Ja écht. Ik snap gelijk waarom hij mod isquote:
precies zoals ik het zeg, iedereen had gewoon braaf betaald. Dat bedoelde ik ermee aan te gevenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
>><<
Ik bedoel hoe men gereageerd had.
Dan was het 1 minuut later uitverkocht geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
>><<
Ik bedoel hoe men gereageerd had.
Lowlands kiest toch wie dat komt doenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef AMDB het volgende:
Eten is sowieso niet in de handen van de LL-organisatie. Denk dat ze daar dus niks over te zeggen hebben.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja écht. Ik snap gelijk waarom hij mod is
Dan hadden we een uur langer bekers moeten rapen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan was het 1 minuut later uitverkocht geweest.
Ja maar, ze gaan niet het geld dat ze overhouden gebruiken om de afdracht van de etenstentjes te verlagen, of een gedeelte van het eten sponsoren.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in dit geval is maar vaak zijn dat soort uitbestedingen wel onder bepaalde voorwaarden.
Er moet natuurlijk een aanzienlijk deel aan Lowlands worden afgedragen en LL heeft wel de macht om te zeggen dat ze in een bepaalde prijsreeks moeten zitten.
Dat is niet ondenkbaar.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan hadden we vorig jaar een uur langer bekers moeten rapen.
Zeg ik dat? Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja maar, ze gaan niet het geld dat ze overhouden gebruiken om de afdracht van de etenstentjes te verlagen, of een gedeelte van het eten sponsoren.
Het lijkt mij sterk dat het geld dat over is aangewend wordt om etensprijzen gelijk te houden. Bierprijzen kunnen wel, of andere bands, of algemene kostenstijgingen.quote:
Waarom blijf je daarop hameren? DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat het geld dat over is aangewend wordt om etensprijzen gelijk te houden. Bierprijzen kunnen wel, of andere bands, of algemene kostenstijgingen.
Oeh de site, daar had ik nog niks over gezegd. \quote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef HighLander het volgende:
Ik vind de site ook dit jaar maar weer een beetje irritant eigenlijk
Het is nu inderdaad een stuk duidelijker. Nog steeds graflelijk, maar zeker wel duidelijkerquote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oeh de site, daar had ik nog niks over gezegd. \
Ze maken sprongen voorwaarts, eindelijk een beetje overzicht! Mijn complimenten aan de makers. Kan nog beter echter.
Daar ging de discussie toch over? Of heb ik ergens iets gemist?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom blijf je daarop hameren? DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET?
Fuck man, wat een dwaas
Ik vind het vooral heel lelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef HighLander het volgende:
Ik vind de site ook dit jaar maar weer een beetje irritant eigenlijk
Jij zegt: ik denk niet dat ze de eetprijzen ermee gaan verlagen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar ging de discussie toch over? Of heb ik ergens iets gemist?
Ik interpreteerde je reactie andersquote:Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zegt: ik denk niet dat ze de eetprijzen ermee gaan verlagen.
Mijn antwoord daarop: dat beweerde ik ook niet
Jouw antwoord dáárop: het lijkt me echt stug dat ze de eetprijzen ermee gaan verlagen.
Dan heb je toch helemaal niet door wat je nou wil zeggen/wat de discussie is??
Het ging niet over of Lowlands de eetprijzen zou kunnen verlagen met dat geld.
Er werd gesteld dat Lowlands geen invloed uitoefent op de eetprijzen en mijn stelling is dat het niet ondenkbaar is dat de organisatie van Lowlands wel degelijk een vinger in de pap zou hebben wat dat betreft. Ik zeg niet dát het zo is, maar het is niet ontdenkbaar. Dat hebben grote opdrachtgevers namelijk vaker.
Je kunt als band je eigen video uploaden. Je staat dan een week in die lijst.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:05 schreef indiaantje89 het volgende:
http://lowlands.nl/programma/
Er staan nu 2 Site Stages bij, iemand enig idee wat dat is? Spelen die ook op Lowlands?
23 maart om 17:45:23u en op 8 juli om 09:04:37quote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar stelletje peniskokers, wanneer komen er altijd van die andere batches kaartjens vrij? Volgens mij nog 2 kansen ofzo toch?
Klopt. Daar moet je ook absoluut niet op gokkenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar die waren echt in 5 minuten uitverkocht. Nog niet eens misschien.
Onze hele groep is voorzienquote:
Ik ken ze niet, geen meningquote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Train kanshebber dit jaar? Komen ook met nieuwe album.
[flauw]quote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Train kanshebber dit jaar? Komen ook met nieuwe album.
Jawel, je kent minstens twee hits.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
[flauw]
Als de NS zo blijft aanmodderen dan niet...
[/flauw]
Eerlijk gezegd nog nooit van ze gehoord
Drops of Jupiter. En die nieuwe CD, ik ben de naam even kwijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
[flauw]
Als de NS zo blijft aanmodderen dan niet...
[/flauw]
Eerlijk gezegd nog nooit van ze gehoord
Oh, Drops of Jupiter ken ik wel ja. Wie nou nietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Drops of Jupiter. En die nieuwe CD, ik ben de naam even kwijt.
Oh die ken ik allebei welquote:
Wanneer dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Hebben volgens mij al een aantal keer op Lowlands gestaan
Laat maar thuis, al is het misschien wel tof om met een volle tent mee te zingen op die shitmuziek.quote:
Precies dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Train heeft nooit op Lowlands gestaan en hebben er ook geen reet te zoeken.
Je zet Moron 5 toch ook niet op LL..
Klopt, typisch zo'n band waar iedereen na de 'hit' weer weg gaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Pink_Floyd het volgende:
Denk niet dat er een volle tent komt dan
Eerst een halfuur de nieuwe CD pluggen en dan afsluiten met de hitquote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klopt, typisch zo'n band waar iedereen na de 'hit' weer weg gaat.
skunk was afgelopen jaar zo vet en afgeladen volquote:Op maandag 6 februari 2012 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Then again, Live was ooit de suprise-act, Anouk stond er al een paar keer en dat Kane-voor-feministen, Skunk Anansie, werd schijnbaar ook nog enthousiast ontvangen. Dus je weet maar nooit.
Ja op Werchter ook een fantastische show gegevenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
skunk was afgelopen jaar zo vet en afgeladen vol
en skin die lopend over het publiek croudsurfde
de dag ervoor stonden ze nog op pukkelpop te spelen toen die tent op ze neerstorttequote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja op Werchter ook een fantastische show gegeven
En ik ben helemaal geen SA-fan.
Ja ik had eigenlijk verwacht dat ze misschien wel af zo zeggenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de dag ervoor stonden ze nog op pukkelpop te spelen toen die tent op ze neerstorttevond het erg cool dat ze er gewoon waren en n kickass goeie show neerzetten
Skunk stond openlucht. Smith Westerns stond in de tent die instortte.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de dag ervoor stonden ze nog op pukkelpop te spelen toen die tent op ze neerstorttevond het erg cool dat ze er gewoon waren en n kickass goeie show neerzetten
oh echt? ik dacht andersomquote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Skunk stond openlucht. Smith Westerns stond in de tent die instortte.
Ik vind het prima, maar heb weinig zin om het weer te regelenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Komt er dit jaar nog iets van Dropbox zoals vorig jaar. hier op het fok forum ?
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef Junkie het volgende:
Er is toch nog niks bekend gemaakt over die CJP kaartjes?
Neequote:Heb je die CJP pas ook nodig als je naar binnen gaat?
Neequote:En moet de naam hetzelfde zijn?
Die batch van maart is toch altijd maar voor een beperkt postcodegebied? Vorig jaar was dat 5500 tot 6600. Ben ik blij dat ik al kaartjes heb. Zou ik er dit jaar mooi naast het potje piesen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
23 maart om 17:45:23u en op 8 juli om 09:04:37
Of....je houdt facebook, lowlands, festivalinfo in de gaten.
Zullen we anders even googelen naar vorige jaren?
Say whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Die batch van maart is toch altijd maar voor een beperkt postcodegebied? Vorig jaar was dat 5500 tot 6600. Ben ik blij dat ik al kaartjes heb. Zou ik er dit jaar mooi naast het potje piesen.
Welja zegquote:Op maandag 6 februari 2012 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
23 maart om 17:45:23u en op 8 juli om 09:04:37
Of....je houdt facebook, lowlands, festivalinfo in de gaten. Dan hoor je het vanzelf. Want de glazen bol werkt niet.
Zullen we anders even googelen naar vorige jaren?
Train mag van mij echt lekker thuisblijven, Drops of Jupiter was idd wel een aardig nummer maar dat andere nummer (en het nummer wat iemand hier postte) kots ik echt uitquote:Op maandag 6 februari 2012 19:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind Drops of Jupiter wel gaan, de rest niet. Maar om dat 3FM hem zo vaak speelt... en ze met nieuw album aankomen, zou het me niets verbazen.
Doe mij dit maar
Gaat bulbjes weer?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:20 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Train mag van mij echt lekker thuisblijven, Drops of Jupiter was idd wel een aardig nummer maar dat andere nummer (en het nummer wat iemand hier postte) kots ik echt uit![]()
Maar het zou me idd ook niks verbazen als ze op LL zouden staan
Dat was dan de reden dat ik afgelopen zaterdag er niet doorheen kwam mijn postcode is 5500SPquote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iedereen weet dat in postcodegebied 5500 tot 6600 alleen maar oplichters en uitbuiters wonen
Zelfde persoon, stond Apparat vorig jaar op Pukkelpop?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Apparat is trouwens bevestigd op Pukkelpop. Is dat dezelfde als Apparat die op LL stond vorig jaar? Want er is een DJ en een Band toch ? Of is dat dezelfde persoon ?
Niet de standaard Ticketmastertickets dus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:32 schreef Faazz het volgende:
Mn kaarten vielen vandaag op de mat. Ik wacht nog steeds op een bevestigingsmailtje!
Wat een lelijke dingen trouwens, geen kleur in te bekennen
Bands die het jaar erop komen ben ik nooit zo'n voorstander van, tenzij er iets heel spectaculairs is gebeurd, grote doorbraak ofzo. Anders krijg ik zo'n herhalingsgevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Fleet Foxes mogen van mij wel komen, lekker in de middag ofzo. Had ze vorig jaar gemist. Als Apparat komt als ModeSelektor, dat zou vet zijn. Mag hij gelijk Tom Yorke meenemen.
Eens. In dat licht mag Ben Howard dit jaar nog wel eens terug komen. En Will and the People heeft in Nederland, zeker na het Lowlandsoptreden van vorig jaar en London Calling in November, naar mijn idee ook wel recht om dit jaar nog eens te komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bands die het jaar erop komen ben ik nooit zo'n voorstander van, tenzij er iets heel spectaculairs is gebeurd, grote doorbraak ofzo. Anders krijg ik zo'n herhalingsgevoel
Juistem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
En laat Selah Sue maar weer is een keer thuiskon me niet echt boeien vorig jaar
Helaas denken de organisatoren daar dus behoorlijk anders over.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Selah Sue is geen festivalartiest nmm.
Leuk in een zaaltje, maar op een groot podium totaal misplaatst.
Wij hadden een touw van 1cm dik aan een beker geknoopt, zelfs dat zagen die domme rapers nietquote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onze groep deed een test, 2 euro munt naast n lege beker. NIEMAND die de munt gezien heeft, alleen t bekertje
Ik zal de foto's vanavond eens posten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Die touwtjesbekers zijn net gevangen vissen. Ze worden steeds groter, langer of dikker.
Ja, nu is de vergelijking helemaal compleetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zal de foto's vanavond eens posten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Mensen met een touwtjesbeker met meer dan 2 meter touw en/of dikker dan 0,5cm hebben volgens mij iets te compenseren...
Of eeen LLOWinter houdenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met die kou en die sneeuw...
[ afbeelding ]
Gewoon bikkelen in de sneeuw, wat dacht jij danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de Jaarbeurs, 1 hal vol plaggen gras waar je dan je tentje op kunt zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |