23 maart om 17:45:23u en op 8 juli om 09:04:37quote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar stelletje peniskokers, wanneer komen er altijd van die andere batches kaartjens vrij? Volgens mij nog 2 kansen ofzo toch?
Klopt. Daar moet je ook absoluut niet op gokkenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar die waren echt in 5 minuten uitverkocht. Nog niet eens misschien.
Onze hele groep is voorzienquote:
Ik ken ze niet, geen meningquote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Train kanshebber dit jaar? Komen ook met nieuwe album.
[flauw]quote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Train kanshebber dit jaar? Komen ook met nieuwe album.
Jawel, je kent minstens twee hits.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
[flauw]
Als de NS zo blijft aanmodderen dan niet...
[/flauw]
Eerlijk gezegd nog nooit van ze gehoord
Drops of Jupiter. En die nieuwe CD, ik ben de naam even kwijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
[flauw]
Als de NS zo blijft aanmodderen dan niet...
[/flauw]
Eerlijk gezegd nog nooit van ze gehoord
Oh, Drops of Jupiter ken ik wel ja. Wie nou nietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Drops of Jupiter. En die nieuwe CD, ik ben de naam even kwijt.
Oh die ken ik allebei welquote:
Wanneer dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Hebben volgens mij al een aantal keer op Lowlands gestaan
Laat maar thuis, al is het misschien wel tof om met een volle tent mee te zingen op die shitmuziek.quote:
Precies dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Train heeft nooit op Lowlands gestaan en hebben er ook geen reet te zoeken.
Je zet Moron 5 toch ook niet op LL..
Klopt, typisch zo'n band waar iedereen na de 'hit' weer weg gaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Pink_Floyd het volgende:
Denk niet dat er een volle tent komt dan
Eerst een halfuur de nieuwe CD pluggen en dan afsluiten met de hitquote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klopt, typisch zo'n band waar iedereen na de 'hit' weer weg gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |