Omdat Jack = Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef macca728 het volgende:
waarom geen analyse van Heracles-PSV ?
Goede prestatie van Utrechtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef TC03 het volgende:
Wat zit Van Halst er overdreven bij met zo'n pochet.
En waarom gaat het niet over Utrecht's goede prestatie i.p.v. hoe slecht Ajax is?
Nee, want Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:
maar Utrecht mist ook spelers ? Telt dat niet.
nog tweets van black greg en zijn gang?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Wij hebben betere spelers en wij gaan winnen".
+1quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Eriksen is dan ook een zwaar overschatte speler.
Nee, want is niet Ajax... Logiesj togggquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:
maar Utrecht mist ook spelers ? Telt dat niet.
Klopt.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Oud nieuws.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Nee, die houdt zich redelijk stil.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nog tweets van black greg en zijn gang?
Zou het veel beter doen in een beter team.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Dat denk ik niet. Alleen in dit team verzuipt ie.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Wat? De hoeveelheid tijd die aan Ajax wordt gespendeerd, of de toon?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok ik haak nu echt af. Vinden jullie als anti Ajax dit zelfs niet iets te treurig worden?
Ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok ik haak nu echt af. Vinden jullie als anti Ajax dit zelfs niet iets te treurig worden?
Hier ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was FOK! nou echt alleen bij mij down?
Ongetwijfeld. Maar hij blijft zwaar overschat.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zou het veel beter doen in een beter team.
Nope, zelfs hier: http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.fok.nlquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
wow!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef alors het volgende:
wow die reacties van zonet waren echt al 5 minuten oud
B-elftal is indirect ook al een paar keer gevallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige stand van zaken
De speler afstrepenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige stand van zaken
Werd niet geaccepteerdquote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
B-elftal is indirect ook al een paar keer gevallen.
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Muto het volgende:
Ajax niet.
Gaan ze ook Vitesse tot/met VVV langs?
Inddquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef RvLaak het volgende:
Twente een verrassing? De neuk? Die staan gewoon 2e/3e...
Krassen op Daley?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige stand van zaken
In de huidige toestand, no wayquote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
denken jullie nog dat ajax kampioen kan worden?
Technisch gezien kan het.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Jawel, als PSV, Twente, AZ en Heerenveen alles verliezen vanaf nu en Ajax alles wint.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
neequote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Ja in de Jupiler leaguequote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Feyenoord staat er ook nog boven hèquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, als PSV, Twente, AZ en Heerenveen alles verliezen vanaf nu en Ajax alles wint.
Eens kijken.......uhhh nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Feyenoord telt niet meequote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, als PSV, Twente, AZ en Heerenveen alles verliezen vanaf nu en Ajax alles wint.
Ooja, was ik vergetenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord staat er ook nog boven hè
En Aegon wil voor een dubbeltje op de eerste rang. Ze hebben een onderzoek laten doen... Nog even en Ajax moet Aegon geld betalen om hun naam te mogen voeren.quote:
Vorig seizoen om deze tijd dacht ook NIEMAND dat het konquote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
Áls dit gebeurt, geef ik Feyenoord een goede kans..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |