Zelfde persoon, stond Apparat vorig jaar op Pukkelpop?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Apparat is trouwens bevestigd op Pukkelpop. Is dat dezelfde als Apparat die op LL stond vorig jaar? Want er is een DJ en een Band toch ? Of is dat dezelfde persoon ?
Niet de standaard Ticketmastertickets dus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:32 schreef Faazz het volgende:
Mn kaarten vielen vandaag op de mat. Ik wacht nog steeds op een bevestigingsmailtje!
Wat een lelijke dingen trouwens, geen kleur in te bekennen
Bands die het jaar erop komen ben ik nooit zo'n voorstander van, tenzij er iets heel spectaculairs is gebeurd, grote doorbraak ofzo. Anders krijg ik zo'n herhalingsgevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Fleet Foxes mogen van mij wel komen, lekker in de middag ofzo. Had ze vorig jaar gemist. Als Apparat komt als ModeSelektor, dat zou vet zijn. Mag hij gelijk Tom Yorke meenemen.
Eens. In dat licht mag Ben Howard dit jaar nog wel eens terug komen. En Will and the People heeft in Nederland, zeker na het Lowlandsoptreden van vorig jaar en London Calling in November, naar mijn idee ook wel recht om dit jaar nog eens te komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bands die het jaar erop komen ben ik nooit zo'n voorstander van, tenzij er iets heel spectaculairs is gebeurd, grote doorbraak ofzo. Anders krijg ik zo'n herhalingsgevoel
Juistem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
En laat Selah Sue maar weer is een keer thuiskon me niet echt boeien vorig jaar
Helaas denken de organisatoren daar dus behoorlijk anders over.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Selah Sue is geen festivalartiest nmm.
Leuk in een zaaltje, maar op een groot podium totaal misplaatst.
Wij hadden een touw van 1cm dik aan een beker geknoopt, zelfs dat zagen die domme rapers nietquote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onze groep deed een test, 2 euro munt naast n lege beker. NIEMAND die de munt gezien heeft, alleen t bekertje
Ik zal de foto's vanavond eens posten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Die touwtjesbekers zijn net gevangen vissen. Ze worden steeds groter, langer of dikker.
Ja, nu is de vergelijking helemaal compleetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zal de foto's vanavond eens posten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Mensen met een touwtjesbeker met meer dan 2 meter touw en/of dikker dan 0,5cm hebben volgens mij iets te compenseren...
Of eeen LLOWinter houdenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met die kou en die sneeuw...
[ afbeelding ]
Gewoon bikkelen in de sneeuw, wat dacht jij danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de Jaarbeurs, 1 hal vol plaggen gras waar je dan je tentje op kunt zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |