang mee toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Toevallig niet. 13 februari mag ik weer naar de orthopeed.
Het valt wel meequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo best... Daar sukkel je ook al best lang mee toch?
is je galaxy mini gefix0rd?quote:
dat krijg je met abonnementen ..... die gaan stukquote:
Ik heb geen aboquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef lipje het volgende:
[..]
dat krijg je met abonnementen ..... die gaan stuk
leuk om te zien altijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef welkominspace het volgende:
keek ff naar buiten, zie ik opeens een stuk of 10 idioten met dit weer joggen
smachtend naar alle warme huizen kijkend en al
Buiten joggen is voor dikke mensenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:24 schreef krokdown het volgende:
[..]
leuk om te zien altijd.
over een maandje of twee ook maar weer eens beginnen!
zie soms anders wel een paar leuke exemplaren langskomen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Buiten joggen is voor dikke mensen
Die zullen dan al lang bezig geweest zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zie soms anders wel een paar leuke exemplaren langskomen hoor
alleen sexueel gefrustreerdquote:
het Bo-rent logo staat er niet opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef densmee het volgende:
nu al meer dan een week op dit doorwaai apparaat aan het rijden, en vandaag was voor het eerst de diesel aan het vlokken. En wij tanken nog wel gewoon blanke diesel van de pomp
[ afbeelding ]
er zit sinds oktober winter diesel bij de pomp in de tanksquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef densmee het volgende:
nu al meer dan een week op dit doorwaai apparaat aan het rijden, en vandaag was voor het eerst de diesel aan het vlokken. En wij tanken nog wel gewoon blanke diesel van de pomp
[ afbeelding ]
ik weet maar winterdiesel was niet voldoende vandaag, gisteren 20 liter in een jerrycan getankt en die was vanmorgen een groot vlokkenfestijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
er zit sinds oktober winter diesel bij de pomp in de tanks
nee wij huren bij www.coppelmans.infoquote:
Volgens de FP moet je met deze kou voortaan je diesel uit Oostenrijk halenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
zelf kan ik er ook wel benzine bij gooien hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens de FP moet je met deze kou voortaan je diesel uit Oostenrijk halen
petroleum, beter voor je hogedruk pomp, benzine zorgt er voor dat de pomp vrijsnel kapot loopt, en dan mag je ALLES vervangenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef densmee het volgende:
[..]
zelf kan ik er ook wel benzine bij gooien hoor
HD pomp heeft een kubota toch niet, is toch gewoon een voorkamer dieselquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
petroleum, beter voor je hogedruk pomp, benzine zorgt er voor dat de pomp vrijsnel kapot loopt, en dan mag je ALLES vervangen
quote:
Nee, alleen Oostenrijkers kunnen datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef densmee het volgende:
[..]
zelf kan ik er ook wel benzine bij gooien hoor
ik dacht dat er al wel een HD pomp in zitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef densmee het volgende:
[..]
HD pomp heeft een kubota toch niet, is toch gewoon een voorkamer diesel
Met naald en draad wel.. voorlopigquote:
geen commonrail en dit type heeft al een electronische dieselpomp, alle voorgaande hebben nog een mechanische pompquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik dacht dat er al wel een HD pomp in zit
pics van wat je gemaakt hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met naald en draad wel.. voorlopig
Niks spannends; knoop aan Anne d'r jas gezet, en de rest opnieuw vastgezet.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks spannends; knoop aan Anne d'r jas gezet, en de rest opnieuw vastgezet.
ik vond het al vreemd dat er links onder geen knoop zatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks spannends; knoop aan Anne d'r jas gezet, en de rest opnieuw vastgezet.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ik vond het al vreemd dat er links onder geen knoop zat
[ afbeelding ]
I can be anything I wantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het was wel linksonder inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ik vond het al vreemd dat er links onder geen knoop zat
[ afbeelding ]
Kim of Anne is natuurlijk ook maar gewoon een vrouwen naam natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het was wel linksonder inderdaad
Kim, hmmm..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:49 schreef densmee het volgende:
[..]
Kim of Anne is natuurlijk ook maar gewoon een vrouwen naam natuurlijk
Anne kan natuurlijk ook gewoon een jongensnaam zijn he?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:49 schreef densmee het volgende:
[..]
Kim of Anne is natuurlijk ook maar gewoon een vrouwen naam natuurlijk
In Nederland niet, alleen in Vrieslandquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Anne kan natuurlijk ook gewoon een jongensnaam zijn he?
fixedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:08 schreef densmee het volgende:
[..]
In Nederland niet, alleen in Vries-matig-land
goede?morgen, een hoe komt hetquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:20 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Volgens mij heb ik in totaal anderhalf uur geslapen.
Ja ze zijn wel gruwelijk idd. Welk model was het?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ze zijn zo gruwelijk om te hebben maar daarvoor heb je we gewoon geld nodig, niet een keer een meevallertje
maar een mooie 3 serie met ingebouwde navigatie enzo is wel te doen
dan nog ff beetje pimpen voor betere geluiden en dan ben ik ook heus wel blij
Dat is wel fraai, al zou ik voor dat geld geen JW meer kopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:04 schreef welkominspace het volgende:
kratje johnie walker gold label besteld
en 1 fles blue label
en nog wat speciaalbieren
kan niet wachten![]()
Uitsplitsing
Bier : 44,25
Fris : 53,90
Wijnen : 0
Gedistilleerd : 296,65
Kosten : 42,50
Druk aan het maken om allerlei dingenquote:
Oh bah...quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Vandaag wel een belangrijke/spannende dag; Mijn vader heeft een afspraak bij de longarts, vanwege het verdachte plekje op zijn longen die ze een week terug hebben ontdekt.
dat weet ik niet meer preciesquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel gruwelijk idd. Welk model was het?
neuh, maar het is groothandel he dus dan ben je het voordeligst uit met JWquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is wel fraai, al zou ik voor dat geld geen JW meer kopen
QFT.quote:
Lache!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:13 schreef Paladijn het volgende:
Een dorpje van 5 miljoen inwoners in het verre oosten
Overmorgen gaan we waarschijnlijk richting Shanghai en Beijing.
Alsof dat inherent is aan rijkdomquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:13 schreef welkominspace het volgende:
rijke lui
had net ongelofelijke haast dus ik spring in de auto en ga een smal straatje in,daar lopen 2 mannen van het type:"lange jas en aktetassen" midden op de weg.
ik blijf eventjes stapvoets achter ze rijden om ff de radio in te stellen en gordeltje om enzo...
maar op ten duur gaan ze nog niet aan de kant, dus ik klein beetje motor laten brullen, nog niks
dus ik was al sjaggie en had haast en ik toeters dus zo, gaan ze vervolgens stilstaan en mij een beetje verontwaardig zitten aankijken
dus ik gebaar met een knikje naar links dat ze maar beter heel snel aan de kant kunnen gaan enn geef gas.
mannetjes springen opzij en staan daar nog beetje verontwaardigde gebaren te maken.
het was dat ik zo'n haast haast had anders had ik ze ff laten zien dat je niet in oosterpark arrogant moet doen, en al helemaal dat soort types niet
Of juist wel. Biertje doet wonderen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:51 schreef welkominspace het volgende:
whehe, is altijd en optie maar denk niet dat het m'n zaken goed zou doen als ik klanten in de kroeg ga ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |