ik heb hem nog niet gezien, en ik kijk al 7 jaar reportagequote:
geen simpsons, geen family gay geen american dad!quote:
nooooooooooesquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geen simpsons, geen family gay geen american dad!
Ik dacht herkenbare stukjes te zien in het reclame filmpje kan het mis hebben natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gezien, en ik kijk al 7 jaar reportage
pleonasmequote:
Ik download niet alles, ik heb geen tijd om dat allemaal te kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij alleen bij Ziggo.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en zeker alleen als je digital tv hebt![]()
Leuke TT
dat soort wijven lijken ook opelkaarquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik dacht herkenbare stukjes te zien in het reclame filmpje kan het mis hebben natuurlijk
Waarschijnlijk heb je 'm al op Discovery of NGC gezien, of zoquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik dacht herkenbare stukjes te zien in het reclame filmpje kan het mis hebben natuurlijk
En geen Cleveland show.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Is wel leuk!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die series zijn toch niet leuk dus zo erg is het ook weer niet toch.
californicationquote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En geen Cleveland show.
Wel Shameless en Californication.
even wachten op reportagequote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef Szura het volgende:
Fuck jullie met je non-tv
Alsof ze iets gaan zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |