Omdat Jack = Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef macca728 het volgende:
waarom geen analyse van Heracles-PSV ?
Goede prestatie van Utrechtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef TC03 het volgende:
Wat zit Van Halst er overdreven bij met zo'n pochet.
En waarom gaat het niet over Utrecht's goede prestatie i.p.v. hoe slecht Ajax is?
Nee, want Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:
maar Utrecht mist ook spelers ? Telt dat niet.
nog tweets van black greg en zijn gang?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Wij hebben betere spelers en wij gaan winnen".
+1quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Eriksen is dan ook een zwaar overschatte speler.
Nee, want is niet Ajax... Logiesj togggquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:
maar Utrecht mist ook spelers ? Telt dat niet.
Klopt.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Oud nieuws.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Nee, die houdt zich redelijk stil.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nog tweets van black greg en zijn gang?
Zou het veel beter doen in een beter team.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Dat denk ik niet. Alleen in dit team verzuipt ie.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Wat? De hoeveelheid tijd die aan Ajax wordt gespendeerd, of de toon?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok ik haak nu echt af. Vinden jullie als anti Ajax dit zelfs niet iets te treurig worden?
Ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok ik haak nu echt af. Vinden jullie als anti Ajax dit zelfs niet iets te treurig worden?
Hier ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was FOK! nou echt alleen bij mij down?
Ongetwijfeld. Maar hij blijft zwaar overschat.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zou het veel beter doen in een beter team.
Nope, zelfs hier: http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.fok.nlquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
wow!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef alors het volgende:
wow die reacties van zonet waren echt al 5 minuten oud
B-elftal is indirect ook al een paar keer gevallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige stand van zaken
De speler afstrepenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige stand van zaken
Werd niet geaccepteerdquote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
B-elftal is indirect ook al een paar keer gevallen.
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Muto het volgende:
Ajax niet.
Gaan ze ook Vitesse tot/met VVV langs?
Inddquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef RvLaak het volgende:
Twente een verrassing? De neuk? Die staan gewoon 2e/3e...
Krassen op Daley?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige stand van zaken
In de huidige toestand, no wayquote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
denken jullie nog dat ajax kampioen kan worden?
Technisch gezien kan het.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Jawel, als PSV, Twente, AZ en Heerenveen alles verliezen vanaf nu en Ajax alles wint.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
neequote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Ja in de Jupiler leaguequote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Feyenoord staat er ook nog boven hèquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, als PSV, Twente, AZ en Heerenveen alles verliezen vanaf nu en Ajax alles wint.
Eens kijken.......uhhh nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Feyenoord telt niet meequote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, als PSV, Twente, AZ en Heerenveen alles verliezen vanaf nu en Ajax alles wint.
Ooja, was ik vergetenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord staat er ook nog boven hè
En Aegon wil voor een dubbeltje op de eerste rang. Ze hebben een onderzoek laten doen... Nog even en Ajax moet Aegon geld betalen om hun naam te mogen voeren.quote:
Vorig seizoen om deze tijd dacht ook NIEMAND dat het konquote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Áls dit gebeurt, geef ik Feyenoord een goede kans..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn met dat gat van 5 miljoen tussen de waarde van de club en het sponsorcontractquote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En Aegon wil voor een dubbeltje op de eerste rang. Ze hebben een onderzoek laten doen... Nog even en Ajax moet Aegon geld betalen om hun naam te mogen voeren.
Is de cirkel weer rond.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
Kan Beenhakker niet weer voor Ajax gaan scouten?
Lumb en Smolov zouden voor dit ajax wel versterkingen zijn jahquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
Kan Beenhakker niet weer voor Ajax gaan scouten?
Te weinig PSV iddquote:
En dan over 5 jaar weer terug naar Feyenoord.. Is de cirkel ook rondquote:
Ik verwachtte niet veel over PSV hoor, maar nu gaat het over niets.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Te weinig PSV idd
Wel weer Manloev-Bash
Sneijder zonet, maar is al genoemd.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er al weer wat genoemd van de bingo?
Is ook al doorgestreeptquote:Op zondag 5 februari 2012 23:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sneijder zonet, maar is al genoemd.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij Sneijder moet je wel inzoomen, anders zie je niks.
Huh? Was Sneijder op tv? Welke zender?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij Sneijder moet je wel inzoomen, anders zie je niks.
Ideaal vóór de spiegel.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Sneijder heeft stone ijsland truitje.
Erg handig in bepaalde situaties. Scheurvast, dubbel gestikt.
Enkel als jij B-elftal accepteert...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Discussie goed genoeg voor "discutabel"?
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Die is al doorgestreeptquote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enkel als jij B-elftal accepteert...
Stone Island, vriend. Capuchon.... (rest heb ik verdrongenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Iemand?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Typisch het volgende:
Wanneer staan die afleveringen meestal online?
Kraachg!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Stone Island, vriend. Capuchon.... (rest heb ik verdrongen)
Dan had je die rochel moeten zien die het hoofd van Arno Vermeulen nét miste..quote:
Je kent het nieuwe filmpje nog niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ligt puur aan het tijdstip + zender.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Rickazio het volgende:
dat hier meer naar kijken dan naar vi...
Vi is meer amusement laatste tijd.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Rickazio het volgende:
dat hier meer naar kijken dan naar vi...
neequote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kent het nieuwe filmpje nog niet?
Nieuw filmpje?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kent het nieuwe filmpje nog niet?
Je weet toch x 6.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
ge-wel-digquote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
ARNO HEEFT EEN LEUK FILMPJE GEVONDEN![]()
Verdomdquote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
waarom staat elfstedentoch niet op de bingo lijst?gemiste kans
Volgende week weer een kans, no way dat ie zaterdag wordt verredenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
waarom staat elfstedentoch niet op de bingo lijst?gemiste kans
Hakje.quote:
pff kijk je dat? dat is toch niets joh. beetje achter een bal aanrennen met dudes...quote:
Chicken wings, popcorn en bier staan gereed.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
pff kijk je dat? dat is toch niets joh. beetje achter een bal aanrennen met dudes...
oh wait
Reclame vind ik eigenlijk ook leuker dan de super bowl zelf.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
Superbowl
4 uur lang reclame, show en pauze en een half uurtje sport.
Of die Erwin van The Voice, toch een van de betere muzikanten in NL en diens carrière kan wel een kickstart gebruiken.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef DrDentz het volgende:
En zo'n verlepte Madonna in de rust, waarom zetten ze daar niet gewoon een Jimmy LaFave neer
[NFL] 2011-2012 #21 Super Bowl XLVIquote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef Rickazio het volgende:
Hoe volgen jullie dit dan? Via stream?
Bijlmerneger.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Chicken wings, popcorn en bier staan gereed.
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik haal nog liever een computervirus binnen.
Er wordt alleen maar slecht over Ajax gesproken. Zou jij als Feyenoorder toch wel leuk moeten vinden?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:28 schreef Cara het volgende:
Ik zit nu de uitzending gemist van de zondag aflevering te kijken, maar is dit een grap?
De show begon met Beenhakker zijn verhaal over Feyenoord dat na welgeteld DRIE (!) minuten afgekapt werd door v. Gelder met de tekst 'Feyenoord kan je zo vervangen door Ajax.'
Nu zit ik inmiddels op minuut 28 en nu gaat dat daar NOG over ajax??
Ik weet wel, studio ajax enzo, maar zo erg?Ik kap er mee.
Daar staan ze bij Studio Voetbal tenslotte om bekendquote:Op maandag 6 februari 2012 13:19 schreef Oidipous het volgende:
Ik vond dat ze opvallend mild waren over Beenhakker's werk bij Feyenoord. Opvallend mild zelfs, alsof ze de confrontatie uit de weg wilden gaan.
Strooi zijn as maar in de Kuip.quote:
Hij is als analist net zo slecht als voetballer. Vreselijk. Flikker op met die beelden. Die kan ik ook zelf wel zien. Heb eens een eigen opvallende mening of maak eens een keer een humoristisce opmerkingquote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Huuuuup balletje! Tak!
Echt, laat dan de beelden voor zich spreken, of zeg iets zinnigs, maar ik word echt kriegel van dat commentaar van Van Halst.
Bovendien zegt hij altijd hetzelfde. Hoppa! Hup! Tak!
Vreemd genoeg ben ik het nog wel met je eens.quote:
Jan van Halst: "Met schaatsen heb ik helemaal niets"quote:Op maandag 6 februari 2012 14:09 schreef tong80 het volgende:
Van Halst over de elfstedentocht.
Wat een kneus
En terecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:19 schreef Perico het volgende:
Is al de tweede week achter elkaar dat Jan van Halst ieder onderwerpje dat 21 seconden niet over voetbal gaat nors afkapt met WTF kan mij het schelen, ik praat liever over Strootman...
Toen ik aan van Halst mededeelde dat mijn moeder pas was overleden, wilde hij het over Clasie hebben...
https://twitter.com/#!/jack_afc1895quote:het gaat om journalistieke afwegingen. Bij VI gaat het er ook zo lang over maar hun programma is bijna twee keer zo lang
Dat is inderdaad wel een hele rare eigenschap in een voetbal programma. Zeker als je beseft dat die man echt totaal geen gevoel voor humor heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:19 schreef Perico het volgende:
Is al de tweede week achter elkaar dat Jan van Halst ieder onderwerpje dat 21 seconden niet over voetbal gaat nors afkapt met WTF kan mij het schelen, ik praat liever over Strootman...
Toen ik aan van Halst mededeelde dat mijn moeder pas was overleden, wilde hij het over Clasie hebben...
Ik ook niet. Voor mij is Arno Vermeulen dé reden om niet te kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:01 schreef CasselerRIP het volgende:
Vind Van Halst zo vervelend nog niet, één van de weinigen die niet kwijlend zijn kans zit af te wachten om over Ajax te beginnen.
quote:22:15
NOS Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Vanavond aan tafel: Jan van Halst, Jan Mulder, Tom van 't Hek en Ronald de Boer
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws voor de Ronald Waterreus fanclub! Ronald komt niet
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond aan tafel: Jan Mulder, Ronald de Boer
Kan erbij. Pas maar aan!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Geen 'Hand schudden' 'Vreugdedansje' 'Ferdinand'
"moordaanslag" mag er ook wel bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Volgens mij heeft hij Guidetti, fenomeen, en Manchester al gezegd zonet tijdens het intro praatje bij Studio Sport?quote:
jullie staan 6de ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef Smoofie het volgende:
AJAX!!!!!!!!!!!!! AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!
Moet ik ze nu al wegstrepen?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij Guidetti, fenomeen, en Manchester al gezegd zonet tijdens het intro praatje bij Studio Sport?
Zie ik er uit als een successupportertjequote:Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jullie staan 6de ofzo?heerenveen staat zelfs derde.. damn
Jack kennende bedoelt hij Messi.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft nu 3x achter elkaar thuis een hattrick gescoord?
Henk Groot schijnt.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft alle schijn van...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een successupportertje?
Dat wist ik, maar had geen zin om google te raadplegen.quote:
Betwijfel het, verwacht weer een ouderwets Studio Ajax.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Is het weer Studio Feyenoord vanavond ?
Dafuq?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Natuurlijk met Ronald praten over de Rennende vocale Chemisten en de zuinige 2-0 zege op NAC
Creatief brein hé.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dafuq?
(ik snap 'm wel hoor...maar hoe kom je tot die invuling ? :p)
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Creatief brein hé.
Vanmiddag ook nog:
Reis:
Rijdt echt imbecielig snel.
Zoals je weet waarschijnlijk dat Reis zn rijbewijs wer dingenomen omdat hij te hard reed
Van Nistelrooy, Nilis?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed afgekeken mijn vriendquote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Groot had dat eerder gedaan. Nu herhaalt Guidetti dat kunstje.
Ken die hele Henk nietquote:Op zondag 12 februari 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even naar boven scrollen en je ziet het antwoord op je netvlies fikken
Ik kende Coen Dillen ook niet voor ik gehoord had van de Coen Dillen-Index. jij zeker ook nietquote:
Echte prutsers inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je prutsers blijft noemen ga je het iig nooit raden.
Allemaal worden ze heel dik ja. Ronaldo en Romario.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echte prutsers inderdaad
Dillen of Kezman dan?
Een van de grootste PSV'ers en ik zou 'm niet kennen... Right...quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kende Coen Dillen ook niet voor ik gehoord had van de Coen Dillen-Index. jij zeker ook niet
Jij kent alleen van zijn 42 goals in een seizoen. geef maar toe.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een van de grootste PSV'ers en ik zou 'm niet kennen... Right...
Heb jij die gast die je als avatar gebruikt ooit zien voetballen???quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kent alleen van zijn 42 goals in een seizoen. geef maar toe.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kent alleen van zijn 42 goals in een seizoen. geef maar toe.
Heb jij Coen Dillen dan zien voetballen? Nee hé.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij die gast die je als avatar gebruikt ooit zien voetballen???
Prutser
Boeit het?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij Coen Dillen dan zien voetballen? Nee hé.
Ik heb dat toch niet gezegd?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij Coen Dillen dan zien voetballen? Nee hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |