Ja écht. Ik snap gelijk waarom hij mod isquote:
precies zoals ik het zeg, iedereen had gewoon braaf betaald. Dat bedoelde ik ermee aan te gevenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
>><<
Ik bedoel hoe men gereageerd had.
Dan was het 1 minuut later uitverkocht geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
>><<
Ik bedoel hoe men gereageerd had.
Lowlands kiest toch wie dat komt doenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef AMDB het volgende:
Eten is sowieso niet in de handen van de LL-organisatie. Denk dat ze daar dus niks over te zeggen hebben.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja écht. Ik snap gelijk waarom hij mod is
Dan hadden we een uur langer bekers moeten rapen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan was het 1 minuut later uitverkocht geweest.
Ja maar, ze gaan niet het geld dat ze overhouden gebruiken om de afdracht van de etenstentjes te verlagen, of een gedeelte van het eten sponsoren.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in dit geval is maar vaak zijn dat soort uitbestedingen wel onder bepaalde voorwaarden.
Er moet natuurlijk een aanzienlijk deel aan Lowlands worden afgedragen en LL heeft wel de macht om te zeggen dat ze in een bepaalde prijsreeks moeten zitten.
Dat is niet ondenkbaar.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan hadden we vorig jaar een uur langer bekers moeten rapen.
Zeg ik dat? Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja maar, ze gaan niet het geld dat ze overhouden gebruiken om de afdracht van de etenstentjes te verlagen, of een gedeelte van het eten sponsoren.
Het lijkt mij sterk dat het geld dat over is aangewend wordt om etensprijzen gelijk te houden. Bierprijzen kunnen wel, of andere bands, of algemene kostenstijgingen.quote:
Waarom blijf je daarop hameren? DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat het geld dat over is aangewend wordt om etensprijzen gelijk te houden. Bierprijzen kunnen wel, of andere bands, of algemene kostenstijgingen.
Oeh de site, daar had ik nog niks over gezegd. \quote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef HighLander het volgende:
Ik vind de site ook dit jaar maar weer een beetje irritant eigenlijk
Het is nu inderdaad een stuk duidelijker. Nog steeds graflelijk, maar zeker wel duidelijkerquote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oeh de site, daar had ik nog niks over gezegd. \
Ze maken sprongen voorwaarts, eindelijk een beetje overzicht! Mijn complimenten aan de makers. Kan nog beter echter.
Daar ging de discussie toch over? Of heb ik ergens iets gemist?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom blijf je daarop hameren? DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET?
Fuck man, wat een dwaas
Ik vind het vooral heel lelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef HighLander het volgende:
Ik vind de site ook dit jaar maar weer een beetje irritant eigenlijk
Jij zegt: ik denk niet dat ze de eetprijzen ermee gaan verlagen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar ging de discussie toch over? Of heb ik ergens iets gemist?
Ik interpreteerde je reactie andersquote:Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zegt: ik denk niet dat ze de eetprijzen ermee gaan verlagen.
Mijn antwoord daarop: dat beweerde ik ook niet
Jouw antwoord dáárop: het lijkt me echt stug dat ze de eetprijzen ermee gaan verlagen.
Dan heb je toch helemaal niet door wat je nou wil zeggen/wat de discussie is??
Het ging niet over of Lowlands de eetprijzen zou kunnen verlagen met dat geld.
Er werd gesteld dat Lowlands geen invloed uitoefent op de eetprijzen en mijn stelling is dat het niet ondenkbaar is dat de organisatie van Lowlands wel degelijk een vinger in de pap zou hebben wat dat betreft. Ik zeg niet dát het zo is, maar het is niet ontdenkbaar. Dat hebben grote opdrachtgevers namelijk vaker.
Je kunt als band je eigen video uploaden. Je staat dan een week in die lijst.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:05 schreef indiaantje89 het volgende:
http://lowlands.nl/programma/
Er staan nu 2 Site Stages bij, iemand enig idee wat dat is? Spelen die ook op Lowlands?
23 maart om 17:45:23u en op 8 juli om 09:04:37quote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar stelletje peniskokers, wanneer komen er altijd van die andere batches kaartjens vrij? Volgens mij nog 2 kansen ofzo toch?
Klopt. Daar moet je ook absoluut niet op gokkenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar die waren echt in 5 minuten uitverkocht. Nog niet eens misschien.
Onze hele groep is voorzienquote:
Ik ken ze niet, geen meningquote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Train kanshebber dit jaar? Komen ook met nieuwe album.
[flauw]quote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Train kanshebber dit jaar? Komen ook met nieuwe album.
Jawel, je kent minstens twee hits.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
[flauw]
Als de NS zo blijft aanmodderen dan niet...
[/flauw]
Eerlijk gezegd nog nooit van ze gehoord
Drops of Jupiter. En die nieuwe CD, ik ben de naam even kwijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
[flauw]
Als de NS zo blijft aanmodderen dan niet...
[/flauw]
Eerlijk gezegd nog nooit van ze gehoord
Oh, Drops of Jupiter ken ik wel ja. Wie nou nietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Drops of Jupiter. En die nieuwe CD, ik ben de naam even kwijt.
Oh die ken ik allebei welquote:
Wanneer dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Hebben volgens mij al een aantal keer op Lowlands gestaan
Laat maar thuis, al is het misschien wel tof om met een volle tent mee te zingen op die shitmuziek.quote:
Precies dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Train heeft nooit op Lowlands gestaan en hebben er ook geen reet te zoeken.
Je zet Moron 5 toch ook niet op LL..
Klopt, typisch zo'n band waar iedereen na de 'hit' weer weg gaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Pink_Floyd het volgende:
Denk niet dat er een volle tent komt dan
Eerst een halfuur de nieuwe CD pluggen en dan afsluiten met de hitquote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klopt, typisch zo'n band waar iedereen na de 'hit' weer weg gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |