Oh, vergetenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en zeker alleen als je digital tv hebt![]()
Leuke TT
Ik wel hoor maar niet meer op fokquote:Op zondag 5 februari 2012 22:31 schreef missU het volgende:
[..]
nee ik niet hoor, dan ben ik er straks niet meer voor reportage
`Beau moet gewoon shit doen zoals deal or no dealquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Flitskikker het volgende:
Waaaarom komt daar nou nog een seizoen van?
Ik hou dit topiek in de gaten voor Reportagequote:Op zondag 5 februari 2012 22:31 schreef missU het volgende:
[..]
nee ik niet hoor, dan ben ik er straks niet meer voor reportage
daardoor morgen geen seriesquote:
Volgens mij is dat een herhalingquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik hou dit topiek in de gaten voor Reportage
ik heb hem nog niet gezien, en ik kijk al 7 jaar reportagequote:
geen simpsons, geen family gay geen american dad!quote:
nooooooooooesquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geen simpsons, geen family gay geen american dad!
Ik dacht herkenbare stukjes te zien in het reclame filmpje kan het mis hebben natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gezien, en ik kijk al 7 jaar reportage
pleonasmequote:
Ik download niet alles, ik heb geen tijd om dat allemaal te kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij alleen bij Ziggo.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en zeker alleen als je digital tv hebt![]()
Leuke TT
dat soort wijven lijken ook opelkaarquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik dacht herkenbare stukjes te zien in het reclame filmpje kan het mis hebben natuurlijk
Waarschijnlijk heb je 'm al op Discovery of NGC gezien, of zoquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik dacht herkenbare stukjes te zien in het reclame filmpje kan het mis hebben natuurlijk
En geen Cleveland show.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Is wel leuk!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die series zijn toch niet leuk dus zo erg is het ook weer niet toch.
californicationquote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En geen Cleveland show.
Wel Shameless en Californication.
even wachten op reportagequote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef Szura het volgende:
Fuck jullie met je non-tv
Alsof ze iets gaan zeggen.
Sjoelen is gaaf!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
WE KUNNEN VERLIEZEN EN GELIJKSPELEN
en ze hebben een wiskey met ijs gedronkenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
Ze hebben een vergaderingetje dat is alles.
op de xbox nog welquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef Studiotje het volgende:
Kent iemand het spel: Met z'n alle rukken op een broodje en wie het laatste komt moet hem op eten?(Hoort 't op de Xbox)
Xboxquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef Studiotje het volgende:
Kent iemand het spel: Met z'n alle rukken op een broodje en wie het laatste komt moet hem op eten?(Hoort 't op de Xbox)
Kan ook een voorstukje zijn LULquote:
quote:
Ja als broodje aapquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef Studiotje het volgende:
Bij mij ook al. Site was heel traag en toen kreeg ik een fout meldingquote:
Dat krijg je ook van dat slowchatten van onsquote:
Ik kan nu alleen op mn mobielquote:Op zondag 5 februari 2012 22:55 schreef donald_dick het volgende:
Bad gateway en het is nog steeds kut
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat krijg je ook van dat slowchatten van ons
140 procent van de russen is hoer!quote:
140% van Poetin geniet daarvan!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
140 procent van de russen is hoer!
verschil dat het niet zijn eigen famillie is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |